• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

13 Mei 2012 – begin Maart 2015 Ariza B.V.

Financieel administratief Medewerkster (parttime 20 uur per week)
Taken:
• Inboeken van facturen (crediteurenadministratie) met het boekhoudprogramma Dynamics van 5 bedrijven.
• Betaalbaar stellen van de facturen
• Archiveren
• Debiteuren betaling (De Lage Landen) boeken
• Bankafschrift boeken
• Div. bijkomende werkzaamheden op een financiële administratie.

Januari 2008 – Mei 2012 BanuBad Nederland B.V.

Administratief Medewerkster (parttime 24 uur per week)
Taken:
• Inboeken van facturen en deze archiveren.
• Debiteuren administratie en alles wat hierbij komt kijken.
• Telefoon aannemen
• Klanten ontvangen
• Allerlei bijkomende werkzaamheden post verzorgen / brochures versturen.

05 november 2007 – 09 januari 2008 Itec Office Systems te Helmond

Administratief Medewerkster (parttime 25 uur per week)
Taken:
• Inboeken van facturen en deze archiveren.
• Inboeken van voorraad.
• Inboeken van bankafschriften.
• Debiteuren administratie en alles wat hierbij komt kijken.
• Allerlei bijkomende werkzaamheden wat de financiële administratie betreft.

November 2006 – 31 oktober 2007 Stichting United Brains te Eindhoven

Administratief Medewerkster (parttime 20 uur per week)
Taken:
• Het verzorgen van de complete administratie m.b.t. de innovatievouchers.
• Het controleren van alle nodige gegevens die nodig zijn dat de subsidie van de voucher wordt uitgekeerd. Als er gegevens ontbreken dan moet ik ervoor gaan zorgen dat het dossier compleet wordt gemaakt.

1997–2006 K-Products Int.B.V.Helmond

Administratief Medewerkster (parttime 20 uur per week)
Taken:
• De gehele administratie van dit bedrijf met behulp van het software pakket King (Quadrant).
Zoals: de totale inkoop, bestellingen (orders) maken voor het verre oosten via e-mail.
• Het inboeken van alle facturen, de betalingen van de facturen. Het inboeken van de betalingen d.m.v. het bankboek. Het inboeken van de voorraad. Vaste verrekenprijs berekenen per artikel wat ingekocht wordt vanuit het verre oosten.
• De totale debiteurenadministratie zoals: de bestellingen van klanten aannemen per telefoon en inboeken (hierbij direct de voorraad controleren). Pakbonnen voor het magazijn in orde maken en na levering factureren. Betalingen verwerken d.m.v. bankboek en aanmaningen versturen.
• De aangifte omzetbelasting
• Het maken van de maandelijkse cijfers / jaarrekening (financieel verslag)
• Verder alle bijkomende administratieve werkzaamheden zoals o.a. behandelen van de post, archivering, telefonisch contact met leveranciers / klanten, per e-mail contact met leveranciers in het verre oosten, afspraken maken voor afdeling verkoop.

1995–1997 Mazda Dealer Hagelaar Helmond

Administratief Medewerkster (32 uur)
Taken:
• Het inboeken van facturen en de voorraad.
• Aan de balie klanten te woord staan. Werkbrieven maken voor de werkplaats en hierbij de benodigde onderdelen leggen. Contante betalingen van de klanten verwerken.
• Kas- en bankboek inboeken.
• Afspraken maken voor de werkplaats.
• Verder alle bijkomende administratieve werkzaamheden.

Direct na mijn examen van de MEAO heb ik via het uitzendbureau gewerkt bij een aantal bedrijven.

Werkervaring

13 Mei 2012 – begin Maart 2015 Ariza B.V.

Financieel administratief Medewerkster (parttime 20 uur per week)
Taken:
• Inboeken van facturen (crediteurenadministratie) met het boekhoudprogramma Dynamics van 5 bedrijven.
• Betaalbaar stellen van de facturen
• Archiveren
• Debiteuren betaling (De Lage Landen) boeken
• Bankafschrift boeken
• Div. bijkomende werkzaamheden op een financiële administratie.

Januari 2008 – Mei 2012 BanuBad Nederland B.V.

Administratief Medewerkster (parttime 24 uur per week)
Taken:
• Inboeken van facturen en deze archiveren.
• Debiteuren administratie en alles wat hierbij komt kijken.
• Telefoon aannemen
• Klanten ontvangen
• Allerlei bijkomende werkzaamheden post verzorgen / brochures versturen.

05 november 2007 – 09 januari 2008 Itec Office Systems te Helmond

Administratief Medewerkster (parttime 25 uur per week)
Taken:
• Inboeken van facturen en deze archiveren.
• Inboeken van voorraad.
• Inboeken van bankafschriften.
• Debiteuren administratie en alles wat hierbij komt kijken.
• Allerlei bijkomende werkzaamheden wat de financiële administratie betreft.

November 2006 – 31 oktober 2007 Stichting United Brains te Eindhoven

Administratief Medewerkster (parttime 20 uur per week)
Taken:
• Het verzorgen van de complete administratie m.b.t. de innovatievouchers.
• Het controleren van alle nodige gegevens die nodig zijn dat de subsidie van de voucher wordt uitgekeerd. Als er gegevens ontbreken dan moet ik ervoor gaan zorgen dat het dossier compleet wordt gemaakt.

1997–2006 K-Products Int.B.V.Helmond

Administratief Medewerkster (parttime 20 uur per week)
Taken:
• De gehele administratie van dit bedrijf met behulp van het software pakket King (Quadrant).
Zoals: de totale inkoop, bestellingen (orders) maken voor het verre oosten via e-mail.
• Het inboeken van alle facturen, de betalingen van de facturen. Het inboeken van de betalingen d.m.v. het bankboek. Het inboeken van de voorraad. Vaste verrekenprijs berekenen per artikel wat ingekocht wordt vanuit het verre oosten.
• De totale debiteurenadministratie zoals: de bestellingen van klanten aannemen per telefoon en inboeken (hierbij direct de voorraad controleren). Pakbonnen voor het magazijn in orde maken en na levering factureren. Betalingen verwerken d.m.v. bankboek en aanmaningen versturen.
• De aangifte omzetbelasting
• Het maken van de maandelijkse cijfers / jaarrekening (financieel verslag)
• Verder alle bijkomende administratieve werkzaamheden zoals o.a. behandelen van de post, archivering, telefonisch contact met leveranciers / klanten, per e-mail contact met leveranciers in het verre oosten, afspraken maken voor afdeling verkoop.

1995–1997 Mazda Dealer Hagelaar Helmond

Administratief Medewerkster (32 uur)
Taken:
• Het inboeken van facturen en de voorraad.
• Aan de balie klanten te woord staan. Werkbrieven maken voor de werkplaats en hierbij de benodigde onderdelen leggen. Contante betalingen van de klanten verwerken.
• Kas- en bankboek inboeken.
• Afspraken maken voor de werkplaats.
• Verder alle bijkomende administratieve werkzaamheden.

Direct na mijn examen van de MEAO heb ik via het uitzendbureau gewerkt bij een aantal bedrijven.

Lees meer

Opleiding

Henricus Mavo, Helmond 1986-1990 -> Diploma behaald
Ter Aa college Sector Economie, Helmond 1990-1993 richting Bedrijfsadministratie -> Diploma behaald

Opleiding

Henricus Mavo, Helmond 1986-1990 -> Diploma behaald
Ter Aa college Sector Economie, Helmond 1990-1993 richting Bedrijfsadministratie -> Diploma behaald

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Goed), Engels (Goed), Nederlands (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Duits (Goed), Engels (Goed), Nederlands (Goed)

Hobby's & interesses

Kamperen, Vrijwilligerswerk bij de carnavalsvereniging waaronder: Carnavalsboekje maken van de carnavalsvereniging, de website bijhouden en de PR-zaken regelen.

Hobby's & interesses

Kamperen, Vrijwilligerswerk bij de carnavalsvereniging waaronder: Carnavalsboekje maken van de carnavalsvereniging, de website bijhouden en de PR-zaken regelen.

Eigenschappen

Ik ben een goede administratieve duizendpoot met meer dan 20 jaar ervaring. Ik werk zeer nauwkeurig, zorgvuldig en ben perfectionistisch, een pietje precies.
Mijn werk neem ik zeer serieus en heb er altijd veel plezier in. Met cijfertjes werken en zaken uitzoeken vind ik erg leuk en daar ligt ook mijn passie.

Eigenschappen

Ik ben een goede administratieve duizendpoot met meer dan 20 jaar ervaring. Ik werk zeer nauwkeurig, zorgvuldig en ben perfectionistisch, een pietje precies.
Mijn werk neem ik zeer serieus en heb er altijd veel plezier in. Met cijfertjes werken en zaken uitzoeken vind ik erg leuk en daar ligt ook mijn passie.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 16-24 uur

Mijn werkgebieden