• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik zoek een functie die aansluit bij mijn ervaringen. Mijn facilitaire, organiserende en administratieve ervaring heb ik opgedaan bij verschillende werkgevers. Binnen verzorgingshuis de Sonneruyter te…

Persoonlijk

Ik zoek een functie die aansluit bij mijn ervaringen.
Mijn facilitaire, organiserende en administratieve ervaring heb ik opgedaan bij verschillende werkgevers. Binnen verzorgingshuis de Sonneruyter te Voorburg, Welzijn en Dienstverlening te Voorburg (WED) en Welzijn Oud en Jong te Leidschendam-Voorburg (WOEJ) werkte ik zelfstandig en met veel verantwoordelijkheid. In deze verschillende functies en branches ben ik uitgegroeid tot een sociaal vaardig persoon.
Ik werk proactief en zeer zorgvuldig. Een gezond gevoel voor humor en relativeringsvermogen kenmerken mijn persoonlijkheid. Ik ben communicatief zeer vaardig waardoor ik in staat ben met een zeer breed publiek te werken.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring

aug 2013- juli 2014 Account coördinator, ZorgserviceXL te Delftgauw
• Licht-tactische inkoopactiviteiten
• Voeren van accountgesprekken met zowel de interne als de externe klant
• Oplossen en afwikkelen van klachten
• Afwikkelen van vrije aanvragen, zichtzendingen, proefplaatsingen en retouren
• Overige administratieve werkzaamheden
• Begeleid medewerkers van de afdelingen bij hun aanvragen voor zorgartikelen en medische hulpmiddelen en train ze in het gebruik van CareCTRL (SAP-ECC)

2013- 2014 Gastvrouw Vrijwilligerswerk, Cardia locatie Onderwatershof

2004-2012 Manager Wijk en Dienstencentrum, WDC Noord te Leidschendam, Woej (Welzijn Oud en Jong)
• Zelfstandig beheren, faciliteren, exploiteren, plannen, verhuren van het dienstencentrum
• Organiseren van projecten o.a. markten, diners, sociëteiten, zomeractiviteiten o.a. Woejpret
• Projectmanagement o.a. fuseren van tafeltje-dek-je van de woonplaatsen Voorburg en Leidschendam, WOEJpret
• PR en communicatie m.b.t. advertenties, posters, programmaboekjes
• Aansturen van o.a. vrijwilligers, docenten, activiteiten
• Beheren van de kas en administratie o.a. opstellen van contracten, het maken van roosters
• Contacten onderhouden met leveranciers m.b.t. inventaris
• Aanspreekpunt voor bezoekers, buurtbewoners, ouderen en deelnemers van activiteiten
• Calamiteiten organisatie o.a. storingen verhelpen en vervangen van collega’s
• Handhaving van orde, huisregels en veiligheid in en om het dienstencentrum

2001-2004 Allround medewerker Hoofdkantoor WED te Voorburg, WED (Welzijn en Dienstverlening)
• Receptiewerkzaamheden
• Personeelsplanning
• Administratieve taken o.a. post verwerken, archiefwerk, invoeren en bijhouden van vrijwilligersbestand
• Facilitair management o.a. gebouwenbeheer, voorraadbeheer, exploiteren, inventarisbeheer
• Baliefunctie en aanspreekpunt voor o.a. bezoekers, personeel, vrijwilligers, deelnemers van activiteiten, docenten


1994-2001 Receptioniste, verzorgingshuis te Voorburg, AHS de Sonneruyter
• Receptiewerkzaamheden en aanspreekpunt voor bezoekers, bewoners en personeel
• Administratieve taken o.a. post verwerking, kopieerwerkzaamheden, administratie van de centrale keuken

1979-1981 Restaurantmedewerker, bedrijfskantine, GAK te Den Haag
• Voorbereiden van maaltijden
• Weekmenu´s maken
• Voorraadbeheer
• Kassawerkzaamheden

Werkervaring

Werkervaring

aug 2013- juli 2014 Account coördinator, ZorgserviceXL te Delftgauw
• Licht-tactische inkoopactiviteiten
• Voeren van accountgesprekken met zowel de interne als de externe klant
• Oplossen en afwikkelen van klachten
• Afwikkelen van vrije aanvragen, zichtzendingen, proefplaatsingen en retouren
• Overige administratieve werkzaamheden
• Begeleid medewerkers van de afdelingen bij hun aanvragen voor zorgartikelen en medische hulpmiddelen en train ze in het gebruik van CareCTRL (SAP-ECC)

2013- 2014 Gastvrouw Vrijwilligerswerk, Cardia locatie Onderwatershof

2004-2012 Manager Wijk en Dienstencentrum, WDC Noord te Leidschendam, Woej (Welzijn Oud en Jong)
• Zelfstandig beheren, faciliteren, exploiteren, plannen, verhuren van het dienstencentrum
• Organiseren van projecten o.a. markten, diners, sociëteiten, zomeractiviteiten o.a. Woejpret
• Projectmanagement o.a. fuseren van tafeltje-dek-je van de woonplaatsen Voorburg en Leidschendam, WOEJpret
• PR en communicatie m.b.t. advertenties, posters, programmaboekjes
• Aansturen van o.a. vrijwilligers, docenten, activiteiten
• Beheren van de kas en administratie o.a. opstellen van contracten, het maken van roosters
• Contacten onderhouden met leveranciers m.b.t. inventaris
• Aanspreekpunt voor bezoekers, buurtbewoners, ouderen en deelnemers van activiteiten
• Calamiteiten organisatie o.a. storingen verhelpen en vervangen van collega’s
• Handhaving van orde, huisregels en veiligheid in en om het dienstencentrum

2001-2004 Allround medewerker Hoofdkantoor WED te Voorburg, WED (Welzijn en Dienstverlening)
• Receptiewerkzaamheden
• Personeelsplanning
• Administratieve taken o.a. post verwerken, archiefwerk, invoeren en bijhouden van vrijwilligersbestand
• Facilitair management o.a. gebouwenbeheer, voorraadbeheer, exploiteren, inventarisbeheer
• Baliefunctie en aanspreekpunt voor o.a. bezoekers, personeel, vrijwilligers, deelnemers van activiteiten, docenten


1994-2001 Receptioniste, verzorgingshuis te Voorburg, AHS de Sonneruyter
• Receptiewerkzaamheden en aanspreekpunt voor bezoekers, bewoners en personeel
• Administratieve taken o.a. post verwerking, kopieerwerkzaamheden, administratie van de centrale keuken

1979-1981 Restaurantmedewerker, bedrijfskantine, GAK te Den Haag
• Voorbereiden van maaltijden
• Weekmenu´s maken
• Voorraadbeheer
• Kassawerkzaamheden

Lees meer

Opleiding

Cursussen
2007 Sociale Hygiëne
2007 BHV (bedrijfshulpverlening)
1996 Microsoft office Word
1994 Klantgericht telefoneren
1994 Brandinstallatie
1980 Schroevers opleiding (typen)

Opleidingen
1974-1978 MEAO

Overige informatie
In bezit van rijbewijs B en AM. Ruime ervaring met Microsoft gerelateerde programma’s

Opleiding

Cursussen
2007 Sociale Hygiëne
2007 BHV (bedrijfshulpverlening)
1996 Microsoft office Word
1994 Klantgericht telefoneren
1994 Brandinstallatie
1980 Schroevers opleiding (typen)

Opleidingen
1974-1978 MEAO

Overige informatie
In bezit van rijbewijs B en AM. Ruime ervaring met Microsoft gerelateerde programma’s

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Surinaams (Uitstekend), Engels (Goed), Indonesisch (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Surinaams (Goed), Engels (Matig), Indonesisch (Matig)

Hobby's & interesses

Vrijetijdsbesteding
Reizen (door Azie), cultuur, duiken, koken, wandelen, shoppen

Hobby's & interesses

Vrijetijdsbesteding
Reizen (door Azie), cultuur, duiken, koken, wandelen, shoppen

Eigenschappen

Persoonlijke kenmerken
Zelfstandig, organiserend, doorzettingsvermogen, ondernemend

Eigenschappen

Persoonlijke kenmerken
Zelfstandig, organiserend, doorzettingsvermogen, ondernemend

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten