• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Juli 2014 – 31-12-2014
Meertalig Office Manager bij Beauty by Roos B.V. te Amersfoort. Het takenpakket was als volgt :

- ondersteuning van het management en de directie
- potentiële nieuwe klanten benaderen voor de verkoop van de productlijn en bestaande klanten ondersteunen waar nodig
- afhandeling van binnenkomende telefoongesprekken
- organiseren van interne meetings, vergaderingen en trainingen
- notuleren
- afhandeling van financiële zaken
- inboeken van facturen
- bestellingen voor de salons inpakken en verzenden
- bijhouden van de productvoorraad in het magazijn en aanvullen/bestellen/zelf gaan inkopen waar/wanneer nodig
- het bijhouden en beheren van de administratie
- vertaling naar het EN/FR/DE van de website van de productlijn Hairloxx (zie www.hairloxx.com). Dit omvatte ook de vertaling van alle labels van deze productlijn in idem talen
- tevens de website www.beautybyroos.nl vertaald naar EN/FR/DE. Deze vertaling is net klaar en zal vanaf 2015 toegevoegd worden op de site.
- online op zoek gaan naar panden voor potentiële buitenlandse locaties waaronder België en Frankrijk



Oktober 2012 – juni 2014

Financieel administratief medewerkster bij Wens Reizen BV te Baarn.
Taakomschrijving :

- inkomsten en uitgaven boeken in boekhoudsysteem
- betalingen binnen- en buitenland verwerken
- bestellen + onderhandelen inkoop kantoorartikelen
- kas beheren en opmaken
- ondersteuning van het management
- pinpasopnames tourleaders bijhouden
- tourafrekeningen nakijken en verwerken
- creditcard afrekeningen nakijken en verwerken
- afhandeling méértalige binnenkomende gesprekken
- postverwerking
- grootboekrekeningnummers bijhouden
- arbeidscontracten opstellen, aanmelden bij pensioenfonds, UWV en accountingkantoor
- salarisadministratie
- verlofadministratie
- verzekeringadministratie
- archiveren
- overzichten maken voor afsluiten jaar (inkomsten, uitgaven, accountant, belasting, kasboek, etc.)
- administratie wagenpark (belasting, verzekering, onderhoud)
- divers telefonie- en vertaalwerk van en naar de Franse taal


Mei 2011 t/m september 2012

Administratief/secretarieel medewerkster bij de Vastgoedafdeling van C1000 op het hoofdkantoor te Amersfoort.
De inhoud van deze functie is te omschrijven als volgt :

- behandelen en verwerken van facturen huur- en eigen panden
- verwerken en controleren van gegevens van financiële aard in geautomatiseerde systemen (data entry in Planon)
- verwerken van statistische gegevens
- rubriceren en registreren van uiteenlopende documenten en administratieve gegevens
- verzorgen van correspondentie
- aannemen en afhandelen van inkomende oproepen
- verrichten van uiteenlopende kopieer- en scanwerkzaamheden
- onderhouden van het archief
- geven van algemene administratieve ondersteuning aan het vastgoedteam


Februari 2009 t/m januari 2011

Receptioniste/telefoniste/(HR)administratief medewerkster bij Oikocredit in Amersfoort waar ik fulltime volgende werkzaamheden verrichtte :

a. receptie
• beantwoorden en doorverbinden van de telefoon
• ontvangst van (externe) gasten met koffie/thee volgens de interne gemeenschappelijke agenda
• verzorging van lunches
• agendabeheer en het maken van afspraken
• reserveren van vergaderzalen
• voorbereiden van de vergaderzalen voor alle meetings;
• regelen van facilitaire zaken
• voorraadbeheer kantoorartikelen
• verantwoordelijk voor de algehele netheid/presentatie van de receptie en inkomhal.

b. administratieve taken
• verwerken van dagelijkse inkomende en uitgaande post
• verwerken van aanpassingen in de database (adresveranderingen, nieuwe leden etc.)
• doorsturen van de e-mails die via het algemene e-mailadres binnenkomen naar de juiste desbetreffende personen/afdelingen
• behandelen van zendingen voor de regionale partners in het buitenland
• verwerken verlof en ziekte administratie (ter assistentie van de HR afdeling)
• vakantie-input van alle personeelsleden (ter assistentie van de HR afdeling)
• assisteren van het MT bij mailings
• assisteren van de OM bij variabele administratieve taken
• vertalingen naar het Frans ter assistentie van de communicatie afdeling

Werkervaring

Juli 2014 – 31-12-2014
Meertalig Office Manager bij Beauty by Roos B.V. te Amersfoort. Het takenpakket was als volgt :

- ondersteuning van het management en de directie
- potentiële nieuwe klanten benaderen voor de verkoop van de productlijn en bestaande klanten ondersteunen waar nodig
- afhandeling van binnenkomende telefoongesprekken
- organiseren van interne meetings, vergaderingen en trainingen
- notuleren
- afhandeling van financiële zaken
- inboeken van facturen
- bestellingen voor de salons inpakken en verzenden
- bijhouden van de productvoorraad in het magazijn en aanvullen/bestellen/zelf gaan inkopen waar/wanneer nodig
- het bijhouden en beheren van de administratie
- vertaling naar het EN/FR/DE van de website van de productlijn Hairloxx (zie www.hairloxx.com). Dit omvatte ook de vertaling van alle labels van deze productlijn in idem talen
- tevens de website www.beautybyroos.nl vertaald naar EN/FR/DE. Deze vertaling is net klaar en zal vanaf 2015 toegevoegd worden op de site.
- online op zoek gaan naar panden voor potentiële buitenlandse locaties waaronder België en Frankrijk



Oktober 2012 – juni 2014

Financieel administratief medewerkster bij Wens Reizen BV te Baarn.
Taakomschrijving :

- inkomsten en uitgaven boeken in boekhoudsysteem
- betalingen binnen- en buitenland verwerken
- bestellen + onderhandelen inkoop kantoorartikelen
- kas beheren en opmaken
- ondersteuning van het management
- pinpasopnames tourleaders bijhouden
- tourafrekeningen nakijken en verwerken
- creditcard afrekeningen nakijken en verwerken
- afhandeling méértalige binnenkomende gesprekken
- postverwerking
- grootboekrekeningnummers bijhouden
- arbeidscontracten opstellen, aanmelden bij pensioenfonds, UWV en accountingkantoor
- salarisadministratie
- verlofadministratie
- verzekeringadministratie
- archiveren
- overzichten maken voor afsluiten jaar (inkomsten, uitgaven, accountant, belasting, kasboek, etc.)
- administratie wagenpark (belasting, verzekering, onderhoud)
- divers telefonie- en vertaalwerk van en naar de Franse taal


Mei 2011 t/m september 2012

Administratief/secretarieel medewerkster bij de Vastgoedafdeling van C1000 op het hoofdkantoor te Amersfoort.
De inhoud van deze functie is te omschrijven als volgt :

- behandelen en verwerken van facturen huur- en eigen panden
- verwerken en controleren van gegevens van financiële aard in geautomatiseerde systemen (data entry in Planon)
- verwerken van statistische gegevens
- rubriceren en registreren van uiteenlopende documenten en administratieve gegevens
- verzorgen van correspondentie
- aannemen en afhandelen van inkomende oproepen
- verrichten van uiteenlopende kopieer- en scanwerkzaamheden
- onderhouden van het archief
- geven van algemene administratieve ondersteuning aan het vastgoedteam


Februari 2009 t/m januari 2011

Receptioniste/telefoniste/(HR)administratief medewerkster bij Oikocredit in Amersfoort waar ik fulltime volgende werkzaamheden verrichtte :

a. receptie
• beantwoorden en doorverbinden van de telefoon
• ontvangst van (externe) gasten met koffie/thee volgens de interne gemeenschappelijke agenda
• verzorging van lunches
• agendabeheer en het maken van afspraken
• reserveren van vergaderzalen
• voorbereiden van de vergaderzalen voor alle meetings;
• regelen van facilitaire zaken
• voorraadbeheer kantoorartikelen
• verantwoordelijk voor de algehele netheid/presentatie van de receptie en inkomhal.

b. administratieve taken
• verwerken van dagelijkse inkomende en uitgaande post
• verwerken van aanpassingen in de database (adresveranderingen, nieuwe leden etc.)
• doorsturen van de e-mails die via het algemene e-mailadres binnenkomen naar de juiste desbetreffende personen/afdelingen
• behandelen van zendingen voor de regionale partners in het buitenland
• verwerken verlof en ziekte administratie (ter assistentie van de HR afdeling)
• vakantie-input van alle personeelsleden (ter assistentie van de HR afdeling)
• assisteren van het MT bij mailings
• assisteren van de OM bij variabele administratieve taken
• vertalingen naar het Frans ter assistentie van de communicatie afdeling

Lees meer

Opleiding

HBO Secretarieel - Moderne Talen
Sint Lodewijk Hogeschool te Antwerpen
(= niveau Schroevers in Nederland)

Opleiding

HBO Secretarieel - Moderne Talen
Sint Lodewijk Hogeschool te Antwerpen
(= niveau Schroevers in Nederland)

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Frans (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Frans (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

fotografie (www.indra-photography.com), wandelen (lange afstanden), indoor roeien, fietsen, lekker eten en drinken

Hobby's & interesses

fotografie (www.indra-photography.com), wandelen (lange afstanden), indoor roeien, fietsen, lekker eten en drinken

Eigenschappen

nauwkeurig, overzichtelijk, integer, pro-actief, perfectionistisch

Eigenschappen

nauwkeurig, overzichtelijk, integer, pro-actief, perfectionistisch

Mijn actuele situatie

  • Sector: Fashion & Styling
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Uitzendbureaus
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden