• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

December 2016 – Heden Monsanto B.V. - Office Manager West Team Leader West Europe
- voorbereiden en notuleren van vergaderingen in Engels
- actielijsten bijhouden.
- voorbereiden van presentaties en campagnes en de uitvoering daarvan.
- Procedures, richtlijnen en formulieren op gebied van E.S.H. vertalen NE-En v.v. en aanpassen aan geldige wetgeving.
- Ad hoc administratieve zaken. Medewerkers en gasten onderbrengen in hotels. Lunches, diners, teambuildings uitjes verzorgen.
- Planning maken voor medewerkers om Persoonlijke Beschermingsmiddelen aan te meten en bijbehorende administratie.
- communicatief sterk door de vele klantcontacten zowel binnen als buiten het bedrijf.
- diversiteit in werkzaamheden heeft gezorgd dat ik een goede beheersing heb van:
- Windows, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint). SAP. Ariba,

november 2015 CAK B.V. - Klant Contact Center medewerkster Projectbasis
- Klachtenafhandeling,
- betalingstermijnen afspreken,
- nota overzichten verstrekken
- adviserende rol

november 2014 Epona Legal B.V. - Custom Support medewerkster/ Tester software
- klachtenafhandeling telefonisch, email
- klanten adviseren betreft software
- testen wekelijkse migratie software

april – juli 2014 Maasstad ziekenhuis - 1e lijns helpdeskmedewerker Projectbasis
- 1e en 2e lijns ondersteuning, telefonisch, remote en email
- knelpunten signaleren, actie ondernemen, beheren van gegevens en van koppelingen en klachtenafhandeling via Topdesk

juli 2013 – december 2013 Croon Elektrotechniek B.V. - Receptioniste / Assistent Office manager
- Zorgdragen voor de post en verdeling inkomend en uitgaand.
- Telefooncentrale bediening CISCO.
- Administratieve ondersteuning Office Manager en sales en marketing afdeling.
- Aanvraag van reserveringen en plannen vergaderruimtes / boardroom.
- Lunches verzorgen.
- Agenda diverse medewerkers bijhouden.
- Voorraadbeheer office-supplies

augustus 2012 - juli 2013 Croon Electrotechniek B.V. - Systeembeheerder
- Telefonisch, mondeling het eerste aanspreekpunt voor meldingen en incidenten.
- Analyseren en oplossen van 1e-lijns meldingen m.b.v. Topdesk of doorzetten naar 2e-lijns behandelaars.
- Bewaking, administratie en afhandeling van meldingen en incidenten.
- Remote problemen oplossen, installatie van updates of uitrollen van applicaties,
- Terugkoppeling naar klanten m.b.t. voortgang van incidenten, en/of wijzigingsverzoeken.
- Het maken van afspraken en procedures binnen bepaalde systeemtechnische vragen en problemen betreffende kantoorautomatiseringspakketten.
- Schrijven van procedures ter optimalisatie van de werkefficiëntie.
- Beheer Exchange, aanmaken user-accounts,
- Active Directory, Citrix-serverbeheer, win2000, XP, Vista, Win7, MS office2003/2007/2010, werkplekbeheer.
mei 2005 – augustus 2012 Quion Groep B.V. - Assistent Systeembeheerder
- Eerste aanspreekpunt voor de klant ten aanzien van meldingen en incidenten;
- Registreren, analyseren en oplossen van 1e-lijns meldingen en incidenten of doorleiden naar 2e-lijns behandelaars m.b.v. Topdesk
- Bewaking, administratie en afhandeling van de meldingen en incidenten.
- Verzorgen van de terugkoppeling naar klanten.
- Het maken van procedures betreffende kantoor-automatiseringspakketten.
- Inrichten van servers en complete werkplekken.
- Voorraadbeheer magazijn ICT- en kantoorartikelen.
- Installeren van applicaties en het beheer. Beheer van Exchange, aanmaken van user-accounts, Active directory en Citrix-server. Pc’s herinstalleren, applicaties installeren. Beheer magazijnvoorraad (inzetbare pc’s, toner-supplies, kantoorartikelen).

Werkervaring

December 2016 – Heden Monsanto B.V. - Office Manager West Team Leader West Europe
- voorbereiden en notuleren van vergaderingen in Engels
- actielijsten bijhouden.
- voorbereiden van presentaties en campagnes en de uitvoering daarvan.
- Procedures, richtlijnen en formulieren op gebied van E.S.H. vertalen NE-En v.v. en aanpassen aan geldige wetgeving.
- Ad hoc administratieve zaken. Medewerkers en gasten onderbrengen in hotels. Lunches, diners, teambuildings uitjes verzorgen.
- Planning maken voor medewerkers om Persoonlijke Beschermingsmiddelen aan te meten en bijbehorende administratie.
- communicatief sterk door de vele klantcontacten zowel binnen als buiten het bedrijf.
- diversiteit in werkzaamheden heeft gezorgd dat ik een goede beheersing heb van:
- Windows, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint). SAP. Ariba,

november 2015 CAK B.V. - Klant Contact Center medewerkster Projectbasis
- Klachtenafhandeling,
- betalingstermijnen afspreken,
- nota overzichten verstrekken
- adviserende rol

november 2014 Epona Legal B.V. - Custom Support medewerkster/ Tester software
- klachtenafhandeling telefonisch, email
- klanten adviseren betreft software
- testen wekelijkse migratie software

april – juli 2014 Maasstad ziekenhuis - 1e lijns helpdeskmedewerker Projectbasis
- 1e en 2e lijns ondersteuning, telefonisch, remote en email
- knelpunten signaleren, actie ondernemen, beheren van gegevens en van koppelingen en klachtenafhandeling via Topdesk

juli 2013 – december 2013 Croon Elektrotechniek B.V. - Receptioniste / Assistent Office manager
- Zorgdragen voor de post en verdeling inkomend en uitgaand.
- Telefooncentrale bediening CISCO.
- Administratieve ondersteuning Office Manager en sales en marketing afdeling.
- Aanvraag van reserveringen en plannen vergaderruimtes / boardroom.
- Lunches verzorgen.
- Agenda diverse medewerkers bijhouden.
- Voorraadbeheer office-supplies

augustus 2012 - juli 2013 Croon Electrotechniek B.V. - Systeembeheerder
- Telefonisch, mondeling het eerste aanspreekpunt voor meldingen en incidenten.
- Analyseren en oplossen van 1e-lijns meldingen m.b.v. Topdesk of doorzetten naar 2e-lijns behandelaars.
- Bewaking, administratie en afhandeling van meldingen en incidenten.
- Remote problemen oplossen, installatie van updates of uitrollen van applicaties,
- Terugkoppeling naar klanten m.b.t. voortgang van incidenten, en/of wijzigingsverzoeken.
- Het maken van afspraken en procedures binnen bepaalde systeemtechnische vragen en problemen betreffende kantoorautomatiseringspakketten.
- Schrijven van procedures ter optimalisatie van de werkefficiëntie.
- Beheer Exchange, aanmaken user-accounts,
- Active Directory, Citrix-serverbeheer, win2000, XP, Vista, Win7, MS office2003/2007/2010, werkplekbeheer.
mei 2005 – augustus 2012 Quion Groep B.V. - Assistent Systeembeheerder
- Eerste aanspreekpunt voor de klant ten aanzien van meldingen en incidenten;
- Registreren, analyseren en oplossen van 1e-lijns meldingen en incidenten of doorleiden naar 2e-lijns behandelaars m.b.v. Topdesk
- Bewaking, administratie en afhandeling van de meldingen en incidenten.
- Verzorgen van de terugkoppeling naar klanten.
- Het maken van procedures betreffende kantoor-automatiseringspakketten.
- Inrichten van servers en complete werkplekken.
- Voorraadbeheer magazijn ICT- en kantoorartikelen.
- Installeren van applicaties en het beheer. Beheer van Exchange, aanmaken van user-accounts, Active directory en Citrix-server. Pc’s herinstalleren, applicaties installeren. Beheer magazijnvoorraad (inzetbare pc’s, toner-supplies, kantoorartikelen).

Lees meer

Opleiding

H.A.V.O. 1980-1985;
vakken: Ne-Eng-Dui-Fra-Spaans-Ec-Boekh. - diploma behaald 1985
M.E.A.O. 1-jarige opleiding directiesecretaresse - diploma behaald 1986
Cursus : iOriëntatie Bedrijfstak Haven- en Vervoer - certificaat behaald 1990
Gevaarlijke stoffen - certificaat behaald 1999
Basiscursus Douane Declarant - certificaat behaald 2001
E.H.B.O. cursus - certificaat behaald 1999
Woning Financiering - certificaat behaald 2003
Comptia A+ - certificaat behaald 2011

Opleiding

H.A.V.O. 1980-1985;
vakken: Ne-Eng-Dui-Fra-Spaans-Ec-Boekh. - diploma behaald 1985
M.E.A.O. 1-jarige opleiding directiesecretaresse - diploma behaald 1986
Cursus : iOriëntatie Bedrijfstak Haven- en Vervoer - certificaat behaald 1990
Gevaarlijke stoffen - certificaat behaald 1999
Basiscursus Douane Declarant - certificaat behaald 2001
E.H.B.O. cursus - certificaat behaald 1999
Woning Financiering - certificaat behaald 2003
Comptia A+ - certificaat behaald 2011

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Spaans (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed), Spaans (Goed)

Hobby's & interesses

koken, lezen, hardlopen, computeren, klussen en klusjes in en om het huis.

Hobby's & interesses

koken, lezen, hardlopen, computeren, klussen en klusjes in en om het huis.

Eigenschappen

Een enthousiaste, resultaatgerichte medewerker met ruime ervaring in de IT, financiële, administratieve diensten en transport / logistiek. Mijn stijl van werken kenmerkt zich als collegiaal en coöperatief. Ik ben in staat om rationeel te denken en dus de juiste prioriteiten stellen. Ik heb de hands-on mentaliteit. Als eigenaar van een huisje Ik weet beter dan wie ook dat gastvrijheid met een glimlach en klantenservice, in de brede zin van het woord is als een drie-eenheid met elkaar verbonden toestand.

Ook ik heb een goed portie humor en een gelukkig geen ochtendhumeur.

Eigenschappen

Een enthousiaste, resultaatgerichte medewerker met ruime ervaring in de IT, financiële, administratieve diensten en transport / logistiek. Mijn stijl van werken kenmerkt zich als collegiaal en coöperatief. Ik ben in staat om rationeel te denken en dus de juiste prioriteiten stellen. Ik heb de hands-on mentaliteit. Als eigenaar van een huisje Ik weet beter dan wie ook dat gastvrijheid met een glimlach en klantenservice, in de brede zin van het woord is als een drie-eenheid met elkaar verbonden toestand.

Ook ik heb een goed portie humor en een gelukkig geen ochtendhumeur.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Huidige werkgever: Monsanto
  • Functie: Assistent Facilitaire Zaken
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Programmeur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Bijbaan
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden