• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een ervaren en rustige dienstverlener en regelaar die van veelzijdigheid
en afwisseling houdt en uitdagingen niet uit de weg gaat.

Persoonlijk

Ik ben een ervaren en rustige dienstverlener en regelaar die van veelzijdigheid
en afwisseling houdt en uitdagingen niet uit de weg gaat.

Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Facilitair medewerker Servicepunt GGZ inGeest Amsterdam
(9/2013 – 9/2014);
Afhandeling van meldingen binnenkomend via mail(Topdesk)/telefoon en het inplannen van vergaderzalen

Facilitair assistent/ medewerker Servicepunt Yask( voorheen Prisma Facility Management)voor WTC Amsterdam
(11/2009 – 03/2012);
Snelle en efficiënte afhandeling van allerhande facilitaire meldingen binnenkomend via mail/telefoon/balie/wachtrapportages en FMIS meldingssysteem van huurders, leveranciers, klanten en bezoekers.

Diverse horeca en hostess activiteiten

Facilitair medewerker bij de Facilitheek van de Universiteit van Amsterdam
(12/2002 - 05/2003);
Reserveren van aanvragen voor zalen/collegeruimten (congressen/open dagen/colleges etc.) en facilitaire ondersteuning aan de balie.

Facilitair medewerker bij Loftus Makelaardij / Renthouse International, Amsterdam
(08/2001 – 06/2002); Coördinatie van operationele, administratieve en secretariële processen rondom huur, verhuur en beheer


Medewerker Facilitair Bedrijf (Locatiebeheer) Vrije Universiteit Amsterdam
06/2000 – 06/2001));
Algemeen beheer en coördinatie: beheren van openbare ruimten op de campus, uitvoeren van projecten, aansturen van bedrijfstechnici , lopen van gebouwenronden, diverse secretariële werkzaamheden

Assistent Personeelszaken bij Transcom Europe Callcenter
(06/1999 – 03/2000);
Sollicitatieprocedures ( gesprekken, aanname, aanmelden), salariëring en oplossen salarisvraagstukken, controleren van urenlijsten, ziekenafhandeling/contact onderhouden met Arbo dienst etc.

Assistent Front Office Manager Radisson SAS Hotel Amsterdam
(02/1990 – 06/1999);
Verantwoordelijk voor alles wat zich voor kan doen tijdens een shift zoals in-uitchecken,
allerhande problemen oplossen, conciërgezaken, PR m.b.t. vaste gasten , ‘ duty ‘diensten, roosters maken, sollicitatie- beoordelings- functioneringsgesprekken, vergaderingen , begeleiding van stagiaires, airline afhandeling, waarnemen FO Manager bij afwezigheid, trainingen m.b.t extra omzet, betrokken bij het opstarten van de hotels in Amsterdam, Brussel en Nice

Receptioniste – Sonesta Beach Hotel Bermuda Eilanden (04/1988- 12/1989) en het Sonesta Hotel Amsterdam (09/1986 – 03/1988)

Werkervaring

Facilitair medewerker Servicepunt GGZ inGeest Amsterdam
(9/2013 – 9/2014);
Afhandeling van meldingen binnenkomend via mail(Topdesk)/telefoon en het inplannen van vergaderzalen

Facilitair assistent/ medewerker Servicepunt Yask( voorheen Prisma Facility Management)voor WTC Amsterdam
(11/2009 – 03/2012);
Snelle en efficiënte afhandeling van allerhande facilitaire meldingen binnenkomend via mail/telefoon/balie/wachtrapportages en FMIS meldingssysteem van huurders, leveranciers, klanten en bezoekers.

Diverse horeca en hostess activiteiten

Facilitair medewerker bij de Facilitheek van de Universiteit van Amsterdam
(12/2002 - 05/2003);
Reserveren van aanvragen voor zalen/collegeruimten (congressen/open dagen/colleges etc.) en facilitaire ondersteuning aan de balie.

Facilitair medewerker bij Loftus Makelaardij / Renthouse International, Amsterdam
(08/2001 – 06/2002); Coördinatie van operationele, administratieve en secretariële processen rondom huur, verhuur en beheer


Medewerker Facilitair Bedrijf (Locatiebeheer) Vrije Universiteit Amsterdam
06/2000 – 06/2001));
Algemeen beheer en coördinatie: beheren van openbare ruimten op de campus, uitvoeren van projecten, aansturen van bedrijfstechnici , lopen van gebouwenronden, diverse secretariële werkzaamheden

Assistent Personeelszaken bij Transcom Europe Callcenter
(06/1999 – 03/2000);
Sollicitatieprocedures ( gesprekken, aanname, aanmelden), salariëring en oplossen salarisvraagstukken, controleren van urenlijsten, ziekenafhandeling/contact onderhouden met Arbo dienst etc.

Assistent Front Office Manager Radisson SAS Hotel Amsterdam
(02/1990 – 06/1999);
Verantwoordelijk voor alles wat zich voor kan doen tijdens een shift zoals in-uitchecken,
allerhande problemen oplossen, conciërgezaken, PR m.b.t. vaste gasten , ‘ duty ‘diensten, roosters maken, sollicitatie- beoordelings- functioneringsgesprekken, vergaderingen , begeleiding van stagiaires, airline afhandeling, waarnemen FO Manager bij afwezigheid, trainingen m.b.t extra omzet, betrokken bij het opstarten van de hotels in Amsterdam, Brussel en Nice

Receptioniste – Sonesta Beach Hotel Bermuda Eilanden (04/1988- 12/1989) en het Sonesta Hotel Amsterdam (09/1986 – 03/1988)

Lees meer

Opleiding

MHS de Kogge Amsterdam 1982 -v 1986
Havo-5 Deventer 1976 - 1982

Opleiding

MHS de Kogge Amsterdam 1982 -v 1986
Havo-5 Deventer 1976 - 1982

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed), Frans (Matig)

Hobby's & interesses

Zwemmen, fitness, skiën, film, muziek, musea, uitjes met kinderen

Hobby's & interesses

Zwemmen, fitness, skiën, film, muziek, musea, uitjes met kinderen

Eigenschappen

Ik ben een ervaren en rustige dienstverlener en regelaar die van veelzijdigheid
en afwisseling houdt en uitdagingen niet uit de weg gaat.
Verder enthousiast, betrouwbaar, verantwoordelijk, efficiënt, praktisch.

Eigenschappen

Ik ben een ervaren en rustige dienstverlener en regelaar die van veelzijdigheid
en afwisseling houdt en uitdagingen niet uit de weg gaat.
Verder enthousiast, betrouwbaar, verantwoordelijk, efficiënt, praktisch.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Facilitair Medewerker, Facility Coördinator, Hoofd Facilitaire Zaken, Technisch Medewerker Facilitaire Dienst
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast, Thuiswerk
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten