• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

JANUARI 2009- SEPTEMBER 2014: Middelkoop Duiven
Werkzaam als administratief medewerkster Klantenservice. Mijn werkzaamheden: klantcontact, aanmaken van zendingen, voorfacturatie, bedienen telefooncentrale, administratie, chauffeurs helpen / informeren, toevoegen van pakbonnen bij ritten, inscannen en archiveren van gereden ritten, mail
verwerken, orders controleren, faxen / kopiëren,
Baliewerkzaamheden, planning ondersteunen. Klachten
behandelen. Ontvangen van klanten. Het gaat hier om een
24-urige werkweek.
OKTOBER 2008- EIND 2008 : ICN Duiven
Werkzaam als administratief medewerkster.
Mijn werkzaamheden : Op de website Cadeaucarroussel de
de bestellingen/ aantallen volgen en bijsturen.
Het gaat hier om een 40-urige werkweek.
APRIL 2008-OKTOBER 2008 : Glaspunt in Arnhem
Werkzaam als commercieel administratief medewerkster
Binnendienst.
Mijn werkzaamheden: schades aannemen, klantencontact, bedienen telefooncentrale, monteurs inplannen, facturatie.
Het gaat hier om een 40-urige werkweek.
AUGUSTUS 2007-APRIL 2008 : Integratie Naturalisatie Dienst Zevenaar. Overheid / Justitie
Werkzaam als medewerkster administratieve ondersteuning ULAD Asiel.
In de maanden augustus en september was ik ingezet op het project Speciale regeling. Vanaf oktober 2007 tot april 2008 was ik werkzaam op de afdeling backoffice.
Het gaat hier om een 36-urige werkweek. Mijn werkzaamheden zijn: administratieve ondersteuning van het personeel, het verzorgen van binnenkomende en uitgaande post, archivering, dossierverwerking, procedures opvoeren en afsluiten, tekstverwerking waaronder EXCEL,WORD, OUTLOOK. Afgelopen maanden heb ik ook gewerkt met Regis en Indis.

OKTOBER 1997-JULI 2007 : Edah / C1000 supermarkt in Zevenaar
Eerst begonnen als cassiere, en in de loop van de jaren werkzaam geweest als assistent Afdelingsmanager Kassa. Het gaat hier om een 30-urige werkweek.

NOVEMBER 1998-FEBRUARI 1999: Inspectie Volkshuisvesting Gelderland in Arnhem
Ministerie van VROM
Stage gelopen als secretarieel/administratief medewerkster. Mijn werkzaamheden waren: het verzorgen van binnenkomende en uitgaande post, telefoonbeheer, archivering, tekstverwerking en administratieve ondersteuning van het personeel.
Het gaat hier om een 38-urige werkweek.

Werkervaring

JANUARI 2009- SEPTEMBER 2014: Middelkoop Duiven
Werkzaam als administratief medewerkster Klantenservice. Mijn werkzaamheden: klantcontact, aanmaken van zendingen, voorfacturatie, bedienen telefooncentrale, administratie, chauffeurs helpen / informeren, toevoegen van pakbonnen bij ritten, inscannen en archiveren van gereden ritten, mail
verwerken, orders controleren, faxen / kopiëren,
Baliewerkzaamheden, planning ondersteunen. Klachten
behandelen. Ontvangen van klanten. Het gaat hier om een
24-urige werkweek.
OKTOBER 2008- EIND 2008 : ICN Duiven
Werkzaam als administratief medewerkster.
Mijn werkzaamheden : Op de website Cadeaucarroussel de
de bestellingen/ aantallen volgen en bijsturen.
Het gaat hier om een 40-urige werkweek.
APRIL 2008-OKTOBER 2008 : Glaspunt in Arnhem
Werkzaam als commercieel administratief medewerkster
Binnendienst.
Mijn werkzaamheden: schades aannemen, klantencontact, bedienen telefooncentrale, monteurs inplannen, facturatie.
Het gaat hier om een 40-urige werkweek.
AUGUSTUS 2007-APRIL 2008 : Integratie Naturalisatie Dienst Zevenaar. Overheid / Justitie
Werkzaam als medewerkster administratieve ondersteuning ULAD Asiel.
In de maanden augustus en september was ik ingezet op het project Speciale regeling. Vanaf oktober 2007 tot april 2008 was ik werkzaam op de afdeling backoffice.
Het gaat hier om een 36-urige werkweek. Mijn werkzaamheden zijn: administratieve ondersteuning van het personeel, het verzorgen van binnenkomende en uitgaande post, archivering, dossierverwerking, procedures opvoeren en afsluiten, tekstverwerking waaronder EXCEL,WORD, OUTLOOK. Afgelopen maanden heb ik ook gewerkt met Regis en Indis.

OKTOBER 1997-JULI 2007 : Edah / C1000 supermarkt in Zevenaar
Eerst begonnen als cassiere, en in de loop van de jaren werkzaam geweest als assistent Afdelingsmanager Kassa. Het gaat hier om een 30-urige werkweek.

NOVEMBER 1998-FEBRUARI 1999: Inspectie Volkshuisvesting Gelderland in Arnhem
Ministerie van VROM
Stage gelopen als secretarieel/administratief medewerkster. Mijn werkzaamheden waren: het verzorgen van binnenkomende en uitgaande post, telefoonbeheer, archivering, tekstverwerking en administratieve ondersteuning van het personeel.
Het gaat hier om een 38-urige werkweek.

Lees meer

Opleiding

OPLEIDINGEN
MAVO : Diploma behaald in 1996 aan de andreas scholengemeenschap te Zevenaar
Eindexamen : Nederlands, Engels, Duits,
Frans, economie en wiskunde. Alles op D-niveau.
MEAO : Diploma behaald in 1999 aan het Titus College te Velp.
Als specialisatie de opleiding Economisch – Juridisch op de
Afdeling Administratie gevolgd. Vakkenpakket : Juridische
En economische beroepsvorming, communicatieve
Vaardigheden in beroep en bedrijf, Nederlands, Engels,
Management, stage. Tekstverwerking
Waaronder MS-officepakket incl. Word en Excel
CURSUSSEN
2005 : Certificaat BHV (Bedrijfshulpverlener)
2005 : Certificaat Allround Supermarktmedewerker
2006 : Certificaat Afdelingsmanager Kassa
2007 : Certificaat ULAD Basismodule ondersteuning IND
2007 : Certificaat ULAD Dossierhandelingen medewerkers ULAD IND
2008 : Certificaat ULAD Postbehandeling IND

Opleiding

OPLEIDINGEN
MAVO : Diploma behaald in 1996 aan de andreas scholengemeenschap te Zevenaar
Eindexamen : Nederlands, Engels, Duits,
Frans, economie en wiskunde. Alles op D-niveau.
MEAO : Diploma behaald in 1999 aan het Titus College te Velp.
Als specialisatie de opleiding Economisch – Juridisch op de
Afdeling Administratie gevolgd. Vakkenpakket : Juridische
En economische beroepsvorming, communicatieve
Vaardigheden in beroep en bedrijf, Nederlands, Engels,
Management, stage. Tekstverwerking
Waaronder MS-officepakket incl. Word en Excel
CURSUSSEN
2005 : Certificaat BHV (Bedrijfshulpverlener)
2005 : Certificaat Allround Supermarktmedewerker
2006 : Certificaat Afdelingsmanager Kassa
2007 : Certificaat ULAD Basismodule ondersteuning IND
2007 : Certificaat ULAD Dossierhandelingen medewerkers ULAD IND
2008 : Certificaat ULAD Postbehandeling IND

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Uitstekend), Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Duits (Uitstekend), Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

Hobby's & interesses

Lezen, films

Hobby's & interesses

Lezen, films

Eigenschappen

Leergiering, sociaal, standvastig.

Eigenschappen

Leergiering, sociaal, standvastig.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Transport & Logistiek
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten