• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Competenties ________________________________________ Commercieel inzicht Besluitvaardig Betrokken Doorzettingsvermogen Klantgerichtheid Luisteren Plannen & organiseren…

Persoonlijk

Competenties
________________________________________
Commercieel inzicht
Besluitvaardig
Betrokken
Doorzettingsvermogen
Klantgerichtheid
Luisteren
Plannen & organiseren

Automatiseringskennis________________________________________
Ms word Uitgebreid
Ms Excel Voldoende
Ms Outlook Uitgebreid
Sedis Relatiebeheer programma
Fms Relatiebeheer programma
Hsv Ledenadministratie

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring ________________________________________

7 januari 2013 – 31 december 2014
Functie: Productie/inpakmedewerker bij Pure Food
Mijn taken bestaan uit het volgende: Het etiketteren van diverse glutenvrije producten, het verpakken van de producten en orders verwerken.

5 juli 2010 tot 31 oktober 2011
Functie: Intercedente bij Accord Uitzendbureau
Als Intercedent ligt de focus op het vinden en binden van goede kandidaten voor de vacatures van onze opdrachtgevers, het relatiebeheer van deze opdrachtgevers en het uitbouwen van het klantenbestand.
De taken bestaan uit het voeren van intakegesprekken met werkzoekenden, gegevensinvoer en het matchen van vacatures op kandidatenbestand. Je doet de werving en selectie tot en met het uitzenden van werkzoekenden. Dit houdt in dat je ook de sollicitatie- en plaatsingsgesprekken met kandidaten voert, de bijhorende urenadministratie van uitzendkrachten verwerkt.
Het administratieve aspect bestaat verder uit het opmaken van contracten en verwerken van commerciële administratie.
Een zeer belangrijk onderdeel is het relatiebeheer: de contacten onderhouden met relaties/prospect (persoonlijk, telefonisch, e-mail), acquisitie van nieuwe klanten en vacatures.
Prijscalculaties en offertes maken, het verwerken van nieuwe vacatures (advertenties, websites, mailingen), bijhouden van de vacatures op de website.



18 november 2009 tot 17 mei 2010
Functie : Administratief medewerker bij Betecom B.V.
Werkzaamheden: Rapporten nakijken van de alarmdiensten en daarop actie ondernemen
Storingen aannemen, onderhoudsschema’s maken voor de monteurs. Planning maken voor de monteurs. Verwerken van het onderhoud, project voorbereiding, postverwerking.
Contact onderhouden met klanten. Klachten verwerking.


1 oktober 2008 tot 24 oktober 2009
Functie: Commercieel administratief medewerker bij Broekhuis Holding B.V.
Werkzaamheden: Offertes maken voor klanten en het opvolgen van offertes.
Bestellingen doen voor leasemaatschappijen, facturen maken en boeken.
Debiteuren & crediteurenbeheer, contracten opmaken voor leasemaatschappijen.
Onderhoudsbrieven maken voor de leaserijders.
Postverwerking, mailingen maken.


17 mei 2008 tot 25 september 2008
Functie: Administratief medewerker bij de Hypotheker
Werkzaamheden: Relatiebeheer, agenda beheer van de adviseurs. Afspraken maken.
Telefoon bedienen. Contact onderhouden met Notarissen, Banken, Makelaars, Klanten, Verzekeringsmaatschappijen.
Hypotheek stukken verzamelen en in orde maken voor de klant.



10 juli 2007 tot 12 Mei 2008
Functie: Intercedente TiP Personeelsdiensten
Werkzaamheden: Intakes voeren met werkzoekenden, matchen, en plaatsen van uitzendkrachten
Uren verwerking, ziekmeldingen behandelen. Het opstellen van contracten.
Vacaturebeheer, acquisitie bij nieuwe klanten en prospect beheren.
Diverse administratieve werkzaamheden uitvoeren en contact met klanten onderhouden.
2004 tot 2007
Functie: Horeca medewerker
In diverse horeca ondernemingen gewerkt als bediening medewerkster en daarnaast nog andere taken vervult zoals achter de receptie, bar en keuken.

Werkervaring

Werkervaring ________________________________________

7 januari 2013 – 31 december 2014
Functie: Productie/inpakmedewerker bij Pure Food
Mijn taken bestaan uit het volgende: Het etiketteren van diverse glutenvrije producten, het verpakken van de producten en orders verwerken.

5 juli 2010 tot 31 oktober 2011
Functie: Intercedente bij Accord Uitzendbureau
Als Intercedent ligt de focus op het vinden en binden van goede kandidaten voor de vacatures van onze opdrachtgevers, het relatiebeheer van deze opdrachtgevers en het uitbouwen van het klantenbestand.
De taken bestaan uit het voeren van intakegesprekken met werkzoekenden, gegevensinvoer en het matchen van vacatures op kandidatenbestand. Je doet de werving en selectie tot en met het uitzenden van werkzoekenden. Dit houdt in dat je ook de sollicitatie- en plaatsingsgesprekken met kandidaten voert, de bijhorende urenadministratie van uitzendkrachten verwerkt.
Het administratieve aspect bestaat verder uit het opmaken van contracten en verwerken van commerciële administratie.
Een zeer belangrijk onderdeel is het relatiebeheer: de contacten onderhouden met relaties/prospect (persoonlijk, telefonisch, e-mail), acquisitie van nieuwe klanten en vacatures.
Prijscalculaties en offertes maken, het verwerken van nieuwe vacatures (advertenties, websites, mailingen), bijhouden van de vacatures op de website.



18 november 2009 tot 17 mei 2010
Functie : Administratief medewerker bij Betecom B.V.
Werkzaamheden: Rapporten nakijken van de alarmdiensten en daarop actie ondernemen
Storingen aannemen, onderhoudsschema’s maken voor de monteurs. Planning maken voor de monteurs. Verwerken van het onderhoud, project voorbereiding, postverwerking.
Contact onderhouden met klanten. Klachten verwerking.


1 oktober 2008 tot 24 oktober 2009
Functie: Commercieel administratief medewerker bij Broekhuis Holding B.V.
Werkzaamheden: Offertes maken voor klanten en het opvolgen van offertes.
Bestellingen doen voor leasemaatschappijen, facturen maken en boeken.
Debiteuren & crediteurenbeheer, contracten opmaken voor leasemaatschappijen.
Onderhoudsbrieven maken voor de leaserijders.
Postverwerking, mailingen maken.


17 mei 2008 tot 25 september 2008
Functie: Administratief medewerker bij de Hypotheker
Werkzaamheden: Relatiebeheer, agenda beheer van de adviseurs. Afspraken maken.
Telefoon bedienen. Contact onderhouden met Notarissen, Banken, Makelaars, Klanten, Verzekeringsmaatschappijen.
Hypotheek stukken verzamelen en in orde maken voor de klant.



10 juli 2007 tot 12 Mei 2008
Functie: Intercedente TiP Personeelsdiensten
Werkzaamheden: Intakes voeren met werkzoekenden, matchen, en plaatsen van uitzendkrachten
Uren verwerking, ziekmeldingen behandelen. Het opstellen van contracten.
Vacaturebeheer, acquisitie bij nieuwe klanten en prospect beheren.
Diverse administratieve werkzaamheden uitvoeren en contact met klanten onderhouden.
2004 tot 2007
Functie: Horeca medewerker
In diverse horeca ondernemingen gewerkt als bediening medewerkster en daarnaast nog andere taken vervult zoals achter de receptie, bar en keuken.

Lees meer

Opleiding

Opleidingen________________________________________

Oktober 2010 tot augustus 2011
Artra: Basis opleiding intercedente
Diploma: niet behaald

September 1999 tot mei 2002
Sbbo: Leerlingstelsel opleiding kapper
Diploma behaald: Ja

September 1995 tot mei 1999
Vmbo: Detailhandel & Verkoop, administratie
Diploma behaald: Ja

Cursussen
________________________________________


September 2012 certificaat behaald
HSV Ledenadministratie via Sportvisserij Nederland

Juni 2007 certificaat behaald
Ncoi : cursus business Engels

November 2007 certificaat behaald
Humares academie: interne opleiding voor intercedente via TiP Personeelsdiensten

April 2004 tot november 2004 certificaat behaald
Svh: Horeca cursus voor sociale hygiëne en vakbekwaamheid

Opleiding

Opleidingen________________________________________

Oktober 2010 tot augustus 2011
Artra: Basis opleiding intercedente
Diploma: niet behaald

September 1999 tot mei 2002
Sbbo: Leerlingstelsel opleiding kapper
Diploma behaald: Ja

September 1995 tot mei 1999
Vmbo: Detailhandel & Verkoop, administratie
Diploma behaald: Ja

Cursussen
________________________________________


September 2012 certificaat behaald
HSV Ledenadministratie via Sportvisserij Nederland

Juni 2007 certificaat behaald
Ncoi : cursus business Engels

November 2007 certificaat behaald
Humares academie: interne opleiding voor intercedente via TiP Personeelsdiensten

April 2004 tot november 2004 certificaat behaald
Svh: Horeca cursus voor sociale hygiëne en vakbekwaamheid

Lees meer

Vaardigheden

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

lezen, karperen, computer

Hobby's & interesses

lezen, karperen, computer

Eigenschappen

Spontaan, representatief, vriendelijk, gemotiveerd, harde werker, flexibel en creatief.

Eigenschappen

Spontaan, representatief, vriendelijk, gemotiveerd, harde werker, flexibel en creatief.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast, Thuiswerk
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden