• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring

10-2012 tot 10-2013 : Liandon (Onderdeel Alliander)/Medewerkster Accountsupport B
Verantwoordelijk voor en ondersteuning van klantgerichte verkoopactiviteiten, advies geven over producten en diensten en zorgdragen voor de administratieve verwerking (in SAP & EXCEL) van informatie en klantgegevens. Dit conform vastgelegde werkwijze en passend binnen het beleid van het bedrijfsonderdeel, met als doel een up-to-date informatiesysteem gericht op projecten, klanten of facturatie, het verhogen van klanttevredenheid en het bereiken van commerciële doelstellingen. Intensief en actief contact met klanten. Offertes opstellen, versturen, en verwerken in SAP CRM (offertes voor intercompany en vrije domein). Opportunity’s en prospects aanmaken in SAP CRM. Inkooporders controleren en verwerken vanuit C‐broker naar SAP CRM en kapstok. Presentaties maken en geven. Opdrachten en offertes verwerken. Aanbestedingen. Ondersteunen en meewerken in projecten, conform de richtlijnen van de manager, zodanig dat werd voldaan aan de projectdoelstellingen en -resultaten. Signaleren van proces- en/of systeemissues en met verbetervoorstellen komen. Zorgdragen, na goedkeuring van de manager, aan de oplossing, binnen de algemene ondernemingsdoelstellingen teneinde de efficiency en de kwaliteit van de afdeling/organisatie te verbeteren, de klanttevredenheid te verhogen en de commerciële doelstellingen te bereiken. Verzamelen en aanleveren van gegevens, maken van rapportages op financieel, verkoop en/of projectmatig gebied, zodat er rapportages en/of facturen gemaakt kunnen worden om de project- en commerciële doelstellingen te behalen en de klanttevredenheid te verhogen. Rapporteert en werkt nauw samen met de Directeur, Business Managers, Accountmanagers, Project Controllers, en Leidinggevende.


02-2006 tot 10-2012 : Alliander/ Medewerkster debiteuren-/crediteuren administratie
Verantwoordelijk voor de incassering van openstaande vorderingen en voor controle van de kredietwaardigheid van klanten. Verantwoordelijk voor een optimaal beheer van de debiteurenportefeuille, incasso en het behalen van de Days Sales Outstanding (DSO). Intensief en actief contact met klanten (zowel schriftelijk als telefonisch). Up-to-date houden debiteurenbestand. Uitvoeren van aanmaningsprocedures. Beoordelen en aanvragen van kredietlimieten, betalingstermijnen e.d. Ondersteuning collega’s bij voorkomende werkzaamheden en assisteren van leidinggevende in het beleid aan de hand van o.a. cijfermateriaal. Inventariseren behoeften en wensen van klanten en collega’s en zorgen dat er met deze informatie snel de gewenste middelen worden aangeboden. Maandelijkse analyse en afhandeling van Intercompany facturen. Achterhalen en registreren van betwiste facturen, registreren (in ACCES, SAP, EXACT & EXCEL) disputen met klanten en de opvolging bewaken; reacties van debiteuren snel afhandelen en het opstellen van slotbrieven c.q. reacties op bezwaren van klanten. In dit kader had ik veel overleg met bedrijfsjuristen. Deelname in de werkgroep site www.aansluitingen.nl. Rapporteert en werkt nauw samen met de Directeur, Business Managers, Accountmanagers, Project Controllers, Project Medewerkers en Leidinggevende.


04-2005 t/m 01-2006 : Politie Rotterdam Rijnmond / Opleiding tot hoofdagent
Het bewaken van arrestanten en toezien op hun veiligheid. Het op straat service verlenen, noodhulp bieden, toezicht houden en handhaven van de openbare orde. Eenvoudig opsporingswerk verrichten en eenvoudige verkeerssituaties afhandelen.

10-2004 t/m 04-2005 : VOC Detachering BV / Projectmedewerkster Sociale wetgeving
Signalering problematiek, informatieve hulpverlening, individuele cliëntbudgettering, het opstellen van hulpverleningsplannen en voorbereiden van schuldhulpverleningstrajecten. Samenstellen van enquêtes, testdata en testplan, gegevensverwerking en rapportage. Het vervaardigen van werkinstructies en het verrichten van coördinerende werkzaamheden om de doelstellingen te behalen. Het coachen en begeleiden van junior medewerkers, intensieve samenwerking met in- en externe partners en het onderhoud en uitbreiden van netwerkrelaties. Uitvoeren van trainingen en groepswerk.

04-2004 t/m 10-2004 : UWV GAK / Beslisser Uitkeren afdeling Werkloosheidswet
Het voeren van het casemanagement en begeleiding van cliënten en het beslissen op basis van wet- en regelgeving en interne kaders. Coachen en begeleiden van junior medewerkers. Het verzorgen van de administratieve verwerking en communicatie van de case. In- en/of externe behandelaars informeren over mogelijke consequenties.


03-2003 t/m 03-2004 : Callcenter medewerkster afdeling nota/incasso bij NUON

10-2000 t/m 01-2003 : Adviseur afdeling Incasso/Nota bij Orange (nu T-Mobile)

07-1999 t/m 08-2000 : Receptioniste/Telefoniste/ Administratief Juridisch
Medewerkster Advocatencollectief Apeldoorn

08-1997 t/m 01-1999 : Receptioniste/Telefoniste/Administratief medewerkster
Regiopolitie Noord- en Oost- Gelderland (Stage)

1995 - 2004 : Diverse weekendbaantjes

Werkervaring

Werkervaring

10-2012 tot 10-2013 : Liandon (Onderdeel Alliander)/Medewerkster Accountsupport B
Verantwoordelijk voor en ondersteuning van klantgerichte verkoopactiviteiten, advies geven over producten en diensten en zorgdragen voor de administratieve verwerking (in SAP & EXCEL) van informatie en klantgegevens. Dit conform vastgelegde werkwijze en passend binnen het beleid van het bedrijfsonderdeel, met als doel een up-to-date informatiesysteem gericht op projecten, klanten of facturatie, het verhogen van klanttevredenheid en het bereiken van commerciële doelstellingen. Intensief en actief contact met klanten. Offertes opstellen, versturen, en verwerken in SAP CRM (offertes voor intercompany en vrije domein). Opportunity’s en prospects aanmaken in SAP CRM. Inkooporders controleren en verwerken vanuit C‐broker naar SAP CRM en kapstok. Presentaties maken en geven. Opdrachten en offertes verwerken. Aanbestedingen. Ondersteunen en meewerken in projecten, conform de richtlijnen van de manager, zodanig dat werd voldaan aan de projectdoelstellingen en -resultaten. Signaleren van proces- en/of systeemissues en met verbetervoorstellen komen. Zorgdragen, na goedkeuring van de manager, aan de oplossing, binnen de algemene ondernemingsdoelstellingen teneinde de efficiency en de kwaliteit van de afdeling/organisatie te verbeteren, de klanttevredenheid te verhogen en de commerciële doelstellingen te bereiken. Verzamelen en aanleveren van gegevens, maken van rapportages op financieel, verkoop en/of projectmatig gebied, zodat er rapportages en/of facturen gemaakt kunnen worden om de project- en commerciële doelstellingen te behalen en de klanttevredenheid te verhogen. Rapporteert en werkt nauw samen met de Directeur, Business Managers, Accountmanagers, Project Controllers, en Leidinggevende.


02-2006 tot 10-2012 : Alliander/ Medewerkster debiteuren-/crediteuren administratie
Verantwoordelijk voor de incassering van openstaande vorderingen en voor controle van de kredietwaardigheid van klanten. Verantwoordelijk voor een optimaal beheer van de debiteurenportefeuille, incasso en het behalen van de Days Sales Outstanding (DSO). Intensief en actief contact met klanten (zowel schriftelijk als telefonisch). Up-to-date houden debiteurenbestand. Uitvoeren van aanmaningsprocedures. Beoordelen en aanvragen van kredietlimieten, betalingstermijnen e.d. Ondersteuning collega’s bij voorkomende werkzaamheden en assisteren van leidinggevende in het beleid aan de hand van o.a. cijfermateriaal. Inventariseren behoeften en wensen van klanten en collega’s en zorgen dat er met deze informatie snel de gewenste middelen worden aangeboden. Maandelijkse analyse en afhandeling van Intercompany facturen. Achterhalen en registreren van betwiste facturen, registreren (in ACCES, SAP, EXACT & EXCEL) disputen met klanten en de opvolging bewaken; reacties van debiteuren snel afhandelen en het opstellen van slotbrieven c.q. reacties op bezwaren van klanten. In dit kader had ik veel overleg met bedrijfsjuristen. Deelname in de werkgroep site www.aansluitingen.nl. Rapporteert en werkt nauw samen met de Directeur, Business Managers, Accountmanagers, Project Controllers, Project Medewerkers en Leidinggevende.


04-2005 t/m 01-2006 : Politie Rotterdam Rijnmond / Opleiding tot hoofdagent
Het bewaken van arrestanten en toezien op hun veiligheid. Het op straat service verlenen, noodhulp bieden, toezicht houden en handhaven van de openbare orde. Eenvoudig opsporingswerk verrichten en eenvoudige verkeerssituaties afhandelen.

10-2004 t/m 04-2005 : VOC Detachering BV / Projectmedewerkster Sociale wetgeving
Signalering problematiek, informatieve hulpverlening, individuele cliëntbudgettering, het opstellen van hulpverleningsplannen en voorbereiden van schuldhulpverleningstrajecten. Samenstellen van enquêtes, testdata en testplan, gegevensverwerking en rapportage. Het vervaardigen van werkinstructies en het verrichten van coördinerende werkzaamheden om de doelstellingen te behalen. Het coachen en begeleiden van junior medewerkers, intensieve samenwerking met in- en externe partners en het onderhoud en uitbreiden van netwerkrelaties. Uitvoeren van trainingen en groepswerk.

04-2004 t/m 10-2004 : UWV GAK / Beslisser Uitkeren afdeling Werkloosheidswet
Het voeren van het casemanagement en begeleiding van cliënten en het beslissen op basis van wet- en regelgeving en interne kaders. Coachen en begeleiden van junior medewerkers. Het verzorgen van de administratieve verwerking en communicatie van de case. In- en/of externe behandelaars informeren over mogelijke consequenties.


03-2003 t/m 03-2004 : Callcenter medewerkster afdeling nota/incasso bij NUON

10-2000 t/m 01-2003 : Adviseur afdeling Incasso/Nota bij Orange (nu T-Mobile)

07-1999 t/m 08-2000 : Receptioniste/Telefoniste/ Administratief Juridisch
Medewerkster Advocatencollectief Apeldoorn

08-1997 t/m 01-1999 : Receptioniste/Telefoniste/Administratief medewerkster
Regiopolitie Noord- en Oost- Gelderland (Stage)

1995 - 2004 : Diverse weekendbaantjes

Lees meer

Opleiding

Opleidingen
09-2003 t/m 04-2005
Sociaal Juridische Dienstverlening (HBO-opleiding, deeltijd), Hogeschool van Utrecht
(Psychologie, Arbeidsrecht, Bestuursrecht, Privaatrecht, Materieel Strafrecht, Gespreksvoering, Casuïstiekverslag, Methodiek Sociaal Juridische Dienstverlening)

08-1996 t/m 06-1999
Sociaal Juridische Dienstverlening (MBO-opleiding), Het Apeldoorns College
(Persoonlijke en maatschappelijke vorming, Taalkundige vorming, Algemene beroepsvorming,
Sociale Zekerheid, Personeelswerk, Participatie in de beroepspraktijk van de sociale zekerheid)

07-1995 t/m 07-1996
Oriëntatiejaar Politie, Het Apeldoorns College
(Sport, Informeel/Materieel Recht, Maatschappijleer, EHBO, Nederlands, Verkeer, Sociale Vaardigheden, Praktijkoriëntatie)

08-1991 t/m 05-1995
MAVO (D-niveau) aan scholengemeenschap 'Het Rhedens'

Cursussen/trainingen

2013 - Cursus Correct Nederlands Certificaat: ja
2008 - Gelijk hebben, gelijk krijgen I Certificaat: ja
2007 - Klantgerichte Communicatie Certificaat: ja
2004 - Cursus Verkooptraining Certificaat: ja
- Cursus Onderhandelen 1 & 2 Certificaat: ja
- Netwerktraining Certificaat: ja
2002 - Bedrijfshulpverlening Certificaat: ja

Opleiding

Opleidingen
09-2003 t/m 04-2005
Sociaal Juridische Dienstverlening (HBO-opleiding, deeltijd), Hogeschool van Utrecht
(Psychologie, Arbeidsrecht, Bestuursrecht, Privaatrecht, Materieel Strafrecht, Gespreksvoering, Casuïstiekverslag, Methodiek Sociaal Juridische Dienstverlening)

08-1996 t/m 06-1999
Sociaal Juridische Dienstverlening (MBO-opleiding), Het Apeldoorns College
(Persoonlijke en maatschappelijke vorming, Taalkundige vorming, Algemene beroepsvorming,
Sociale Zekerheid, Personeelswerk, Participatie in de beroepspraktijk van de sociale zekerheid)

07-1995 t/m 07-1996
Oriëntatiejaar Politie, Het Apeldoorns College
(Sport, Informeel/Materieel Recht, Maatschappijleer, EHBO, Nederlands, Verkeer, Sociale Vaardigheden, Praktijkoriëntatie)

08-1991 t/m 05-1995
MAVO (D-niveau) aan scholengemeenschap 'Het Rhedens'

Cursussen/trainingen

2013 - Cursus Correct Nederlands Certificaat: ja
2008 - Gelijk hebben, gelijk krijgen I Certificaat: ja
2007 - Klantgerichte Communicatie Certificaat: ja
2004 - Cursus Verkooptraining Certificaat: ja
- Cursus Onderhandelen 1 & 2 Certificaat: ja
- Netwerktraining Certificaat: ja
2002 - Bedrijfshulpverlening Certificaat: ja

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Goed), Engels (Goed), Nederlands (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Duits (Goed), Engels (Goed), Nederlands (Goed)

Hobby's & interesses

Nevenactiviteiten
- Organisator in de feestcommissie van het Apeldoorns College
- Bij de judovereniging: begeleiden jeugdteam, bardiensten en scheidsrechten tijdens
wedstrijden
- Judo, deelname aan Nederlandse en districtskampioenschappen en trainen van jeugd
- Voorzitter OC Fris! Kinderdagverblijf “De Burcht”

Vrije tijd
- Internet en MS Officepakket
- Ik lees graag boeken en artikelen over diverse onderwerpen, mijn belangstelling is vrij breed.
Tevens schrijf ik onder andere bezwaarschriften en brieven naar instanties voor kennissen,
vrienden/vriendinnen en familie
- Digitale fotografie
- Fitness
- Spinning, voorbereiden training en training geven

Hobby's & interesses

Nevenactiviteiten
- Organisator in de feestcommissie van het Apeldoorns College
- Bij de judovereniging: begeleiden jeugdteam, bardiensten en scheidsrechten tijdens
wedstrijden
- Judo, deelname aan Nederlandse en districtskampioenschappen en trainen van jeugd
- Voorzitter OC Fris! Kinderdagverblijf “De Burcht”

Vrije tijd
- Internet en MS Officepakket
- Ik lees graag boeken en artikelen over diverse onderwerpen, mijn belangstelling is vrij breed.
Tevens schrijf ik onder andere bezwaarschriften en brieven naar instanties voor kennissen,
vrienden/vriendinnen en familie
- Digitale fotografie
- Fitness
- Spinning, voorbereiden training en training geven

Lees meer

Eigenschappen

Harder werker, sociaal, stressbestendig, accuraat, zorgvuldig en discreet.

Eigenschappen

Harder werker, sociaal, stressbestendig, accuraat, zorgvuldig en discreet.

Mijn actuele situatie

  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Lizzy Lieffering te bekijken