• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik heb als administratief/secretarieel medewerkster/ Officemanager bij verschillende bedrijven gewerkt en heb daardoor ervaring opgedaan met veel verschillende werkzaamheden. Daarom ben ik breed…

Persoonlijk

Ik heb als administratief/secretarieel medewerkster/ Officemanager bij verschillende bedrijven gewerkt en heb daardoor ervaring opgedaan met veel verschillende werkzaamheden. Daarom ben ik breed inzetbaar. Ik ben collegiaal, sociaal en werk accuraat. Ik vind het belangrijk om een saamhorigheidsgevoel te hebben in een bedrijf, daardoor kan ik als werknemer groeien en mij blijven ontwikkelen.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Van september 2007 tot en met november 2014
Office Manager bij Servicebureau Planschaderecht/Team JZ B.V.
Juridische documenten aanpassen, uitprinten en versturen naar verschillende partijen
Intensief contacten onderhouden met klanten, gemeentes en advocaten via telefoon en e-mail
Het zelfstandig bijhouden van de administratie
Archiveren en registreren van vertrouwelijke documenten
De voorraden bijhouden
Post verzorgen
Mailings verzorgen
Zorg dragen voor de ARBO regels binnen het bedrijf
In verband met een aantal wijzigingen op bedrijfsgebied, meedenken en mede uitvoeren van deze veranderingen
Het regelen van alle algemene kantoorzaken, zoals alarminstallatie, vuilnisophaaldienst, contact met de verhuurder, etc.
Van augustus 1997 tot december 2003
Technisch administratief medewerker bij France Telecom/Global One/Equant

Het zelfstandig afhandelen van projecten, de werkzaamheden hiervoor waren:

Projecten uit het gespecialiseerde computerprogramma halen en registreren
De interne technische afdeling opdrachten geven voor het configureren van de apparatuur,
het plaatsen van de apparatuur bij de klant en voor het aansluiten van de lijnen op het Global One/Equant netwerk
Intensief contacten onderhouden met KPN m.b.t. het aansluiten van lijnen bij de klanten
Intensief contacten onderhouden met klanten en collega's in binnen en buitenland
Projectadministratie bijhouden
Met verschillende gespecialiseerde computerprogramma's werken, waaronder databases


Van maart 2004 tot heden (nu help ik alleen nog bij activiteiten)
Administratief medewerker secretariaat bij Pieter Vermeulen Museum (vrijwillig)

Ik was daar administratief medewerker en vrijwilligers coördinator.
De werkzaamheden waren:

Intake gesprekken houden met nieuwe vrijwilligers
Jaarlijkse functioneringsgesprekken houden met de bestaande vrijwilligers
Afsluitende gesprekken houden met vertrekkende vrijwilligers
Het jaarlijkse vrijwilligers uitje organiseren
Allerlei voorkomende administratieve taken uitvoeren voor de leiding van het museum, waaronder:
overzichten maken van aantallen bezoekers, hoeveel en wanneer we producten uitlenen aan scholen en clubhuizen, etc.
Helpen met uiteenlopende activiteiten van het museum
Notuleren bij de vrijwilligersvergaderingen

Van mei 1996 tot augustus 1997:
Technisch administratief medewerker bij France Telecom/Global One/Equant
Het bestellen van apparatuur voor klanten
Het bestellen van KPN lijnen
Het regelen van bijkomende administratie
Registreren van gewerkte uren m.b.t. de klantprojecten
Het verstrekken van technische informatie aan klanten en andere afdelingen
Het verstrekken van algemene project informatie aan klanten en andere afdelingen
Het verrichten van algemene administratieve taken voor de program management afdeling
Secretariële werkzaamheden uitvoeren voor de director of operations en de director of program management
Het beheren van de agenda
Het boeken van reizen

Van oktober 1995 tot mei 1996:
Secretaresse bij France Telecom/Global One/Equant

Secretariële werkzaamheden uitvoeren voor de operations director
Het beheren van de agenda
Het boeken van reizen
Factureren
Het beheren van de receptie
Het boeken van reizen

Werkervaring

Van september 2007 tot en met november 2014
Office Manager bij Servicebureau Planschaderecht/Team JZ B.V.
Juridische documenten aanpassen, uitprinten en versturen naar verschillende partijen
Intensief contacten onderhouden met klanten, gemeentes en advocaten via telefoon en e-mail
Het zelfstandig bijhouden van de administratie
Archiveren en registreren van vertrouwelijke documenten
De voorraden bijhouden
Post verzorgen
Mailings verzorgen
Zorg dragen voor de ARBO regels binnen het bedrijf
In verband met een aantal wijzigingen op bedrijfsgebied, meedenken en mede uitvoeren van deze veranderingen
Het regelen van alle algemene kantoorzaken, zoals alarminstallatie, vuilnisophaaldienst, contact met de verhuurder, etc.
Van augustus 1997 tot december 2003
Technisch administratief medewerker bij France Telecom/Global One/Equant

Het zelfstandig afhandelen van projecten, de werkzaamheden hiervoor waren:

Projecten uit het gespecialiseerde computerprogramma halen en registreren
De interne technische afdeling opdrachten geven voor het configureren van de apparatuur,
het plaatsen van de apparatuur bij de klant en voor het aansluiten van de lijnen op het Global One/Equant netwerk
Intensief contacten onderhouden met KPN m.b.t. het aansluiten van lijnen bij de klanten
Intensief contacten onderhouden met klanten en collega's in binnen en buitenland
Projectadministratie bijhouden
Met verschillende gespecialiseerde computerprogramma's werken, waaronder databases


Van maart 2004 tot heden (nu help ik alleen nog bij activiteiten)
Administratief medewerker secretariaat bij Pieter Vermeulen Museum (vrijwillig)

Ik was daar administratief medewerker en vrijwilligers coördinator.
De werkzaamheden waren:

Intake gesprekken houden met nieuwe vrijwilligers
Jaarlijkse functioneringsgesprekken houden met de bestaande vrijwilligers
Afsluitende gesprekken houden met vertrekkende vrijwilligers
Het jaarlijkse vrijwilligers uitje organiseren
Allerlei voorkomende administratieve taken uitvoeren voor de leiding van het museum, waaronder:
overzichten maken van aantallen bezoekers, hoeveel en wanneer we producten uitlenen aan scholen en clubhuizen, etc.
Helpen met uiteenlopende activiteiten van het museum
Notuleren bij de vrijwilligersvergaderingen

Van mei 1996 tot augustus 1997:
Technisch administratief medewerker bij France Telecom/Global One/Equant
Het bestellen van apparatuur voor klanten
Het bestellen van KPN lijnen
Het regelen van bijkomende administratie
Registreren van gewerkte uren m.b.t. de klantprojecten
Het verstrekken van technische informatie aan klanten en andere afdelingen
Het verstrekken van algemene project informatie aan klanten en andere afdelingen
Het verrichten van algemene administratieve taken voor de program management afdeling
Secretariële werkzaamheden uitvoeren voor de director of operations en de director of program management
Het beheren van de agenda
Het boeken van reizen

Van oktober 1995 tot mei 1996:
Secretaresse bij France Telecom/Global One/Equant

Secretariële werkzaamheden uitvoeren voor de operations director
Het beheren van de agenda
Het boeken van reizen
Factureren
Het beheren van de receptie
Het boeken van reizen

Lees meer

Opleiding

administratief medewerker (secretarieel medewerker) (mbo-2)
Van: september 1989 tot en met september 1991.
Omschrijving opleiding:
Opleiding voor administratief/secretarieel medewerker van opleiding instituut ECABO
Diploma: Ja

Opleiding

administratief medewerker (secretarieel medewerker) (mbo-2)
Van: september 1989 tot en met september 1991.
Omschrijving opleiding:
Opleiding voor administratief/secretarieel medewerker van opleiding instituut ECABO
Diploma: Ja

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Schrijven, sieraden maken en knutselen met papier

Hobby's & interesses

Schrijven, sieraden maken en knutselen met papier

Eigenschappen

Mijn sterke punten zijn: loyaal en collegiaal, verantwoordelijkheidsgevoel, zorgvuldig, vrolijk, flexibel.

Eigenschappen

Mijn sterke punten zijn: loyaal en collegiaal, verantwoordelijkheidsgevoel, zorgvuldig, vrolijk, flexibel.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Jurdisch
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Marketing & Communicatie
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Gedetacheerd
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Maartje Hooiveld te bekijken