• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Zoals u in mijn curriculum vitae kunt lezen, heb ik veel ervaring opgedaan in administratieve functies. Hoewel ik vele taken heb gehad bestaat de rode draad in mijn werkzaamheden voornamelijk uit…

Persoonlijk

Zoals u in mijn curriculum vitae kunt lezen, heb ik veel ervaring opgedaan in administratieve functies. Hoewel ik vele taken heb gehad bestaat de rode draad in mijn werkzaamheden voornamelijk uit secretariële ondersteuning, waaronder agendabeheer, uitwerken van notities, behandelen post en email, het telefonisch te woord staan van klanten en collega’s en administratieve en logistieke voorbereiding van vergaderingen en/of andere bijeenkomsten (zaal, catering apparatuur) in nauwe samenwerking met de opdrachtgevende beleidsmedewerker.

In mijn jarenlange werkervaring heb ik gefunctioneerd op MBO-niveau. Ik vind persoonlijke ontwikkeling erg belangrijk, daarom heb ik alle mogelijkheden om cursussen en opleidingen te volgen benut. Dit heeft bijgedragen aan het optimaal uitvoeren van mijn werkzaamheden. Ik zou mezelf willen omschrijven als iemand die nauwgezet is, die zowel zelfstandig als in teamverband kan werken, onder druk kan presteren en flexibel ingesteld is. Daarnaast vind ik het belangrijk om te noemen dat kwaliteit bij mij hoog in het vaandel staat.

U zult misschien bij het lezen van mijn CV kunnen denken dat ik het type 'job hopper' ben, het tegendeel is echter waar. Het 'job hoppen' is uit pure noodzaak ontstaan. Doordat het steeds slechter ging op de arbeidsmarkt heb op een gegeven moment al het werk aangenomen dat op mijn pad kwam. Dat was veelal werken via uitzendbureaus (vervanging ziekte, zwangerschapsverlof, wegwerken werkachterstanden etc.). Momenteel ben ik werkzaam als thuishulp in de gezondheidszorg.

Mijn grootste wens en uitdaging is uiteraard om nog een administratieve baan te vinden waarbij ik mijn kwaliteiten kan laten zien die ik in de loop van de jaren heb ontwikkeld. Aangezien ik geen kleine kinderen meer heb en geen andere vaste bezigheden is het voor mij totaal geen probleem om over te werken of in de weekenden te moeten werken mocht het nodig zijn

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring


05/2014- TSN

Functie: Thuishulp (oproepkracht)

Taken: Het verrichten van huishoudelijke taken bij cliënten.


02/2011-02/2012 Fugro N.V.

Functie: Secretaresse
Taken:
Het beheren en bewaken van de agenda van leidinggevenden
- Het maken en vastleggen van afspraken
- Het opzoeken en vastleggen van informatie
- Telefonisch te woord staan van klanten en collega`s
- Het verwerken van de ingekomen post (via postronde of in e-mail)
- Concepten verwerken van correspondentie in het Nederlands en Engels
- Administratieve en logistieke voorbereiding van vergaderingen en/of andere bijeenkomsten
(zaal, catering, apparatuur) in nauwe samenwerking met de opdrachtgevende beleidsmedewerker
- Het reserveren van buitenlandse reizen
- Het regelen van reisbescheiden en reserveringen voor buitenlandse dienstreizen
- Het uitprinten, kopiëren en verspreiden van maandcijfers en cashflow
- Het verwerken en verspreiden van visit reports
- Archivering



03/2010-09/2010 Nationale Nederlanden (Uitzendbureau Olympia)
Afdeling Inkomen Collectief – Ongevallen)

Functie: Werkvoorbereider zonder verzekeringservaring
Taken:
- Het bijhouden van het NAW-bestand van cliënten
- Het invoeren en muteren van inkomensgegevens in het Pico-bestand met behulp van SAP
in het deelnemersregister
- Het versturen van output aan cliënten
- Het telefonisch te woord staan van klanten en collega`s


03/2008 – 10/2009 Ministerie van Buitenlandse Zaken (Uitzendbureau StartPeople)
(Directie Zuidoost- en Oost-Europa en Uitvoering Matra)

Functie: Office manager (algemeen)
Taken : Secretariële en administratief ondersteunende taken, zoals:
- Het beheren en bewaken van de agenda van leidinggevenden
- Het maken en vastleggen van afspraken
- Het opzoeken en vastleggen van informatie
- Telefonisch te woord staan van klanten en collega`s
- Het verwerken van de ingekomen post (via postronde of in e-mail)
- Concepten verwerken van correspondentie in het Nederlands en Engels
- Het notuleren en uitwerken van de notulen van stafvergaderingen (bij afwezigheid
secretaresse)
- Administratieve en logistieke voorbereiding van vergaderingen en/of andere bijeenkomsten
(zaal, catering, apparatuur) in nauwe samenwerking met de opdrachtgevende beleidsmedewerker
- Het regelen van reisbescheiden en reserveringen voor buitenlandse dienstreizen
- Het invoeren van dienstreizen in het RDS-systeem
- Het registreren van ziek- en betermeldingen
- Het verzorgen van kantoorbehoeften van de afdeling
- Het bijdragen aan het rubriceren en ordenen van stukken en dossiers

12/2007 – 03/2008 Opleidingsinstituut Dienst Justitiële Inrichtingen
(Uitzendbureau StartPeople)

Functie: medewerker ondersteuner opleidingen
Taken: Het verrichten van werkzaamheden in het kader van opleidingen, zoals:
- Het uitnodigen van cursisten en verifiëren van de uitnodiging
- Het afstemmen van de planning met derden
- Het bewaken van gestelde termijnen
- Het informeren van cursisten over uitslagen van examens
- Het invoeren en verstrekken van gegevens intern en extern (in Click-it en XClick-it)
- Het nakijken en goedkeuren van facturen van freelanceropleiders, docenten en hotels
- Het boeken van externe accommodatie t.b.v. opleidingen en (voor)overnachtingen
- Opdracht geven tot aanmaak/verzending van leermiddelen en AV-apparatuur
- Aanspreekpunt indien er zich op een uitvoeringslocatie problemen voordoen
- Het invoeren van cursistenevaluaties/acteurevaluaties


07/1988 – 12/2007 Delta Lloyd Zorgverzekeringen NV, Den Haag

Functie: secretarieel/administratief medewerkster (backoffice)
Taken: Administratieve/secretariële werkzaamheden op verschillende afdelingen, zoals:
- Het typen van geschreven/ingesproken correspondentie
- Acceptatie en verwerking van claimaanvragen
- Beheer basisgegevens van zorgverleners (OpenZorg)/Cogen)
- Controleren output van systemen en zorgen dat correcties worden doorgevoerd
- Telefonisch en schriftelijk contact met tussenpersonen, zorgverleners en verzekerden
- Het beheren van de agenda’s van de afdelingshoofden
- Bijhouden van de voorraden en bestellingen doen hiervoor
- Het notuleren en uitwerken van de notulen van afdelingsvergaderingen
- Archivering


09/1985 – 07/1988 Woningbouwvereniging VZOS, Den Haag

Functie:administratief medewerkster
Taken: administratieve werkzaamheden, zoals:
- Het uitwerken van verslagen
- Het typen van geschreven/ingesproken correspondentie
- Archivering
- Voeren van telefoongesprekken

04/1984 – 08/1985 Emigratie naar Kroatië

07/1980 – 04/1984 PTT Post, Den Haag

Functie: typiste, collationiste
Taken: diverse administratieve werkzaamheden, zoals:
- Het uitwerken van verslagen
- Typen van geschreven/ingesproken correspondentie
- Collationeren
- Faxen
- Telexen

Werkervaring

Werkervaring


05/2014- TSN

Functie: Thuishulp (oproepkracht)

Taken: Het verrichten van huishoudelijke taken bij cliënten.


02/2011-02/2012 Fugro N.V.

Functie: Secretaresse
Taken:
Het beheren en bewaken van de agenda van leidinggevenden
- Het maken en vastleggen van afspraken
- Het opzoeken en vastleggen van informatie
- Telefonisch te woord staan van klanten en collega`s
- Het verwerken van de ingekomen post (via postronde of in e-mail)
- Concepten verwerken van correspondentie in het Nederlands en Engels
- Administratieve en logistieke voorbereiding van vergaderingen en/of andere bijeenkomsten
(zaal, catering, apparatuur) in nauwe samenwerking met de opdrachtgevende beleidsmedewerker
- Het reserveren van buitenlandse reizen
- Het regelen van reisbescheiden en reserveringen voor buitenlandse dienstreizen
- Het uitprinten, kopiëren en verspreiden van maandcijfers en cashflow
- Het verwerken en verspreiden van visit reports
- Archivering



03/2010-09/2010 Nationale Nederlanden (Uitzendbureau Olympia)
Afdeling Inkomen Collectief – Ongevallen)

Functie: Werkvoorbereider zonder verzekeringservaring
Taken:
- Het bijhouden van het NAW-bestand van cliënten
- Het invoeren en muteren van inkomensgegevens in het Pico-bestand met behulp van SAP
in het deelnemersregister
- Het versturen van output aan cliënten
- Het telefonisch te woord staan van klanten en collega`s


03/2008 – 10/2009 Ministerie van Buitenlandse Zaken (Uitzendbureau StartPeople)
(Directie Zuidoost- en Oost-Europa en Uitvoering Matra)

Functie: Office manager (algemeen)
Taken : Secretariële en administratief ondersteunende taken, zoals:
- Het beheren en bewaken van de agenda van leidinggevenden
- Het maken en vastleggen van afspraken
- Het opzoeken en vastleggen van informatie
- Telefonisch te woord staan van klanten en collega`s
- Het verwerken van de ingekomen post (via postronde of in e-mail)
- Concepten verwerken van correspondentie in het Nederlands en Engels
- Het notuleren en uitwerken van de notulen van stafvergaderingen (bij afwezigheid
secretaresse)
- Administratieve en logistieke voorbereiding van vergaderingen en/of andere bijeenkomsten
(zaal, catering, apparatuur) in nauwe samenwerking met de opdrachtgevende beleidsmedewerker
- Het regelen van reisbescheiden en reserveringen voor buitenlandse dienstreizen
- Het invoeren van dienstreizen in het RDS-systeem
- Het registreren van ziek- en betermeldingen
- Het verzorgen van kantoorbehoeften van de afdeling
- Het bijdragen aan het rubriceren en ordenen van stukken en dossiers

12/2007 – 03/2008 Opleidingsinstituut Dienst Justitiële Inrichtingen
(Uitzendbureau StartPeople)

Functie: medewerker ondersteuner opleidingen
Taken: Het verrichten van werkzaamheden in het kader van opleidingen, zoals:
- Het uitnodigen van cursisten en verifiëren van de uitnodiging
- Het afstemmen van de planning met derden
- Het bewaken van gestelde termijnen
- Het informeren van cursisten over uitslagen van examens
- Het invoeren en verstrekken van gegevens intern en extern (in Click-it en XClick-it)
- Het nakijken en goedkeuren van facturen van freelanceropleiders, docenten en hotels
- Het boeken van externe accommodatie t.b.v. opleidingen en (voor)overnachtingen
- Opdracht geven tot aanmaak/verzending van leermiddelen en AV-apparatuur
- Aanspreekpunt indien er zich op een uitvoeringslocatie problemen voordoen
- Het invoeren van cursistenevaluaties/acteurevaluaties


07/1988 – 12/2007 Delta Lloyd Zorgverzekeringen NV, Den Haag

Functie: secretarieel/administratief medewerkster (backoffice)
Taken: Administratieve/secretariële werkzaamheden op verschillende afdelingen, zoals:
- Het typen van geschreven/ingesproken correspondentie
- Acceptatie en verwerking van claimaanvragen
- Beheer basisgegevens van zorgverleners (OpenZorg)/Cogen)
- Controleren output van systemen en zorgen dat correcties worden doorgevoerd
- Telefonisch en schriftelijk contact met tussenpersonen, zorgverleners en verzekerden
- Het beheren van de agenda’s van de afdelingshoofden
- Bijhouden van de voorraden en bestellingen doen hiervoor
- Het notuleren en uitwerken van de notulen van afdelingsvergaderingen
- Archivering


09/1985 – 07/1988 Woningbouwvereniging VZOS, Den Haag

Functie:administratief medewerkster
Taken: administratieve werkzaamheden, zoals:
- Het uitwerken van verslagen
- Het typen van geschreven/ingesproken correspondentie
- Archivering
- Voeren van telefoongesprekken

04/1984 – 08/1985 Emigratie naar Kroatië

07/1980 – 04/1984 PTT Post, Den Haag

Functie: typiste, collationiste
Taken: diverse administratieve werkzaamheden, zoals:
- Het uitwerken van verslagen
- Typen van geschreven/ingesproken correspondentie
- Collationeren
- Faxen
- Telexen

Lees meer

Opleiding

Opleidingen Diploma

01/1993 - 06/1993 Notuleren - Schoevers, Den Haag Ja

08/1992 - 01/1993 Bedrijfscorrespondentie Nederlands Ja
Schoevers, Den Haag

01/1989 - 05/1989 Basiscursus Wetgeving Ziekenfondswet Ja
Vereniging van Nederlandse Ziekenfondsen, Zeist

08/1979 - 06/1980 Lager Beroepsonderwijs, kopklas Ja
De Tweede ’s-Gravenhaagse Vakschool, Den Haag

08/1975 - 06/1979 Lager Beroepsonderwijs Ja
De Tweede ’s-Gravenhaagse Vakschool, Den Haag

06/1979 Examen typiste - Associatie voor Stenografie, Machine- Ja
schrijven en Kantoorpraktijk


Cursussen Certifiaat

10/1998 Tekstverwerking - SPC Training, ’s-Hertogenbosch Ja

05/1997 Klantgericht corresponderen voor verzekeringsmaatschappijen Ja
Elsevier Opleidingen, Zwijndrecht

01/1994 Tekstverwerking - Databasics, Alphen aan den Rijn Ja

12/1989 Basis Glossary WP - Wang Nederland BV Ja

03/1988 Tekstverwerking WordPerfect - Randstad Uitzendbureau Ja

Opleiding

Opleidingen Diploma

01/1993 - 06/1993 Notuleren - Schoevers, Den Haag Ja

08/1992 - 01/1993 Bedrijfscorrespondentie Nederlands Ja
Schoevers, Den Haag

01/1989 - 05/1989 Basiscursus Wetgeving Ziekenfondswet Ja
Vereniging van Nederlandse Ziekenfondsen, Zeist

08/1979 - 06/1980 Lager Beroepsonderwijs, kopklas Ja
De Tweede ’s-Gravenhaagse Vakschool, Den Haag

08/1975 - 06/1979 Lager Beroepsonderwijs Ja
De Tweede ’s-Gravenhaagse Vakschool, Den Haag

06/1979 Examen typiste - Associatie voor Stenografie, Machine- Ja
schrijven en Kantoorpraktijk


Cursussen Certifiaat

10/1998 Tekstverwerking - SPC Training, ’s-Hertogenbosch Ja

05/1997 Klantgericht corresponderen voor verzekeringsmaatschappijen Ja
Elsevier Opleidingen, Zwijndrecht

01/1994 Tekstverwerking - Databasics, Alphen aan den Rijn Ja

12/1989 Basis Glossary WP - Wang Nederland BV Ja

03/1988 Tekstverwerking WordPerfect - Randstad Uitzendbureau Ja

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Hobby’s/Vrije tijd

Lezen, fietsen, kruiswoordpuzzels, sporten (fitnessen, hardlopen en bodypump), vrijwilligerswerk bij Judovereniging en Wijk- en Dienstencentrum Vrederust

Hobby's & interesses

Hobby’s/Vrije tijd

Lezen, fietsen, kruiswoordpuzzels, sporten (fitnessen, hardlopen en bodypump), vrijwilligerswerk bij Judovereniging en Wijk- en Dienstencentrum Vrederust

Eigenschappen

- accuraat, ijverig en behulpzaam
- ik kan goed samenwerken
- betrokken bij mijn werkzaamheden en ik heb hart voor de organisatie waarvoor ik werk
- flexibele instelling
- georganiseerd en gestructureerd

Eigenschappen

- accuraat, ijverig en behulpzaam
- ik kan goed samenwerken
- betrokken bij mijn werkzaamheden en ik heb hart voor de organisatie waarvoor ik werk
- flexibele instelling
- georganiseerd en gestructureerd

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden