• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Enthousiaste persoonlijkheid is per direct op zoek naar een nieuwe uitdaging. In mijn baan vind ik contact maken met mensen belangrijk. In een korte tijd ben ik in staat een band met een klant op te…

Persoonlijk

Enthousiaste persoonlijkheid is per direct op zoek naar een nieuwe uitdaging. In mijn baan vind ik contact maken met mensen belangrijk. In een korte tijd ben ik in staat een band met een klant op te bouwen en een verandering te weeg te brengen. Hierbij staat maatwerk voorop. Ik kijk samen met de klant/medewerker naar een oplossing voor zijn specifieke situatie en kijk daarbij graag breder dan het standaard kader, waardoor ik vaak tot verassende oplossingen kom. Daarbij houd ik mij aan de gemaakte afspraken. Al deze punten zorgen voor een solide basis voor een fijne en langdurige samenwerking met zowel klanten, collega’s als medewerkers.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

jan 2014 – dec 2014 Bristol-Meyers Squibb
Hospital Rayonmanager Virology HIV
Door toepassing van DMU management en stakeholder management binnen ziekenhui
zen de vooraf gestelde commerciële doelen behalen. Dit doormiddel van cross functio
neel werken. Maatwerk bieden door samen met de klant zoeken naar mogelijkheden om
de patiënt zorg zo goed mogelijk te optimaliseren in de breedste zin van het woord. Zo
wel op patiënt als op afdelings niveau
als op ziekenhuis niveau.
Contacten met Internist infectiologen, HIV verpleegkundigen

sept 2007 – dec 2013 MSD
Hospital Representative Fertility
Door toepassing van DMU management en stakeholder management binnen ziekenhui
zen de gestelde commerciële doelen behalen.Complexe onderhandelingen mbt kosten
besparingen binnen fertilieit Nederland en de aankomende overheveling in 2014.
Naast product inhoudelijk, meerwaarde creëren door middel van services en diensten op
maat aan te bieden om de patiënt zorg in desbetreffend ziekenhuis te optimaliseren.
Doelgroep: gynaecologen, fertiliteitsartsen en verpleegkundigen. (sept 2011 – dec 2013)

Key Customer Manager
Onderhouden en verdiepen van contacten met key customers door individuele actie
plannen met als doel; realiseren van de gestelde commerciële doelen in samenwerking
met rayonmanagers en accountmanagers. Prouct overstijgende functie waar het zoeken
naar meerwaarde van services en diensten om de praktijk voor de arts te verbeteren
voorop staat.
Doelgroep: huisartsen, internisten, cardiologen, longartsen, reumatologen en kinderart
sen. (feb 2009 – aug 2011)

Rayonmanager huisartsen diabetes en cardiovasculair
Bezoeken van de doelgroep op basis van een actieplan. Introductie nieuw product. Or
ganiseren nascholingen en FTO’s
Doelgroep: huisartsen (aug 2007 – jan 2009)


juni 2007 – aug 2007 Azimed
Productspecialist OK en IC materialen. Doelgroep: specialisten en verpleegkundigen

nov 2006 – mei 2007 Tyco Healthcare
Productspecialist cardiovasculair, dialyse en wondverzorging.
Doelgroep: specialisten en verpleegkundigen

jan 2006 – nov 2006 Astra Zeneca
Rayon manager huisartsen cardiovasculair en respiratoir.

aug 2005 – dec 2005 Elsevier Gezondheidszorg
Marketing coördinator: Verantwoordelijk voor de promotie, communicatie en onderzoek
voor medische en paramedische uitgaven


sept 2004 – juli 2005 MSD
Rayonmanager respiratoir, pijn en osteoporose.

aug 2002 – aug 2004 Rabobank Nederland
Projectmedewerker: Plannen, coördinerenen en organiseren van workshops voor be
stuurders en toezichthouders van lokale Rabobanken.

Werkervaring

jan 2014 – dec 2014 Bristol-Meyers Squibb
Hospital Rayonmanager Virology HIV
Door toepassing van DMU management en stakeholder management binnen ziekenhui
zen de vooraf gestelde commerciële doelen behalen. Dit doormiddel van cross functio
neel werken. Maatwerk bieden door samen met de klant zoeken naar mogelijkheden om
de patiënt zorg zo goed mogelijk te optimaliseren in de breedste zin van het woord. Zo
wel op patiënt als op afdelings niveau
als op ziekenhuis niveau.
Contacten met Internist infectiologen, HIV verpleegkundigen

sept 2007 – dec 2013 MSD
Hospital Representative Fertility
Door toepassing van DMU management en stakeholder management binnen ziekenhui
zen de gestelde commerciële doelen behalen.Complexe onderhandelingen mbt kosten
besparingen binnen fertilieit Nederland en de aankomende overheveling in 2014.
Naast product inhoudelijk, meerwaarde creëren door middel van services en diensten op
maat aan te bieden om de patiënt zorg in desbetreffend ziekenhuis te optimaliseren.
Doelgroep: gynaecologen, fertiliteitsartsen en verpleegkundigen. (sept 2011 – dec 2013)

Key Customer Manager
Onderhouden en verdiepen van contacten met key customers door individuele actie
plannen met als doel; realiseren van de gestelde commerciële doelen in samenwerking
met rayonmanagers en accountmanagers. Prouct overstijgende functie waar het zoeken
naar meerwaarde van services en diensten om de praktijk voor de arts te verbeteren
voorop staat.
Doelgroep: huisartsen, internisten, cardiologen, longartsen, reumatologen en kinderart
sen. (feb 2009 – aug 2011)

Rayonmanager huisartsen diabetes en cardiovasculair
Bezoeken van de doelgroep op basis van een actieplan. Introductie nieuw product. Or
ganiseren nascholingen en FTO’s
Doelgroep: huisartsen (aug 2007 – jan 2009)


juni 2007 – aug 2007 Azimed
Productspecialist OK en IC materialen. Doelgroep: specialisten en verpleegkundigen

nov 2006 – mei 2007 Tyco Healthcare
Productspecialist cardiovasculair, dialyse en wondverzorging.
Doelgroep: specialisten en verpleegkundigen

jan 2006 – nov 2006 Astra Zeneca
Rayon manager huisartsen cardiovasculair en respiratoir.

aug 2005 – dec 2005 Elsevier Gezondheidszorg
Marketing coördinator: Verantwoordelijk voor de promotie, communicatie en onderzoek
voor medische en paramedische uitgaven


sept 2004 – juli 2005 MSD
Rayonmanager respiratoir, pijn en osteoporose.

aug 2002 – aug 2004 Rabobank Nederland
Projectmedewerker: Plannen, coördinerenen en organiseren van workshops voor be
stuurders en toezichthouders van lokale Rabobanken.

Lees meer

Opleiding

sept 2014- juni 2015
Beroepsopleiding tot coach practitioner – Alba Academie te Veldhoven
Post HBO opleiding voor de professionele uitoefening van het coachvak. Na diplomering ben ik zelfstandig coach en beschik ik over de daarbij behorende competenties. Er komen verschillende stromingen en theorieën aan bod waardoor men leert om de cliënt te coachen op vaardigheden, houding en overtuigingen.

1997-2002
Food & Business – Hanzehogeschool Groningen.
Bedrijfskundige HBO opleiding waarin NIMA-A en NIMA-B zijn geïntegreerd.

1992-1996
Middelbare Detailhandelschool – AA College te Groningen.

1988-1992
MAVO – Scholengemeenschap Rensuma te Uithuizermeeden.

Opleiding

sept 2014- juni 2015
Beroepsopleiding tot coach practitioner – Alba Academie te Veldhoven
Post HBO opleiding voor de professionele uitoefening van het coachvak. Na diplomering ben ik zelfstandig coach en beschik ik over de daarbij behorende competenties. Er komen verschillende stromingen en theorieën aan bod waardoor men leert om de cliënt te coachen op vaardigheden, houding en overtuigingen.

1997-2002
Food & Business – Hanzehogeschool Groningen.
Bedrijfskundige HBO opleiding waarin NIMA-A en NIMA-B zijn geïntegreerd.

1992-1996
Middelbare Detailhandelschool – AA College te Groningen.

1988-1992
MAVO – Scholengemeenschap Rensuma te Uithuizermeeden.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Piano spelen, hardlopen, badminton, lezen, zwemmen, yoga

Hobby's & interesses

Piano spelen, hardlopen, badminton, lezen, zwemmen, yoga

Eigenschappen

Netwerker, relatiebouwer, sociaal, communicatief, vrolijk, doorzetter, nieuwsgierig

Eigenschappen

Netwerker, relatiebouwer, sociaal, communicatief, vrolijk, doorzetter, nieuwsgierig

Mijn actuele situatie

  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Marketing Medewerker, Online Marketeer, PR Adviseur, PR Agent
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, ZZP
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Sofia Oomen te bekijken

Mijn documenten