• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


hjIk ben op zoek naar een administratieve functie. Dat kan dus van alles zijn. Van medewerker orderadministratie tot management assistent. Het liefst minimaal 32 uur, maar ik hoop stiekem op 40 uur.…

Persoonlijk

hjIk ben op zoek naar een administratieve functie. Dat kan dus van alles zijn. Van medewerker orderadministratie tot management assistent. Het liefst minimaal 32 uur, maar ik hoop stiekem op 40 uur. Ik woon momenteel in Hoofddorp, maar ik kom oorspronkelijk uit Noordwijkerhout. Ik zou het prettig vinden om in deze omgeving werkzaam te mogen zijn, maar ik ben ook bereid om te reizen. Ik ben 4 jaar werkzaam geweest als management assistent bij een uitgeverij en kortstondig als administratief medewerker bij een leasemaatschappij. In deze periode heb ik mezelf het meest ontwikkeld en veel werkervaring opgedaan. Ik zie mezelf als een hardwerkende, spontane en leergierige duizendpoot. Ik kan goed zelfstandig werken, maar ik werk ook graag met mensen om me heen. Ik vind sfeer daarom ook belangrijk. Ik stel mezelf behulpzaam en flexibel op. Ik heb tijdens de training zakelijk en klantgericht telefoneren geleerd hoe ik externe, maar ook interne het beste te woord kan staan en daardoor beschik ik over goede en heldere communicatieve vaardigheden. Ik heb met diverse computer programma´s gewerkt en ik pak dit altijd snel op.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

April 2014 – dec 2014 Lease Express BV, leasemaatschappij, Den Hoorn
Functie: Administratief Medewerker, fulltime
Werkzaamheden: beheren van schadegevallen, debiteurenbeheer, telefoon- en emailverkeer, archivering, agendabeheer, verwerking van diverse documentatie, contracten opstellen, ondersteuning van het management, verzenden en afhandelen van alle verkoopfacturen, rapporten van afspraken en klachten

Okt 2009 – nov 2013 GDS Cross Media Group BV, Uitgeverij, Hoofddorp
Functie: Management Assistent, fulltime
Werkzaamheden: agendabeheer, archivering, telefoon- en emailverkeer, orderverwerking, facturatie, offertes opstellen, controleren/inboeken van facturen, debiteurenbeheer, grafische afwerking, inkoop, logistieke afhandeling, magazijn bijhouden, vrachtbrieven/douanepapieren in orde maken en het beheren van de planning

Jan 2009 – sept 2009 Achmea Personeel BV, Verzekeringsmaatschappij, Noordwijk
Functie: Casebehandelaar, fulltime
Werkzaamheden: Beoordelen van machtigingen/declaraties (voornamelijk hulpmiddelen, maar ook paramedische hulp), controleren of de cliënt recht heeft op een vergoeding, de uitkomst terugkoppelen aan de specialist/dokter of arts en declaraties scannen op fraude



Maart 2008 – dec 2008 Parc du Soleil, Recreatiepark, Noordwijk
Functie: Receptioniste/Telefoniste, fulltime
Werkzaamheden: in-en uitchecken van gasten, verlenen van diverse services en verstrekken van praktische en toeristische informatie, telefoon en-emailverkeer, schoonmaak chalets

April 2005 – feb 2008 Zeemotel Zeezicht, hotel, Noordwijk
Functie: Receptie, horeca, schoonmaak
Werkzaamheden: gasten ontvangen, verstrekken van praktische en toeristische informatie, telefoon en-emailverkeer, barwerkzaamheden, bediening, schoonmaak keuken, schoonmaak kamers, overige schoonmaakwerkzaamheden

Werkervaring

April 2014 – dec 2014 Lease Express BV, leasemaatschappij, Den Hoorn
Functie: Administratief Medewerker, fulltime
Werkzaamheden: beheren van schadegevallen, debiteurenbeheer, telefoon- en emailverkeer, archivering, agendabeheer, verwerking van diverse documentatie, contracten opstellen, ondersteuning van het management, verzenden en afhandelen van alle verkoopfacturen, rapporten van afspraken en klachten

Okt 2009 – nov 2013 GDS Cross Media Group BV, Uitgeverij, Hoofddorp
Functie: Management Assistent, fulltime
Werkzaamheden: agendabeheer, archivering, telefoon- en emailverkeer, orderverwerking, facturatie, offertes opstellen, controleren/inboeken van facturen, debiteurenbeheer, grafische afwerking, inkoop, logistieke afhandeling, magazijn bijhouden, vrachtbrieven/douanepapieren in orde maken en het beheren van de planning

Jan 2009 – sept 2009 Achmea Personeel BV, Verzekeringsmaatschappij, Noordwijk
Functie: Casebehandelaar, fulltime
Werkzaamheden: Beoordelen van machtigingen/declaraties (voornamelijk hulpmiddelen, maar ook paramedische hulp), controleren of de cliënt recht heeft op een vergoeding, de uitkomst terugkoppelen aan de specialist/dokter of arts en declaraties scannen op fraude



Maart 2008 – dec 2008 Parc du Soleil, Recreatiepark, Noordwijk
Functie: Receptioniste/Telefoniste, fulltime
Werkzaamheden: in-en uitchecken van gasten, verlenen van diverse services en verstrekken van praktische en toeristische informatie, telefoon en-emailverkeer, schoonmaak chalets

April 2005 – feb 2008 Zeemotel Zeezicht, hotel, Noordwijk
Functie: Receptie, horeca, schoonmaak
Werkzaamheden: gasten ontvangen, verstrekken van praktische en toeristische informatie, telefoon en-emailverkeer, barwerkzaamheden, bediening, schoonmaak keuken, schoonmaak kamers, overige schoonmaakwerkzaamheden

Lees meer

Opleiding

Maart 2013 Training zakelijk en klantgericht telefoneren, behaald
Bouthoorn Tele-Training, Vinkeveen

Aug 2001 – juni 2006 VMBO theoretische leerweg – economie, behaald
Teylingen College Leeuwenhorst, Noordwijkerhout

Opleiding

Maart 2013 Training zakelijk en klantgericht telefoneren, behaald
Bouthoorn Tele-Training, Vinkeveen

Aug 2001 – juni 2006 VMBO theoretische leerweg – economie, behaald
Teylingen College Leeuwenhorst, Noordwijkerhout

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

Hardlopen, zwemmen, uit eten, festivals, films, winkelen, voetbal

Hobby's & interesses

Hardlopen, zwemmen, uit eten, festivals, films, winkelen, voetbal

Eigenschappen

Stressbestendig, nauwkeurig, zelfstandig, enthousiast, geordend, leervermogen, geen 9 tot 5 mentaliteit, sociaal, behulpzaam, klantvriendelijk, flexibel

Eigenschappen

Stressbestendig, nauwkeurig, zelfstandig, enthousiast, geordend, leervermogen, geen 9 tot 5 mentaliteit, sociaal, behulpzaam, klantvriendelijk, flexibel

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Beperkt ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Daisy Vliet Vlieland te bekijken