• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik zoek werk als apothekersassistente of een administratieve functie bij voorkeur op medisch gebied, maar niet noodzakelijk. Met daarbij veelvuldig contact met cliënten. Ik heb een jarenlange…

Persoonlijk

Ik zoek werk als apothekersassistente of een administratieve functie bij voorkeur op medisch gebied, maar niet noodzakelijk. Met daarbij veelvuldig contact met cliënten. Ik heb een jarenlange ervaring in het bedrijfsleven op het gebied van klantencontact, als leidinggevende. Mijn sterke punten zijn communicatief vaardig, empathisch vermogen, oog voor detail, plannen en organisatorisch vermogen, flexibel, doorzettingsvermogen, discipline en klantgerichtheid. Voor mij is het belangrijk dat ik plezier kan hebben in mijn werk, dat de sfeer binnen de organisatie goed is en dat er collegialiteit heerst.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

15-10-2012 tot 1-7-2014 Service apotheek De Akkers Eindhoven
Apothekersassistente

2009 tot 2012 (sept) Equipe zorgbedrijven Eindhoven
Manager Informatiecentrum
- Aansturen van de medewerkers, sollicitatie- en functioneringsgesprekken, correctie- en motivatiegesprekken, inwerken nieuwe medewerkers, behandelen van specifieke zaken en roosteren.
- Volledige e-mailcorrespondentie met interne- en externe klanten, telefoonactiviteiten met (potentiële) cliënten, contactpersoon externe klanten uitvoerende zaken.
- Managementrapportages, afdelingsbeleid, verbetervoorstellen ten aanzien van efficiënter werken.
- Procedures, werkinstructies maken en implementeren.


2007 tot 2009 CWS-boco ’s-Hertogenbosch
Teamleider Contact Center
- Aansturen van de medewerkers, sollicitatie- en functioneringsgesprekken, correctie- en exitgesprekken, coachen, motiveren, inwerken nieuwe medewerkers, roosteren en behandelen van specifieke voorvallen.
- Contacten onderhouden met interne- en externe klanten.
- Klachtenprocedure voor de gehele organisatie aansturen, opvolgen en bewaken.
- Maken van rapportages en analyseren van de afdelingsresultaten.
Reden beëindiging: reorganisatie.


2002 tot 2007 Mediq (MMG/OPG) Oss
Teamleider Customer Services
- Aansturen van de medewerkers, sollicitatie- en functioneringsgesprekken, correctie- en exitgesprekken, coachen, motiveren, inwerken nieuwe medewerkers, roosteren en offertebeheer.
- Actieve verkoop: BtB en BtC.
- Procedures, werkinstructies maken en implementeren, afdelingsbeleid.
- 1e contactpersoon bij klachten en klachtenafhandeling.
- Analyseren afdelingsresultaten.
- Ondersteuning internetapotheek
Reden beëindiging: MMG is opgegaan in OPG (later Mediq genoemd), waarbij alle afdelingen zijn opgeheven. Bij Mediq zelf weggegaan vanwege onvoldoende inhoud van de functie.


2001 tot 2002 Hardwarecare (partner van HP) ’s-Hertogenbosch
Customer Service Manager
- Opzetten Call- en services desk, projecten opzetten en implementeren en voortgang bewaken.
- Procedures, werkinstructies maken en implementeren.
- 1e contactpersoon voor diverse opdrachtgevers.
- Ondersteuning General manager en nevenactiviteiten: office management en administratie.
Reden beëindiging: faillissement.



2000 tot 2001 Hewlett-Packard Veldhoven
Personal assistent en teamleider
- Administratieve- en secretariële werkzaamheden.
- Projectbegeleiding en klachtenafhandeling.
- Aansturen van meerdere callteams.
Reden beëindiging: verhuizen van het Repaircenter naar Frankrijk.


1998 tot 2000 Armada Dambach Eindhoven
After Sales Verantwoordelijke
- Klachten en problemen, wereldwijd, verwerken en oplossen.
- In- en verkoop van onderdelen.
- Herstructureren van de afdeling After Sales.
Reden beëindiging: einde van het project.


1995 tot 1998 Hiemstra Marketing Eindhoven
Supervisor
- Aansturen van callcenteragents.
- Werving- en selectie medewerkers, voortgang- en exitgesprekken.
- Contacten onderhouden met klanten, projecten begeleiden.
Reden beëindiging: in verband met beperkte carrièremogelijkheden zelf het dienstverband beëindigd.


1990 tot 1995 Thuis Helmond
Moeder


1984 tot 1990 Apotheek Van den Reek Helmond
Apothekersassistente

Werkervaring

15-10-2012 tot 1-7-2014 Service apotheek De Akkers Eindhoven
Apothekersassistente

2009 tot 2012 (sept) Equipe zorgbedrijven Eindhoven
Manager Informatiecentrum
- Aansturen van de medewerkers, sollicitatie- en functioneringsgesprekken, correctie- en motivatiegesprekken, inwerken nieuwe medewerkers, behandelen van specifieke zaken en roosteren.
- Volledige e-mailcorrespondentie met interne- en externe klanten, telefoonactiviteiten met (potentiële) cliënten, contactpersoon externe klanten uitvoerende zaken.
- Managementrapportages, afdelingsbeleid, verbetervoorstellen ten aanzien van efficiënter werken.
- Procedures, werkinstructies maken en implementeren.


2007 tot 2009 CWS-boco ’s-Hertogenbosch
Teamleider Contact Center
- Aansturen van de medewerkers, sollicitatie- en functioneringsgesprekken, correctie- en exitgesprekken, coachen, motiveren, inwerken nieuwe medewerkers, roosteren en behandelen van specifieke voorvallen.
- Contacten onderhouden met interne- en externe klanten.
- Klachtenprocedure voor de gehele organisatie aansturen, opvolgen en bewaken.
- Maken van rapportages en analyseren van de afdelingsresultaten.
Reden beëindiging: reorganisatie.


2002 tot 2007 Mediq (MMG/OPG) Oss
Teamleider Customer Services
- Aansturen van de medewerkers, sollicitatie- en functioneringsgesprekken, correctie- en exitgesprekken, coachen, motiveren, inwerken nieuwe medewerkers, roosteren en offertebeheer.
- Actieve verkoop: BtB en BtC.
- Procedures, werkinstructies maken en implementeren, afdelingsbeleid.
- 1e contactpersoon bij klachten en klachtenafhandeling.
- Analyseren afdelingsresultaten.
- Ondersteuning internetapotheek
Reden beëindiging: MMG is opgegaan in OPG (later Mediq genoemd), waarbij alle afdelingen zijn opgeheven. Bij Mediq zelf weggegaan vanwege onvoldoende inhoud van de functie.


2001 tot 2002 Hardwarecare (partner van HP) ’s-Hertogenbosch
Customer Service Manager
- Opzetten Call- en services desk, projecten opzetten en implementeren en voortgang bewaken.
- Procedures, werkinstructies maken en implementeren.
- 1e contactpersoon voor diverse opdrachtgevers.
- Ondersteuning General manager en nevenactiviteiten: office management en administratie.
Reden beëindiging: faillissement.



2000 tot 2001 Hewlett-Packard Veldhoven
Personal assistent en teamleider
- Administratieve- en secretariële werkzaamheden.
- Projectbegeleiding en klachtenafhandeling.
- Aansturen van meerdere callteams.
Reden beëindiging: verhuizen van het Repaircenter naar Frankrijk.


1998 tot 2000 Armada Dambach Eindhoven
After Sales Verantwoordelijke
- Klachten en problemen, wereldwijd, verwerken en oplossen.
- In- en verkoop van onderdelen.
- Herstructureren van de afdeling After Sales.
Reden beëindiging: einde van het project.


1995 tot 1998 Hiemstra Marketing Eindhoven
Supervisor
- Aansturen van callcenteragents.
- Werving- en selectie medewerkers, voortgang- en exitgesprekken.
- Contacten onderhouden met klanten, projecten begeleiden.
Reden beëindiging: in verband met beperkte carrièremogelijkheden zelf het dienstverband beëindigd.


1990 tot 1995 Thuis Helmond
Moeder


1984 tot 1990 Apotheek Van den Reek Helmond
Apothekersassistente

Lees meer

Opleiding

Mavo 1974 - 1978 Gemert
Apothekersassistente opleiding 1982 – 1983 Eindhoven
Pedicure 1986 Eindhoven

Opleiding

Mavo 1974 - 1978 Gemert
Apothekersassistente opleiding 1982 – 1983 Eindhoven
Pedicure 1986 Eindhoven

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

Wandelen, fietsen, tuinieren, bloemschikken, koken en lezen.

Hobby's & interesses

Wandelen, fietsen, tuinieren, bloemschikken, koken en lezen.

Eigenschappen

Communicatief vaardig, empathisch vermogen, oog voor detail, plannen en organisatorisch vermogen, flexibel, doorzettingsvermogen, discipline en klantgerichtheid.

Eigenschappen

Communicatief vaardig, empathisch vermogen, oog voor detail, plannen en organisatorisch vermogen, flexibel, doorzettingsvermogen, discipline en klantgerichtheid.

Mijn actuele situatie

  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten