• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2012 tot dec. 2014 Cition Parkeermanagement B.V. te Amsterdam. Functie: Beleidsadviseur
Werkzaamheden:
• Behandelaar klachten algemeen
• Behandelaar klachten Gemeentelijke Ombudsman
• Contactpersoon Gemeentelijke Ombudsman
• Secretaris bezwaarschriftencommissie parkeervergunningen
• Lid werkgroep Wet- en Regelgeving gemeente Amsterdam
• Acquisitie nieuwe projecten (advies en assistentie)
• Projectleider.

1995 tot 2012 Parkeer Combinatie Holland B.V. (nu PCH Parking & Facility Services B.V.)
Functies:
• Projectmanager
• Adjunct-directeur
• Hoofd Bureau Bezwaren & Beroepen, opleidingscoördinator en klachtencoördinator
Werkzaamheden/rollen:
Leidinggeven
• 2011-2012: leiding gegeven aan het project “Handhavers Openbare Ruimte” Almere (tien BOA’s domein I)
• 1996-2012: leiding gegeven aan:
o hoofdcontroleurs/teamleiders/bedrijfsleiders handhaving gefiscaliseerd parkeren (betaald parkeren) en administratieve medewerkers in de stadsdelen De Baarsjes, Bos en Lommer en Oud-Zuid (2003-2008) in Amsterdam
o teamleiders/bedrijfsleiders handhaving gefiscaliseerd parkeren en fout parkeren in combinatie met handhaving kleine ergernissen in onder meer Heerenveen, Hellendoorn/Nijverdal, Oud-Beijerland, Veldhoven en Zevenaar (gecombineerde fiscaal parkeercontroleurs en BOA’s)
o het Bureau Bezwaren & Beroepen (vier medewerkers) voor de afhandeling van bezwaren en beroepen tegen naheffingsaanslagen parkeerbelasting en bezwaren tegen weigering/plaatsing op de wachtlijst parkeervergunningen inclusief horen bezwaarden (in de rol van Ambtenaar of als secretaris) en het opstellen van adviezen en/of besluiten inclusief alle rapportages

• 1999: leiding gegeven aan het invoeringstraject van betaald parkeren en vergunningparkeren in Heerenveen
• 1997: leiding gegeven aan het bij De Baarsjes beschreven volledige invoeringstraject van het betaald parkeren in het stadsdeel Bos & Lommer in Amsterdam
• 1996-1997: leiding gegeven aan de invoering van een compleet parkeerreguleringssysteem bij het Academisch Ziekenhuis Rotterdam (thans Erasmus Medisch Centrum) voor bezoekers/patiënten en personeel
• 1995-1996: leiding gegeven aan het gehele invoeringstraject van het betaald parkeren in het stadsdeel De Baarsjes in Amsterdam, zoals opstellen van een parkeerinrichtingsplan (parkeerautomaten en bebording), voorlichtingscampagnes, personeelswerving, opzetten (administratieve) organisatie etc.

Docent auteur
• 2010-2012: auteur en docent interne cursus Buitengewoon Opsporingsambtenaar (BOA)
• 2007-2012: auteur en docent interne cursus WAHV/Wet Mulder
• 2003-2012: auteur en docent interne cursus Fiscaal parkeercontroleur
Uitvoeren implementatie van projecten
• 2011: implementatie betaald parkeren en vergunninghoudersparkeren Nijverdal (gemeente Hellendoorn)
• 2010: implementatie betaald parkeren en vergunninghoudersparkeren Zevenaar
• 2005: implementatie project Parkeren Grote Voertuigen gemeente Barendrecht
Adviseur
• 2008: advies ISO9002-certificering
Klachtencoördinator
• 1996-2012: klachtencoördinator voor de behandeling van Awb-klachten en Ombudsmanklachten
Acquisitie/uitvoeren van aanbestedingen
• 1995-2012: acquisitie/aanbestedingen, diverse interne en externe adviesopdrachten, relatiebeheer
Overige taken
• 2004-heden: lid werkgroep Wet- en Regelgeving gemeente Amsterdam.

1989 tot 1995 Interparking Nederland B.V. (voorheen Parking Europa Holding B.V.),
Functie: Adjunct-directeur
Werkzaamheden/rollen:
Leidinggeven
• dagelijkse leiding/aansturing van alle medewerkers op kantoor, in tien parkeergarages en van medewerkers van een eigen erkende beveiligingsdienst
Uitvoeren implementatie van projecten
• herstructureren en automatiseren van de administratie en het budgetteringssysteem
• oprichting erkende beveiligingsdienst (Interparking Security B.V.)
• ontwikkeling en implementatie van een compleet parkeergeleidesysteem (in samenwerking met Parkeerbedrijf Rotterdam).
Acquisitie
• overname parkeergarages van de gemeente Groningen en Shell Nederland Verkoopmaatschappij B.V.
• acquisitie en relatiebeheer
Overige taken
• specifieke opdrachten uitgevoerd, o.a. organiseren en beveiligen van grote evenementen ondermeer in samenwerking met de politie en organisatiebureaus
• actieve rol binnen het project “diefstal uit auto’s” in samenwerking met ANWB en Regiopolitie Rotterdam-Rijnmond.


1983 tot 1989 De Blaey Registeraccountants (nu Mazars). Functie: Assistent Accountant
Werkzaamheden:
Controle-opdrachten en administratieve dienstverlening bij kleine en middelgrote cliënten.

1979 tot 1983 KPMG Klynveld Kraayenhof. Functie: Assistent Accountant
Werkzaamheden:
Controle-opdrachten bij middelgrote en zeer grote multinationals.

Werkervaring

2012 tot dec. 2014 Cition Parkeermanagement B.V. te Amsterdam. Functie: Beleidsadviseur
Werkzaamheden:
• Behandelaar klachten algemeen
• Behandelaar klachten Gemeentelijke Ombudsman
• Contactpersoon Gemeentelijke Ombudsman
• Secretaris bezwaarschriftencommissie parkeervergunningen
• Lid werkgroep Wet- en Regelgeving gemeente Amsterdam
• Acquisitie nieuwe projecten (advies en assistentie)
• Projectleider.

1995 tot 2012 Parkeer Combinatie Holland B.V. (nu PCH Parking & Facility Services B.V.)
Functies:
• Projectmanager
• Adjunct-directeur
• Hoofd Bureau Bezwaren & Beroepen, opleidingscoördinator en klachtencoördinator
Werkzaamheden/rollen:
Leidinggeven
• 2011-2012: leiding gegeven aan het project “Handhavers Openbare Ruimte” Almere (tien BOA’s domein I)
• 1996-2012: leiding gegeven aan:
o hoofdcontroleurs/teamleiders/bedrijfsleiders handhaving gefiscaliseerd parkeren (betaald parkeren) en administratieve medewerkers in de stadsdelen De Baarsjes, Bos en Lommer en Oud-Zuid (2003-2008) in Amsterdam
o teamleiders/bedrijfsleiders handhaving gefiscaliseerd parkeren en fout parkeren in combinatie met handhaving kleine ergernissen in onder meer Heerenveen, Hellendoorn/Nijverdal, Oud-Beijerland, Veldhoven en Zevenaar (gecombineerde fiscaal parkeercontroleurs en BOA’s)
o het Bureau Bezwaren & Beroepen (vier medewerkers) voor de afhandeling van bezwaren en beroepen tegen naheffingsaanslagen parkeerbelasting en bezwaren tegen weigering/plaatsing op de wachtlijst parkeervergunningen inclusief horen bezwaarden (in de rol van Ambtenaar of als secretaris) en het opstellen van adviezen en/of besluiten inclusief alle rapportages

• 1999: leiding gegeven aan het invoeringstraject van betaald parkeren en vergunningparkeren in Heerenveen
• 1997: leiding gegeven aan het bij De Baarsjes beschreven volledige invoeringstraject van het betaald parkeren in het stadsdeel Bos & Lommer in Amsterdam
• 1996-1997: leiding gegeven aan de invoering van een compleet parkeerreguleringssysteem bij het Academisch Ziekenhuis Rotterdam (thans Erasmus Medisch Centrum) voor bezoekers/patiënten en personeel
• 1995-1996: leiding gegeven aan het gehele invoeringstraject van het betaald parkeren in het stadsdeel De Baarsjes in Amsterdam, zoals opstellen van een parkeerinrichtingsplan (parkeerautomaten en bebording), voorlichtingscampagnes, personeelswerving, opzetten (administratieve) organisatie etc.

Docent auteur
• 2010-2012: auteur en docent interne cursus Buitengewoon Opsporingsambtenaar (BOA)
• 2007-2012: auteur en docent interne cursus WAHV/Wet Mulder
• 2003-2012: auteur en docent interne cursus Fiscaal parkeercontroleur
Uitvoeren implementatie van projecten
• 2011: implementatie betaald parkeren en vergunninghoudersparkeren Nijverdal (gemeente Hellendoorn)
• 2010: implementatie betaald parkeren en vergunninghoudersparkeren Zevenaar
• 2005: implementatie project Parkeren Grote Voertuigen gemeente Barendrecht
Adviseur
• 2008: advies ISO9002-certificering
Klachtencoördinator
• 1996-2012: klachtencoördinator voor de behandeling van Awb-klachten en Ombudsmanklachten
Acquisitie/uitvoeren van aanbestedingen
• 1995-2012: acquisitie/aanbestedingen, diverse interne en externe adviesopdrachten, relatiebeheer
Overige taken
• 2004-heden: lid werkgroep Wet- en Regelgeving gemeente Amsterdam.

1989 tot 1995 Interparking Nederland B.V. (voorheen Parking Europa Holding B.V.),
Functie: Adjunct-directeur
Werkzaamheden/rollen:
Leidinggeven
• dagelijkse leiding/aansturing van alle medewerkers op kantoor, in tien parkeergarages en van medewerkers van een eigen erkende beveiligingsdienst
Uitvoeren implementatie van projecten
• herstructureren en automatiseren van de administratie en het budgetteringssysteem
• oprichting erkende beveiligingsdienst (Interparking Security B.V.)
• ontwikkeling en implementatie van een compleet parkeergeleidesysteem (in samenwerking met Parkeerbedrijf Rotterdam).
Acquisitie
• overname parkeergarages van de gemeente Groningen en Shell Nederland Verkoopmaatschappij B.V.
• acquisitie en relatiebeheer
Overige taken
• specifieke opdrachten uitgevoerd, o.a. organiseren en beveiligen van grote evenementen ondermeer in samenwerking met de politie en organisatiebureaus
• actieve rol binnen het project “diefstal uit auto’s” in samenwerking met ANWB en Regiopolitie Rotterdam-Rijnmond.


1983 tot 1989 De Blaey Registeraccountants (nu Mazars). Functie: Assistent Accountant
Werkzaamheden:
Controle-opdrachten en administratieve dienstverlening bij kleine en middelgrote cliënten.

1979 tot 1983 KPMG Klynveld Kraayenhof. Functie: Assistent Accountant
Werkzaamheden:
Controle-opdrachten bij middelgrote en zeer grote multinationals.

Lees meer

Opleiding

2011 Buitengewoon Opsporingsambtenaar (BOA), diploma behaald
2004 Themadag Toezichtbevoegdheden Awb NIVOO, certificaat behaald
2004 Themadag Parkeerbelastingen NIVOO, certificaat behaald
2003 Fiscaal Parkeercontroleur SPV, getuigschrift behaald
2001 Verdiepingscursus Awb Vermande, certificaat behaald
2001 Themadag Parkeercontroleur Plus NIVOO, certificaat behaald
2001 Themadag Wet Mulder NIVOO, certificaat behaald
2001 Themadag Toezichtbevoegdheen Awb NIVOO, certificaat behaald
2001 – 2012 Bijblijfcolleges Awb Vermane/SDU, certificaten behaald
2000 – 2010 Diverse (periodieke) (herhalings)opleidingen politie, w.o. EHBO, reanimatie, AED, bedienaar ademanalyse, bedienaar lasergun, Integrale BeroepsvaardigheidsTraining (IBT), ambtsinstructie geweldsmiddelen, alle certificaten behaald
2000 Surveillant van Politie B, diploma behaald
1998 Basistraining Praktijkopleider in de beveiliging ECABO, certificaat behaald
1997 Studie Privacy SPV, certificaat behaald
1996 Buitengewoon Opsporingsambtenaar (BOA), getuigschrift behaald
1996 Kaderdiploma Beveiliging, 2 uit 4 certificaten
1994 Cursus Parkeerbeheer, bewijs van deelname
1994 Brandwacht/Persoonlijke bescherming, verklaring van deelname
1994 Elementaire Brandbestrijding, certificaat behaald
1991 Vakdiploma beveiliging, diploma behaald
1991 Basisdiploma beveiliging, diploma behaald
1991 Staatspraktijkdiploma voor de bedrijfsadministratie, 4 uit 5 certificaten behaald (SPD)
1988 Praktijkdiploma Moderne bedrijfsadministratie(MBA), diploma behaald
1987 Praktijkdiploma Boekhouden (PD), diploma behaald
1980 – 1985 Propedeuse NIVRA (opleiding Registeraccountant), 4 uit 5 certificaten behaald
1973 – 1979 Atheneum A, diploma behaald

Opleiding

2011 Buitengewoon Opsporingsambtenaar (BOA), diploma behaald
2004 Themadag Toezichtbevoegdheden Awb NIVOO, certificaat behaald
2004 Themadag Parkeerbelastingen NIVOO, certificaat behaald
2003 Fiscaal Parkeercontroleur SPV, getuigschrift behaald
2001 Verdiepingscursus Awb Vermande, certificaat behaald
2001 Themadag Parkeercontroleur Plus NIVOO, certificaat behaald
2001 Themadag Wet Mulder NIVOO, certificaat behaald
2001 Themadag Toezichtbevoegdheen Awb NIVOO, certificaat behaald
2001 – 2012 Bijblijfcolleges Awb Vermane/SDU, certificaten behaald
2000 – 2010 Diverse (periodieke) (herhalings)opleidingen politie, w.o. EHBO, reanimatie, AED, bedienaar ademanalyse, bedienaar lasergun, Integrale BeroepsvaardigheidsTraining (IBT), ambtsinstructie geweldsmiddelen, alle certificaten behaald
2000 Surveillant van Politie B, diploma behaald
1998 Basistraining Praktijkopleider in de beveiliging ECABO, certificaat behaald
1997 Studie Privacy SPV, certificaat behaald
1996 Buitengewoon Opsporingsambtenaar (BOA), getuigschrift behaald
1996 Kaderdiploma Beveiliging, 2 uit 4 certificaten
1994 Cursus Parkeerbeheer, bewijs van deelname
1994 Brandwacht/Persoonlijke bescherming, verklaring van deelname
1994 Elementaire Brandbestrijding, certificaat behaald
1991 Vakdiploma beveiliging, diploma behaald
1991 Basisdiploma beveiliging, diploma behaald
1991 Staatspraktijkdiploma voor de bedrijfsadministratie, 4 uit 5 certificaten behaald (SPD)
1988 Praktijkdiploma Moderne bedrijfsadministratie(MBA), diploma behaald
1987 Praktijkdiploma Boekhouden (PD), diploma behaald
1980 – 1985 Propedeuse NIVRA (opleiding Registeraccountant), 4 uit 5 certificaten behaald
1973 – 1979 Atheneum A, diploma behaald

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed), Frans (Matig)

Hobby's & interesses

Fotografie, motorrijden, (model)treinen, reizen.

Hobby's & interesses

Fotografie, motorrijden, (model)treinen, reizen.

Eigenschappen

Integer, accuraat, betrokken, loyaal, enthousiast, doelgericht, doorzetter.

Eigenschappen

Integer, accuraat, betrokken, loyaal, enthousiast, doelgericht, doorzetter.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Consultant
  • Sector: Overheid
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Thuiswerk
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Henk Steennis te bekijken

Mijn documenten