• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Het werk bij mijn huidige werkgever gaat helaas stoppen, daarom ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Ik werk nu in een kleine organisatie en doe alle voorkomende werkzaamheden, dus ik ben breed…

Persoonlijk

Het werk bij mijn huidige werkgever gaat helaas stoppen, daarom ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Ik werk nu in een kleine organisatie en doe alle voorkomende werkzaamheden, dus ik ben breed inzetbaar.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

1998 - heden Hoofd Secretariaat Switch (voorheen COS Brabant). Taken: het organiseren van alle secretariaatswerkzaamheden, waaronder telefoonbehandeling, agendering, zelfstandig afhandelen van correspondentie, plannen van vergaderingen, notuleren diverse overleggen, bijhouden van verzekeringen, opmaken van arbeidscontracten en andere met personeel te maken werkzaamheden, in het verleden leiding geven aan ID medewerkster, beheer adressenbestand en alle andere voorkomende werkzaamheden, waaronder projectassistentie
2000 - 2014 Projectleidster Fakkeltocht Eindhoven bij Switch
1997 - 1998 Medewerkster Talencentrum Fontys Hogeschool Eindhoven. Taken: het organiseren van talencursussen, cursistenregistratie, financiële administratie en alle andere voorkomende werkzaamheden.
1992 - 1997 Administratief/secretarieel medewerkster Certus Consult b.v.. Taken: financiële administratie, correspondentie, facturering, telefoon, agenda's bijhouden, assisteren bij inspectie-rapporten en alle verdere voorkomende werkzaamheden.
1982 - 1984 Landenbehandelaar Philips. Taken: het verzorgen van complete orders (systemen) voor landen waar geen Philips organisatie aanwezig was.
1980 - 1982 Medewerker planning Philips. Taken: het plannen van de productie aan de hand van verkopen en huidige voorraad en de controle over het magazijn.
1976 - 1980 Secretaresse Personeelsdienst Philips Machinefabrieken. Taken buiten de normale secretaressewerkzaamheden o.a. aanwezigheidsregistratie, personeelsregistratie, personeelsdossiers bijhouden, personeelsmutaties verrichten, opleidingenregistratie.

Daarnaast verzorg ik sinds 1993 de financiële administratie voor Giel Nijssen Grafisch Adviesburo, inclusief BTW aangifte en facturering.

Werkervaring

1998 - heden Hoofd Secretariaat Switch (voorheen COS Brabant). Taken: het organiseren van alle secretariaatswerkzaamheden, waaronder telefoonbehandeling, agendering, zelfstandig afhandelen van correspondentie, plannen van vergaderingen, notuleren diverse overleggen, bijhouden van verzekeringen, opmaken van arbeidscontracten en andere met personeel te maken werkzaamheden, in het verleden leiding geven aan ID medewerkster, beheer adressenbestand en alle andere voorkomende werkzaamheden, waaronder projectassistentie
2000 - 2014 Projectleidster Fakkeltocht Eindhoven bij Switch
1997 - 1998 Medewerkster Talencentrum Fontys Hogeschool Eindhoven. Taken: het organiseren van talencursussen, cursistenregistratie, financiële administratie en alle andere voorkomende werkzaamheden.
1992 - 1997 Administratief/secretarieel medewerkster Certus Consult b.v.. Taken: financiële administratie, correspondentie, facturering, telefoon, agenda's bijhouden, assisteren bij inspectie-rapporten en alle verdere voorkomende werkzaamheden.
1982 - 1984 Landenbehandelaar Philips. Taken: het verzorgen van complete orders (systemen) voor landen waar geen Philips organisatie aanwezig was.
1980 - 1982 Medewerker planning Philips. Taken: het plannen van de productie aan de hand van verkopen en huidige voorraad en de controle over het magazijn.
1976 - 1980 Secretaresse Personeelsdienst Philips Machinefabrieken. Taken buiten de normale secretaressewerkzaamheden o.a. aanwezigheidsregistratie, personeelsregistratie, personeelsdossiers bijhouden, personeelsmutaties verrichten, opleidingenregistratie.

Daarnaast verzorg ik sinds 1993 de financiële administratie voor Giel Nijssen Grafisch Adviesburo, inclusief BTW aangifte en facturering.

Lees meer

Opleiding

2012 Workshop Social Media
2002 Bedrijfshulpverlening
2002 Middle Management
2000 Exact
1999 Acces
1994 MBO, diploma
diverse interne Philips cursussen mbt logistiek en planing
1980 cursus Duits
1978 cursus Engels
1976 Secretaresse Opleiding Philips, diploma
1975 Atheneum, diploma

Opleiding

2012 Workshop Social Media
2002 Bedrijfshulpverlening
2002 Middle Management
2000 Exact
1999 Acces
1994 MBO, diploma
diverse interne Philips cursussen mbt logistiek en planing
1980 cursus Duits
1978 cursus Engels
1976 Secretaresse Opleiding Philips, diploma
1975 Atheneum, diploma

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Spaans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Spaans (Matig)

Hobby's & interesses

lezen
tennis
talencursus Spaans
reizen

Hobby's & interesses

lezen
tennis
talencursus Spaans
reizen

Eigenschappen

Ik ben gewend zelfstandig te werken maar ik functioneer ook prima in teamverband. Ik ben nauwgezet, betrouwbaar en een harde werker. Ik kan goed organiseren en praktische oplossingen zoeken. Ik heb ervaring in het coördineren van projecten en het aansturen van medewerkers.

Eigenschappen

Ik ben gewend zelfstandig te werken maar ik functioneer ook prima in teamverband. Ik ben nauwgezet, betrouwbaar en een harde werker. Ik kan goed organiseren en praktische oplossingen zoeken. Ik heb ervaring in het coördineren van projecten en het aansturen van medewerkers.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 3 maanden

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Ilse van Tongeren te bekijken