• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

September 2013-heden Deelname De Broekriem ( workshops-lezingen-trainingen)

September 2011-september 2013 Manager Zorg
Thuiszorg Oost, Enschede (startende zorgaanbieder voor met name de Turkse doelgroep met een toekenningbeschikking in PGB vorm)
Actief aandeel in het professionaliseren van de organisatie op elk gebied met specifiek het opzetten en het implementeren van het kwaliteitsbeleid en het succesvol behalen van het HKZ certificaat

December 2005- augustus 2011 Manager Zorg
Zorggroep Sint Maarten, locatie de Polbeek Zutphen
Verantwoordelijk voor budgetten, begroting, vertalen van beleid, innovaties, verantwoordelijk voor uitvoering kwaliteitsbeleid, contacten met (lokale) overheden, aansturen van leidinggevenden en cliëntadviseurs, administratieve verwerking van geleverde zorg en diensten


Augustus 2002- december 2005 Manager Zorg en Wonen
Sensire de Wehme Vorden
Verantwoordelijk voor inkoop, HACCP, maaltijdvoorziening, huishoudelijke voorziening, budgetten, begroting, vertalen van beleid, innovaties, verantwoordelijk voor uitvoering kwaliteitsbeleid, contacten met (lokale) overheden, aansturen van leidinggevenden en administratieve verwerking van geleverde zorg en diensten

Juni 1987- december 2002 Horeca: Bar en Bodega “t Pantoffeltje in Vorden,
Als serveerster bruiloften, partijen en diners verzorgd. Uiteenlopend van eenvoudige tot zeer chique evenementen.
Zowel zelfstandig als in teamverband geopereerd.
Zorginstelling: gestart als oproepkracht bij Sensire de Wehme waarin ik verschillende functies heb bekleed in de facilitaire dienst. In de keuken als keukenassistente, op de afdeling als huishoudelijk medewerkster. Middels trainingen en scholing doorgegroeid tot assistent hoofd huishouding en hoofd huishouding

Februari 1975 – juni 1987 Voor het gezin gezorgd

Juni 1971-februari 1975 administratief medewerkster, privé secretaresse bij een meubel productie bedrijf

Werkervaring

September 2013-heden Deelname De Broekriem ( workshops-lezingen-trainingen)

September 2011-september 2013 Manager Zorg
Thuiszorg Oost, Enschede (startende zorgaanbieder voor met name de Turkse doelgroep met een toekenningbeschikking in PGB vorm)
Actief aandeel in het professionaliseren van de organisatie op elk gebied met specifiek het opzetten en het implementeren van het kwaliteitsbeleid en het succesvol behalen van het HKZ certificaat

December 2005- augustus 2011 Manager Zorg
Zorggroep Sint Maarten, locatie de Polbeek Zutphen
Verantwoordelijk voor budgetten, begroting, vertalen van beleid, innovaties, verantwoordelijk voor uitvoering kwaliteitsbeleid, contacten met (lokale) overheden, aansturen van leidinggevenden en cliëntadviseurs, administratieve verwerking van geleverde zorg en diensten


Augustus 2002- december 2005 Manager Zorg en Wonen
Sensire de Wehme Vorden
Verantwoordelijk voor inkoop, HACCP, maaltijdvoorziening, huishoudelijke voorziening, budgetten, begroting, vertalen van beleid, innovaties, verantwoordelijk voor uitvoering kwaliteitsbeleid, contacten met (lokale) overheden, aansturen van leidinggevenden en administratieve verwerking van geleverde zorg en diensten

Juni 1987- december 2002 Horeca: Bar en Bodega “t Pantoffeltje in Vorden,
Als serveerster bruiloften, partijen en diners verzorgd. Uiteenlopend van eenvoudige tot zeer chique evenementen.
Zowel zelfstandig als in teamverband geopereerd.
Zorginstelling: gestart als oproepkracht bij Sensire de Wehme waarin ik verschillende functies heb bekleed in de facilitaire dienst. In de keuken als keukenassistente, op de afdeling als huishoudelijk medewerkster. Middels trainingen en scholing doorgegroeid tot assistent hoofd huishouding en hoofd huishouding

Februari 1975 – juni 1987 Voor het gezin gezorgd

Juni 1971-februari 1975 administratief medewerkster, privé secretaresse bij een meubel productie bedrijf

Lees meer

Opleiding

Juni 2011 Deelname aan de AZR training. De inhoud van de cursus is met name gericht op het in kaart brengen van de totale procesgang van de AWBZ brede zorgregistratie.

November 2005-
September 2011 2x per jaar beleidsdagen gevolgd. Deze werden o.a.middels workshops door de organisatie ingevuld.

2005 2 dagen assessment training, inclusief beoordeling, BrandLind en Partners,Bilthoven
5 daagse cursus/training “de rol van managers bij een organisatie verandering”

2003 Seminar,Leiderschapsversterkend Programma

2002 Seminar, Leiderschapsversterkend Programma voor managers in een veranderende organisatie, begeleid door ST-Groep,Vlijmen

2001 Cursus Financieel-economisch Management, AdCare opleidingen, Den Bosch
Certificaat

2001 Cursus Voedingsmanagement 2000+ gevolgd bij Elsevier, Doetinchem
Certificaat

1999 Windows 95 en Word 97, gevolgd bij DOC Doetinchem
Certificaat

1997 Hoofd bedrijfshulpverlening
gevolgd bij Federatie Ned.Vereniging Bedrijfshulpverlening, Den Haag
Getuigschrift

1992 Facilitaire Dienstverlening (HBO niveau)gevolgd bij het Sonsbeek College in Arnhem
Diploma behaald.
Bestaande uit de volgende modules;
Leidinggeven
Sociale vaardigheden
Klantgerichtheid, PR en voorlichting
Managementtaken
Personele aspecten
Economische/bedrijfskundige aspecten
Gastenservice

Juni 1971 MAVO-4
Diploma behaald

Opleiding

Juni 2011 Deelname aan de AZR training. De inhoud van de cursus is met name gericht op het in kaart brengen van de totale procesgang van de AWBZ brede zorgregistratie.

November 2005-
September 2011 2x per jaar beleidsdagen gevolgd. Deze werden o.a.middels workshops door de organisatie ingevuld.

2005 2 dagen assessment training, inclusief beoordeling, BrandLind en Partners,Bilthoven
5 daagse cursus/training “de rol van managers bij een organisatie verandering”

2003 Seminar,Leiderschapsversterkend Programma

2002 Seminar, Leiderschapsversterkend Programma voor managers in een veranderende organisatie, begeleid door ST-Groep,Vlijmen

2001 Cursus Financieel-economisch Management, AdCare opleidingen, Den Bosch
Certificaat

2001 Cursus Voedingsmanagement 2000+ gevolgd bij Elsevier, Doetinchem
Certificaat

1999 Windows 95 en Word 97, gevolgd bij DOC Doetinchem
Certificaat

1997 Hoofd bedrijfshulpverlening
gevolgd bij Federatie Ned.Vereniging Bedrijfshulpverlening, Den Haag
Getuigschrift

1992 Facilitaire Dienstverlening (HBO niveau)gevolgd bij het Sonsbeek College in Arnhem
Diploma behaald.
Bestaande uit de volgende modules;
Leidinggeven
Sociale vaardigheden
Klantgerichtheid, PR en voorlichting
Managementtaken
Personele aspecten
Economische/bedrijfskundige aspecten
Gastenservice

Juni 1971 MAVO-4
Diploma behaald

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

Tuinieren en creatief bezig zijn met allerhande materialen geven mij veel plezier en energie. Daarnaast houd ik van wandeltochten. De natuur geeft mij veel inspiratie. Tijdens deze activiteiten kan ik zaken goed relativeren waarbij vaak ideeën naar boven komen die ik dan met anderen bespreek.

Hobby's & interesses

Tuinieren en creatief bezig zijn met allerhande materialen geven mij veel plezier en energie. Daarnaast houd ik van wandeltochten. De natuur geeft mij veel inspiratie. Tijdens deze activiteiten kan ik zaken goed relativeren waarbij vaak ideeën naar boven komen die ik dan met anderen bespreek.

Lees meer

Eigenschappen

• Teamspeler met een coachende leiderschapsstijl
• Het verbinden van het zakelijke naar het menselijke
• Betrouwbaar,discreet,respectvol en enthousiast
• Stressbestendig
• Flexibel

Ik ben een enthousiaste en gedreven manager. Ik ben een team player met een coachende leiderschapsstijl. Ieder mens beschikt over kwaliteiten die soms niet door henzelf worden gezien of ervaren. Voor mij is het een uitdaging om deze kwaliteiten bij de mens naar boven te halen, te stimuleren en te ondersteunen bij de persoonlijke ontwikkeling.

In een (veranderende) organisatie ben ik goed in staat om het zakelijke naar het menselijke te vertalen. Door mensen te betrekken bij de vertaling van het beleid, voelt men zich gewaardeerd en gerespecteerd. De gezamenlijke verantwoordelijkheid wordt mede hierdoor vergroot.

Ik ben mens georiënteerd en resultaat gericht. Dit uit zich o.a. in het flexibel opstellen, nauwkeurig werken, kwaliteitsgericht bezig zijn, plannen en organiseren.
Daarnaast beschik ik over: doorzettingsvermogen, ik ben betrouwbaar,discreet en respectvol. Ik kan mij inleven en aanvoelen wat de ander wil, ben stressbestendig en enthousiast en straal dit ook uit. Vernieuwingen zie ik als een uitdaging
Ik probeer de juiste balans te vinden tussen de medewerker, de klant en de organisatie.

Eigenschappen

• Teamspeler met een coachende leiderschapsstijl
• Het verbinden van het zakelijke naar het menselijke
• Betrouwbaar,discreet,respectvol en enthousiast
• Stressbestendig
• Flexibel

Ik ben een enthousiaste en gedreven manager. Ik ben een team player met een coachende leiderschapsstijl. Ieder mens beschikt over kwaliteiten die soms niet door henzelf worden gezien of ervaren. Voor mij is het een uitdaging om deze kwaliteiten bij de mens naar boven te halen, te stimuleren en te ondersteunen bij de persoonlijke ontwikkeling.

In een (veranderende) organisatie ben ik goed in staat om het zakelijke naar het menselijke te vertalen. Door mensen te betrekken bij de vertaling van het beleid, voelt men zich gewaardeerd en gerespecteerd. De gezamenlijke verantwoordelijkheid wordt mede hierdoor vergroot.

Ik ben mens georiënteerd en resultaat gericht. Dit uit zich o.a. in het flexibel opstellen, nauwkeurig werken, kwaliteitsgericht bezig zijn, plannen en organiseren.
Daarnaast beschik ik over: doorzettingsvermogen, ik ben betrouwbaar,discreet en respectvol. Ik kan mij inleven en aanvoelen wat de ander wil, ben stressbestendig en enthousiast en straal dit ook uit. Vernieuwingen zie ik als een uitdaging
Ik probeer de juiste balans te vinden tussen de medewerker, de klant en de organisatie.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Senior management
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Anne-Marie Vos te bekijken

Mijn documenten