• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Door mijn jarenlange ervaring en training ben ik uitgegroeid tot een uitstekend leider die mensen motiveert en ontwikkelt. Ik beheers de verschillende leiderschapsstijlen en pas deze situationeel en…

Persoonlijk

Door mijn jarenlange ervaring en training ben ik uitgegroeid tot een uitstekend leider die mensen motiveert en ontwikkelt. Ik beheers de verschillende leiderschapsstijlen en pas deze situationeel en op een natuurlijke wijze toe. Ik zie snel waar de problemen zitten in stroef lopende organisaties en los deze zoveel mogelijk zelfstandig op. Ik breng lijn en structuur aan en zet de juiste man op de juiste plaats. Voor collega managers ben ik een steun en toeverlaat voor advies en echte hulp. Ik neem de bedrijfsvisie in me op en breng deze consequent en overtuigend over op medewerkers en relaties. Ik schaar me achter de bedrijfsdoelen en realiseer de beoogde resultaten. Voor bestuurders bied ik meerwaarde als sparringpartner en adviseur.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2012 – 2014 Manager Sociale Zekerheid Loyalis Heerlen
• Leiding geven aan 20 medewerkers team Sociale Zekerheid.
• Bovenwettelijke (WW) regelingen voor opdrachtgevers Overheid en Onderwijs.
• Beoordelen recht; uitkeren; klantcommunicatie; bezwaar en beroep en beleid.
• Resultaten: van verlieslatend naar winstgevend; sterke personeelsreductie; heldere werk- en overlegstructuur; hoge klanttevredenheid.

2008 – 2012 Operationeel Manager Schade Loyalis Heerlen - Amsterdam
• Leiding geven aan de Schadeafdeling.
• Heerlen; polis beheer IPAP; toekennen; uitkeren; klantcontacten en klachten.
• Amsterdam; adequate uitvoering en integratie Schadeafdeling Cordares.
• Resultaten: jaarlijkse realisatie minimaal 75% targets; onder andere op kosten, klanttevredenheid en systeemreleases.

1983 – 2008 Servicemanager Pensioenen APG Heerlen
• Leiding geven in verschillende functies aan verschillende uitvoeringsteams.
• Pensioenadministratie; klantcontacten; pensioenoverzicht; uitkeren pensioen.
• Verandermanagement: van handadministratie naar automatische verwerking; van bureaucratie naar klantgericht; van eindloon naar middelloon; van monopolist naar speler in de markt.
• Jaarlijkse bonussen in verband met hoge realisatiegraad gestelde doelen.

1974 – 1983 Medewerker (divers) APG Heerlen
• Registratuurafdeling en pensioenadministratie.
• Opvoeren klantgegevens en oplossen signaleringen en inconsistenties.
• Vaststellen pensioentijd; maken van overzichten en pensioenberekeningen.
• Communiceren met klanten.
• Bij instanties uitgeholpen om pensioengegevens te corrigeren.

Werkervaring

2012 – 2014 Manager Sociale Zekerheid Loyalis Heerlen
• Leiding geven aan 20 medewerkers team Sociale Zekerheid.
• Bovenwettelijke (WW) regelingen voor opdrachtgevers Overheid en Onderwijs.
• Beoordelen recht; uitkeren; klantcommunicatie; bezwaar en beroep en beleid.
• Resultaten: van verlieslatend naar winstgevend; sterke personeelsreductie; heldere werk- en overlegstructuur; hoge klanttevredenheid.

2008 – 2012 Operationeel Manager Schade Loyalis Heerlen - Amsterdam
• Leiding geven aan de Schadeafdeling.
• Heerlen; polis beheer IPAP; toekennen; uitkeren; klantcontacten en klachten.
• Amsterdam; adequate uitvoering en integratie Schadeafdeling Cordares.
• Resultaten: jaarlijkse realisatie minimaal 75% targets; onder andere op kosten, klanttevredenheid en systeemreleases.

1983 – 2008 Servicemanager Pensioenen APG Heerlen
• Leiding geven in verschillende functies aan verschillende uitvoeringsteams.
• Pensioenadministratie; klantcontacten; pensioenoverzicht; uitkeren pensioen.
• Verandermanagement: van handadministratie naar automatische verwerking; van bureaucratie naar klantgericht; van eindloon naar middelloon; van monopolist naar speler in de markt.
• Jaarlijkse bonussen in verband met hoge realisatiegraad gestelde doelen.

1974 – 1983 Medewerker (divers) APG Heerlen
• Registratuurafdeling en pensioenadministratie.
• Opvoeren klantgegevens en oplossen signaleringen en inconsistenties.
• Vaststellen pensioentijd; maken van overzichten en pensioenberekeningen.
• Communiceren met klanten.
• Bij instanties uitgeholpen om pensioengegevens te corrigeren.

Lees meer

Opleiding

2009 WFT Verzekeringen (NIBESVV); WFT Beleggen DSI Financieel Adviseur; WFT Leven; WFT Schade
2009 Klantgericht corresponderen (Pastoor bv); Eigentijdse klantcommunicatie
2007 ABP coach worden – coach zijn (ALBA- academie); Intervisie / individuele coaching 2006 Coachend leiderschap (Stoeckart Vorden); Leiderschap / coaching
1997 Basisopleiding Pensioenen (SPO); Pensioenmaterie / communicatie
1992/1993 Bedrijfskunde voor administratieve organisatie (VOA / BAO)
Div. jaren Diverse cursussen en trainingen (in- extern); Pensioenmaterie en Management

Opleiding

2009 WFT Verzekeringen (NIBESVV); WFT Beleggen DSI Financieel Adviseur; WFT Leven; WFT Schade
2009 Klantgericht corresponderen (Pastoor bv); Eigentijdse klantcommunicatie
2007 ABP coach worden – coach zijn (ALBA- academie); Intervisie / individuele coaching 2006 Coachend leiderschap (Stoeckart Vorden); Leiderschap / coaching
1997 Basisopleiding Pensioenen (SPO); Pensioenmaterie / communicatie
1992/1993 Bedrijfskunde voor administratieve organisatie (VOA / BAO)
Div. jaren Diverse cursussen en trainingen (in- extern); Pensioenmaterie en Management

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto, E - Aanhanger, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Natuur, klussen, koken, zeilen.

Hobby's & interesses

Natuur, klussen, koken, zeilen.

Eigenschappen

Leiding geven - coachen - talentontwikkeling
Resultaatgericht – klantgericht - servicegericht
Communicatie – contact - empathie
Organisatie sensitiviteit – loyaal - samenwerking
Procesinrichting - organiseren
Flexibel - stressbestendig

Eigenschappen

Leiding geven - coachen - talentontwikkeling
Resultaatgericht – klantgericht - servicegericht
Communicatie – contact - empathie
Organisatie sensitiviteit – loyaal - samenwerking
Procesinrichting - organiseren
Flexibel - stressbestendig

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Overheid
  • Carrièreniveau: Senior management
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van serv visser te bekijken

Mijn documenten