• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Casemanager Intake heden
ROC Mondriaan
Assistentie Scholen en Studie en Loopbaancentrum. Informatie verschaffen aan leerlingen/studenten betreffende opleidingen. Toekomstige studenten die niet op de gewenste opleiding kunnen starten helpen naar een andere opleiding. Monitoren studenten. Ondersteuning van 7 scholen.

December 2014 Administratief medewerker
Kleer Delicatessen
 Orderverwerking
 Financiële administratie
 Aansturen personeel
 Klachtafhandeling

Mei 2013 t/m november 2014 Mijn debuut roman “Eindeloze Vriendschap” geschreven.
“Eindeloze Vriendschap” is sinds 29 november 2013 verkrijgbaar bij www.boekscout.nl

Mei 2012 t/m April 2013 Administrateur Milieu en Grondbank/Project Assistent
Combinatie Uilenvlietsehaven / Schotgroep Aannemingsbedrijf (Grondbank)
Taken/verantwoordelijkheden
 Aansturen buitendienst medewerkers en ingehuurde chauffeurs.
 Ondersteuning afdeling verkoop en communicatie.
 Project/contract/klachten/financiële administratie.
 Agendabeheer locatie, notuleren, in- en uitwegingen op de weegbrug.
 Planning projecten.
 Toetsen analyses, AP04 rapporten en verkennende bodemonderzoeken lezen en beoordelen.
 Partijen bemonsteren, kwaliteit grond van diverse locaties vaststellen.
 Contact met omgevingsdiensten, transportbedrijven en chauffeurs.
 Beheer BRL9335/7500/7510, up-to-date houden kwaliteitshandboek.
 Planning chauffeurs en inhuren extern transport, bestellen van vrachtschepen en verwerken vrachtbonnen.


Februari 2008 t/m April 2012 Management assistent/Project Coördinator
H&R Intermediairs BV, Intermediair in de grondhandel
Taken/verantwoordelijkheden
 Telefonisch en persoonlijk contact met klanten.
 Offertes en contracten opmaken, gehele inkoop.
 Gehele project/contract/financiële/personeelsadministratie.
 Klacht afhandeling.
 Planning projecten en projectenbeheer van a t/m z.
 Archiveren, notuleren, agendabeheer directeur, algehele communicatie, informatie voor nieuwe klanten regelen.
 Dagelijks contact met ontvangstlocaties i.v.m. de aanvoer van grond, transportplanning.
 Toetsen analyses, AP04 rapporten en verkennende bodemonderzoeken lezen en beoordelen.
 Contact met omgevingsdiensten, kwaliteit grond diverse locaties vaststellen en beheer BRL9335.
 Up-to-date houden kwaliteitshandboek.


Oktober 2005 tot Januari 2008 Secretaresse Managementteam en Directeur
Nationale ombudsman
Taken/verantwoordelijkheden
 Agendabeheer, organiseren/plannen/notuleren van vergaderingen, postbehandeling.
 Interne klachtbehandeling, archiveren.
 Ondersteuning van afdeling communicatie in alle voorkomende werkzaamheden.
 Ondersteuning afdeling HRM.
 Runnen van het gehele secretariaat voor de Vereniging voor Klachtrecht inclusief de leden- en financiële administratie.
 Organiseren en plannen van studiemiddagen, opmaak nieuwsbrieven, ledenvergaderingen en bestuursvergaderingen en verzorging van mailingen.
 Lid van de personeelscommissie.


Oktober 2003 t/m September 2005 Afdelingssecretaresse / Management Assistente
Cordaid, Afdeling Afrika, Azië en Maatwerk bij Terugkeer
Taken/verantwoordelijkheden
 Alle voorkomende correspondentie (Engelstalig).
 Agendabeheer.
 Kasbeheer. Inboeken kasboek. Bijhouden bankzaken.
 In- en uitgaande post, klachten afhandelen.
 Zakelijke reizen verzorgen.
 Contracten opmaken.
 Opmaken nieuwsbrieven.
 Notuleren vergaderingen.
 Archiveren, dossier up to date maken en houden.
 Office management.


Februari 2004 t/m Mei 2007 Sportmasseur
Avilas Health Center
Taken/verantwoordelijkheden
 Sportmassage.
 Ontspanningsmassage.
 Hotstone massage.

Vervolg loopbaan:
Vanaf Augustus 1991 t/m September 2003 heb ik bij LTO Groeiservice, Prevent Brandbeveiliging en Euromation Computer Services gewerkt als Directiesecretaresse. Bij COA MO/COAssist als Management Assistente en bij CBR/CCV en Bocol als Administratief Medewerker.

Werkervaring

Casemanager Intake heden
ROC Mondriaan
Assistentie Scholen en Studie en Loopbaancentrum. Informatie verschaffen aan leerlingen/studenten betreffende opleidingen. Toekomstige studenten die niet op de gewenste opleiding kunnen starten helpen naar een andere opleiding. Monitoren studenten. Ondersteuning van 7 scholen.

December 2014 Administratief medewerker
Kleer Delicatessen
 Orderverwerking
 Financiële administratie
 Aansturen personeel
 Klachtafhandeling

Mei 2013 t/m november 2014 Mijn debuut roman “Eindeloze Vriendschap” geschreven.
“Eindeloze Vriendschap” is sinds 29 november 2013 verkrijgbaar bij www.boekscout.nl

Mei 2012 t/m April 2013 Administrateur Milieu en Grondbank/Project Assistent
Combinatie Uilenvlietsehaven / Schotgroep Aannemingsbedrijf (Grondbank)
Taken/verantwoordelijkheden
 Aansturen buitendienst medewerkers en ingehuurde chauffeurs.
 Ondersteuning afdeling verkoop en communicatie.
 Project/contract/klachten/financiële administratie.
 Agendabeheer locatie, notuleren, in- en uitwegingen op de weegbrug.
 Planning projecten.
 Toetsen analyses, AP04 rapporten en verkennende bodemonderzoeken lezen en beoordelen.
 Partijen bemonsteren, kwaliteit grond van diverse locaties vaststellen.
 Contact met omgevingsdiensten, transportbedrijven en chauffeurs.
 Beheer BRL9335/7500/7510, up-to-date houden kwaliteitshandboek.
 Planning chauffeurs en inhuren extern transport, bestellen van vrachtschepen en verwerken vrachtbonnen.


Februari 2008 t/m April 2012 Management assistent/Project Coördinator
H&R Intermediairs BV, Intermediair in de grondhandel
Taken/verantwoordelijkheden
 Telefonisch en persoonlijk contact met klanten.
 Offertes en contracten opmaken, gehele inkoop.
 Gehele project/contract/financiële/personeelsadministratie.
 Klacht afhandeling.
 Planning projecten en projectenbeheer van a t/m z.
 Archiveren, notuleren, agendabeheer directeur, algehele communicatie, informatie voor nieuwe klanten regelen.
 Dagelijks contact met ontvangstlocaties i.v.m. de aanvoer van grond, transportplanning.
 Toetsen analyses, AP04 rapporten en verkennende bodemonderzoeken lezen en beoordelen.
 Contact met omgevingsdiensten, kwaliteit grond diverse locaties vaststellen en beheer BRL9335.
 Up-to-date houden kwaliteitshandboek.


Oktober 2005 tot Januari 2008 Secretaresse Managementteam en Directeur
Nationale ombudsman
Taken/verantwoordelijkheden
 Agendabeheer, organiseren/plannen/notuleren van vergaderingen, postbehandeling.
 Interne klachtbehandeling, archiveren.
 Ondersteuning van afdeling communicatie in alle voorkomende werkzaamheden.
 Ondersteuning afdeling HRM.
 Runnen van het gehele secretariaat voor de Vereniging voor Klachtrecht inclusief de leden- en financiële administratie.
 Organiseren en plannen van studiemiddagen, opmaak nieuwsbrieven, ledenvergaderingen en bestuursvergaderingen en verzorging van mailingen.
 Lid van de personeelscommissie.


Oktober 2003 t/m September 2005 Afdelingssecretaresse / Management Assistente
Cordaid, Afdeling Afrika, Azië en Maatwerk bij Terugkeer
Taken/verantwoordelijkheden
 Alle voorkomende correspondentie (Engelstalig).
 Agendabeheer.
 Kasbeheer. Inboeken kasboek. Bijhouden bankzaken.
 In- en uitgaande post, klachten afhandelen.
 Zakelijke reizen verzorgen.
 Contracten opmaken.
 Opmaken nieuwsbrieven.
 Notuleren vergaderingen.
 Archiveren, dossier up to date maken en houden.
 Office management.


Februari 2004 t/m Mei 2007 Sportmasseur
Avilas Health Center
Taken/verantwoordelijkheden
 Sportmassage.
 Ontspanningsmassage.
 Hotstone massage.

Vervolg loopbaan:
Vanaf Augustus 1991 t/m September 2003 heb ik bij LTO Groeiservice, Prevent Brandbeveiliging en Euromation Computer Services gewerkt als Directiesecretaresse. Bij COA MO/COAssist als Management Assistente en bij CBR/CCV en Bocol als Administratief Medewerker.

Lees meer

Opleiding

HBO Sociale Psychologie
Engels University of Cambridge Diploma 2005
MBO Sportmasseur. Diploma 1999.Inclusief EHBO
Mavo D-niveau. Diploma 1990.
LBO Kokschool. Diploma 1991.
.Time Management, certificaat behaald in 2006
Notuleren. Certificaat behaald in 2007
Asbestherkenning, BRL9335 en BRL7500/7510. Certificaten behaald in juni 2012
Hotstone massage, Aroma massage, Ontspanningsmassage
Reanimatie (BLS) en AED diploma behaald op 22-10-2014

Opleiding

HBO Sociale Psychologie
Engels University of Cambridge Diploma 2005
MBO Sportmasseur. Diploma 1999.Inclusief EHBO
Mavo D-niveau. Diploma 1990.
LBO Kokschool. Diploma 1991.
.Time Management, certificaat behaald in 2006
Notuleren. Certificaat behaald in 2007
Asbestherkenning, BRL9335 en BRL7500/7510. Certificaten behaald in juni 2012
Hotstone massage, Aroma massage, Ontspanningsmassage
Reanimatie (BLS) en AED diploma behaald op 22-10-2014

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

Hobby's & interesses

 Massages geven
 Wandelen
 Fietsen
 Musea en steden bezoeken
 Lezen

Hobby's & interesses

 Massages geven
 Wandelen
 Fietsen
 Musea en steden bezoeken
 Lezen

Eigenschappen

stressbestendig, accuraat, spontaan, service- en klantgericht, duizendpoot

Eigenschappen

stressbestendig, accuraat, spontaan, service- en klantgericht, duizendpoot

Mijn actuele situatie

  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Overheid
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Lindsey Krouwer te bekijken