• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

POLITIE NEDERLAND / VtSPN Tilburg
September 2012- heden
Medewerker servicedesk
• Collega's ondersteunen uit de korpsen met betrekking tot IT en telefonie gerelateerde vragen / problemen.
• Autorisatiebeheer in Active Directory
Aanmaken van nieuwe gebruikers
Verwijderen van gebruikers
• Toekennen van software aan gebruikers
• Troubleshooting met betrekking tot problemen met telewerken op privécomputers
• Controleren van autorisaties met betrekking tot onderzoeken
• Support leveren t.b.v. migratie naar o.a. nieuwe politie software
• Contact onderhouden met software afdeling
• Ondersteuning van meldingen van collega's
UNIROBE MEEÙS GROEP Breda
2011- April 2012
Medewerker servicedesk
• Verhelpen van computer en telefonieproblemen aan de telefoon, die per mail binnen komen en mensen aan bureau
• Toekennen van software aan gebruikers
• Oplossen van licentieproblemen
ACHMEA INTERPOLIS Tilburg
2007 2011
Medewerker IT Servicedesk
• Ondersteuning bieden met betrekking tot computer en telefonie problemen van collega´s
• Troubleshooting verlenen aan collega's met speciaal ingerichte telewerkplekken.
• Autorisatiebeheer in Active Directory
Aanmaken van groepen
Toekennen van rechten aan groepen, users en shares
• Oplossen van vragen / incidenten 2e lijns niveau
• Inwerken van nieuwe collega's
• Hulp bieden op andere servicedesk locaties ten behoeve van samenwerking
• Stand-by diensten draaien in de avond en weekenden in verband met ondersteuning voor externe partijen en Divisie Bancaire Distributie ( verzekeringen ed)



RABOBANK NEDERLAND Bergen op Zoom
2006 2007
Medewerker Servicedesk / Werkplekbeheer
• Vanuit de Servicedesk ondersteuning bieden aan alle collega´s binnen de organisatie die vraagstukken hebben of problemen ervaren met computers, faxen en printers
• Autorisatiebeheer in Active Directory
Aanmaken van nieuwe gebruikers
Verwijderen van gebruikers
• Toekennen van software aan gebruikers
• Controleren van autorisaties met betrekking tot geldautomaten en softwaresystemen
• Op locatie ondersteuning bieden aan collega's met vragen met betrekking tot fuseren banken, nieuwe software en andere vraagstukken
• Op locatie verhelpen van storingen aan geldautomaten (autorisaties)
• Op locatie aansluiten van telefoons en werkstations

G.F.K PANELSERVICES BENELUX Dongen
2002 2005
Junior Mainframe operator
• Maken van backup van systeem
• Terugzetten van restore bestanden op mainframe
• Verzorgen van reportages
• bij onderbezetting hulp bieden bij de helpdesk / ondersteuning van collega's binnen organisatie
• Installeren van werkstations
• Updaten van werkstations

Werkervaring

POLITIE NEDERLAND / VtSPN Tilburg
September 2012- heden
Medewerker servicedesk
• Collega's ondersteunen uit de korpsen met betrekking tot IT en telefonie gerelateerde vragen / problemen.
• Autorisatiebeheer in Active Directory
Aanmaken van nieuwe gebruikers
Verwijderen van gebruikers
• Toekennen van software aan gebruikers
• Troubleshooting met betrekking tot problemen met telewerken op privécomputers
• Controleren van autorisaties met betrekking tot onderzoeken
• Support leveren t.b.v. migratie naar o.a. nieuwe politie software
• Contact onderhouden met software afdeling
• Ondersteuning van meldingen van collega's
UNIROBE MEEÙS GROEP Breda
2011- April 2012
Medewerker servicedesk
• Verhelpen van computer en telefonieproblemen aan de telefoon, die per mail binnen komen en mensen aan bureau
• Toekennen van software aan gebruikers
• Oplossen van licentieproblemen
ACHMEA INTERPOLIS Tilburg
2007 2011
Medewerker IT Servicedesk
• Ondersteuning bieden met betrekking tot computer en telefonie problemen van collega´s
• Troubleshooting verlenen aan collega's met speciaal ingerichte telewerkplekken.
• Autorisatiebeheer in Active Directory
Aanmaken van groepen
Toekennen van rechten aan groepen, users en shares
• Oplossen van vragen / incidenten 2e lijns niveau
• Inwerken van nieuwe collega's
• Hulp bieden op andere servicedesk locaties ten behoeve van samenwerking
• Stand-by diensten draaien in de avond en weekenden in verband met ondersteuning voor externe partijen en Divisie Bancaire Distributie ( verzekeringen ed)



RABOBANK NEDERLAND Bergen op Zoom
2006 2007
Medewerker Servicedesk / Werkplekbeheer
• Vanuit de Servicedesk ondersteuning bieden aan alle collega´s binnen de organisatie die vraagstukken hebben of problemen ervaren met computers, faxen en printers
• Autorisatiebeheer in Active Directory
Aanmaken van nieuwe gebruikers
Verwijderen van gebruikers
• Toekennen van software aan gebruikers
• Controleren van autorisaties met betrekking tot geldautomaten en softwaresystemen
• Op locatie ondersteuning bieden aan collega's met vragen met betrekking tot fuseren banken, nieuwe software en andere vraagstukken
• Op locatie verhelpen van storingen aan geldautomaten (autorisaties)
• Op locatie aansluiten van telefoons en werkstations

G.F.K PANELSERVICES BENELUX Dongen
2002 2005
Junior Mainframe operator
• Maken van backup van systeem
• Terugzetten van restore bestanden op mainframe
• Verzorgen van reportages
• bij onderbezetting hulp bieden bij de helpdesk / ondersteuning van collega's binnen organisatie
• Installeren van werkstations
• Updaten van werkstations

Lees meer

Opleiding

Microsoft
• Microsoft 70-680, Configuring Windows 7 (geen examen)
Microsoft 70-291 Implementing, Managing, and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure
• Microsoft 70-290 Managing and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment
• Microsoft 70-270 Installing, Configuring, and Administering Microsoft® Windows® XP Professional
• Microsoft 70-272 Supporting Users and Troubleshooting Desktop Applications on a Microsoft® Windows® XP Operating System
• Microsoft 70-271 Supporting Users and Troubleshooting a Microsoft® Windows® XP Operating System
ITIL

ITIL
• Itil Foundations v3 (geen examen)

2005- 2008 Zelfstudie via detacheerder Centric

Microsoft

• Itil Foundations V2
2000 2002 ROC Midden Brabant Tilburg
Medewerker Beheer Informatiesystemen

1999 2000 ROC Technische Lyceum Eindhoven
Technische Informatica
Deze opleiding 1 jaar gevolgd. Deze heb ik echter niet afgemaakt omdat deze inhoudelijk niet aan mijn verwachtingen voldeed.

1993 1998 Beatrix College / ROC Educatie Tilburg
MAVO D

Opleiding

Microsoft
• Microsoft 70-680, Configuring Windows 7 (geen examen)
Microsoft 70-291 Implementing, Managing, and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure
• Microsoft 70-290 Managing and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment
• Microsoft 70-270 Installing, Configuring, and Administering Microsoft® Windows® XP Professional
• Microsoft 70-272 Supporting Users and Troubleshooting Desktop Applications on a Microsoft® Windows® XP Operating System
• Microsoft 70-271 Supporting Users and Troubleshooting a Microsoft® Windows® XP Operating System
ITIL

ITIL
• Itil Foundations v3 (geen examen)

2005- 2008 Zelfstudie via detacheerder Centric

Microsoft

• Itil Foundations V2
2000 2002 ROC Midden Brabant Tilburg
Medewerker Beheer Informatiesystemen

1999 2000 ROC Technische Lyceum Eindhoven
Technische Informatica
Deze opleiding 1 jaar gevolgd. Deze heb ik echter niet afgemaakt omdat deze inhoudelijk niet aan mijn verwachtingen voldeed.

1993 1998 Beatrix College / ROC Educatie Tilburg
MAVO D

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Drummen, fotografie, muziek luisteren, films en series, chatten, borspellen en gamen

Hobby's & interesses

Drummen, fotografie, muziek luisteren, films en series, chatten, borspellen en gamen

Eigenschappen

collegiaal, teamwork, leergierig, positief, humor, integriteit, klantvriendelijkheid

Eigenschappen

collegiaal, teamwork, leergierig, positief, humor, integriteit, klantvriendelijkheid

Mijn actuele situatie

  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Rene de Leeuw te bekijken

Mijn documenten