• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


https://www.linkedin.com/in/patriciazwaagman

Persoonlijk

https://www.linkedin.com/in/patriciazwaagman

Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Projectmanager | Ocom bv, Amsterdam
Februari 2013 – februari 2014
 Managen van multidisciplinaire IT projectteams (ontwikkelaars, functional design, netwerk specialisten, quality assurance, leveranciers, business) met als doel de implementatie van een nieuwe of aangepaste applicatie, netwerk en/of platform
 Opstellen van business cases, requirements, userstories en coördineren van de acceptatietesten en releases
 Neerzetten van de procesinrichting voor de projectorganisatie (Prince II, Scrum, rapportages en workflows)
Behaalde resultaten:
 Release van de ‘Sales Quote Tool’, interne offerte tool real-time inzichtelijk voor de klant
 Monitoring en doorontwikkeling van het ‘Self Service Center’ (online mogelijkheid voor de klant om producten af te nemen, aan te passen en/of te monitoren)

Procesmanager | Randstad Nederland bv, Diemen
Januari 2011 – januari 2013, afdeling Business Process Management
 Probleeminventarisatie en analyse van gebruikersbehoeften (interne organisatie en klantorganisatie)
 Adviseren van management en directie over proces- en systeemoptimalisatie
 Implementatie van nieuwe systemen of functionaliteiten (nieuwe processen)
 Vastleggen van de processen en toezien op voortgang en kwaliteit (bijsturen en borging, management rapportages, workflows)
Behaalde resultaten:
 Stijging van de hoeveelheid kwantitatieve en kwalitatieve matches na aanpassing landelijke database
 Implementatie van 1500 bedrijfsnummers op de digitale online portal Mijn Randstad voor werkgevers en werknemers
 Kostenbesparing van 3% t.b.v. inzet flexpool inclusief aanpassing van het aannamebeleid

Accountadviseur | Randstad Nederland bv, Schiphol
Juni 2009 – Januari 2011
 Gelijke werkzaamheden als senior intercedent met focus op accountmanagement
 Implementatie van het landelijke contract met TNT Express en KLM Ground Services
 Realiseren kostenbesparingen door efficiënter inrichten van de werkprocessen (o.a. door digitalisering)
 Coördineren van de commerciële en operationele activiteiten, op- en uitbouwen van het relatienetwerk

Behaalde resultaten:
 Kostenbesparing van 5% binnen een jaar op de gehele dienstverlening bij TNT Express
 Implementatie digitaal planning systeem en digitale facturatie

Dutymanager |Keukenhof, Lisse
Maart 2009 – Mei 2009 (tijdelijk extern gedetacheerd via Randstad)
 Coördineren en delegeren van calamiteiten, begeleiden van gasten en VIP’s
 Afhandelen vragen/klachten van gasten en seizoenmedewerkers
 Toezien op en een bijdrage leveren aan het kwaliteitsmanagement

Procesadviseur |Randstad Nederland bv, Diemen
September 2008 – Februari 2009 (vervanging zwangerschapsverlof)
 Adviseren en ondersteunen bij de inzet en implementatie van ICT
 Signaleren en analyseren van problemen in het kernproces en verbeterplannen opstellen

Senior Intercedent |Randstad Nederland bv, Hoofddorp
Augustus 2004 – Augustus 2008
 Jaarplannen opstellen (kwantitatief en kwalitatief)
 Werving, selectie en matchen van flexwerkers
 Intake-, begeleidings-, opleidings-, functionerings- en beoordelingsgesprekken
 Toetsen van flexwerkers op competenties en vaardigheden
 Verwerken urendeclaraties en ziekmeldingen
 Extra werkzaamheden: mede opzetten inhouse vestiging, coachen en inwerken van nieuwe collega’s

Intercedent |Partuzo Uitzendbureau, Amsterdam
Januari 2004 – Juni 2004
 Intakegesprekken met flexwerkers en contracten opstellen
 Personeelsadministratie, inplannen van flexwerkers en relatiebeheer

Werkervaring

Projectmanager | Ocom bv, Amsterdam
Februari 2013 – februari 2014
 Managen van multidisciplinaire IT projectteams (ontwikkelaars, functional design, netwerk specialisten, quality assurance, leveranciers, business) met als doel de implementatie van een nieuwe of aangepaste applicatie, netwerk en/of platform
 Opstellen van business cases, requirements, userstories en coördineren van de acceptatietesten en releases
 Neerzetten van de procesinrichting voor de projectorganisatie (Prince II, Scrum, rapportages en workflows)
Behaalde resultaten:
 Release van de ‘Sales Quote Tool’, interne offerte tool real-time inzichtelijk voor de klant
 Monitoring en doorontwikkeling van het ‘Self Service Center’ (online mogelijkheid voor de klant om producten af te nemen, aan te passen en/of te monitoren)

Procesmanager | Randstad Nederland bv, Diemen
Januari 2011 – januari 2013, afdeling Business Process Management
 Probleeminventarisatie en analyse van gebruikersbehoeften (interne organisatie en klantorganisatie)
 Adviseren van management en directie over proces- en systeemoptimalisatie
 Implementatie van nieuwe systemen of functionaliteiten (nieuwe processen)
 Vastleggen van de processen en toezien op voortgang en kwaliteit (bijsturen en borging, management rapportages, workflows)
Behaalde resultaten:
 Stijging van de hoeveelheid kwantitatieve en kwalitatieve matches na aanpassing landelijke database
 Implementatie van 1500 bedrijfsnummers op de digitale online portal Mijn Randstad voor werkgevers en werknemers
 Kostenbesparing van 3% t.b.v. inzet flexpool inclusief aanpassing van het aannamebeleid

Accountadviseur | Randstad Nederland bv, Schiphol
Juni 2009 – Januari 2011
 Gelijke werkzaamheden als senior intercedent met focus op accountmanagement
 Implementatie van het landelijke contract met TNT Express en KLM Ground Services
 Realiseren kostenbesparingen door efficiënter inrichten van de werkprocessen (o.a. door digitalisering)
 Coördineren van de commerciële en operationele activiteiten, op- en uitbouwen van het relatienetwerk

Behaalde resultaten:
 Kostenbesparing van 5% binnen een jaar op de gehele dienstverlening bij TNT Express
 Implementatie digitaal planning systeem en digitale facturatie

Dutymanager |Keukenhof, Lisse
Maart 2009 – Mei 2009 (tijdelijk extern gedetacheerd via Randstad)
 Coördineren en delegeren van calamiteiten, begeleiden van gasten en VIP’s
 Afhandelen vragen/klachten van gasten en seizoenmedewerkers
 Toezien op en een bijdrage leveren aan het kwaliteitsmanagement

Procesadviseur |Randstad Nederland bv, Diemen
September 2008 – Februari 2009 (vervanging zwangerschapsverlof)
 Adviseren en ondersteunen bij de inzet en implementatie van ICT
 Signaleren en analyseren van problemen in het kernproces en verbeterplannen opstellen

Senior Intercedent |Randstad Nederland bv, Hoofddorp
Augustus 2004 – Augustus 2008
 Jaarplannen opstellen (kwantitatief en kwalitatief)
 Werving, selectie en matchen van flexwerkers
 Intake-, begeleidings-, opleidings-, functionerings- en beoordelingsgesprekken
 Toetsen van flexwerkers op competenties en vaardigheden
 Verwerken urendeclaraties en ziekmeldingen
 Extra werkzaamheden: mede opzetten inhouse vestiging, coachen en inwerken van nieuwe collega’s

Intercedent |Partuzo Uitzendbureau, Amsterdam
Januari 2004 – Juni 2004
 Intakegesprekken met flexwerkers en contracten opstellen
 Personeelsadministratie, inplannen van flexwerkers en relatiebeheer

Lees meer

Opleiding

LEAN Consultancy Group, Nijmegen
Februari 2013, LEAN Uitgebreid (Yellow Belt)

Randstad Nederland bv, Diemen
Augustus 2004 - Juni 2012, Accountmanagement, Analyse & Advies, Marktbewerking, Onderhandelen, Persoonlijke Impact, Professioneel Plannen

Hogeschool Inholland, Diemen
September 1999 - Juni 2003, HBO Vrijetijdsmanagement (diploma behaald)

Alkwin Kollege, Uithoorn
September 1992 - Juni 1999, VWO (diploma behaald)

Opleiding

LEAN Consultancy Group, Nijmegen
Februari 2013, LEAN Uitgebreid (Yellow Belt)

Randstad Nederland bv, Diemen
Augustus 2004 - Juni 2012, Accountmanagement, Analyse & Advies, Marktbewerking, Onderhandelen, Persoonlijke Impact, Professioneel Plannen

Hogeschool Inholland, Diemen
September 1999 - Juni 2003, HBO Vrijetijdsmanagement (diploma behaald)

Alkwin Kollege, Uithoorn
September 1992 - Juni 1999, VWO (diploma behaald)

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

Hobby's & interesses

Sporten (schaatsen en fitness)

Hobby's & interesses

Sporten (schaatsen en fitness)

Eigenschappen

Communicatief, enthousiast, analytisch en klantgericht optimaliseer ik processen bij
de opdrachtgever om effectiviteit, rendement en klanttevredenheid te verhogen | Met mijn energie en doorzettingsvermogen krijg ik mensen in beweging op weg
naar het gewenste eindresultaat binnen de gestelde deadlines | Ik ambieer een
procesmanagement functie bij een innovatieve organisatie waar ik kan samenwerken in
een team van professionals

Eigenschappen

Communicatief, enthousiast, analytisch en klantgericht optimaliseer ik processen bij
de opdrachtgever om effectiviteit, rendement en klanttevredenheid te verhogen | Met mijn energie en doorzettingsvermogen krijg ik mensen in beweging op weg
naar het gewenste eindresultaat binnen de gestelde deadlines | Ik ambieer een
procesmanagement functie bij een innovatieve organisatie waar ik kan samenwerken in
een team van professionals

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: ICT
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Patricia Zwaagman te bekijken