• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben op zoek naar een leuke afwisselende nieuwe baan voor 2 dagen in de week (dinsdag en vrijdag). Ook ben ik bereid om af en toe op de vrijdagavond of op de zaterdag te werken indien nodig. Daar ik…

Persoonlijk

Ik ben op zoek naar een leuke afwisselende nieuwe baan voor 2 dagen in de week (dinsdag en vrijdag). Ook ben ik bereid om af en toe op de vrijdagavond of op de zaterdag te werken indien nodig. Daar ik al enige jaren ervaring heb opgedaan als receptioniste/administratief medewerker en ik heel secuur werk verricht volgens mijn collega’s, weet ik zeker dat ik in de functie die u mij biedt, een welkome versterking ben in uw team. Daarnaast ben ik sociaal. Ik vind het leuk om met mensen om te gaan en kan zowel goed in teamverband als alleen werken. Ook ben ik leergierig omdat ik altijd graag precies wil weten hoe iets werkt of wat iets inhoud.Verder ben ik een perfectionist. Ik hou van orde en netheid en als ik iets zie wat niet klopt, onderneem ik actie.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring
20-02-2006 t/m 31-07-2014: DM Desk Direct Marketing Desk B.V.
Functie: Medewerker Data Entry
Taken: Het up to date houden van cliëntenbestanden in een database. Aan- en afmeldingen van diverse seminars verwerken in Excel. Urenregistratie personeel en overige administratieve werkzaamheden.

23-08-2004 t/m 31-12-2005: IJsselland Ziekenhuis
Functie: Medewerker Receptie en Administratie afdeling Radiologie
Taken: Receptiewerkzaamheden, beheer van het röntgenarchief en overige administratieve werkzaamheden.

17-11-2003 t/m 16-04-2004: Riagg Rijnmond Noord West
Functie: Teamsecretaresse
Taken: Secretariële werkzaamheden en cliëntenbeheer met behulp van een databaseprogramma.

29-10-2001 t/m 31-10-2003: Allianz Nederland Schadeverzekering N.V.
Functie: Administratief Medewerker
Taken: Secretariële werkzaamheden en overige administratieve werkzaamheden met behulp van MS Outlook, Word, Access en Excel.

01-10-2000 t/m 30-09-2001: Belastingadviesbureau Tysma|Lems
Functie: Receptioniste/administratief medewerker
Taken: Receptiewerkzaamheden en administratieve werkzaamheden waaronder balansen aanpassen, rapporten opmaken met behulp van Word en Excel.


01-05-2000 t/m 30-09-2000: Trenité Van Doorne notarissen en advocaten
Functie: Secretaresse
Taken: Secretariële werkzaamheden voor het notariaat met behulp van Word en Excel.

17-02-1997 t/m 30-04-2000: Kloprogge & Mostert B.V./Point Logic Systems
Functie: Receptioniste/administratief medewerker
Taken: Receptiewerkzaamheden en administratieve werkzaamheden met behulp van Word 7.0 en Excel. Boekhoudkundige werkzaamheden met behulp van AccountView.

17-02-1996 t/m 16-02-1997: Stichting Welzijn Overschie Kinderopvang
Functie: Receptioniste/administratief medewerker
Taken: Receptiewerkzaamheden en overige administratieve werkzaamheden met behulp van WordPerfect 5.1 en Word 6.0.

Werkervaring

Werkervaring
20-02-2006 t/m 31-07-2014: DM Desk Direct Marketing Desk B.V.
Functie: Medewerker Data Entry
Taken: Het up to date houden van cliëntenbestanden in een database. Aan- en afmeldingen van diverse seminars verwerken in Excel. Urenregistratie personeel en overige administratieve werkzaamheden.

23-08-2004 t/m 31-12-2005: IJsselland Ziekenhuis
Functie: Medewerker Receptie en Administratie afdeling Radiologie
Taken: Receptiewerkzaamheden, beheer van het röntgenarchief en overige administratieve werkzaamheden.

17-11-2003 t/m 16-04-2004: Riagg Rijnmond Noord West
Functie: Teamsecretaresse
Taken: Secretariële werkzaamheden en cliëntenbeheer met behulp van een databaseprogramma.

29-10-2001 t/m 31-10-2003: Allianz Nederland Schadeverzekering N.V.
Functie: Administratief Medewerker
Taken: Secretariële werkzaamheden en overige administratieve werkzaamheden met behulp van MS Outlook, Word, Access en Excel.

01-10-2000 t/m 30-09-2001: Belastingadviesbureau Tysma|Lems
Functie: Receptioniste/administratief medewerker
Taken: Receptiewerkzaamheden en administratieve werkzaamheden waaronder balansen aanpassen, rapporten opmaken met behulp van Word en Excel.


01-05-2000 t/m 30-09-2000: Trenité Van Doorne notarissen en advocaten
Functie: Secretaresse
Taken: Secretariële werkzaamheden voor het notariaat met behulp van Word en Excel.

17-02-1997 t/m 30-04-2000: Kloprogge & Mostert B.V./Point Logic Systems
Functie: Receptioniste/administratief medewerker
Taken: Receptiewerkzaamheden en administratieve werkzaamheden met behulp van Word 7.0 en Excel. Boekhoudkundige werkzaamheden met behulp van AccountView.

17-02-1996 t/m 16-02-1997: Stichting Welzijn Overschie Kinderopvang
Functie: Receptioniste/administratief medewerker
Taken: Receptiewerkzaamheden en overige administratieve werkzaamheden met behulp van WordPerfect 5.1 en Word 6.0.

Lees meer

Opleiding

Opleidingen:
1995 - 1998: ROC Zadkine
1989 - 1995: Gemini College
Richting: HAVO
Vakkenpakket: Geschiedenis, Handelswetenschappen, Economie, Engels, Frans en Nederlands
Diploma: Ja

Overige cursussen:
01-01-2003 - 01-10-2003: Medische Terminologie
01-09-2001 - 01-11-2001: Binnenhuisarchitectuur
01-03-2001 - 01-05-2001: Grieks op reis
1997 - 1998: Word 6.0
1996 - 1997: WordPerfect 5.1

Opleiding

Opleidingen:
1995 - 1998: ROC Zadkine
1989 - 1995: Gemini College
Richting: HAVO
Vakkenpakket: Geschiedenis, Handelswetenschappen, Economie, Engels, Frans en Nederlands
Diploma: Ja

Overige cursussen:
01-01-2003 - 01-10-2003: Medische Terminologie
01-09-2001 - 01-11-2001: Binnenhuisarchitectuur
01-03-2001 - 01-05-2001: Grieks op reis
1997 - 1998: Word 6.0
1996 - 1997: WordPerfect 5.1

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Hobby's:
Lezen, tekenen, schilderen, wandelen, fietsen en yoga.

Hobby's & interesses

Hobby's:
Lezen, tekenen, schilderen, wandelen, fietsen en yoga.

Mijn actuele situatie

  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Bouw & Infra
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 8-16 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Nancy Meijer-Knossenburg te bekijken