• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Profiel
Door mijn representatieve en communicatieve optreden werd mij in 1992 de functie van receptionist aangeboden bij het voormalige ABN AMRO kantoor Kneuterdijk 1 te Den Haag. Vervolgens heb ik deze rol, met veel passie en plezier tot 12 juni 2014 vervuld. Vanaf deze datum is door een reorganisatie mijn functie komen te vervallen. Het cliënt- en servicegerichte karakter heeft mij altijd bijzonder aangetrokken.

Werkervaring
Vanaf 1992 tot medio 2014 medewerker receptie/ infobalie bij ABN AMRO Kneuterdijk 1 en 8 te Den Haag (fulltime)
Binnen deze functie verrichtte ik alle voorkomende receptiewerkzaamheden zoals het ontvangen en begeleiden van onze cliënten evenals kluisbezoek, spreekkameragenda en telefoonbeheer zoals al eerder vermeld in bijgevoegde brief.

Vanaf 1985 tot 1992 kassier en kas/balie medewerkster
In deze functie ben ik begonnen bij de ABN in het Shell gebouw. Ik verzorgde de declaraties en de administratieve afhandeling voor Shell employees. Doordat de werkzaamheden op dit specifieke kantoor beperkt waren, wilde ik mijn kennis verbreden. Dit heeft geleid tot de overstap naar het kantoor Hofweg 1.

Werkervaring

Profiel
Door mijn representatieve en communicatieve optreden werd mij in 1992 de functie van receptionist aangeboden bij het voormalige ABN AMRO kantoor Kneuterdijk 1 te Den Haag. Vervolgens heb ik deze rol, met veel passie en plezier tot 12 juni 2014 vervuld. Vanaf deze datum is door een reorganisatie mijn functie komen te vervallen. Het cliënt- en servicegerichte karakter heeft mij altijd bijzonder aangetrokken.

Werkervaring
Vanaf 1992 tot medio 2014 medewerker receptie/ infobalie bij ABN AMRO Kneuterdijk 1 en 8 te Den Haag (fulltime)
Binnen deze functie verrichtte ik alle voorkomende receptiewerkzaamheden zoals het ontvangen en begeleiden van onze cliënten evenals kluisbezoek, spreekkameragenda en telefoonbeheer zoals al eerder vermeld in bijgevoegde brief.

Vanaf 1985 tot 1992 kassier en kas/balie medewerkster
In deze functie ben ik begonnen bij de ABN in het Shell gebouw. Ik verzorgde de declaraties en de administratieve afhandeling voor Shell employees. Doordat de werkzaamheden op dit specifieke kantoor beperkt waren, wilde ik mijn kennis verbreden. Dit heeft geleid tot de overstap naar het kantoor Hofweg 1.

Lees meer

Opleiding

Opleidingen
MAVO-4, diploma behaald in 1978
HAVO, diploma behaald in 1983

Cursussen in kader van ABN AMRO bank en verzekeringswezen
• De 1-2-3- training voor receptiemedewerkers
Commercieel signaleren, doorleiden vanaf de receptie en omgaan met tegenwerpingen en bezwaren, verzorgd door Randstad opleidingen
• Teambuilding sessies
2 dagen in Noordwijk in opdracht van ABN AMRO
• Siebeltraining
• CIRCON ABS
Agressie en Bedreigde Situaties training
Diverse interne ABN AMRO bank gerelateerde kas, balie en retail cursussen

Opleiding

Opleidingen
MAVO-4, diploma behaald in 1978
HAVO, diploma behaald in 1983

Cursussen in kader van ABN AMRO bank en verzekeringswezen
• De 1-2-3- training voor receptiemedewerkers
Commercieel signaleren, doorleiden vanaf de receptie en omgaan met tegenwerpingen en bezwaren, verzorgd door Randstad opleidingen
• Teambuilding sessies
2 dagen in Noordwijk in opdracht van ABN AMRO
• Siebeltraining
• CIRCON ABS
Agressie en Bedreigde Situaties training
Diverse interne ABN AMRO bank gerelateerde kas, balie en retail cursussen

Lees meer

Vaardigheden

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend)

Eigenschappen

Vaardigheden
• Representatief optreden
• Adequate communicatieve vaardigheden, discreet en sociaal
• Zelfstandig uitvoeren van receptietaken
• Uitermate cliënt- en servicegericht

Competenties
• Aandacht voor anderen, goed kunnen samenwerken en overleggen binnen een team
• Kwaliteit leveren en klantgericht werken
• Eerlijk en betrouwbaar

Eigenschappen

Vaardigheden
• Representatief optreden
• Adequate communicatieve vaardigheden, discreet en sociaal
• Zelfstandig uitvoeren van receptietaken
• Uitermate cliënt- en servicegericht

Competenties
• Aandacht voor anderen, goed kunnen samenwerken en overleggen binnen een team
• Kwaliteit leveren en klantgericht werken
• Eerlijk en betrouwbaar

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Finance
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Marjolein Medenblik te bekijken