• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

05/2008 – 07/2014 Directiesecretaresse van de CEO, CFO en Corporate Treasurer bij Wereldhave N.V. te Den Haag / Schiphol

05/2007 – 05/2008 (Directie)secretaresse van de directeur en trainers bij Contain Organisatie Advies te Den Haag

01/2000 – 05/2007 Directiesecretaresse van de directeur en adjunct - directeur bij DTZ Zadelhoff v.o.f. te Den Haag

11/1995 - 01/2000 Secretaresse bij DTZ Zadelhoff v.o.f. te Den Haag

08/1995 – 11/1995 Intercedente bij nieuw geopende vestiging Starjob Uitzendbureau te Zoetermeer

09/1991 - 08/1995 Reserverings Manager bij het Bilderberg Europa Hotel te Scheveningen

12/1990 – 09/1991 Secretaresse / receptioniste bij Advocatenkantoor Petten & Diecken te Den Haag

07/1988 – 12/1990 Receptioniste bij het Bilderberg Europa Hotel te Scheveningen

Verrichte werkzaamheden:
Communicatief/administratief
- beheer van vertrouwelijke mailboxen directeuren
- beantwoorden van e-mails in het Nederlands en het Engels
- ordenen van de mailbox door de opmaak van overzichtelijke mappen
- voorbereidend filteren van e-mails en poststukken
- binnenkomende oproepen beantwoorden
- filtering van telefoontjes op onderwerp/relevantie/acquisitie/sponsorverzoeken
- beantwoorden van algemene vragen over de organisatie
- complex agendabeheer voor drukbezette directeuren
- inplannen van bijeenkomsten (verzorging tevens van de uitnodigingen en het
bewaken van de respons)
- het overzichtelijk indelen van de agenda en oplossen van dubbelboekingen
- opmaken van mailings in Word
- opstellen van reisschema’s voor buitenlandse reizen
- boeken van reizen (hotels en vluchten)
- verzorgen van privé werkzaamheden
- schrijven van procedures
- voorstellen doen ter verbetering van de efficiency
- maken van powerpoint presentaties
- organiseren en notuleren van vergaderingen
- pro-actief met betrekking tot het verzorgen van stukken
- zelfstandig verzorgen van correspondentie
- invoer en beheer relatiebeheer systeem

Personeelszaken
- filteren van sollicitatiebrieven en afschrijven of uitnodigen
- sollicitatiegesprekken houden met kandidaten voor receptioniste en/of secretaressefuncties
- het initiëren van personeelsactiviteiten
- toezien op representativiteit van het kantoor/ontvangstruimte
- het praktisch wegwijs maken van nieuwe medewerkers

Organisatie / Events / Projecten
- organisatie van personeelevents (van 2 tot 3 daags event) (nationaal en internationaal)
- organisatie en uitvoering van Capital Markets Day (2-daags event voor circa 30 relaties)
- organisetie en uitvoering halfjaarlijkse bijeenkomsten Pers en Analisten (incl. webcast)
- deelname projectteam verhuizing van een kantoor (60 werknemers) van Den Haag naar Schiphol
- organiseren en voorbereiden van interne en externe lunches/diners
- draaiboeken maken ten behoeve van bijeenkomsten/events
- onderhouden van contacten met leveranciers/cateraars
- samenstellingen van menu’s en bijpassende wijnen

Werkervaring

05/2008 – 07/2014 Directiesecretaresse van de CEO, CFO en Corporate Treasurer bij Wereldhave N.V. te Den Haag / Schiphol

05/2007 – 05/2008 (Directie)secretaresse van de directeur en trainers bij Contain Organisatie Advies te Den Haag

01/2000 – 05/2007 Directiesecretaresse van de directeur en adjunct - directeur bij DTZ Zadelhoff v.o.f. te Den Haag

11/1995 - 01/2000 Secretaresse bij DTZ Zadelhoff v.o.f. te Den Haag

08/1995 – 11/1995 Intercedente bij nieuw geopende vestiging Starjob Uitzendbureau te Zoetermeer

09/1991 - 08/1995 Reserverings Manager bij het Bilderberg Europa Hotel te Scheveningen

12/1990 – 09/1991 Secretaresse / receptioniste bij Advocatenkantoor Petten & Diecken te Den Haag

07/1988 – 12/1990 Receptioniste bij het Bilderberg Europa Hotel te Scheveningen

Verrichte werkzaamheden:
Communicatief/administratief
- beheer van vertrouwelijke mailboxen directeuren
- beantwoorden van e-mails in het Nederlands en het Engels
- ordenen van de mailbox door de opmaak van overzichtelijke mappen
- voorbereidend filteren van e-mails en poststukken
- binnenkomende oproepen beantwoorden
- filtering van telefoontjes op onderwerp/relevantie/acquisitie/sponsorverzoeken
- beantwoorden van algemene vragen over de organisatie
- complex agendabeheer voor drukbezette directeuren
- inplannen van bijeenkomsten (verzorging tevens van de uitnodigingen en het
bewaken van de respons)
- het overzichtelijk indelen van de agenda en oplossen van dubbelboekingen
- opmaken van mailings in Word
- opstellen van reisschema’s voor buitenlandse reizen
- boeken van reizen (hotels en vluchten)
- verzorgen van privé werkzaamheden
- schrijven van procedures
- voorstellen doen ter verbetering van de efficiency
- maken van powerpoint presentaties
- organiseren en notuleren van vergaderingen
- pro-actief met betrekking tot het verzorgen van stukken
- zelfstandig verzorgen van correspondentie
- invoer en beheer relatiebeheer systeem

Personeelszaken
- filteren van sollicitatiebrieven en afschrijven of uitnodigen
- sollicitatiegesprekken houden met kandidaten voor receptioniste en/of secretaressefuncties
- het initiëren van personeelsactiviteiten
- toezien op representativiteit van het kantoor/ontvangstruimte
- het praktisch wegwijs maken van nieuwe medewerkers

Organisatie / Events / Projecten
- organisatie van personeelevents (van 2 tot 3 daags event) (nationaal en internationaal)
- organisatie en uitvoering van Capital Markets Day (2-daags event voor circa 30 relaties)
- organisetie en uitvoering halfjaarlijkse bijeenkomsten Pers en Analisten (incl. webcast)
- deelname projectteam verhuizing van een kantoor (60 werknemers) van Den Haag naar Schiphol
- organiseren en voorbereiden van interne en externe lunches/diners
- draaiboeken maken ten behoeve van bijeenkomsten/events
- onderhouden van contacten met leveranciers/cateraars
- samenstellingen van menu’s en bijpassende wijnen

Lees meer

Opleiding

1988 Instituut Schoevers te Den Haag (diploma behaald)

1987 Thomas More te Voorburg, Mavo (diploma behaald)

Opleiding

1988 Instituut Schoevers te Den Haag (diploma behaald)

1987 Thomas More te Voorburg, Mavo (diploma behaald)

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig)

Hobby's & interesses

Tennis, yoga, gezellig eten met vrienden, gezellige dingen doen met mijn kinderen

Hobby's & interesses

Tennis, yoga, gezellig eten met vrienden, gezellige dingen doen met mijn kinderen

Eigenschappen

Doorzetter, sociaal, positief, eerlijk en direct. Nieuwsgierig en onderzoekend. Flexibel, inlevingsgevoel, sterk verantwoordelijkheidsgevoel, teamspeler, initiatiefrijk, enthousiast, zelfstandig, sterke communicatieve vaardigheden en energiek.

Eigenschappen

Doorzetter, sociaal, positief, eerlijk en direct. Nieuwsgierig en onderzoekend. Flexibel, inlevingsgevoel, sterk verantwoordelijkheidsgevoel, teamspeler, initiatiefrijk, enthousiast, zelfstandig, sterke communicatieve vaardigheden en energiek.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Transport & Logistiek
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 16-24 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Sandra de Vetten - van der Veen te bekijken