Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Mignon Bosch

Mignon Bosch

Online Marketeer

Personalia

Leeftijd
55 jaar

Video

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Video CV: http://youtu.be/KIBDNrWZ0EI
Ongetwijfeld ben je met een reden op mijn profiel terecht gekomen en wil je weten wat ik voor jou of je bedrijf kan betekenen. Wil je kennis met me maken? Bel me gerust op mijn mobiele nummer 06-48144557.

Ik ben een ervaren allround (online) marketeer, per direct beschikbaar voor (online) marketing, communicatie, organisatie of commerciële binnendienst baan in de regio Enschede – Deventer – Zwolle.

Ben of ken je een (MKB) bedrijf in Overijssel dat door tijdgebrek, groei of te weinig beschikbare ‘handjes’ behoefte heeft aan een collega die
- de marketingstrategie kan vertalen naar concrete plannen en die ook realiseert waardoor dit bedrijf haar product of dienst echt goed onder de aandacht van haar doelgroepen kan brengen of
-events voor klanten kan organiseren waardoor de klanten door directe kennisoverdracht beter geïnformeerd zijn over het product of bedrijf of
- in een website- of databaseproject de brug kan slaan tussen marketing en techniek waardoor het eindproduct aansluit bij de wensen en ook geschikt is voor marketing- en communicatiedoelen of
- data en analyses van online klantgedrag kan vertalen naar concrete acties waardoor dit bedrijf haar (groei)kansen optimaal kan benutten,

neem dan vandaag nog contact met mij op.

Ik ben een allround marketeer en heb ervaring in de B2B sector, met name als marketingcoördinator in het hele traject van initiatie tot evaluatie (online en offline).
Ik ben een echte realiseerder, die graag eigen initiatief toont en meedenkt maar ook zeker hands-on bezig wil zijn (denken + doen). Verder ben ik een organisator, resultaatgericht, analytisch en nieuwsgierig.

Ik wil graag (MKB) bedrijven in Overijssel helpen bij het realiseren van hun marketing- en communicatieplannen zodat het bedrijf en het product goed onder de aandacht van de doelgroep komt en klanten tevreden zijn.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

• Ik doe wat ik zeg en zeg wat ik doe
• Ik heb een resultaat- en marktgerichte
instelling
• Ik ben goed in organiseren en plannen
• Ik ben pragmatisch ingesteld
• Ik heb een analytisch denkvermogen
• Ik ben creatief en flexibel
• Ik kan omgaan met deadlines
• Ik werk nauwkeurig en systematisch
• Ik kan zowel goed zelfstandig werken als
in een team
• Ik ben pro-actief en toon graag eigen
initiatief

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • marketeer
  • marketingmedewerker
  • pers-, publieksvoorlichter
  • pr-adviseur
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Jobmarketing
Allround (online) marketeer - per direct beschikbaar 2014 – 2014

Na de reorganisatie besloot de interimmanager door te willen met nieuwe markteers ‘van buiten’. Per 1 november ben ik dan ook beschikbaar voor een nieuwe uitdaging.
Tot die tijd houd ik me bezig met o.a.:
• Verder ontwikkelen van mijn kennis en vaardigheden
• Netwerken en bezoeken van netwerkbijeenkomsten
• Vrijwilligerswerk via De Broekriem (platform voor werkzoekenden)
• Genieten van dingen waar ik naast een baan geen/te weinig tijd voor had.


Marketeer Kluwer Opleidingen (via Randstad)
Uitgeverij Kluwer BV Community Tax & Accounting 2014 - 2014

In deze functie was ik verantwoordelijk voor o.a. het:
• Ontwikkelen en realiseren (begeleiden, coördineren, uitvoeren en evalueren) van
marketingcommunicatieplannen (on- en offline)
• Opstellen en bewaken van de marketingactiviteiten- en campagneplanning
• Beheren/bewaken en efficiënt inzetten van het marketingbudget
• Aansturen van externe partijen, zoals reclamebureaus en drukker

Ik was o.a. marketeer van de jaarlijkse Accountancynieuws dag, draaide mee in de Europese drukwerkpilot van Kluwer, was bezig met het Google Adwords project voor Opleidingen T&A (doel: verhogen van de traffic naar en omzet via webshop), was betrokken bij de bouw van de nieuwe Kluwer Opleidingen website en begeleidde de stagiaire van Opleidingen T&A.


Webmarketeer Assurantie Magazine
B+B Vakmedianet (Uitgeverij) 2013 - 2013

Per 1 november 2013 heeft Vakmedianet het onderdeel AssurantieMagazine van Kluwer overgenomen en per direct een reorganisatie wegens bedrijfseconomische redenen ingezet.

Webmarketeer Uitgeverij Kluwer
Kluwer B.V. Business unit Tax & Accounting 2009 - 2013

In deze functie was ik verantwoordelijk voor o.a.:
• De commerciële uitingen op het web en in de e-zines
• Opstellen van de maandelijkse rapportages van de websites en e-zines en analyseren van deze maandcijfers (Comscore / Google Analytics)
• Integratie van Social Media en Online in de marketing- en communicatieplannen van de lezers- en opleidingenproducten
• Verzorgen van LinkedIn announcements en Tweets vanuit de community accounts
• Opstellen en uitvoeren van een marketingjaarplan voor de advertentiemarkt
• Ontwikkelen en inrichten van de nieuwe website voor de advertentiemarkt: AMmedia
• Aansturen van externe partijen, zoals ontwerpbureaus, videobureaus en tekstschrijvers.

Ik ben nauw betrokken geweest bij de ontwikkeling, bouw en inrichting van het nieuwe AMweb – het platform voor de professional in de Financiële Dienstverlening.
Eigen initiatief, nieuwsgierigheid, in korte tijd veel nieuwe informatie eigen maken en profileren van mezelf en mijn functie in de organisatie zijn erg belangrijk geweest om de invulling van deze nieuwe functie tot een succes te maken.
Samenwerken is essentieel in deze functie; Kluwerbreed met andere webmarketeers, webmasters en webanalisten, maar ook samenwerking tussen Redactie, Sales en Marketing.


Marketeer / Sales Promotor Kluwer Opleidingen
Kluwer B.V. Community Tax & Accounting 1991 - 2009

Sales promotor van Opleidingen met ervaring op alle fondsen van Kluwer: Fiscaal, Financieel, Juridisch, HRM, Overheid en Financieel Management.
Sinds april 2004 werkzaam bij Fiscaal/Financieel waarin vanaf 2007 samen met een duocollega.
Ik ben nauw betrokken geweest bij projecten op het gebied van databasemarketing, de internetsite, marketinganalysetools, emailnieuwsbrief, de huisstijl/folderlijn en werk continu aan het optimaliseren van de werkprocessen.
Bij de interne Fifi innovatiewedstrijd heb ik in 2007 met mijn team de 1e prijs gewonnen met Videobannering van de e-studies.

Opleidingen

HBO (Rijkshogeschool IJselland Deventer)
1986 – 1990
Hoger Economisch Onderwijs, Business Infor¬mation (BDI), afstudeerrich¬ting management. Vergelijkbaar met HEAO-CE.

VWO (RSG Erasmus Almelo)
1980 - 1986

2014 Photoshop
2013 Sales voor niet Sales
2013 Google Analytics
2013 Social media advanced
2013 Presenteren met Schwung
2013 LinkedIn update webinar
2012 Effectiever functioneren, bewust-
wording & doelgericht handelen
2009 LinkedIn webinar
2007 Google AdWords training
2006 Persoonlijke effectiviteit
1994 NIMA-DM-A (SRM)
1993 NGPR-A (Wittenborg College)
1991 Assurantie-B (SVV)
1990 NIMA-A (NIMA).

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Ik ben breed geïnteresseerd en vind het heel leuk om nieuwe dingen uit te proberen of mee te maken.
Mijn vrije tijd besteed ik naast de kids onder andere graag aan wandelen, GPS-en, (verre) reizen, fotograferen, knutselen/klussen en ondernemen van allerlei activiteiten met vrienden en familie.

Werkgebied

  • Wierden 50km
Talentcard®