• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Op zoek naar uitdagende en leidinggevende baan, met als doel om samen met een team te werken aan het verbeteren van bedrijfsprocessen en te komen tot een betere klantentevredenheid en dienstverlening.…

Persoonlijk

Op zoek naar uitdagende en leidinggevende baan, met als doel om samen met een team te werken aan het verbeteren van bedrijfsprocessen en te komen tot een betere klantentevredenheid en dienstverlening. Het begeleiden van de collega’s bij het uitvoeren van de werkzaamheden en bereiken van hun persoonlijke doelen. Adviseren van business bij het verbeteren van processen om zo effectiviteit en efficiency te verhogen mbv informatievoorziening en/of IT oplossingen.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Manpowergroup, Servicemanager IT Amsterdam 2007-2013
Verantwoordelijk voor service overeenkomst voor alle services (applicaties, netwerk, werkplek automatisering en informatie productie) met onze interne klanten op.
Stelt de benodigde service overeenkomsten met leveranciers op (SLA) die naadloos aansluiten op de service overeenkomsten die IS afsluit met haar interne klanten.
Controleert de daadwerkelijke service levering volgens afspraken in de SLA aan de hand van de key performance indicatoren.
Als Change Manager verantwoordelijk voor het coördineren van wijzigingen van alle services onderling (applicaties, werkplek, netwerkbeheer, productie).
Bewaakt het onderlinge verband tussen alle wijzigingen in nieuwe releases geleverd door IS, Global en externen (zoals netwerk leveranciers, installatie diensten leveranciers e.d.)
Opstellen van werkprocessen en de bijbehorende werkinstructies.
Verantwoordelijk voor licentie beheer.

Werkervaring

Manpowergroup, Servicemanager IT Amsterdam 2007-2013
Verantwoordelijk voor service overeenkomst voor alle services (applicaties, netwerk, werkplek automatisering en informatie productie) met onze interne klanten op.
Stelt de benodigde service overeenkomsten met leveranciers op (SLA) die naadloos aansluiten op de service overeenkomsten die IS afsluit met haar interne klanten.
Controleert de daadwerkelijke service levering volgens afspraken in de SLA aan de hand van de key performance indicatoren.
Als Change Manager verantwoordelijk voor het coördineren van wijzigingen van alle services onderling (applicaties, werkplek, netwerkbeheer, productie).
Bewaakt het onderlinge verband tussen alle wijzigingen in nieuwe releases geleverd door IS, Global en externen (zoals netwerk leveranciers, installatie diensten leveranciers e.d.)
Opstellen van werkprocessen en de bijbehorende werkinstructies.
Verantwoordelijk voor licentie beheer.

Lees meer

Opleiding

Bachelor Business Administration in Hotel Management, BBA.HM Human Resource Management 1994

Opleiding

Bachelor Business Administration in Hotel Management, BBA.HM Human Resource Management 1994

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Programmeur
  • Sector: Uitzendbureaus
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Programmeur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten