• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Curriculum Vitae Persoonlijke gegevens **********************************8 Profiel Mijn kwaliteiten liggen in het creëren en beheren van een functioneel werkende administratie, het…

Persoonlijk

Curriculum Vitae

Persoonlijke gegevens

**********************************8

Profiel

Mijn kwaliteiten liggen in het creëren en beheren van een functioneel werkende administratie, het signaleren van knelpunten en oplossingen bedenken. Ik wil graag uitblinken in de werkzaamheden die ik verricht. Ik ben leergierig, flexibel en ik houd van aanpakken. Daarnaast ben ik sociaal en servicegericht, graag in contact met mensen. Verder ben ik een ster in organiseren.

Relevante werkervaring

aug 2005 - dec 2013
Bink BV (voorheen Stichting Kinderopvang Hilversum), Hilversum
Functie: Salarisadministrateur
Werkzaamheden: salarisadministratie oprichten, loonmutaties en declaraties verwerken en controleren, cao- en bedrijfsmutaties verwerken en beheren, pensioengegevens verwerken en beheren, loonaangiften verzorgen, loonstroken controleren, personeelsregelingen controleren op fiscale wetgeving en uitvoering

jan 1998 - aug 2005 Stichting Kinderopvang Hilversum (nu Bink BV), Hilversum
Functie: Officemanager Personeelszaken
Werkzaamheden: personeelsadministratie oprichten, software creëren en beheren voor de registratie van personeelsgegevens, personeelsregelingen opstellen en beheren, arbeidsovereenkomsten opstellen, correspondentie opstellen en uitwerken, loonmutaties en declaraties verwerken, loonstroken controleren, archiveren

nov 1994 - jan 1998 Stichting Kinderopvang Hilversum (nu Bink BV), Hilversum
Functie: Administratief medewerker
Werkzaamheden: telefoon aannemen, relaties ontvangen, arbeidsovereenkomsten opstellen, personeelsgegevens registreren, formulieren creëren, correspondentie opstellen en uitwerken, archiveren

sep 1992 - jan 1994 Vocas BV, Hilversum
Functie: Officemanager
Werkzaamheden: bedrijfsadministratie oprichten, agenda beheren, post doornemen en beantwoorden, telefoon aannemen, relaties ontvangen, personeelsgegevens beheren, formulieren creëren, correspondentie opstellen en uitwerken, archiveren

feb 1990 - sep 1992 Nederlands Omroepproduktie Bedrijf, Hilversum
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden: agenda beheren, vergaderingen notuleren, telefoon aannemen, relaties ontvangen, reizen boeken, correspondentie opstellen en uitwerken, overzichten maken, archiveren

Opleidingen / cursussen

mrt 2014 - heden Budgetcoach
okt 2010 - mei 2011 Psychologie in de praktijk (certificaat behaald)
feb 2008 - mrt 2008 Time Management (certificaat behaald)
aug 2006 - nov 2006 PDL Update (certificaat behaald)
apr 2006 - apr 2006 Basiscursus Pensioenen (certificaat behaald)
mrt 2005 - jun 2005 Praktijkdiploma Loonadministratie (diploma behaald)
sep 2004 - nov 2004 Basiskennis Loon- en salarisadministratie (diploma behaald)
sep 1990 - nov 1991 Secretaresse Nederlands (diploma behaald)
jan 1984 - mrt 1984 Machineschrijven volgens het tienvingersysteem blind (diploma behaald)
aug 1978 - jun 1983 MAVO-4 (diploma behaald)

Nevenactiviteiten

aug 2009 - heden
Pleegouder voor De Rading Jeugd & Opvoedhulp

Vaardigheden en competenties

Computerkennis: Microsoft Office
Afas Profit
ADP Pion

Talen: Nederlands: spreken uitstekend, schrijven uitstekend
Engels: spreken goed, schrijven redelijk

Competenties en karaktereigenschappen: gedreven, accuraat, proactief, integer, zelfstandig, betrokken, doorzetter, kritisch, teamplayer, behulpzaam, flexibel, sociaal, oplossingsgericht, servicegericht, klantgericht

Algemeen

Hobby's en interesses: reizen, winkelen, dansen, vrienden, fotografie, puzzelen, lezen
Referenties: op aanvraag

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Annette de Weerd te bekijken