• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Curriculum Vitae Profielschets Positief ingestelde vrouw van 55 jaar met veel levenservaring en –wijsheid. Sociaal en maatschappelijk betrokken. Een administratieve duizendpoot; ervaring met…

Persoonlijk

Curriculum Vitae

Profielschets

Positief ingestelde vrouw van 55 jaar met veel levenservaring en –wijsheid.
Sociaal en maatschappelijk betrokken.
Een administratieve duizendpoot; ervaring met boekhoudkundige werkzaamheden, ervaring met geautomatiseerde systemen.
Een echt “mensenmens” (teamplayer) en daarnaast klantgericht,zelfstandig, betrouwbaar, vrolijk, verzorgd, flexibel, laagdrempelig, stressbestendig, gewend om onder druk te presteren en veelzijdig.
Communicatief en sociaal zeer vaardig.
Veel ervaring met secretariële, balie- , telefoon- en receptiewerkzaamheden.
Absoluut klantgericht en dienstverlenend ingesteld.
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift.
Redelijke tot goede beheersing van de Engelse en Duitse taal.
Zeer flexibel inzetbaar (24/7)

Werkervaring

2012 – heden Vrijwilligerswerk bij Noaberhulp, Zutphen
Nachtdiensten in de thuiszorg bij terminale patiënten ter ondersteuning van de mantelzorgers

2012 – heden Vrijwilligerswerk bij Carinova, Deventer
Het bezoeken van dementerende bejaarden in een woonvorm en met deze bejaarden leuke dingen doen.

2013 – juni 2014 De Verborgen Kracht (logeer- en dagopvang voor kinderen met een psychische aandoening/stoornis)
Directiesecretaresse
• Bijhouden van verschillende agenda’s
• Alle binnenkomende telefoongesprekken afhandelen
• Plannen, agenderen en notuleren van (vertrouwelijke) vergaderingen op verschillend niveau (groepswerk, management, gemeentelijk) en de voortgang bewaken
• Dagelijks het vervoer regelen voor de cliënten
• Boekhoudkundige werkzaamheden (Facturatie, aanmaningen, betalingen d.m.v. telebankieren)
• Contactpersoon voor de organisatie via de website
• Vakantieplanning en urenregistraties bijhouden
• Contracten opstellen, controleren en verzenden
• Alle personeelsdossiers bijhouden
• De voortgang van de jaarlijkse evaluatiegesprekken met de ouders van de cliënten bewaken
• Alle NAW-gegevens van personeel en cliënten en hun ouders registreren en muteren
• Registratielijsten maken en bijhouden van de voortgang van het behandeltraject van de cliënten
• Het beheren van zeer vertrouwelijke gegevens
• Openen, sorteren en verdelen inkomende correspondentie, inclusief email, en voorbereiden van antwoorden met betrekking tot correspondentie over veel voorkomende informatieaanvragen.
• Het ondersteunen bij en organiseren van bedrijfsevenementen;
• Administratieve taken verrichten;
• Alle voorkomende werkzaamheden die in het verlengde van de functie liggen
2013 – aug. 2013 Divitel BV, Apeldoorn
Receptioniste/telefoniste/gastvrouw
• Bedienen telefooncentrale
• Ontvangen van klanten en gasten
• Verzorgen van lunches
• Verzorgen van spreekkamers en vergaderruimtes
• Bestellen van kantoor- en kantinebenodigdheden
• Boeken van reizen
• Allerlei voorkomende administratieve werkzaamheden
• Boekhoudkundige werkzaamheden
• Notuleren van managementvergadering (Engels)

2006 – 2012 Fidder & Lohr (F&L), Deventer
Datastructureerder en contentbewerker
• Werken in digitale leeromgeving (structureren)
• Structureren van teksten
• Online zetten van teksten
• Converteren van teksten
• Werken met een landelijke database (PUMA)
• Verantwoordelijk voor digitale uitgaven van jurisprudentie (wekelijkse uitgave van de NJB (Nederlands Juristen Blad))
• Juridische en educatieve teksten analyseren, opmaken, converteren en redigeren
• Proevencontroles van verschillende juridische bladen
• Detachering van 3 jaar bij een klant op een juridische afdeling
• Gewend om te werken onder grote druk in verband met deadlines. Hiervoor is een hoge mate van flexibiliteit vereist

2007 – 2010 Kluwer, Deventer (gedetacheerd via F&L, HBO werk- en denkniveau)
Juridisch medewerker
• Verantwoordelijk voor de uitbesteding van digitale werkzaamheden aan buitenlandse partijen.
• Analyseren en verwerken van recente aanpassingen in Nederlandse en Europese wetgeving in het digitale wettenbestand voor de database PUMA
• Deze aanpassingen in SGML en XML coderen, verwerken en meta dateren
• Uitvoeren van kwaliteitscontroles op door collega’s uitgevoerde aanpassingen

2005 – 2006 Paragon, Deventer
Administratief Medewerker
• Boekhoudkundige werkzaamheden (Exact)
• Receptie- en baliewerkzaamheden
• Facilitaire werkzaamheden
• Telefoniste

2004 – 2005 Huis Nieuw Rande, Diepenveen
Directie secretaresse
• Telefoon en agendabeheer
• Offertes maken en uitsturen
• Bijspringen in de bediening van de horeca

1988 – 2004 Moeder

1984 – 1988 Woningbouwvereniging “Onze Woning”, Deventer
Baliemedewerkster/Medewerkster verhuur- en bewonerszaken
• Receptie- en baliewerkzaamheden
• Intake voeren met woningzoekenden
• Opstellen van huurcontracten
• Telefoniste
• In overleg met de gemeente verantwoordelijk voor woningtoewijzing
• Verantwoordelijk voor voortgang tussen leegstand en verhuur
• Eerste aanspreekpunt alle bezoekers
• Beoordelen urgentie woningzoekenden
• Contact met bedrijfsbureau (technische dienst) en voortgangscontrole voor technisch onderhoud aan huurwoningen
• Gesprekken met woningzoekenden en huurders m.b.t. problemen en klachten

1982-1984 Randstad, Deventer
Intercedente
• Handmatig inschrijven van werkzoekenden
• Beoordelen van persoonlijkheid en mogelijkheden van de uitzendkracht
• Contacten onderhouden met lokale bedrijven i.v.m. aanvragen personeel
• Allerlei voorkomende handmatige administratieve werkzaamheden

1980-1982 De Nederlandse Bouwdocumentatie, onderdeel Kluwer, Deventer
Redactioneel Medewerker
• Verantwoordelijk voor vullen en bijhouden van indexen ten behoeve van productinformatie over bouwproducten
• Redigeren en controleren van geschreven teksten
• Up-to-date houden van het documentatiearchief
• Verantwoordelijk voor het papieren archief van de index
• Het aanleveren van de juiste productinformatie aan redacteuren

1978-1980 Centraal Beheer, Apeldoorn
Groep Secretaresse Afdelingshoofden
• Allerlei voorkomende administratieve werkzaamheden
• Agenderen, voorbereiden en notuleren van vergaderingen en de voortgang bewaken
• Notuleren
• Agendabeheer voor 7 groepshoofden van verschillende schade- en verzekeringsafdelingen

1975-1978 MILVA, Den Haag
Sergeant, Medewerkster berichtenbureau
• Verantwoordelijk voor verwerking en verspreiding geheime informatie naar hoger kader
• Werkzaam bij berichtenbureau
• Oefeningen in Duitsland met betrekking tot het uitvoeren van mijn werkzaamheden in oorlogstijd

Opleidingen

1975- 1978 MILVA opleiding
1974-1975 Vormingsklas (voorbereiding zorg), Deventer
1970-1974 MAVO, Europaschool, Deventer


Trainingen & Opleidingen

2000-2012 Interne cursussen
Gesprekstechnieken voor met name ontevreden klanten
Digitaal rijbewijs
Basiscursus Boekhouden
Trainingen Conversieprogramma’s, XML
SGML trainingen PUMA (landelijke juridische database van Kluwer)
Cursus stervensbegeleiding terminale patiënten

Talenkennis

Nederlands: Uitstekend in woord en geschrift
Engels: Goed (anderhalf jaar in Canada gewoond)
Duits: Goed


Vrijetijdsbesteding

Vrijwilligerswerk in de ouderenzorg en terminale zorg, lezen, wandelen, golfen, stedentrips

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Thuiswerk
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden