• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben ondernemend, leergierig, communicatief sterk en heb goede sociale vaardigheden. Ik ben breed opgeleid, waardoor ik in verschillende gebieden ondersteuning kan bieden.

Persoonlijk

Ik ben ondernemend, leergierig, communicatief sterk en heb goede sociale vaardigheden. Ik ben breed opgeleid, waardoor ik in verschillende gebieden ondersteuning kan bieden.

Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Jan 2012 – dec 2013 Office manager IT-bedrijf
• back-office ondersteuning van de verschillende afdelingen binnen het
bedrijf zoals sales, marketing, techniek;
• personeelszaken
• debiteuren- en crediteurenbeheer
• financiële administratie

Jul 2010 – jan 2011 Assistent projectleider Gemeente (Detachering)
• projectbewaking en –ondersteuning binnen verschillende lopende
projecten op het gebied van wonen, verkeer en welzijn (waarbij de
eerste 3 maanden als vervangend projectleider);
• bestaande contracten controleren;
• opstellen adviezen voor het college van B&W en de gemeenteraad;
• organiseren/begeleiden (bewoners)vergaderingen;
• onderhandelingen voeren met betrokken partijen (architect,
aannemer, etc.)

Jan – jul 2010 Assistent projectleider Gemeente (Detachering)
• projectbewaking en –ondersteuning binnen verschillende lopende
projecten, juridische ondersteuning binnen lopende projecten
(inzake samenwerkingsovereenkomsten);
• opstellen adviezen voor het college van B&W en de gemeenteraad;
• organiseren/begeleiden informatieavonden bewoners;
• beoordelen uitgevoerde opdrachten door externen;
• overleg en onderhandelingen voeren met betrokken externe partijen
(projectontwikkelaars, architecten, makelaars).

Febr – okt 2009 Projectmedewerker/Jurist Advin B.V.
• acquisitie ten behoeve van projecten;
• advisering van klanten op uiteenlopende gebieden (zowel juridisch,
als bedrijfsmatig);
• onderzoek doen naar subsidiemogelijkheden voor klanten;
• juridische ondersteuning van de verschillende afdelingen binnen de
organisatie (Ruimte, Civiele Techniek, Bouwkunde);
• juridische ondersteuning bij afdeling Juridische Zaken van
moederbedrijf Dura Vermeer.

Sept - dec 2008 Tijdelijke functie bedrijfsjurist Vlasco Bouw te Budel
• juridische/commerciële ondersteuning met betrekking tot
aannemings- en projectontwikkelingcontracten;
• arbeidsovereenkomsten en leveringscondities binnen
inkoopcontracten;
• ondersteuning bij geschillenbeslechting met opdrachtgevers en
kopers.

Febr - aug 2008 Privaatrechtdocente bij Fontys Hogeschool Vastgoed & Makelaardij
• doceren en overdragen van informatie op het gebied van
privaatrecht;
• coachen en begeleiden van studenten binnen projecten;
• organiseren vergaderingen en studiereis.

Werkervaring

Jan 2012 – dec 2013 Office manager IT-bedrijf
• back-office ondersteuning van de verschillende afdelingen binnen het
bedrijf zoals sales, marketing, techniek;
• personeelszaken
• debiteuren- en crediteurenbeheer
• financiële administratie

Jul 2010 – jan 2011 Assistent projectleider Gemeente (Detachering)
• projectbewaking en –ondersteuning binnen verschillende lopende
projecten op het gebied van wonen, verkeer en welzijn (waarbij de
eerste 3 maanden als vervangend projectleider);
• bestaande contracten controleren;
• opstellen adviezen voor het college van B&W en de gemeenteraad;
• organiseren/begeleiden (bewoners)vergaderingen;
• onderhandelingen voeren met betrokken partijen (architect,
aannemer, etc.)

Jan – jul 2010 Assistent projectleider Gemeente (Detachering)
• projectbewaking en –ondersteuning binnen verschillende lopende
projecten, juridische ondersteuning binnen lopende projecten
(inzake samenwerkingsovereenkomsten);
• opstellen adviezen voor het college van B&W en de gemeenteraad;
• organiseren/begeleiden informatieavonden bewoners;
• beoordelen uitgevoerde opdrachten door externen;
• overleg en onderhandelingen voeren met betrokken externe partijen
(projectontwikkelaars, architecten, makelaars).

Febr – okt 2009 Projectmedewerker/Jurist Advin B.V.
• acquisitie ten behoeve van projecten;
• advisering van klanten op uiteenlopende gebieden (zowel juridisch,
als bedrijfsmatig);
• onderzoek doen naar subsidiemogelijkheden voor klanten;
• juridische ondersteuning van de verschillende afdelingen binnen de
organisatie (Ruimte, Civiele Techniek, Bouwkunde);
• juridische ondersteuning bij afdeling Juridische Zaken van
moederbedrijf Dura Vermeer.

Sept - dec 2008 Tijdelijke functie bedrijfsjurist Vlasco Bouw te Budel
• juridische/commerciële ondersteuning met betrekking tot
aannemings- en projectontwikkelingcontracten;
• arbeidsovereenkomsten en leveringscondities binnen
inkoopcontracten;
• ondersteuning bij geschillenbeslechting met opdrachtgevers en
kopers.

Febr - aug 2008 Privaatrechtdocente bij Fontys Hogeschool Vastgoed & Makelaardij
• doceren en overdragen van informatie op het gebied van
privaatrecht;
• coachen en begeleiden van studenten binnen projecten;
• organiseren vergaderingen en studiereis.

Lees meer

Opleiding

2005 – 2007 Rechten; Master-opleiding Recht & Management, Universiteit van Tilburg
Vakken: onder andere Verbintenissenrecht, Bouwrecht en Strategie & Marketing

2001 – 2005 HEAO; Vastgoed en Makelaardij, Fontys Hogescholen, Eindhoven
Vakken: onder andere Projectmanagement en Vastgoedkunde

1995 – 2001 VWO op College Rolduc, Kerkrade

Opleiding

2005 – 2007 Rechten; Master-opleiding Recht & Management, Universiteit van Tilburg
Vakken: onder andere Verbintenissenrecht, Bouwrecht en Strategie & Marketing

2001 – 2005 HEAO; Vastgoed en Makelaardij, Fontys Hogescholen, Eindhoven
Vakken: onder andere Projectmanagement en Vastgoedkunde

1995 – 2001 VWO op College Rolduc, Kerkrade

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Duits (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Interim, ZZP
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 0-8 uur, 8-16 uur, 16-24 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten