• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


In verband met een reorganisatie binnen mijn huidige werkkring, moet ik noodgedwongen op zoek naar een nieuwe baan. De laatste 14 jaar heb ik naast mijn werk als secretaresse ook gefungeerd als…

Persoonlijk

In verband met een reorganisatie binnen mijn huidige werkkring, moet ik noodgedwongen op zoek naar een nieuwe baan.
De laatste 14 jaar heb ik naast mijn werk als secretaresse ook gefungeerd als redactieassistente voor het kwartaalblad dat werd uitgegeven. In die functie heb ik de planning gemaakt, kopij en proefdrukken beoordeeld, zelfstandig redactionele wijzigingen voorgesteld en doorgevoerd, contact met ontwerper, drukker en adverteerders onderhouden en de verzending gecoördineerd. Daarnaast heb ik het abonnementensysteem gestructureerd en bijgehouden. Omdat dit werk mij zeer stimuleerde ben ik begonnen aan een cursus tot redacteur bij de schrijversacademie.

Verder ben ik te omschrijven als iemand die logisch en planmatig kan denken. Ik ben creatief en heb me als schrijver en regisseur van musicals (zie onder) ontwikkeld op het gebied van organisatie en begeleiding. Verder heb ik ruime ervaring met het gebruik van de officeprogramma’s Word, Excel en Access. Ook mijn sociale vaardigheden op professioneel vlak, zowel telefonisch als in rechtstreeks contact, zijn altijd goed gewaardeerd.

Curriculum Vitae

Werkervaring:

2000 – 2014
Secretaresse bij Reliëf, christelijke vereniging van zorgaanbieders te Utrecht
werkzaamheden CRM relatiebestand beheren; leden- en abonnementenadministratie beheren; productie plannen, redigeerwerk en proefdruk beoordelen van Zin in Zorg (kwartaalblad), alsmede contact onderhouden met drukker en adverteerders, de redactievergaderingen voorbereiden, notuleren en eruit voortvloeiende werkzaamheden uitvoeren; correspondentie verzorgen en bestellingen afhandelen; telefonisch informatie verstrekken; persberichten versturen; cursusmappen en certificaten maken; eerste aanspreekpunt ICT-problemen.

1998 – 2000
Typdocente bij instituut Scheidegger

1997 – 1998
Administratief medewerker bij Organisatieadviesbureau Meurs te Woerden
werkzaamheden Correspondentie verzorgen; rapporten redigeren; telefonisch informatie verstrekken.

1996 – 1997
Medewerker computerafdeling bij ICT afd. Min. LNV te Utrecht (stage)
werkzaamheden Installatie van Windows en Microsoft Office pakket plannen en uitvoeren; handleiding voor het gebruik van een nieuw e-mailprogramma schrijven en de medewerkers hiertoe instrueren en ondersteunen.

1992 – 1993
Vrijwilliger bij peuterspeelzaal de Peuterhoef te Gouda

1984 – 1987
Secretaresse bij de Koninklijke Nederlandse Maatschappij ter bevordering der Pharmacie (KNMP) te ’s Gravenhage
werkzaamheden Licentiesysteem t.b.v. gebruik van digitale gegevens opzetten en bijhouden; aanvragen loonsverhogingen apothekersassistenten zelfstandig afhandelen; vergaderingen notuleren en algemene correspondentie verzorgen.

1982 – 1984
Secretaresse bij advocatenkantoor Timman en Van Vliet te Delft
werkzaamheden Rekesten en algemene correspondentie verzorgen en archiveren.

Nevenactiviteiten:

2002 – heden Schrijven en regisseren voor O&S Producties van korte musicals voor zorginstellingen in Gouda e.o.
2010 – 2012 Redigeren van een uit het Georgisch vertaalde historische roman
2006 – 2008 Freelance schrijven van korte artikelen voor het Gouds Nieuwsblad

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Secretaresse advocatenkantoor Timman & Van Vliet in Delft (1982-1984)
Secretaresse KNMP in Den Haag (1984-1987)
Vrijwiliger peuterspeelzaal de Peuterhoef in Gouda (1992-1993)
Stage medewerker ICT Ministerie LNV in Utrecht (1996-1997)
Administratief medewerker Organisatieadviesbureau Meurs in Woerden (1997-1998)
Typdocente Scheidegger (1998-2000)
Secretaresse en redactieassistente Reliëf in Utrecht (2000-2014)

Werkervaring

Secretaresse advocatenkantoor Timman & Van Vliet in Delft (1982-1984)
Secretaresse KNMP in Den Haag (1984-1987)
Vrijwiliger peuterspeelzaal de Peuterhoef in Gouda (1992-1993)
Stage medewerker ICT Ministerie LNV in Utrecht (1996-1997)
Administratief medewerker Organisatieadviesbureau Meurs in Woerden (1997-1998)
Typdocente Scheidegger (1998-2000)
Secretaresse en redactieassistente Reliëf in Utrecht (2000-2014)

Lees meer

Opleiding

Atheneum, Marnix van St. Aldegonde, Haarlem, diploma 1981
Directie secretaresse, Schoevers, Amsterdam, diploma 1982
Medewerker Beheer Informatiesystemen, Siom, Gouda, certificaat, 1997
Access Basiscursus beginnend ontwerper, Computrain, Utrecht, certificaat 2003
Redacteursopleiding, Schrijversacademie, loc. Utrecht (aanvang mei 2014)

Opleiding

Atheneum, Marnix van St. Aldegonde, Haarlem, diploma 1981
Directie secretaresse, Schoevers, Amsterdam, diploma 1982
Medewerker Beheer Informatiesystemen, Siom, Gouda, certificaat, 1997
Access Basiscursus beginnend ontwerper, Computrain, Utrecht, certificaat 2003
Redacteursopleiding, Schrijversacademie, loc. Utrecht (aanvang mei 2014)

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Anjo Oppelaar te bekijken

Mijn documenten