• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


CURRICULUM VITAE Geboortedatum: 16-11-1976 Geboorteplaats: Leidschendam Burgerlijke staat: Getrouwd, 2 kinderen Nationaliteit Nederlandse Rijbewijs: B, 1996 WERKERVARING 02.2007 – 04.2014…

Persoonlijk

CURRICULUM VITAE


Geboortedatum: 16-11-1976
Geboorteplaats: Leidschendam
Burgerlijke staat: Getrouwd, 2 kinderen
Nationaliteit Nederlandse
Rijbewijs: B, 1996

WERKERVARING

02.2007 – 04.2014 Nederlandse Orde van Advocaten
Medewerker Beroepsopleiding Advocatuur
- Verantwoordelijk voor de planning van de totale Beroepsopleiding Advocatuur.
- Verantwoordelijk voor het boeken van diverse accommodaties in heel het land.
- Verantwoordelijk voor de contracten met diverse accommodaties.
- Bezoeken en evalueren van diverse accommodaties.
- Verantwoordelijk van de financiële afhandeling.
- Docentenorganisatie, aanpassen cursusmateriaal, verwerken evaluatiegegevens en overige organisatorische en logistieke zaken van het cursusonderdelen Schriftelijke Vaardigheden, Bestuursprocesrecht en Jaarrekeninglezen.
- Verantwoordelijke voor de organisatie van de Compactcursus voor ervaren juristen.

07-2003 – 02-2007 Nederlandse Orde van Advocaten
Medewerker Rechtspraktijk & Communicatie
(Helpdesk Advocatuur & Auditbureau)
- Verantwoordelijk voor het beantwoorden van alle vragen met betrekking tot de praktijkvoering van advocaten via de Helpdesk Advocatuur
- Behandelen aanvragen audits advocatuur.
- Toewijzen auditors.
- Registreren audit toewijzingen en uitslagen.
- Aansturen / evalueren auditors.
- Aanspreekpunt auditors.
- Rapporteren stand van zaken m.b.t. audits.
- Meedenken en meewerken aan het totale audittraject. (ICT en beleid).
- Diverse communicatieprojecten

04.2002 – 07.2003 Nederlandse Orde van Advocaten
Opleidingassistent Planning & Accommodaties
- Verantwoordelijk voor de planning van de totale Beroepsopleiding Advocatuur.
- Verantwoordelijk voor het boeken van -en onderhandelingen met diverse accommodaties.
- Bezoeken en evalueren van diverse accommodaties.
- Verantwoordelijk van de financiële afhandeling.
- Werkzaam in diverse projectgroepen binnen de Orde.

04.2001 – 04.2002 Ten Hagen & Stam uitgeverij (tegenwoordig Sdu)
Projectmedewerker studiereizen, evenementen en cursussen
- Bewaken van tijdsplanning en uitvoering van afgesproken activiteiten. Evaluatie en rapportage van deelnemers.
- Afhandelen van informatieverzoeken telefonisch/schriftelijk.
- Administratie van inschrijvingen (interne/externe post), facturatie en controle.
- Meewerken aan het logistieke proces van evenementen (registratie, fungeren als gastvrouw op locatie). Verzorgen van badges.
- Uitnodigen van docenten / gast-sprekers.

04.1999 – 09.2000 Scan Serv BV
Junior Sales Executive
Onderhouden van contacten met bestaande relaties en prospects, telemarketing, bezoeken en het geven van presentaties aan bestaande klanten en prospects, het versturen van mailings, opstellen van offertes en het nabellen daarvan, facturatie.

06.1998 – 03.1999 Scan Sys BV
Secretaresse / office manager
Aannemen van alle binnenkomende lijnen, zelf afhandelen of doorverwijzen, klanten ontvangen, lunch bestellen, post archiveren, agenda beheer van alle medewerkers, verwerken van de ziekmeldingen en facturatie.

COMPETENTIES
Plannen en Organiseren
Goede contactuele eigenschappen
Innemende persoonlijkheid
Accuraat

OPLEIDING/CURSUSSEN

1989-1994 HAVO, Veurs College Leidschendam t/m klas 4
1994-1995 MAVO, Veurs College Leidschendam Diploma
1997 Algemene Ondernemersvaardigheden (AOV) Diploma
2003 NeMaS Middle Management Diploma
2004 NIMA-Communicatie A Diploma
2005 Casta Juridisch Secretaresse Diploma
2008 NCOI, HBO Mondelinge Communicatie Diploma
2011 Cursus Meeting Architecture Certificaat
2012 NEVI, Inkoop / onderhandelingscursus Certificaat
2012 Word Advanced, Excel Advanced, Outlook Certificaten
2013 Cursus Powerassistant in control Certificaat

TALENKENNIS woord geschrift

Nederlands goed goed
Engels goed goed
Frans redelijk redelijk
Duits matig matig

COMPUTERKENNIS Microsoft Office, OneDirect, SharePoint

VRIJETIJDSBESTEDING tennis, lezen, vakanties.

REFERENTIES op aanvraag

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

02.2007 – 04.2014 Nederlandse Orde van Advocaten
Medewerker Beroepsopleiding Advocatuur
- Verantwoordelijk voor de planning van de totale Beroepsopleiding Advocatuur.
- Verantwoordelijk voor het boeken van diverse accommodaties in heel het land.
- Verantwoordelijk voor de contracten met diverse accommodaties.
- Bezoeken en evalueren van diverse accommodaties.
- Verantwoordelijk van de financiële afhandeling.
- Docentenorganisatie, aanpassen cursusmateriaal, verwerken evaluatiegegevens en overige organisatorische en logistieke zaken van het cursusonderdelen Schriftelijke Vaardigheden, Bestuursprocesrecht en Jaarrekeninglezen.
- Verantwoordelijke voor de organisatie van de Compactcursus voor ervaren juristen.

07-2003 – 02-2007 Nederlandse Orde van Advocaten
Medewerker Rechtspraktijk & Communicatie
(Helpdesk Advocatuur & Auditbureau)
- Verantwoordelijk voor het beantwoorden van alle vragen met betrekking tot de praktijkvoering van advocaten via de Helpdesk Advocatuur
- Behandelen aanvragen audits advocatuur.
- Toewijzen auditors.
- Registreren audit toewijzingen en uitslagen.
- Aansturen / evalueren auditors.
- Aanspreekpunt auditors.
- Rapporteren stand van zaken m.b.t. audits.
- Meedenken en meewerken aan het totale audittraject. (ICT en beleid).
- Diverse communicatieprojecten

04.2002 – 07.2003 Nederlandse Orde van Advocaten
Opleidingassistent Planning & Accommodaties
- Verantwoordelijk voor de planning van de totale Beroepsopleiding Advocatuur.
- Verantwoordelijk voor het boeken van -en onderhandelingen met diverse accommodaties.
- Bezoeken en evalueren van diverse accommodaties.
- Verantwoordelijk van de financiële afhandeling.
- Werkzaam in diverse projectgroepen binnen de Orde.

04.2001 – 04.2002 Ten Hagen & Stam uitgeverij (tegenwoordig Sdu)
Projectmedewerker studiereizen, evenementen en cursussen
- Bewaken van tijdsplanning en uitvoering van afgesproken activiteiten. Evaluatie en rapportage van deelnemers.
- Afhandelen van informatieverzoeken telefonisch/schriftelijk.
- Administratie van inschrijvingen (interne/externe post), facturatie en controle.
- Meewerken aan het logistieke proces van evenementen (registratie, fungeren als gastvrouw op locatie). Verzorgen van badges.
- Uitnodigen van docenten / gast-sprekers.

04.1999 – 09.2000 Scan Serv BV
Junior Sales Executive
Onderhouden van contacten met bestaande relaties en prospects, telemarketing, bezoeken en het geven van presentaties aan bestaande klanten en prospects, het versturen van mailings, opstellen van offertes en het nabellen daarvan, facturatie.

06.1998 – 03.1999 Scan Sys BV
Secretaresse / office manager
Aannemen van alle binnenkomende lijnen, zelf afhandelen of doorverwijzen, klanten ontvangen, lunch bestellen, post archiveren, agenda beheer van alle medewerkers, verwerken van de ziekmeldingen en facturatie.

Werkervaring

02.2007 – 04.2014 Nederlandse Orde van Advocaten
Medewerker Beroepsopleiding Advocatuur
- Verantwoordelijk voor de planning van de totale Beroepsopleiding Advocatuur.
- Verantwoordelijk voor het boeken van diverse accommodaties in heel het land.
- Verantwoordelijk voor de contracten met diverse accommodaties.
- Bezoeken en evalueren van diverse accommodaties.
- Verantwoordelijk van de financiële afhandeling.
- Docentenorganisatie, aanpassen cursusmateriaal, verwerken evaluatiegegevens en overige organisatorische en logistieke zaken van het cursusonderdelen Schriftelijke Vaardigheden, Bestuursprocesrecht en Jaarrekeninglezen.
- Verantwoordelijke voor de organisatie van de Compactcursus voor ervaren juristen.

07-2003 – 02-2007 Nederlandse Orde van Advocaten
Medewerker Rechtspraktijk & Communicatie
(Helpdesk Advocatuur & Auditbureau)
- Verantwoordelijk voor het beantwoorden van alle vragen met betrekking tot de praktijkvoering van advocaten via de Helpdesk Advocatuur
- Behandelen aanvragen audits advocatuur.
- Toewijzen auditors.
- Registreren audit toewijzingen en uitslagen.
- Aansturen / evalueren auditors.
- Aanspreekpunt auditors.
- Rapporteren stand van zaken m.b.t. audits.
- Meedenken en meewerken aan het totale audittraject. (ICT en beleid).
- Diverse communicatieprojecten

04.2002 – 07.2003 Nederlandse Orde van Advocaten
Opleidingassistent Planning & Accommodaties
- Verantwoordelijk voor de planning van de totale Beroepsopleiding Advocatuur.
- Verantwoordelijk voor het boeken van -en onderhandelingen met diverse accommodaties.
- Bezoeken en evalueren van diverse accommodaties.
- Verantwoordelijk van de financiële afhandeling.
- Werkzaam in diverse projectgroepen binnen de Orde.

04.2001 – 04.2002 Ten Hagen & Stam uitgeverij (tegenwoordig Sdu)
Projectmedewerker studiereizen, evenementen en cursussen
- Bewaken van tijdsplanning en uitvoering van afgesproken activiteiten. Evaluatie en rapportage van deelnemers.
- Afhandelen van informatieverzoeken telefonisch/schriftelijk.
- Administratie van inschrijvingen (interne/externe post), facturatie en controle.
- Meewerken aan het logistieke proces van evenementen (registratie, fungeren als gastvrouw op locatie). Verzorgen van badges.
- Uitnodigen van docenten / gast-sprekers.

04.1999 – 09.2000 Scan Serv BV
Junior Sales Executive
Onderhouden van contacten met bestaande relaties en prospects, telemarketing, bezoeken en het geven van presentaties aan bestaande klanten en prospects, het versturen van mailings, opstellen van offertes en het nabellen daarvan, facturatie.

06.1998 – 03.1999 Scan Sys BV
Secretaresse / office manager
Aannemen van alle binnenkomende lijnen, zelf afhandelen of doorverwijzen, klanten ontvangen, lunch bestellen, post archiveren, agenda beheer van alle medewerkers, verwerken van de ziekmeldingen en facturatie.

Lees meer

Opleiding

1989-1994 HAVO, Veurs College Leidschendam t/m klas 4
1994-1995 MAVO, Veurs College Leidschendam Diploma
1997 Algemene Ondernemersvaardigheden (AOV) Diploma
2003 NeMaS Middle Management Diploma
2004 NIMA-Communicatie A Diploma
2005 Casta Juridisch Secretaresse Diploma
2008 NCOI, HBO Mondelinge Communicatie Diploma
2011 Cursus Meeting Architecture Certificaat
2012 NEVI, Inkoop / onderhandelingscursus Certificaat
2012 Word Advanced, Excel Advanced, Outlook Certificaten
2013 Cursus Powerassistant in control Certificaat

Opleiding

1989-1994 HAVO, Veurs College Leidschendam t/m klas 4
1994-1995 MAVO, Veurs College Leidschendam Diploma
1997 Algemene Ondernemersvaardigheden (AOV) Diploma
2003 NeMaS Middle Management Diploma
2004 NIMA-Communicatie A Diploma
2005 Casta Juridisch Secretaresse Diploma
2008 NCOI, HBO Mondelinge Communicatie Diploma
2011 Cursus Meeting Architecture Certificaat
2012 NEVI, Inkoop / onderhandelingscursus Certificaat
2012 Word Advanced, Excel Advanced, Outlook Certificaten
2013 Cursus Powerassistant in control Certificaat

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Trainingscoördinator
  • Sector: Overheid
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Debby Bolleboom-Philips te bekijken