• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Mei 2009-oktober 2013: Manager Service Centre Ahoy Rotterdam
Taken:
-Leiding gegeven aan team van 9 medewerkers
-Eindverantwoordelijk voor debiteurenbeheer en facturatie
-Dagelijkse uitvoering van alle onderstaande werkzaamheden, dus ook zelf bellen naar relaties en (credit) facturen verzorgen.
-Telefonisch en schriftelijk aanmanen debiteuren B2B en B2C, zowel nationaal als internationaal
-Oplossen van disputen
-Verzorgen betalingsregelingen
-Opstellen openstaande posten lijsten
-Analyseren langdurige openstaande posten
-Opstellen en analyseren rapportages DSO
-Verzorgen incassozaken
-Afhandelen faillissementen
-Innen buitenlandse betalingscheques bij de bank
-Verwerken bankboekingen
-Opstellen (credit)facturen
-Inboeken facturen
-Verzorgen correctieboekingen
-Opstellen van werkprocedures en protocollen ter verbetering van processen
-Optimaliseren van computersystemen voor efficiëntere uitvoering van de werkzaamheden
-Coaching medewerkers om hun vaardigheden te verbeteren
-Enthousiasmeren medewerkers om het werk uitdagend te houden
-Het Service Centre is in 2009 door mij opgebouwd uit medewerkers van facility, kassa en financiële administratie. Het was in beginsel mijn taak om al deze medewerkers de werkzaamheden van de andere medewerkers bij te brengen, zodat het werk altijd kon door gaan en uitgevoerd kon worden. Deze taak heb ik op prima wijze volbracht en daarom functioneerde het Service Centre naar wens van de leidinggevenden.
-Referenties via mevrouw K. van Dongen (CFO, 010-2933300)of de heer L. Zwaal (Financial Controller, 010-2933300)

Augustus 2008-mei 2009: Medewerker Service kantoor Informatie Beheer Groep
Taken:
-Baliewerkzaamheden m.b.t. aanvragen studiefinanciering
-Behandelen aanvragen tegemoetkoming studiekosten
-Behandelen verzoeken tot inburgering
-Verrichten administratieve werkzaamheden voor studenten
-Afhandelen via e-mail gestelde vragen door studenten
-Voorlichting geven op beurzen en scholen

November 2007-mei 2009: Oproepkracht cashmedewerker bij Ahoy Rotterdam
Taken:
-Verzorgen wisselgeld voor verkooppunten vooraf bij evenementen
-Verwerking wisselgeld van verkooppunten na afloop evenementen
-Verwerken van deze gegevens in de financiële administratie

Juni 2006-juli 2008 : Filiaalmanager Postkantoren bv op het postkantoor te Spijkenisse
Taken:
-Leiding over een team van 11 verkoopmedewerkers
-Verzorgen financiële transacties voor klanten
-Actief aanbieden en verkopen van diverse producten, zoals verzekeringen, energieleveranties, kantoorbenodigdheden en toegangskaarten evenementen
-Coaching van het verkoopteam
-Verzorgen professionele winkeluitstraling
-Verzorgen inzetplanning

1998-juni 2006 : Filiaalmanager op het postkantoor Rotterdam Nieuwe Binnenweg
Taken:
-Leiding over een verkoopteam van 6 medewerkers
-Verdere werkzaamheden zoals boven vermeld

Werkervaring

Mei 2009-oktober 2013: Manager Service Centre Ahoy Rotterdam
Taken:
-Leiding gegeven aan team van 9 medewerkers
-Eindverantwoordelijk voor debiteurenbeheer en facturatie
-Dagelijkse uitvoering van alle onderstaande werkzaamheden, dus ook zelf bellen naar relaties en (credit) facturen verzorgen.
-Telefonisch en schriftelijk aanmanen debiteuren B2B en B2C, zowel nationaal als internationaal
-Oplossen van disputen
-Verzorgen betalingsregelingen
-Opstellen openstaande posten lijsten
-Analyseren langdurige openstaande posten
-Opstellen en analyseren rapportages DSO
-Verzorgen incassozaken
-Afhandelen faillissementen
-Innen buitenlandse betalingscheques bij de bank
-Verwerken bankboekingen
-Opstellen (credit)facturen
-Inboeken facturen
-Verzorgen correctieboekingen
-Opstellen van werkprocedures en protocollen ter verbetering van processen
-Optimaliseren van computersystemen voor efficiëntere uitvoering van de werkzaamheden
-Coaching medewerkers om hun vaardigheden te verbeteren
-Enthousiasmeren medewerkers om het werk uitdagend te houden
-Het Service Centre is in 2009 door mij opgebouwd uit medewerkers van facility, kassa en financiële administratie. Het was in beginsel mijn taak om al deze medewerkers de werkzaamheden van de andere medewerkers bij te brengen, zodat het werk altijd kon door gaan en uitgevoerd kon worden. Deze taak heb ik op prima wijze volbracht en daarom functioneerde het Service Centre naar wens van de leidinggevenden.
-Referenties via mevrouw K. van Dongen (CFO, 010-2933300)of de heer L. Zwaal (Financial Controller, 010-2933300)

Augustus 2008-mei 2009: Medewerker Service kantoor Informatie Beheer Groep
Taken:
-Baliewerkzaamheden m.b.t. aanvragen studiefinanciering
-Behandelen aanvragen tegemoetkoming studiekosten
-Behandelen verzoeken tot inburgering
-Verrichten administratieve werkzaamheden voor studenten
-Afhandelen via e-mail gestelde vragen door studenten
-Voorlichting geven op beurzen en scholen

November 2007-mei 2009: Oproepkracht cashmedewerker bij Ahoy Rotterdam
Taken:
-Verzorgen wisselgeld voor verkooppunten vooraf bij evenementen
-Verwerking wisselgeld van verkooppunten na afloop evenementen
-Verwerken van deze gegevens in de financiële administratie

Juni 2006-juli 2008 : Filiaalmanager Postkantoren bv op het postkantoor te Spijkenisse
Taken:
-Leiding over een team van 11 verkoopmedewerkers
-Verzorgen financiële transacties voor klanten
-Actief aanbieden en verkopen van diverse producten, zoals verzekeringen, energieleveranties, kantoorbenodigdheden en toegangskaarten evenementen
-Coaching van het verkoopteam
-Verzorgen professionele winkeluitstraling
-Verzorgen inzetplanning

1998-juni 2006 : Filiaalmanager op het postkantoor Rotterdam Nieuwe Binnenweg
Taken:
-Leiding over een verkoopteam van 6 medewerkers
-Verdere werkzaamheden zoals boven vermeld

Lees meer

Opleiding

2012-2013 : Moderne Bedrijfsadministratie
2010-2011 : Inleiding Credit Management
2009-2011 : Praktijkdiploma Boekhouden
2004-2005 : MBO-4 Handel
1980-1983 : HAVO
1975-1980 : MAVO

Opleiding

2012-2013 : Moderne Bedrijfsadministratie
2010-2011 : Inleiding Credit Management
2009-2011 : Praktijkdiploma Boekhouden
2004-2005 : MBO-4 Handel
1980-1983 : HAVO
1975-1980 : MAVO

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Frans (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Senior management
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Gedetacheerd
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Rene van Bree te bekijken

Mijn documenten