• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Profiel Ik beschik over een bovengemiddeld HBO denk- en werkniveau, ben sociaal betrokken, heb een brede interesse en schakel snel. Ik heb een actieve en flexibele werkhouding, weet van aanpakken en…

Persoonlijk

Profiel
Ik beschik over een bovengemiddeld HBO denk- en werkniveau, ben sociaal betrokken, heb een brede interesse en schakel snel. Ik heb een actieve en flexibele werkhouding, weet van aanpakken en houd van afwisseling in mijn werk. Ik ga op een ontspannen wijze met mijn collega’s om, weet waar ik prioriteiten moet stellen, ben goed in staat de juiste taken te delegeren en ben stressbestendig.
Mijn kerncompetenties zijn probleemoplossend, verantwoordelijk, resultaatgericht en analytisch. Als persoon laat ik mij het beste omschrijven als een duizendpoot. Ik ben positief, relativerend, empathisch, ondernemend, leergierig en creatief.
Opleiding
1994 HBO Facility Management (Saxion Hogeschool Deventer)
* Voorlichting & Public Relations
* Volkshuisvesting en Stadsvernieuwing
1989 HAVO/VWO

Training
2014 Marketing NIMA-A (Nationale Handels Academie)
2012 Coachend leidinggeven (IMK)
2010 Financiën voor niet-financiële managers (FMH/CorporatieNL)
2008 Leiderschap voor vrouwen (Post HBO Nyenrode Business Universiteit)
1994 – 2012 Volkshuisvesting, Management en Automatisering (diverse trainingen)

Werkervaring
2001 – 2013 Manager Woonservice (2006 – 2013)
IJsseldal Wonen Twello * Vertegenwoordigen van de afdeling Woonservice in het Management Team
* Verantwoordelijk voor vaststellen van beleidskader en uitvoeren van beleid
* Vaststellen (lange termijn)visie, koers en strategische keuzen van de corporatie
* Primair verantwoordelijk voor alle facetten van het verhuur- en verkoopproces
* Opzetten van netwerken rondom bewonersparticipatie, leefbaarheid en wijkbeheer
* Kwartiermaker in fusietraject Goed Wonen/De Groene Waarden
* Coachen, aansturen en vorm geven van de afdeling met 14 medewerkers in
verschillende disciplines en opleidingsniveaus in het proces van verhuur, onderhoud en
nieuwbouw
* organiseren diverse evenementen
* Verantwoordelijk voor het opstellen van jaarplannen, begrotingen en (deel)budgetten
* Verantwoordelijk voor het initiëren en verbeteren van werkprocessen
* Voorzitten en leiden van bewonersbijeenkomsten, discussiegroepen en vergaderingen

Coördinator Woonservice (2001 - 2006)
* Dagelijkse werkleiding, begroting en planning
* Mede verantwoordelijk voor het opzetten van het regionale systeem van
woonruimteverdeling Stedendriehoek



1994 - 2001 Senior Projectleider (2000 – 2001)
Woningnet Utrecht * Dagelijkse aansturing afdeling projecten
(voorheen gemeente dienst * Acquisitie, begroting en planning
Woonruimtezaken) * Opstarten systeem regionale woonruimteverdeling en urgentieverlening Utrecht

Projectcoördinator Herhuisvesting (1994 – 1999)
* Begeleiding grootschalige stadsvernieuwingsprojecten
* Verantwoordelijk voor projectleegstand
* Verrichten haalbaarheids- en woonwensenonderzoeken

1991 Stagiaire Gemeentevoorlichting en Communicatie
Gemeente Utrecht * Redactie gemeentenieuws
* Coördinatie evenement “Utrecht, Waterhart van Nederland”

1990 Stagiaire Dienst Wijkbeheer en Stadsvernieuwing
Gemeente Utrecht

1984 – 1994 diverse banen in de horeca van bedieningsmedewerker in een

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

meest recent was de functie van manager Woonservice (12 jaar)
daarvoor (senior) projectleider

Werkervaring

meest recent was de functie van manager Woonservice (12 jaar)
daarvoor (senior) projectleider

Opleiding

HAVO
Facilitaire Dienstverlening
Diverse managementtrainingen/leiderschap/coaching
diverse trainingen tbv de volkshuisvesting

Opleiding

HAVO
Facilitaire Dienstverlening
Diverse managementtrainingen/leiderschap/coaching
diverse trainingen tbv de volkshuisvesting

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Overheid
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Marketing Medewerker, Online Marketeer, PR Adviseur, PR Agent
  • Sector: Kunst & Cultuur
  • Dienstverband: Vast, Interim
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten