• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Hobbies: Schaatsen, kanovaren, hardlopen, wandelen, fietsen en helpen bij het organiseren van sport activiteiten. Motivatie: Momenteel werk ik anderhalve dag in de week en ben ik op zoek naar een…

Persoonlijk

Hobbies: Schaatsen, kanovaren, hardlopen, wandelen, fietsen en helpen bij het organiseren van sport activiteiten.

Motivatie: Momenteel werk ik anderhalve dag in de week en ben ik op zoek naar een baan erbij. Mijn omgeving vindt mij initiatiefrijk en sportief. Verder sta ik altijd voor anderen klaar, ben niet bang om een stapje harder te lopen, heb een goed gevoel voor humor en durf te genieten van het leven. Tevens streef ik een goed resultaat na zowel privé als in de werksfeer. Ik bezit betrokkenheid en enthousiasme, sterke cijfermatige vaardigheden,- uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk en ben stressbestendig. Zelfstandig werken is geen probleem voor mij, maar ik werk ook graag met anderen samen. Pro-actief, nauwkeurig en klantgericht ben ik zeker. Verder lijkt het mij leuk om bij een organisatie te werken die mij kansen biedt om mijn horizon te verbreden.
Ik ben op zoek naar een vacature die aansluit bij mijn kennis en vaardigheden. Mijn voorkeur gaat uit naar een financieel administratieve functie.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Februari 2005 t/m heden Sint Barbara Stichting, Alkmaar, Administratief boekhoudkundig medewerkster bij een stichting. Werkzaamheden: Financiële administratie, invoeren met Snelstart (tot 2010 werkte ik met Exact), debiteuren- en crediteurenadministratie, opstellen jaarrekening. Klaarzetten betalingen en
betalingsgedrag van de debiteuren in de gaten houden, indien nodig aanmaningen versturen. Het inrichten en onderhouden van het archief
December 2014 t/mei 2015, Reager Autisme centrum, financieel administratief medewerker, boekhouden in Exact Online, personeelsdossiers op orde houden, urenregistratie in kaart brengen, facturatie naar debiteuren, alle financiële zaken boeken en geldstromen in kaart brengen.
Maart 2012 t/m april 2014 Randstad uitzendbureau, Hoorn. Financieel administratief medewerkster bij een advies bureau, Werkzaamheden: Financiële administratie, boekhouding invoeren in Exact online (in 2012 in King), het verrichten van betalingen, het maken facturen en alle andere voorkomende werkzaamheden, verzorgen van de BTW-aangifte.
April 2012 t/m April 2013 KDRA, Alkmaar. Financieel administratief medewerkster bij een architectenbureau Werkzaamheden: Financiële administratie, boekhouding invoeren in i-muis, het maken van facturen, het nabellen van debiteuren, het behandelen van het inkoopboek, bankboek etc. het verrichten van de betalingen.
Overgang naar Assistance voor de facturatie en de boekhouding is in 2012 in gang gezet. Verzorgen van de BTW-aangifte. Offertes en bestekken uitwerken. Contracten archiveren.
Februari 2007 t/m Mei 2008 Architectenburo Admiraal en Stoute, Bergen, Administratief medewerkster bij een architectenburo. Werkzaamheden: Financiële administratie, invoeren met Exact, BTW-aangifte regelen, verzorgen van de correspondentie en allerlei andere administratieve taken. Installeren van updates en conversie van o.a. het boekhoudpakket.
November 1998 t/m Mei 2004 Complan te Hoorn, Helpdesk medewerkster bij een softwarebedrijf,
Werkzaamheden: Testen van nieuwe programmatuur en updates. Verlenen van support naar relaties voor zowel de software als de hardware. Klanten helpen met het opzetten van hun boekhouding.

Werkervaring

Februari 2005 t/m heden Sint Barbara Stichting, Alkmaar, Administratief boekhoudkundig medewerkster bij een stichting. Werkzaamheden: Financiële administratie, invoeren met Snelstart (tot 2010 werkte ik met Exact), debiteuren- en crediteurenadministratie, opstellen jaarrekening. Klaarzetten betalingen en
betalingsgedrag van de debiteuren in de gaten houden, indien nodig aanmaningen versturen. Het inrichten en onderhouden van het archief
December 2014 t/mei 2015, Reager Autisme centrum, financieel administratief medewerker, boekhouden in Exact Online, personeelsdossiers op orde houden, urenregistratie in kaart brengen, facturatie naar debiteuren, alle financiële zaken boeken en geldstromen in kaart brengen.
Maart 2012 t/m april 2014 Randstad uitzendbureau, Hoorn. Financieel administratief medewerkster bij een advies bureau, Werkzaamheden: Financiële administratie, boekhouding invoeren in Exact online (in 2012 in King), het verrichten van betalingen, het maken facturen en alle andere voorkomende werkzaamheden, verzorgen van de BTW-aangifte.
April 2012 t/m April 2013 KDRA, Alkmaar. Financieel administratief medewerkster bij een architectenbureau Werkzaamheden: Financiële administratie, boekhouding invoeren in i-muis, het maken van facturen, het nabellen van debiteuren, het behandelen van het inkoopboek, bankboek etc. het verrichten van de betalingen.
Overgang naar Assistance voor de facturatie en de boekhouding is in 2012 in gang gezet. Verzorgen van de BTW-aangifte. Offertes en bestekken uitwerken. Contracten archiveren.
Februari 2007 t/m Mei 2008 Architectenburo Admiraal en Stoute, Bergen, Administratief medewerkster bij een architectenburo. Werkzaamheden: Financiële administratie, invoeren met Exact, BTW-aangifte regelen, verzorgen van de correspondentie en allerlei andere administratieve taken. Installeren van updates en conversie van o.a. het boekhoudpakket.
November 1998 t/m Mei 2004 Complan te Hoorn, Helpdesk medewerkster bij een softwarebedrijf,
Werkzaamheden: Testen van nieuwe programmatuur en updates. Verlenen van support naar relaties voor zowel de software als de hardware. Klanten helpen met het opzetten van hun boekhouding.

Lees meer

Opleiding

01-2003 t/m 06-2003 : LOI, Praktijkdiploma Boekhouden, diploma,
11-2004 t/m 06-2005 : LOI, Cursus computer boekhouden met Exact, LOI
09-1997 t/m 09-1998 : Regio College, Zaandam, Visual Basic, Excel, Access, Word, HTML, certificaten in combinatie met EDCL
09-1997 t/m 09-1998 : Regio College, Zaandam, Applicatieontwikkelaar, diploma (MBO4-niveau)
Beiden behaald via het Regio College te Zaandam
10-1994 t/m 07-1995 : Middel management, diploma, NHA (personeel en organisatie, PR en communicatie)
08-1971 t/m 06-1977 : HAVO, diploma, Rijksscholen gemeenschap Noordkennemerland, Alkmaar

Opleiding

01-2003 t/m 06-2003 : LOI, Praktijkdiploma Boekhouden, diploma,
11-2004 t/m 06-2005 : LOI, Cursus computer boekhouden met Exact, LOI
09-1997 t/m 09-1998 : Regio College, Zaandam, Visual Basic, Excel, Access, Word, HTML, certificaten in combinatie met EDCL
09-1997 t/m 09-1998 : Regio College, Zaandam, Applicatieontwikkelaar, diploma (MBO4-niveau)
Beiden behaald via het Regio College te Zaandam
10-1994 t/m 07-1995 : Middel management, diploma, NHA (personeel en organisatie, PR en communicatie)
08-1971 t/m 06-1977 : HAVO, diploma, Rijksscholen gemeenschap Noordkennemerland, Alkmaar

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Schaatsen, kanovaren, zwemmen, hardlopen, fietsen, wandelen

Hobby's & interesses

Schaatsen, kanovaren, zwemmen, hardlopen, fietsen, wandelen

Eigenschappen

gedreven, nauwkeurig, enthousiast, probleemoplossende, vrolijk en durf te genieten van het leven

Eigenschappen

gedreven, nauwkeurig, enthousiast, probleemoplossende, vrolijk en durf te genieten van het leven

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Bouw & Infra
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Reizen & Recreatie
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Bijbaan
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 8-16 uur, 16-24 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Marianne Seijts - Plugboer te bekijken