• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Wijze van werken Mijn werkhouding en visie is gericht op het doel van de combinatie tussen het bereiken van resultaat en de weg om dat samen te bereiken. Klantgericht denken en in staat zijn verder…

Persoonlijk

Wijze van werken

Mijn werkhouding en visie is gericht op het doel van de combinatie tussen het bereiken van resultaat en de weg om dat samen te bereiken. Klantgericht denken en in staat zijn verder te kijken dan mijn eigen functietaken en daarin met collega’s de juiste balans te vinden om samen vanuit verschillende invalshoeken het resultaat te bepalen.
Het creëren van nieuwe mogelijkheden en het tot stand brengen van verbindingen tussen relaties, producten of diensten zijn voor mij op het lijf geschreven taken. In combinatie met een groot gevoel voor hospitality, representatie en betrokkenheid komt mijn inzet optimaal tot zijn recht.
Goede communicatieve eigenschappen in woord en geschrift en overzichtelijk te plannen is voor mij een natuurlijke eigenschap. Een ‘hands-on mentaliteit, creatief en daadkrachtig in het oplossen van problemen, enthousiasme en streven (samen met mijn collega’s). Dit zijn voor mij de beste voorwaarden voor het streven naar hoogst haalbare resultaat.


Interesses

Sport. Deelname en bijdrage leveren aan sportieve en maatschappelijke evenementen van TFL. Cultuur en culturele evenementen. Nederlandse literatuur. Muziek. Daarbij breng ik veel tijd door met mijn kinderen, die mij steeds meer inspireren en uitdagen om mijn visie regelmatig bij te stellen.

Visie:

Een goed evenwicht te creeren tussen werk en privéleven. Mijn werk zie ik als een persoonlijke ontwikkeling dat altijd een leerproces zal blijven op alle fronten. Als ik in mijn werk kan en mag handelen en mijn persoonlijke kwaliteiten kan aanspreken voelt mijn 'werk' niet meer als werk maar als 'mijn ding' waar ik veel positieve energie uit haal. Daarmee inspireer je ook je omgeving en kan je je passie uitdragen tot iets moois.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring

v.a.Januari 2013 – Stichting Topsport For Life (pro-deo)

Functie: Algemeen medewerkster/ Organisatie en coordienatie evenementen

Deze stichting is een initiatief van een aantal (ex)topsporters die zich inzetten voor mensen met een levensbedreigende. Het doel van de stichting is om mensen die levensbedreigend ziek zijn een in alle opzichten ‘beter’ leven te geven. FUN is de basis van de 3 pijlers van Topsport For Life.

Mijn werkzaamheden zijn hierbij:
• Ondersteunen van het management.
• Onderhouden van contacten van de stichting.
• Bijhouden van het inventaris.
• Het verzorgen van verkoopproducten die de stichting aanbied.
• Het onderhouden van de website van de stichting.
• Het geven van ondersteuning bij het organiseren van evenementen.
• Up-to-date houden van het contacten bestand van de stichting.
• Deelnemen aan georganiseerde evenementen.
• Notuleren bij bestuursvergaderingen en verslagen hiervan aanleveren.
• Onderhouden en uitbreiden van het netwerk van de stichting
• Onderhouden klantencontacten/ partners en diverse externen
• Organiseren van evenementen
• Coördineren van evenementen en fungeren als aanspreekpunt
• De stichting een warm hart toedragen.


Augustus- 2012-maart 2013 Stichting Sports and Technology

Functie: Officemanager/ Projectmedewerker

Deze stichting brengt partijen in de driehoek sport, bedrijfsleven en kennis bij elkaar om te komen tot technologische innovatie en creatie van bedrijvigheid.
Binnen het team ben ik verantwoordelijk als office-manager van de stichting en als projectmedewerker van een groot EU project.

Werkzaamheden:
• Het makelen en schakelen binnen een “gouden “driehoek” van
sport,innovatie en bedrijven om een samenwerkingsverband tot stand brengen waaruit nieuwe
innovaties ontstaan.
• Het opzetten en pro-actief beheren van een relatienetwerk van de stichting.
• Op administratief en financieel gebied voldoen aan de eisen en wensen van onder meer de financiers, het
bestuur en door projectbeheerders ondersteund door externe administratieve medewerkers.
• Beheren van de website en verzorgen van alle mogelijke communicatie.
• Fungeren als eerste aanspreekpunt voor alle voorkomende vragen van buitenaf.
• Deelname aan projecten als projectmedewerker

Oktober 1995 - heden Vrijetijds-Centrum Best

Functie: Secretaresse

Vrijetijds-Centrum Best (VTC) heeft diverse faciliteiten op het gebied van sport, spel, ontspanning en diverse evenementen. Tevens biedt het VTC vergader- en presentatieruimtes aan. Binnen het team van het VTC ben ik verantwoordelijk voor diverse administratieve, secretariële en front-office werkzaamheden, waaronder:
• Het ontvangen en te woord staan van klanten
• Beantwoorden van telefoon
• Het boeken van reserveringen
• Diverse baliewerkzaamheden
• Het opstellen van offertes, bevestigingen en contracten
• Het verzorgen van zowel de interne als externe correspondentie
• Het ondersteunen van het management
• Het bijhouden van urenregistratie personeel
• Het verzorgen voor de maandelijkse overzichten van urenregistratie personeel
• Ondersteuning geven aan de organisatie van diverse evenementen
• Het werken met Windows Office (Word, Excel, Outlook)


Sep. 1994 – Licht en Reclame adviesbureau te Eindhoven
april 1995 Verantwoordelijk voor het verzorgen van productpresentaties

Okt. 1989 - Janse Lichtreclame te Eindhoven (tegenwoordig Armada Signs)
aug 1994 Verantwoordelijk voor het verzorgen van productietekeningen en productpresentaties

Nov. 1988 - G.A.K. te Eindhoven (het huidige UWV)
sep 1989 Verantwoordelijk voor diverse administratieve werkzaamheden

Werkervaring

Werkervaring

v.a.Januari 2013 – Stichting Topsport For Life (pro-deo)

Functie: Algemeen medewerkster/ Organisatie en coordienatie evenementen

Deze stichting is een initiatief van een aantal (ex)topsporters die zich inzetten voor mensen met een levensbedreigende. Het doel van de stichting is om mensen die levensbedreigend ziek zijn een in alle opzichten ‘beter’ leven te geven. FUN is de basis van de 3 pijlers van Topsport For Life.

Mijn werkzaamheden zijn hierbij:
• Ondersteunen van het management.
• Onderhouden van contacten van de stichting.
• Bijhouden van het inventaris.
• Het verzorgen van verkoopproducten die de stichting aanbied.
• Het onderhouden van de website van de stichting.
• Het geven van ondersteuning bij het organiseren van evenementen.
• Up-to-date houden van het contacten bestand van de stichting.
• Deelnemen aan georganiseerde evenementen.
• Notuleren bij bestuursvergaderingen en verslagen hiervan aanleveren.
• Onderhouden en uitbreiden van het netwerk van de stichting
• Onderhouden klantencontacten/ partners en diverse externen
• Organiseren van evenementen
• Coördineren van evenementen en fungeren als aanspreekpunt
• De stichting een warm hart toedragen.


Augustus- 2012-maart 2013 Stichting Sports and Technology

Functie: Officemanager/ Projectmedewerker

Deze stichting brengt partijen in de driehoek sport, bedrijfsleven en kennis bij elkaar om te komen tot technologische innovatie en creatie van bedrijvigheid.
Binnen het team ben ik verantwoordelijk als office-manager van de stichting en als projectmedewerker van een groot EU project.

Werkzaamheden:
• Het makelen en schakelen binnen een “gouden “driehoek” van
sport,innovatie en bedrijven om een samenwerkingsverband tot stand brengen waaruit nieuwe
innovaties ontstaan.
• Het opzetten en pro-actief beheren van een relatienetwerk van de stichting.
• Op administratief en financieel gebied voldoen aan de eisen en wensen van onder meer de financiers, het
bestuur en door projectbeheerders ondersteund door externe administratieve medewerkers.
• Beheren van de website en verzorgen van alle mogelijke communicatie.
• Fungeren als eerste aanspreekpunt voor alle voorkomende vragen van buitenaf.
• Deelname aan projecten als projectmedewerker

Oktober 1995 - heden Vrijetijds-Centrum Best

Functie: Secretaresse

Vrijetijds-Centrum Best (VTC) heeft diverse faciliteiten op het gebied van sport, spel, ontspanning en diverse evenementen. Tevens biedt het VTC vergader- en presentatieruimtes aan. Binnen het team van het VTC ben ik verantwoordelijk voor diverse administratieve, secretariële en front-office werkzaamheden, waaronder:
• Het ontvangen en te woord staan van klanten
• Beantwoorden van telefoon
• Het boeken van reserveringen
• Diverse baliewerkzaamheden
• Het opstellen van offertes, bevestigingen en contracten
• Het verzorgen van zowel de interne als externe correspondentie
• Het ondersteunen van het management
• Het bijhouden van urenregistratie personeel
• Het verzorgen voor de maandelijkse overzichten van urenregistratie personeel
• Ondersteuning geven aan de organisatie van diverse evenementen
• Het werken met Windows Office (Word, Excel, Outlook)


Sep. 1994 – Licht en Reclame adviesbureau te Eindhoven
april 1995 Verantwoordelijk voor het verzorgen van productpresentaties

Okt. 1989 - Janse Lichtreclame te Eindhoven (tegenwoordig Armada Signs)
aug 1994 Verantwoordelijk voor het verzorgen van productietekeningen en productpresentaties

Nov. 1988 - G.A.K. te Eindhoven (het huidige UWV)
sep 1989 Verantwoordelijk voor diverse administratieve werkzaamheden

Lees meer

Opleiding

Opleiding

1984 – 1988 St. Lucas MTS te Boxtel
Opleiding productpresentatie technieken

1982 – 1984 HAVO
Bisschop Bekkers Lyceum te Eindhoven
(Deelcertificaten Havo 5)

1978 – 1982 MAVO
Bisschop Bekkers Lyceum te Eindhoven
Diploma behaald

Opleiding

Opleiding

1984 – 1988 St. Lucas MTS te Boxtel
Opleiding productpresentatie technieken

1982 – 1984 HAVO
Bisschop Bekkers Lyceum te Eindhoven
(Deelcertificaten Havo 5)

1978 – 1982 MAVO
Bisschop Bekkers Lyceum te Eindhoven
Diploma behaald

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Duits (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten