Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Simone den Dekker

Simone den Dekker

Personalia

Leeftijd
52 jaar

Video

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Onderwijs:
1993 Hogeschool Utrecht Sector Economie, bedrijfskader
1992 Diploma NIMA Marketing A
1991 MMO-C, Marketing en Reclame
1990 HAVO


Opleidingen/cursussen:
November 2013 Nocore cursus gevorderden salarisverwerking
April 2013 Nocore cursus salarisverwerking
April 2012 Keyuser trainer Otyssysteem
September 2010 Microsoft Excel vervolg (Office 2010)
April 2010 Effectief Competentiemanagement
Maart 2010 Module Marketing en Strategie Middle Management B
Juni 2009 Cursus Opzetten praktisch personeelsbeleid
Maart 2009 Cursus Arbeidscontracten, arbeidsrecht en ontslag
Januari 2008 ADP: Perman II personeels- en managementinformatiesysteem
December 2007 ADP: Perman I personeels- en managementinformatiesysteem
Juli 2005 Basiscursus Preventiemedewerker
Oktober 1999 Deelcertificaat Makelaardij in onroerende goederen
November 1999 Website bouwen en beheren
Oktober 1997 GIOP Certificaat basiscursus Access’97
Oktober 1997 GIOP Certificaat vervolgcursus Access’97
April 1996 Deelcertificaat Korfbalmarketing
Januari 1995 SVH Diploma behaald vakbekwaamheid voor het cafébedrijf
Aug. 1991 – juni 1992 Cursus Lotus 1-2-3, Slide Write en schriftelijk rapporteren
Juli 1991 Toegepaste informatica voor marketing en reclame
Juli 1987 Diploma Typiste


Werkervaring:
Bedrijf Eigen bedrijf Added Value
Startdatum 18 augustus 2012 t/m heden
Omschrijving Added value staat voor ‘toegevoegde waarde’ en kan ondersteuning bieden o.g.v. advisering aan zzp’ers,
financiële administratie voor met name de zzp’er en MKB.
Website www.addedvalue.nu

Opdrachtgever LT People B.V.
Periode 18 augustus 2012 t/m heden, Duur 3 dagen per week
Omschrijving 1. Social media / online marketing
2. Verzorgen van financiële administratie
3. Promotie events en bedrijvenpas
4. Recruitment werkzaamheden


Bedrijf ICP+Consult bv te Barendrecht
ICP+ is gespecialiseerd in ondersteuning en advisering op het gebied
van (maatschappelijk) vastgoedbeheer. ICP+Consult bv adviseert
woningcorporaties, overheden en vastgoedbeheerders op het gebied
van (nieuw)bouw, beheer, huisvesting, renovatie, leefomgeving en
duurzame ontwikkeling.
Datum indiensttreding 18 augustus 1998 t/m 1 augustus 2012
Functie Manager financiën, marketing en personeelszaken
Omschrijving Financiële administratie
Het in control hebben en houden van de financiële administratie. Het
opstellen en analyseren van financiële periodieke rapportages en
begrotingen. Verantwoordelijk voor de financiële bedrijfsvoering.

Marketing & PR
Het vaststellen van de commerciële doelstellingen van de organisatie – toegespitst per business unit – tot en met het opstellen van (uitvoeren van het) marketing plan. Het proces van marketing-strategie-ontwikkeling en beleidsvorming in kaart brengen. Het organiseren van bedrijfsevenementen.

Personeelszaken / HRM
- Verantwoordelijk voor goed functionerende Back Office.
- Het onderhouden, ontwikkelen, realiseren en evalueren van het
personeelsbeleid.
- Functieprofielen opstellen en competentiemanagement
- Opstellen en actualiseren personeelshandboek
- Werving en selectie personeel
- Arbobeleid
MT lid, preventiemedewerker en coördinator van het jaarlijkse ICP+Symposium. Leidinggeven aan 6 medewerkers van de Back
Office en accountmanagement en verantwoordelijk voor de interne processen.
Bedrijf Sijthoff Multimedia Holding te Rijswijk (hieronder vallen IMAX Waterstad theater, Omniversum de Den Haag)
Periode 1 oktober 1997 t/m augustus 1998
Functie Marketing & promotion coördinator

Bedrijf IMAX Waterstad Theater te Rotterdam
Periode 15 november 1993 t/m 30 september 1997
Functie Marketing & promotion coördinator




Bedrijf Kamer van Koophandel te Rotterdam
Periode 3 januari 1993 t/m 30 juni 1993
Functie Extern adviseur / afstudeeropdracht
Opdracht Het houden van een marktonderzoek naar de effectiviteit van de informatie die de KvK verstrekt aan startende ondernemers

Bedrijf Albert Heijn te Rotterdam
Periode 30 mei 1989 t/m september 1993
Functie Verkoopster II, slagerij/delicatesse






Softwarekennis:
MS Office 2013 (Windows 8), Alert XD, Vision Planner, Exact online, Snelstart, Otys

Activiteiten:
Heden Squashen, badmintonnen, zeilen, skaten
1979 – 1999 Actief korfbalspeelster KV Bolnes en lid sponsorcommissie KV Bolnes
1989 – 1993 Redactioneel medewerkster van week- en maandblad KV Bolnes
1990 – 1991 Trainster/coach pupillen korfbalteam KV Bolnes

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • marketeer
  • marketingmedewerker
  • pers-, publieksvoorlichter
  • pr-adviseur
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Meer over mij

Werkgebied

  • Rhoon 50km
Talentcard®