Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Ellen Kraus- van den Groenendal

Ellen Kraus- van den Groenendal

Personalia

Leeftijd
63 jaar

Video

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben een klant/resultaatgerichte teamplayer met in het werkgebied een proactieve en flexibele instelling

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • medewerker klantenservice
Sector(en):
  • ICT
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

Werkervaring
2017 - heden: Medewerker Servicedesk Pro- Persona
Taken
• Incident registratie en afhandeling Skilled Servicdesk
• Wagenparkbeheer en Surface/Laptopbeheer en Mobiel Telefoon beheer
• Klantencontact intern en externe bedrijfen
• Reserveringen bijeenkomsten en vergaderzalen


Werkgever: ING
2012 -2013: ING - Mdw Docum trade en Bankgar C / IBT Customer Support desk Employee
Taken
• Aannemen, registreren en classificeren van incidenten.
• Afhankelijk van de diagnose: oplossen/uitzetten en indien nodig escaleren.
• Voortgangsbewaking van de afhandeling van incidenten en indien nodig escaleren.
• Informeren van de klant over de voortgang of oplossing van lopende incidenten.
• Signaleren en rapporteren van trends.
• Deelnemen aan verschillende werkoverleggen

2001 – 2012: ING - Functioneel beheerder
Taken
• Het opleveren van eerste en tweede lijnondersteuning aan medewerkers Functioneel Beheer Call optredende incidenten aangaande de infrastructuur van het Functioneel Beheer Call.
Successen
• Analyse en adviezen van de binnenkomende mail bij Call4Service opgeleverd.
• Verschillende verbetervoorstellen/werkinstructies ingediend/opgeleverd.
• Open dag georganiseerd voor de afdeling.
• Klacht management procedure opgeleverd.
Situatie: Interne/externe klanten kunnen geen klachten aanmelden.
Taak: Benodigde informatie en formulieren verzamelen/opstellen.
Actie: Klacht formulier ontworpen en procedure beschreven.
Resultaat: Procedure opgeleverd en van een klacht een kans gemaakt!

1999 – 2001: ING - Mentor/ Coördinator IT-Academy

Opleidingen

Opleidingen
1992 MEAO – Informatica (diploma)
1990 MAVO – 4 (diploma)

Recente cursussen 2013
• Ervaring werkt
• Engels niveau toets B1
• Essentiele vaardigheden “Klantgericht en Professioneel “Telefonisch Vaardig”

Meer over mij

Werkgebied

  • Didam 50km
Talentcard®