Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Jeannet van Velden

Jeannet van Velden

Administratief Medewerkster all round

Personalia

Leeftijd
68 jaar

Video

Skills, Soft skills

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
  • Nederlands
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Duits
  • Engels
  • Nederlands
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben een duizendpoot op administratief gebied en ben een energieke vrolijke vrouw die graag werkt en open is naar collega’s door open te communiceren. Ik toon interesse in collega’s en in klanten. Zelf ben ik flexibel, vrolijk en treed niet graag op de voorgrond.

Ik bezit veel vaardigheden, ben meertalig, werk accuraat en precies, ben behulpzaam en kan prioriteiten stellen. Tevens werk ik nauwkeurig en ordelijk en houd mijn werk en zaken in de gaten.
Trots ben ik op het feit dat ik ondanks de crisis en mijn leeftijd iedere keer werk heb gevonden. Dit tekent mijn doorzettingsvermogen en de behoefte om niet stil te zitten.

Ik ben graag onder de mensen en word geïnspireerd door een schone en degelijke werkomgeving. Door de jaren heb ik verschillende banen gehad in verschillende branches waardoor ik heel breed inzetbaar ben.

Doordat mijn huidige werkgever alle financiële afdelingen in Europa sluit, ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging.

Hier ben ik écht goed in

Organiseren
Cijfermatig ingesteld
Flexibel in werkuren
Accuraat

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Vrolijk, flexibel, accuraat, behulpzaam, groot aanpassingsvermogen.
Kan zowel in een team werken als alleen.
Een echte doorzetter

Mijn huidige situatie

Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Financieel Administratief Medewerkster november 2016 - heden
Thermo Fisher Scientific

• Inkomende facturen controleren op binnenkomst goederen en coderen.
• Declaraties controleren, coderen en inboeken in SAP.
• Declaraties inscannen voor Quipsound en archiveren.
• Debiteuren - Crediteuren
• Facturen & IC facturen inboeken voor Nederland en België in SAP
• Algemene administratieve taken, o.a. contact met klanten.

Verkoopmedewerkster december 2016 - december 2017
Van Disseldorp Brood & Banketbakker
• Klanten helpen.
• Winkel op orde houden
• Kassa controle en opmaken aan het eind van de dag.
• Bestellijsten samenstellen en verwerken

Kassa/Klantenservice Medewerkster augustus 2016 - mei 2017
Jumbo Supermarkt, Etten-Leur
• Klanten helpen met allerlei vragen.
• Kassa & scankassa bedienen.
• Klantenservice
• Entree van de winkel netjes houden.

Gastvrouw augustus 2016 - september 2016
Amphia Ziekenhuis Molengracht, Breda
• Tijdelijke aanstelling ivm ziektevervanging
• Ondersteuning van de verpleegkundigen met allerlei taken,
• Patiënten begeleiden/ophalen van en naar diverse onderzoeken.
• In orde houden van de linnenkamer van de afdeling
• Ontbijt/lunch en avondeten ronddelen, hierbij lettend op diverse diëten.
• Infuuswagen up to date houden evenals de linnenwagen.
• Controle/aanvulling van etenswaren/dieetprodukten voor de patiënten.
• Schoonhouden van afdelingskeuken
• Schoonhouden/aanvullen van buffetkar.
• Patiënten/bezoekers helpen/begeleiden bij allerlei vragen en wensen

Financieel Administratief Medewerkster april 2016 - augustus 2016
• Facturen inboeken in Dynamics AX
• Controle inkomende facturen, mbt btw en tarieven.
• Lichte boekhoudkundige werkzaamheden
• Bankgegevens bij facturen zoeken en archiveren.
• Inboeken van gegevens in de bank.
• Klantcontact via mail en telefoon
• Algemene administratieve taken

Accounting Medewerkster februari 2016 – april 2016
• Tijdelijke aanstelling ivm ziektevervanging
• Facturen inboeken in Dave computer systeem voor Frankrijk en Nederland.
• Controle inkomende facturen, mbt btw en tarieven.
• Werkuren contracters/uitzendkrachten controleren en verwerken.
• Werkorders van vliegvelden in Frankrijk/Europa voorbereiden voor facturatie.
• Lichte boekhoudkundige werkzaamheden
• Algemene administratieve taken.
• Ontvangst gasten en telefoon beantwoorden en doorverwijzen/afhandelen

Administrator oktober 2015 – april 2016
• Werkuren van de werknemers verzamelen, controleren en verwerken.
• Werkvergunningen regelen voor de werknemers.
• Oplossen van problemen/vragen van de werknemers.
• Telefonisch contact met de werknemers/klanten (meestal in engels en duits).
• Dossiers beheren van voornamelijk Poolse uitzendkrachten.
• Contracten maken, reiskosten, vakantie-uren en allerlei inhoudingen/betalingen regelen.
• Formulieren invullen voor diverse overheidsinstanties voor de uitzendkrachten.
• Zorgverzekeringen aanmelden en ziekmeldingen verwerken.
• Algemene administratieve taken.

27-3-2014 tot 26-09-2015
Administratief Financieel Medewerkster: Contact met klanten over facturatie en het corrigeren hiervan. Maken van contracten voor Poolse werknemers en het verwerken van inhoudingen zoals reiskosten, verzekeringen, schoenen en kleding in de systemen, waardoor de uitbetalingen werden gedaan. Faseringen van de contracten signaleren en verwerken. Invullen van overheidsformulieren voor de werknemers. Klachten, problemen oplossen en alle andere administratieve taken. Kantoorbehoeften up to date houden en bestellen.


16-9-2013 tot 16-3-2014
Commercieel/Administratief Medewerkster Binnendienst: Het maken van planningen voor de buitendienst. Opmaken van contracten en offertes. Direct contact met klanten/vervoerders. Alle administratieve taken en deze bewerken/invoeren in Synergy (Exact)

1-11-2010 tot 31-8-2013
BU Administration Responsible: Direct contact met klanten/vervoerders. Facturatie en controle facturen (Incoterms) en verwerken in SAP, IDS en PRT. Verzorgen van import/export files. Archivering en alle administratieve taken.

1-1-2007 tot 31-5-2010
Secretaresse op de afdeling P&O. Behandelen voor medewerkers alle voorkomende taken, van ontslag tot ziekteverzuim, zwangerschap en jubileum. Alle administratieve taken. Opstellen van contracten. Werven van nieuw personeel en de verwerking hiervan in Beaufort.

september 2000 tot december 2006
Secretaresse en secretaresse commercieel voor afdelingshoofd en de afdeling Merchandise. Direct contact met klanten/leveranciers. Organiseren van vergaderingen en bijeenkomsten. Notuleren en alle administratieve taken

Opleidingen

04-06-1971 tot 04-06-1977
Mulo en Havo (beide een diploma behaald) met aanvullende cursussen op het gebied van administratie en computer

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Tennissen, zingen, mensen helpen, strandwandelingen

Werkgebied

  • Etten-Leur 25km
Talentcard®