• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik zoek op dit moment naar een administratieve, financiële functie zoals (assistent) controller, echter een functie als management assistent ligt mij ook erg goed. Dan m.n. het produceren van…

Persoonlijk

Ik zoek op dit moment naar een administratieve, financiële functie zoals (assistent) controller, echter een functie als management assistent ligt mij ook erg goed. Dan m.n. het produceren van rapportages, prognoses en budgeten. Mijn sterke punten zijn: flexibel, teamplayer, commitment, accuraat, sociaal, professional, sterke persoonlijkheid.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

01-08-2006 tot 01-11-2013
KFM Trading bv, Leek
Functie: Business Controller / Hoofd Administratie
Werkzaamheden: Verantwoordelijk voor de gehele (financiële) administratie
Opstellen periodieke management rapportages (m.n. financieel) voor de directeur.
Inboeken in- en verkoopfacturen
Verzorgen debiteuren – en crediteurenadministratie
Verzorgen Btw aangiftes
Verzorgen Vpb aangifte
Verzorgen ICP aangiftes (t.b.v. Belastingdienst en CBS)
Verzorgen/beheren contacten met instellingen (banken, belastingdienst etc.)
Verantwoordelijk voor en verzorgen van al het inkomende telefoonverkeer en de gehele backoffice
Verzorgen en beheren exportdocumenten (o.a. EXA/Sagitta, EUR1) m.b.t. het exporteren van gebruikte machines
Verzorgen en beheren van de verzekeringsportefeuille
Magazijnbeheer/voorraadbeheer
Verkoopactiviteiten (zowel telefonisch alsmede op de vestiging)
Verzorgen en beheren personeel- en salarisadministratie (o.a. aanleveren gegevens (urenregistratie), opstellen arbeidscontracten, pensioenen, controle PBM’s)
Opzetten en invoeren nieuwe bedrijfsadministratie in Snelstart!

01-08-2005 tot 01-08-2006
Jager bedrijven bv, Midwolde
Functie: Hoofd Interne Zaken
Werkzaamheden: Verantwoordelijk voor de (afdelingen) administratie en bedrijfsbureau.
Leidinggeven aan de administratie en het bedrijfsbureau (totaal 10 werknemers)
Lid van het management team
Verzorgen periodieke management rapportages (m.n. financieel) voor de directie
Verzorgen periodieke management rapportages (o.a. financieel) voor de bedrijfsleiders van de verschillende business unit
Verzorgen van de notulen van alle directie-, bedrijfsleiders- en MT-vergaderingen
Verzorgen en beheren exportdocumenten m.b.t. het exporteren van diverse afvalstromen
Verzorgen en beheren van de verzekeringsportefeuille voor alle business units
Verzorgen en beheren personeelsadministratie (o.a. eindcontrole (urenregistratie), opstellen arbeidscontracten, houden van functioneringsgesprekken, opstellen van Persoonlijke-Ontwikkeling-Plan (POP) en beheer pensioenen )

01-06-2001 tot 01-08-2005
Jager bedrijven bv, Midwolde
Functie: Assistent Directie
Werkzaamheden: Verantwoordelijk voor het tijdig en correct verzorgen van periodieke managementinformatie t.b.v. de directie en de bedrijfsleiders van de verschillende business units.
Lid van het management team
Verzorgen periodieke management rapportages (m.n. financieel) voor de directie
Verzorgen periodieke management rapportages (o.a. financieel) voor de bedrijfsleiders van de verschillende business unit
Verzorgen en beheren van de verzekeringsportefeuille voor alle business units
Verzorgen van de notulen van alle directie-, bedrijfsleiders- en MT-vergaderingen
Verzorgen en beheren exportdocumenten m.b.t. het exporteren van diverse afvalstromen.

01-01-2000 tot 01-04-2001
Eekels Electrotechniek bv, Hoogezand
Functie: Werkvoorbereider productie
-Verzorgen van de gehele planning van de productie van frequentie omzetters.

01-07-1996 tot 01-06-2001
Gamma Bouwmarkten, Groningen
Functie: Parttime medewerker (allround)
-Medewerker informatiebalie en verhuurbalie, algemeen verkoopmedewerker, vakkenvullen

Werkervaring

01-08-2006 tot 01-11-2013
KFM Trading bv, Leek
Functie: Business Controller / Hoofd Administratie
Werkzaamheden: Verantwoordelijk voor de gehele (financiële) administratie
Opstellen periodieke management rapportages (m.n. financieel) voor de directeur.
Inboeken in- en verkoopfacturen
Verzorgen debiteuren – en crediteurenadministratie
Verzorgen Btw aangiftes
Verzorgen Vpb aangifte
Verzorgen ICP aangiftes (t.b.v. Belastingdienst en CBS)
Verzorgen/beheren contacten met instellingen (banken, belastingdienst etc.)
Verantwoordelijk voor en verzorgen van al het inkomende telefoonverkeer en de gehele backoffice
Verzorgen en beheren exportdocumenten (o.a. EXA/Sagitta, EUR1) m.b.t. het exporteren van gebruikte machines
Verzorgen en beheren van de verzekeringsportefeuille
Magazijnbeheer/voorraadbeheer
Verkoopactiviteiten (zowel telefonisch alsmede op de vestiging)
Verzorgen en beheren personeel- en salarisadministratie (o.a. aanleveren gegevens (urenregistratie), opstellen arbeidscontracten, pensioenen, controle PBM’s)
Opzetten en invoeren nieuwe bedrijfsadministratie in Snelstart!

01-08-2005 tot 01-08-2006
Jager bedrijven bv, Midwolde
Functie: Hoofd Interne Zaken
Werkzaamheden: Verantwoordelijk voor de (afdelingen) administratie en bedrijfsbureau.
Leidinggeven aan de administratie en het bedrijfsbureau (totaal 10 werknemers)
Lid van het management team
Verzorgen periodieke management rapportages (m.n. financieel) voor de directie
Verzorgen periodieke management rapportages (o.a. financieel) voor de bedrijfsleiders van de verschillende business unit
Verzorgen van de notulen van alle directie-, bedrijfsleiders- en MT-vergaderingen
Verzorgen en beheren exportdocumenten m.b.t. het exporteren van diverse afvalstromen
Verzorgen en beheren van de verzekeringsportefeuille voor alle business units
Verzorgen en beheren personeelsadministratie (o.a. eindcontrole (urenregistratie), opstellen arbeidscontracten, houden van functioneringsgesprekken, opstellen van Persoonlijke-Ontwikkeling-Plan (POP) en beheer pensioenen )

01-06-2001 tot 01-08-2005
Jager bedrijven bv, Midwolde
Functie: Assistent Directie
Werkzaamheden: Verantwoordelijk voor het tijdig en correct verzorgen van periodieke managementinformatie t.b.v. de directie en de bedrijfsleiders van de verschillende business units.
Lid van het management team
Verzorgen periodieke management rapportages (m.n. financieel) voor de directie
Verzorgen periodieke management rapportages (o.a. financieel) voor de bedrijfsleiders van de verschillende business unit
Verzorgen en beheren van de verzekeringsportefeuille voor alle business units
Verzorgen van de notulen van alle directie-, bedrijfsleiders- en MT-vergaderingen
Verzorgen en beheren exportdocumenten m.b.t. het exporteren van diverse afvalstromen.

01-01-2000 tot 01-04-2001
Eekels Electrotechniek bv, Hoogezand
Functie: Werkvoorbereider productie
-Verzorgen van de gehele planning van de productie van frequentie omzetters.

01-07-1996 tot 01-06-2001
Gamma Bouwmarkten, Groningen
Functie: Parttime medewerker (allround)
-Medewerker informatiebalie en verhuurbalie, algemeen verkoopmedewerker, vakkenvullen

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Handel (detail)
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Bernd Zinger te bekijken

Mijn documenten