• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Waar ik van kan genieten is tuinieren, tekenen, film kijken, knutselen met mijn zoon en de natuur. Helaas is er enige jaren geleden een vorm van reuma bij mij geconstateerd. Hierdoor ben niet meer in…

Persoonlijk

Waar ik van kan genieten is tuinieren, tekenen, film kijken, knutselen met mijn zoon en de natuur. Helaas is er enige jaren geleden een vorm van reuma bij mij geconstateerd. Hierdoor ben niet meer in staat vele uren te werken en ook in de functie moet ik een stapje terug doen. Dat neemt niet weg dat ik nog steeds kan en heel graag wil werken en ook een berg ervaring heb.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

juli 2012 tot april 2014
MicroCare Laboratorium te Bodegraven; administratief medewerkster.
Een indruk van de werkzaamheden:
Opstellen, controleren en versturen van analyserapporten, telefoon aannemen, ontvangen klanten en aannemen monsters, monsters inboeken in LIMS, behandelen algemene mail, voorraadbeheer kantoorartikelen.

november 2008 tot oktober 2009
Blanksma Bouwbedrijf bv te Alphen aan den Rijn; secretaresse Directeur en Bedrijfsleider.
Tevens receptiewerkzaamheden bij afwezigheid van de receptioniste.
Een indruk van de werkzaamheden:
opzetten nieuwe server-indeling, het opschonen en implementeren ervan. Standaardiseren en implementeren van de huisstijl. Opstellen onderaannemers- en leverancierscontracten, agendabeheer, ondersteunen KAM coördinator, voorraadbeheer, post, klanten ontvangen.

2003 tot 2008
Giesbers-MaasDijken Bouw B.V. te Alphen aan den Rijn; secretaresse Technisch directeur /Hoofd productie, per 1 oktober 2007 secretarieel medewerkster. Tevens bestuurslid personeelsvereniging tot januari 2007.
Een indruk van de werkzaamheden:
onderaannemers- en leverancierscontracten opstellen, agendabeheer, vergaderingen plannen en organiseren, notuleren, evenementen organiseren, nazorg, in- en uitleen personeel, personeelsplanning, kopersbegeleiding, ondersteuning KAM coördinator, klanten ontvangen, receptie waarnemen.

1997 tot 2002
Robertson Consulting BV te Alphen aan den Rijn; telefoniste/ receptioniste, per 1 september 1999 als management assistente werkzaam voor diverse consultants.
Een indruk van de werkzaamheden:
agendabeheer, telefoon, post, huisstijlbewaking, project ondersteuning zoals coördinatie en materiaal verzorging, reizen boeken, notuleren, adressen bestand bijhouden, voorraadbeheer, contact met leveranciers, klanten ontvangen, archiveren, verzorging kerstkaarten, verwerking vragenlijsten.

1993 tot 1996
Tabakspeciaalzaak Straver te Alphen aan den Rijn; onafhankelijk en zelfstandig beheren van de winkel met de daarbij voorkomende werkzaamheden.

1989 tot 1993
1993: Via uitzendbureau bij L’Oreal in Uithoorn als orderverzamelaar.
1991-1992: Koolmees Keramiek; allround medewerkster; gieten, afwerken en glazuren.
1991: Nefra Ceramics in Alphen a/d Rijn en na verhuizing in Nieuwegein; afwerken van keramiek.
1989-1990: Via uitzendbureau bij verschillende bedrijven gewerkt in Alphen aan den Rijn.

Werkervaring

juli 2012 tot april 2014
MicroCare Laboratorium te Bodegraven; administratief medewerkster.
Een indruk van de werkzaamheden:
Opstellen, controleren en versturen van analyserapporten, telefoon aannemen, ontvangen klanten en aannemen monsters, monsters inboeken in LIMS, behandelen algemene mail, voorraadbeheer kantoorartikelen.

november 2008 tot oktober 2009
Blanksma Bouwbedrijf bv te Alphen aan den Rijn; secretaresse Directeur en Bedrijfsleider.
Tevens receptiewerkzaamheden bij afwezigheid van de receptioniste.
Een indruk van de werkzaamheden:
opzetten nieuwe server-indeling, het opschonen en implementeren ervan. Standaardiseren en implementeren van de huisstijl. Opstellen onderaannemers- en leverancierscontracten, agendabeheer, ondersteunen KAM coördinator, voorraadbeheer, post, klanten ontvangen.

2003 tot 2008
Giesbers-MaasDijken Bouw B.V. te Alphen aan den Rijn; secretaresse Technisch directeur /Hoofd productie, per 1 oktober 2007 secretarieel medewerkster. Tevens bestuurslid personeelsvereniging tot januari 2007.
Een indruk van de werkzaamheden:
onderaannemers- en leverancierscontracten opstellen, agendabeheer, vergaderingen plannen en organiseren, notuleren, evenementen organiseren, nazorg, in- en uitleen personeel, personeelsplanning, kopersbegeleiding, ondersteuning KAM coördinator, klanten ontvangen, receptie waarnemen.

1997 tot 2002
Robertson Consulting BV te Alphen aan den Rijn; telefoniste/ receptioniste, per 1 september 1999 als management assistente werkzaam voor diverse consultants.
Een indruk van de werkzaamheden:
agendabeheer, telefoon, post, huisstijlbewaking, project ondersteuning zoals coördinatie en materiaal verzorging, reizen boeken, notuleren, adressen bestand bijhouden, voorraadbeheer, contact met leveranciers, klanten ontvangen, archiveren, verzorging kerstkaarten, verwerking vragenlijsten.

1993 tot 1996
Tabakspeciaalzaak Straver te Alphen aan den Rijn; onafhankelijk en zelfstandig beheren van de winkel met de daarbij voorkomende werkzaamheden.

1989 tot 1993
1993: Via uitzendbureau bij L’Oreal in Uithoorn als orderverzamelaar.
1991-1992: Koolmees Keramiek; allround medewerkster; gieten, afwerken en glazuren.
1991: Nefra Ceramics in Alphen a/d Rijn en na verhuizing in Nieuwegein; afwerken van keramiek.
1989-1990: Via uitzendbureau bij verschillende bedrijven gewerkt in Alphen aan den Rijn.

Lees meer

Opleiding

2004 tot 2004
Notuleren (certificaat)

2000 tot 2001
Schriftelijke Communicatie Nederlands (diploma)

2000 tot 2000
Cursus correct Nederlands schrijven

2000 tot 2000
Beleidsrapporten opstellen (in company, 1 dag)

1998 tot 1999
Secretariaatpraktijk (certificaat)

1998 tot 1998
Powerpoint (in company, 1 dag)

1997 tot 1997
Word 7 (certificaat)

1993 tot 1993
Basisinformatica (verklaring)

1990 tot 1991
MAVO, 4 certificaten: Nederlands, Engels, Wiskunde, Biologie

1988 tot 1988
Typediploma A

Opleiding

2004 tot 2004
Notuleren (certificaat)

2000 tot 2001
Schriftelijke Communicatie Nederlands (diploma)

2000 tot 2000
Cursus correct Nederlands schrijven

2000 tot 2000
Beleidsrapporten opstellen (in company, 1 dag)

1998 tot 1999
Secretariaatpraktijk (certificaat)

1998 tot 1998
Powerpoint (in company, 1 dag)

1997 tot 1997
Word 7 (certificaat)

1993 tot 1993
Basisinformatica (verklaring)

1990 tot 1991
MAVO, 4 certificaten: Nederlands, Engels, Wiskunde, Biologie

1988 tot 1988
Typediploma A

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Wendy van der Kooij te bekijken