• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een ervaring medisch secretaresse met 36 jaar werkervaring. Ik zoek een administratieve baan waarin afwisseling in werk voor mij heel belangrijk is voor maximaal 32 uur per week in het liefst…

Persoonlijk

Ik ben een ervaring medisch secretaresse met 36 jaar werkervaring.
Ik zoek een administratieve baan waarin afwisseling in werk voor mij heel belangrijk is voor maximaal 32 uur per week in het liefst een informele werkomgeving.
Taken als agendabeheer, afspraken maken, medische correspondentie, telefoon- en receptie zijn vaardigheden die ik uitstekend beheers.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

15-09-2008 tot 01-01-2014
Delta Psychiatrisch Centrum, locatie Ruwaard van Puttenziekenhuis te Spijkenisse.
Medisch secretaresse poli Ouderen- en Volwassenenpsychiatrie en Geheugenpoli van 15-09-2008 tot 01-01-2014 (reorganisatie).
Werkzaamheden: Aanspreekpunt voor alle behandelaren en patiënten, receptie- en telefoonafhandeling, afspraken maken, agendabeheer,
patiënten- en signaleringslijsten verwerken in Word en Excel, DBC 's openen, afsluiten en verlengen, het uitwerken en afhandelen van brieven voor huisartsen en specialisten
(o.a. met een dictafoon), documenten scannen en faxen.

2005 tot 2008
Sanquin Bloedbank te Rotterdam, functie medewerkster medische donoradministratie,
Het uitvoeren en verzorgen van de donor-, patiënt- en
keuringsadministratie, het voeren van de medische en
administratieve correspondentie, opstellen van oproepplanningen
en het verrichten van de administratie rondom het oproepen van
donoren en patiënten, uitvoeren van telefoonbeheer en het te woord
staan van donoren, archiveren van donor-, patiënt en
keuringsgegevens.

1994 tot 2005
ArboNed Rotterdam.
functie: Secretaresse bedrijfsarts.
Persoons en medische gegevens invoeren, telefonische contacten
met werknemers en werkgevers, agendabeheer, spreekuur- en
keuringsafspraken inplannen en afhandelen, schriftelijk
informatie opvragen bij huisartsen en specialisten.
Inwerken van nieuwe collega’s.
Waarneming receptie en telefooncentrale.

1978 tot 1994
GAK/UWV
functie: Secretaresse Verzekeringsarts
Persoons en medische gegevens invoeren, spreekuurverslagen
typen, medische informatie opvragen bij huisartsen en
specialisten, agendabeheer, afspraken maken, telefonische
contacten met werknemers en werkgevers, receptie- en
telefoonafhandeling.

Werkervaring

15-09-2008 tot 01-01-2014
Delta Psychiatrisch Centrum, locatie Ruwaard van Puttenziekenhuis te Spijkenisse.
Medisch secretaresse poli Ouderen- en Volwassenenpsychiatrie en Geheugenpoli van 15-09-2008 tot 01-01-2014 (reorganisatie).
Werkzaamheden: Aanspreekpunt voor alle behandelaren en patiënten, receptie- en telefoonafhandeling, afspraken maken, agendabeheer,
patiënten- en signaleringslijsten verwerken in Word en Excel, DBC 's openen, afsluiten en verlengen, het uitwerken en afhandelen van brieven voor huisartsen en specialisten
(o.a. met een dictafoon), documenten scannen en faxen.

2005 tot 2008
Sanquin Bloedbank te Rotterdam, functie medewerkster medische donoradministratie,
Het uitvoeren en verzorgen van de donor-, patiënt- en
keuringsadministratie, het voeren van de medische en
administratieve correspondentie, opstellen van oproepplanningen
en het verrichten van de administratie rondom het oproepen van
donoren en patiënten, uitvoeren van telefoonbeheer en het te woord
staan van donoren, archiveren van donor-, patiënt en
keuringsgegevens.

1994 tot 2005
ArboNed Rotterdam.
functie: Secretaresse bedrijfsarts.
Persoons en medische gegevens invoeren, telefonische contacten
met werknemers en werkgevers, agendabeheer, spreekuur- en
keuringsafspraken inplannen en afhandelen, schriftelijk
informatie opvragen bij huisartsen en specialisten.
Inwerken van nieuwe collega’s.
Waarneming receptie en telefooncentrale.

1978 tot 1994
GAK/UWV
functie: Secretaresse Verzekeringsarts
Persoons en medische gegevens invoeren, spreekuurverslagen
typen, medische informatie opvragen bij huisartsen en
specialisten, agendabeheer, afspraken maken, telefonische
contacten met werknemers en werkgevers, receptie- en
telefoonafhandeling.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Goed), Engels (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Petra van Kol te bekijken

Mijn documenten