• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Door het uitoefenen van diverse functies heb ik uitstekende communicatieve en commerciële vaardigheden ontwikkeld en ben ik breed georiënteerd. Het bouwen en onderhouden van relaties, klant en…

Persoonlijk

Door het uitoefenen van diverse functies heb ik uitstekende communicatieve en commerciële vaardigheden ontwikkeld en ben ik breed georiënteerd. Het bouwen en onderhouden van relaties, klant en resultaatgerichtheid. Als ik mezelf zou moeten omschrijven zou ik mij klantgericht noemen en heb ik een dienstverlenende instelling. Werk resultaatgericht en gestructureerd, accuraat en ordelijk. Een duizendpoot en een teamplayer die de zaken snel oppakt. Een zeer representatieve vrolijke en enthousiaste vrouw met een verzorgde persoonlijkheid, met daarbij een hands-on mentaliteit. Sta graag klaar om collega’s en klanten op een snelle en effectieve manier te helpen. Doordat ik met vele verschillende systemen gewerkt heb, schrik ik niet van nieuwe systemen en zal ik het snel eigen maken.
Ik wordt blij van een goeie functie die aansluit op mijn interesses. Met mijn kennis en ervaring ben ik ervan overtuigd dat ik een positieve bijdrage kan leveren aan de ambitieuze doelstellingen van uw bedrijf. Tevens wil ik eraan toevoegen dat ik beschik over een HBO werk en denk niveau.
Graag krijg ik de mogelijkheid om mijn motivatie en CV in een persoonlijk gesprek verder toe te lichten.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

November 2014- heden Service adviseur
Versluis Automobielen (Skoda dealer)

* Planning van de werkzaamheden en het aanmaken en beheren van werkorders;
* Daarnaast zorg ik dat het proces van ontvangen, informeren en adviseren van de
klanten optimaal verloopt;
* Gastvrouw, ik ben het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, zowel aan de balie als telefonisch;
* Ik beheer het klantenbestand, investeer en onderhoud het relatienetwerk;
* Administratieve ondersteuning;
* Ondersteuning in de showroom van de verkoop van auto’s.

02-11-2013 tot 01-03-2014
Kansspelautoriteit, Facilitair coördinator / Management- administratieondersteuning
•Verlenen van ondersteunende diensten en adviseren van de directie met betrekking tot facilitaire werkzaamheden, zoals coördineren van interne verhuizingen, inrichten van de nieuwe locatie;
•Het behandelen van aanvragen voor (extra) huisvesting, apparatuur en meubilair en het houden van toezicht op de staat van onderhoud van de inventaris;
•Het in orde brengen van vergaderruimten;
•Assisteren en organiseren van o.a. bijeenkomsten, kleine verhuizingen;
•Offertes aanvragen;
•Het beheren van contracten en gebouwenonderhoud;
•Reprowerkzaamheden;
•Toners vervangen;
•Onderhouden van contacten met leveranciers in verband met storingen of gebreken aan apparatuur en goederen;
•Verhelpen van eenvoudige storingen aan kantoormachines en apparatuur;
•Controleren van de uitvoering van de werkzaamheden door externe dienstverleners volgens overeenkomst;
•Beheren van de beveiligingssystemen en toezien op de veiligheid in het pand;
•Toezicht houden op onderhoudswerkzaamheden door derden;
•Uitvoeren van overige onderhoudswerkzaamheden en (kleine) reparaties;
•Toezien op de diverse afvalstromen, zorg dragen voor de beschikbaarheid van de inzamelmiddelen;
•Het verzorgen van de schriftelijke en mondelinge verslaglegging over de uitgevoerde werkzaamheden;
•Optreden als eerste aanspreekpunt voor de medewerkers van KSA voor alle facilitaire aangelegenheden;
•Assisteren en organiseren van o.a. bijeenkomsten;
•Aansturen van de handyman intern;
•Agenda beheer.


10-06-2013 tot 09-08-2013
CIBG, Medewerker facilitaire zaken
•Verlenen van ondersteunende diensten en adviseren van de directie met betrekking tot gebouwgebonden activiteiten, zoals verhuizingen, inrichting en kantoorbenodigdheden;
•Agenda beheer;
•Reprowerkzaamheden;
•Het behandelen van aanvragen voor (extra) huisvesting, apparatuur en meubilair en het toetsen aan de geldende regelingen, het houden van toezicht op de staat van onderhoud van de inventaris;
•Onderhouden van contacten met leveranciers in verband met storingen of gebreken aan apparatuur en goederen;
•Controleren van de uitvoering van de werkzaamheden door externe dienstverleners volgens overeenkomst;
•Organiseren van interne evaluaties en klanttevredenheidsonderzoeken over de huishoudelijke dienstverlening, het beoordelen van de uitkomsten en het doen van voorstellen voor verbetering;
•Het verzorgen van de schriftelijke en mondelinge verslaglegging over de uitgevoerde werkzaamheden;
•Optreden als eerste aanspreekpunt voor de medewerkers van het CIBG voor alle facilitaire werkzaamheden;
•Uitvoeren, afhandelen en beheren van de inkopen, bijvoorbeeld op het gebied van kantoormeubilair, kantoorbenodigdheden, thee en koffie.

01-04-2013 tot 09-06-2013
Seaway Heavy Lifting, Receptioniste/Telefoniste
•Telefoon aannemen en doorzetten;
•Bezoekers, klanten en leveranciers ontvangen;
•Storingen aannemen en doorzetten naar de service desk;
•Verwerken van in en uitgaande post/mail.

01-04-2012 tot 01-04-2013
Verkaart groep, Medewerker facilitaire zaken
•Aansturen van interne en externe schoonmakers;
•Onderhoudscontract aanvragen;
•Gebouwbeheer en schoonmaakbeheer opstellen en beheren;
•Bijhouden van tankpassen en overzichten maken;
•Bijhouden van APK bedrijfsauto’s;
•Bezwaarschriften maken;
•Interieur verzorging bijv. Planten verzorging en bloemstukken maken ect.

Technisch beheer:
•Werkbonnen invoeren;
•Facturen gereed melden;
•Artikelen retourneren;
•Onderhoud contracten aanpassen;
•Storingsmappen maken;
•Materiaal invoeren ect.

Receptioniste/telefoniste:
•Aannemen en verwerken van alle binnenkomende telefoongesprekken;
•Ontvangen van gasten en begeleiding naar de gastheer/gastvrouw;
•Storingen aannemen en doorzetten naar de service desk;
•Verwerken van in/uitgaande post/mail bijv. Het versturen en in ontvangst nemen van pakketpost en openen van de inkomende post en verdelen naar afdeling;
•Administratief werkzaamheden bijv. inboeken van de factuur koppelen aan een boeknummer, en deze controleren op akkoord en doorzetten naar de administratie afdeling;
•De relatiedatabase beheren en onderhouden.

01-06-2011 tot 01-12-2011
van Leersum, Administratief / Telefoniste / Gastvrouw
•Artikelen retourneren;
•Bezoekers, klanten en leveranciers ontvangen;
•Klanten bellen voor bestellingen, bestellingen per e-mail of telefonisch aannemen en deze verwerken;
•Annuleringen doorgeven;
•Picklisten en pakbonnen maken en uitdraaien;
•Het aanleveren van orders aan het magazijn personeel;
•Bestellingen plaatsen bij leveranciers;
•Pakbonnen archiveren;
•Inkomende facturen van crediteuren controleren, op prijs en aantal met behulp van de gearchiveerde pakbonnen van de ontvangen goederen;
•Geleverde goederen van pakbonnen controleren en aanpassen;
•Facturen maken en opsturen naar klanten ect.

01-11-2008 tot 01-05-2011
NICTIZ, Receptioniste/Telefoniste

•Administratief werk;
•Evenementen en vergaderzalen klaarzetten en deze ondersteunen;
•Ontvangen van gasten en begeleiding naar de gastheer/gastvrouw;
•Meerdere telefonische taken: Keuzemenu inspreken voor het Landelijk schakelpunt( LSP ) Aannemen en verwerken van alle binnenkomende telefoongesprekken
•Agenda beheer en beheren van de reserveringen voor vergaderruimtes via het intranet
•Reprowerkzaamheden;
•Toners vervangen;
•Lichte storingen van bijv. defecte lamp en-of koffieautomaat zelf oplossen;
•Inkopen en bestellingen plaatsen voor kantoor, archief en kantine bevoorrading;
•Verwerken van in/uitgaande post/mail bijv. Het versturen en in ontvangst nemen van pakketpost en openen van de inkomende post en verdelen naar afdeling;
•Beheren van de lunchbestellingen en verzorgen catering vrijdagmiddagborrel
•De relatiedatabase beheren en onderhouden;
•Facilitaire werkzaamheden.

2004 – 2005 Telefoniste/Planning
Neyhof ( Technische installatie )
⦁Klanten telefonische benaderen voor afspraken en/of betaal achterstand;
⦁Monteurs inplannen en aansturen;
⦁Administratief werkzaamheden.

2000 - 2005 Interieurverzorgster
Eigen schoonmaak bedrijf
⦁Interieur verzorging op verschillende locaties.

1986 – 1996 Verkoopster
Massa Schoen
⦁Klanten adviseren;
⦁De medewerkers adviseren in de verkoop en de inrichting van de zaak.

1989 – 1990 Inpakster
Zeep Fabriek
⦁Inpakken.

1987 – 1988 Verkoopster
Kledingdump
⦁Klanten adviseren;
⦁Verkoop.

1987 – 1987 Verkoopster
Dolcis
⦁Klanten adviseren;
⦁Verkoop.

Werkervaring

November 2014- heden Service adviseur
Versluis Automobielen (Skoda dealer)

* Planning van de werkzaamheden en het aanmaken en beheren van werkorders;
* Daarnaast zorg ik dat het proces van ontvangen, informeren en adviseren van de
klanten optimaal verloopt;
* Gastvrouw, ik ben het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, zowel aan de balie als telefonisch;
* Ik beheer het klantenbestand, investeer en onderhoud het relatienetwerk;
* Administratieve ondersteuning;
* Ondersteuning in de showroom van de verkoop van auto’s.

02-11-2013 tot 01-03-2014
Kansspelautoriteit, Facilitair coördinator / Management- administratieondersteuning
•Verlenen van ondersteunende diensten en adviseren van de directie met betrekking tot facilitaire werkzaamheden, zoals coördineren van interne verhuizingen, inrichten van de nieuwe locatie;
•Het behandelen van aanvragen voor (extra) huisvesting, apparatuur en meubilair en het houden van toezicht op de staat van onderhoud van de inventaris;
•Het in orde brengen van vergaderruimten;
•Assisteren en organiseren van o.a. bijeenkomsten, kleine verhuizingen;
•Offertes aanvragen;
•Het beheren van contracten en gebouwenonderhoud;
•Reprowerkzaamheden;
•Toners vervangen;
•Onderhouden van contacten met leveranciers in verband met storingen of gebreken aan apparatuur en goederen;
•Verhelpen van eenvoudige storingen aan kantoormachines en apparatuur;
•Controleren van de uitvoering van de werkzaamheden door externe dienstverleners volgens overeenkomst;
•Beheren van de beveiligingssystemen en toezien op de veiligheid in het pand;
•Toezicht houden op onderhoudswerkzaamheden door derden;
•Uitvoeren van overige onderhoudswerkzaamheden en (kleine) reparaties;
•Toezien op de diverse afvalstromen, zorg dragen voor de beschikbaarheid van de inzamelmiddelen;
•Het verzorgen van de schriftelijke en mondelinge verslaglegging over de uitgevoerde werkzaamheden;
•Optreden als eerste aanspreekpunt voor de medewerkers van KSA voor alle facilitaire aangelegenheden;
•Assisteren en organiseren van o.a. bijeenkomsten;
•Aansturen van de handyman intern;
•Agenda beheer.


10-06-2013 tot 09-08-2013
CIBG, Medewerker facilitaire zaken
•Verlenen van ondersteunende diensten en adviseren van de directie met betrekking tot gebouwgebonden activiteiten, zoals verhuizingen, inrichting en kantoorbenodigdheden;
•Agenda beheer;
•Reprowerkzaamheden;
•Het behandelen van aanvragen voor (extra) huisvesting, apparatuur en meubilair en het toetsen aan de geldende regelingen, het houden van toezicht op de staat van onderhoud van de inventaris;
•Onderhouden van contacten met leveranciers in verband met storingen of gebreken aan apparatuur en goederen;
•Controleren van de uitvoering van de werkzaamheden door externe dienstverleners volgens overeenkomst;
•Organiseren van interne evaluaties en klanttevredenheidsonderzoeken over de huishoudelijke dienstverlening, het beoordelen van de uitkomsten en het doen van voorstellen voor verbetering;
•Het verzorgen van de schriftelijke en mondelinge verslaglegging over de uitgevoerde werkzaamheden;
•Optreden als eerste aanspreekpunt voor de medewerkers van het CIBG voor alle facilitaire werkzaamheden;
•Uitvoeren, afhandelen en beheren van de inkopen, bijvoorbeeld op het gebied van kantoormeubilair, kantoorbenodigdheden, thee en koffie.

01-04-2013 tot 09-06-2013
Seaway Heavy Lifting, Receptioniste/Telefoniste
•Telefoon aannemen en doorzetten;
•Bezoekers, klanten en leveranciers ontvangen;
•Storingen aannemen en doorzetten naar de service desk;
•Verwerken van in en uitgaande post/mail.

01-04-2012 tot 01-04-2013
Verkaart groep, Medewerker facilitaire zaken
•Aansturen van interne en externe schoonmakers;
•Onderhoudscontract aanvragen;
•Gebouwbeheer en schoonmaakbeheer opstellen en beheren;
•Bijhouden van tankpassen en overzichten maken;
•Bijhouden van APK bedrijfsauto’s;
•Bezwaarschriften maken;
•Interieur verzorging bijv. Planten verzorging en bloemstukken maken ect.

Technisch beheer:
•Werkbonnen invoeren;
•Facturen gereed melden;
•Artikelen retourneren;
•Onderhoud contracten aanpassen;
•Storingsmappen maken;
•Materiaal invoeren ect.

Receptioniste/telefoniste:
•Aannemen en verwerken van alle binnenkomende telefoongesprekken;
•Ontvangen van gasten en begeleiding naar de gastheer/gastvrouw;
•Storingen aannemen en doorzetten naar de service desk;
•Verwerken van in/uitgaande post/mail bijv. Het versturen en in ontvangst nemen van pakketpost en openen van de inkomende post en verdelen naar afdeling;
•Administratief werkzaamheden bijv. inboeken van de factuur koppelen aan een boeknummer, en deze controleren op akkoord en doorzetten naar de administratie afdeling;
•De relatiedatabase beheren en onderhouden.

01-06-2011 tot 01-12-2011
van Leersum, Administratief / Telefoniste / Gastvrouw
•Artikelen retourneren;
•Bezoekers, klanten en leveranciers ontvangen;
•Klanten bellen voor bestellingen, bestellingen per e-mail of telefonisch aannemen en deze verwerken;
•Annuleringen doorgeven;
•Picklisten en pakbonnen maken en uitdraaien;
•Het aanleveren van orders aan het magazijn personeel;
•Bestellingen plaatsen bij leveranciers;
•Pakbonnen archiveren;
•Inkomende facturen van crediteuren controleren, op prijs en aantal met behulp van de gearchiveerde pakbonnen van de ontvangen goederen;
•Geleverde goederen van pakbonnen controleren en aanpassen;
•Facturen maken en opsturen naar klanten ect.

01-11-2008 tot 01-05-2011
NICTIZ, Receptioniste/Telefoniste

•Administratief werk;
•Evenementen en vergaderzalen klaarzetten en deze ondersteunen;
•Ontvangen van gasten en begeleiding naar de gastheer/gastvrouw;
•Meerdere telefonische taken: Keuzemenu inspreken voor het Landelijk schakelpunt( LSP ) Aannemen en verwerken van alle binnenkomende telefoongesprekken
•Agenda beheer en beheren van de reserveringen voor vergaderruimtes via het intranet
•Reprowerkzaamheden;
•Toners vervangen;
•Lichte storingen van bijv. defecte lamp en-of koffieautomaat zelf oplossen;
•Inkopen en bestellingen plaatsen voor kantoor, archief en kantine bevoorrading;
•Verwerken van in/uitgaande post/mail bijv. Het versturen en in ontvangst nemen van pakketpost en openen van de inkomende post en verdelen naar afdeling;
•Beheren van de lunchbestellingen en verzorgen catering vrijdagmiddagborrel
•De relatiedatabase beheren en onderhouden;
•Facilitaire werkzaamheden.

2004 – 2005 Telefoniste/Planning
Neyhof ( Technische installatie )
⦁Klanten telefonische benaderen voor afspraken en/of betaal achterstand;
⦁Monteurs inplannen en aansturen;
⦁Administratief werkzaamheden.

2000 - 2005 Interieurverzorgster
Eigen schoonmaak bedrijf
⦁Interieur verzorging op verschillende locaties.

1986 – 1996 Verkoopster
Massa Schoen
⦁Klanten adviseren;
⦁De medewerkers adviseren in de verkoop en de inrichting van de zaak.

1989 – 1990 Inpakster
Zeep Fabriek
⦁Inpakken.

1987 – 1988 Verkoopster
Kledingdump
⦁Klanten adviseren;
⦁Verkoop.

1987 – 1987 Verkoopster
Dolcis
⦁Klanten adviseren;
⦁Verkoop.

Lees meer

Opleiding

Biologische school
Facilitair Dienstverlening
Diploma behaald
Klant- en servicegericht werken
Diploma behaald
Acute Zorg
Klantgericht telefoneren
PowerPoint
Excel
Word
Outlook.

Opleiding

Biologische school
Facilitair Dienstverlening
Diploma behaald
Klant- en servicegericht werken
Diploma behaald
Acute Zorg
Klantgericht telefoneren
PowerPoint
Excel
Word
Outlook.

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

Mijn passie is koken maar ik vind het ook leuk om te gaan uit eten.
Lezen.
Feesten organiseren in de privé sfeer maar ook op het werk.
Mijn kinderen verzorgen en ondersteunen en klaarstaan voor wie dan ook.
Creatief bezig zijn bijvoorbeeld: kunst/portretschilderen, knutselen.
Muziek luisteren en concerten bezoeken.
In de tuin te werken en bloemstukken maken.

Hobby's & interesses

Mijn passie is koken maar ik vind het ook leuk om te gaan uit eten.
Lezen.
Feesten organiseren in de privé sfeer maar ook op het werk.
Mijn kinderen verzorgen en ondersteunen en klaarstaan voor wie dan ook.
Creatief bezig zijn bijvoorbeeld: kunst/portretschilderen, knutselen.
Muziek luisteren en concerten bezoeken.
In de tuin te werken en bloemstukken maken.

Lees meer

Eigenschappen

Ik ben klantgericht, en heb een dienstverlenende instelling. Werk resultaatgericht en gestructureerd, een teamplayer die de zaken snel oppakt. Zeer representatieve, vrolijke en een enthousiaste vrouw. Sta graag klaar om collega's op een snelle en effectieve manier te helpen. Tevens ben ik leergierig en sta ik open voor nieuwe uitdagingen, waardoor de mogelijkheid bestaat een stapje hogerop te komen in mijn loopbaan.

Eigenschappen

Ik ben klantgericht, en heb een dienstverlenende instelling. Werk resultaatgericht en gestructureerd, een teamplayer die de zaken snel oppakt. Zeer representatieve, vrolijke en een enthousiaste vrouw. Sta graag klaar om collega's op een snelle en effectieve manier te helpen. Tevens ben ik leergierig en sta ik open voor nieuwe uitdagingen, waardoor de mogelijkheid bestaat een stapje hogerop te komen in mijn loopbaan.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Claudia Siemeling te bekijken