• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


• Open en ondernemend ! • Met een gedegen kennis van de financiële administratie en mijn aangeboren commerciële talent ben ik een solide basis • waar men op kan bouwen. • • Finance -…

Persoonlijk

• Open en ondernemend !

• Met een gedegen kennis van de financiële administratie en mijn aangeboren commerciële talent ben ik een solide basis
• waar men op kan bouwen.

• Finance - Dutch Brand House International BV 09-2013 tot

• Na een herstart juli 2013 ben ik gevraagd om tijdelijk de debiteurenadministratie weer op orde te brengen. De tijd brengt het met zich mee dat het innen van debiteuren een moeizame en tijdrovende taak is. Vol enthousiasme ben ik daar momenteel nog steeds mee bezig. Het is een uitdaging om een bedrijf te helpen in moeilijkere tijden en mee te dragen in de herstart.



• Finance - Dutch Brand House B.V 08-2012 tot 05-2013

• Bij Dutch Brand House BV, die onder meer de sportmerken Falcon en Sjeng Sports op de markt brengen,heb ik mijn ervaring verder kunnen uitbouwen. Met veel plezier en enthousiasme heb ik mij de fijne kneepjes van de administratie in de modebranche eigen gemaakt . Voor iemand die 26 jaar in de Metaal werkzaam is geweest was dit een plezierige en leerzame periode.
• In deze functie heb ik zorg gedragen voor de complete financiële administratie. Tijdens de begin fase met 2 medewerkers en de laatste maanden alleen, vanwege de toenemende gevolgen van de recessie.

• Kerntaken:
• Debiteuren-Crediteren Beheer
• Salarisadministratie
• Samenstellen van dagelijkse en maandelijkse rapportages
• Voorbereiden van de jaarrekeningen
• Belastingaangiften
• Financiële afhandeling inkoop goederen



• Detachering - Dutch Brand House B.V. 05-2012 tot 08-2012

• Via Uitzendbureau Carrière ben ik terecht gekomen bij Dutch Brand House BV. Een leerzame kans die dankzij de inzet van Michel Huijskens heeft geresulteerd in een vast dienstverband bij Dutch Brand House B.V.


• Office Manager - Soester Gieterij B.V. 02-1985 tot 01-2012

• In deze periode heb ik mij alle vaardigheden, zo nodig met bijscholing, eigen gemaakt wat betreft de financiële en verkoopadministratie van een bedrijf. Het bedrijf is in deze periode gegroeid van een klein bedrijf met een omzet van 1 miljoen euro naar een bedrijf, dat na een noodzakelijke verhuizing ,is uit gegroeid tot een omzet van 8 miljoen euro. Als rechterhand van de directie heb ik mij altijd als een vis in het water gevoeld.

• Kerntaken:
• Verkoop
• Inkoop
• Financiële administratie van A tot Z
• Lid Managementteam

• Supermarkt Jan Koot 09-1979 tot 12-1984

• Na een fantastische schoolperiode ben ik een aantal maanden naar Oostenrijk vertrokken om daar ervaring op te doen in een Hotel. Na terugkomst heb ik enkele jaren voor mijn vader gewerkt die eigenaar was van een supermarkt met slagerij.

• Opleiding

• HAVO
• Middenstandsdiploma
• Praktijk Diploma Boekhouden
• Financieel Management
• Salarisadministratie

• Vaardigheden

• HBO werk- en denkniveau
• Open voor nieuwe uitdagingen
• Commercieel ingesteld
• Goede communicatieve en sociale vaardigheden
• Proactief en daadkrachtig
• Motiverend
• Goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal, zowel in woord als geschrift
• Goede beheersing van het MS office pakket
• Goede beheersing van Exact

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Duits (Goed), Engels (Goed)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Handel (detail)
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Ingrid Graffner te bekijken

Mijn documenten