• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Na 11 jaar met veel plezier werkzaam te zijn geweest bij KnaapenGroep ben ik helaas door een reorganisatie op straat komen te staan . Ik ben sociaal, open, creatief, initiatiefrijk, positief, eerlijk,…

Persoonlijk

Na 11 jaar met veel plezier werkzaam te zijn geweest bij KnaapenGroep ben ik helaas door een reorganisatie op straat komen te staan . Ik ben sociaal, open, creatief, initiatiefrijk, positief, eerlijk, breed maatschappelijk geïnteresseerd, zorgvuldig en nauwgezet, vastberaden, kritisch, nieuwsgierig, luisteraar, inlevend.
Verder ben ik ben graag onder de mensen, maar kan evengoed zelfstandig werken. Ik zal altijd proberen het onderste uit de kan te halen, simpelweg omdat ik niet van half werk houdt. In een creatieve omgeving voel ik me als een vis in het water.

Referenties

Mira van den Boogaard
Manager bedrijfsvoering KnaapenGroep

Nanne is een betrokken, gedreven medewerkster die altijd haar maximale aan de organisatie bij wil dragen. Ze is ontzettend creatief en oplossingsgericht: met weinig (financiële) middelen weet zij goede, doelgerichte en vernieuwende producten en instrumenten te ontwikkelen. Hierbij verliest zij de doelgroep niet uit het oog. Nanne is toegankelijk, collegiaal en altijd bereid een handje te helpen. Ook is ze flexibel en meedenkend. Ik heb jaren met haar mogen samenwerken en dat altijd als zeer positief en prettig ervaren. Als haar leidinggevende vind ik het uiterst jammer zo’n waardevolle kracht te verliezen. Ze is absoluut een aanwinst voor een bedrijf.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2008 tot 2014
Communicatie medewerker
Werkgever: KnaapenGroep, Son en Breugel
Werkgebied: renovatie en onderhoud van sociale huurwoningen met als voornaamste opdrachtgevers woningcorporaties.
Werkzaamheden: medeverantwoordelijk voor de interne en externe communicatie. Beheer en onderhoud digitale media (web- en intranetsite en digitale nieuwsbrief). Ontwikkelen nieuwe huisstijl, inclusief web-en intranetsite en fotografie, onderhouden en doorontwikkelen van de huisstijl. Produceren van het personeelsblad, brochures, bewonerskranten en advertenties. Inrichten van model -en directiewoningen en het organiseren van evenementen als symposia, bewonersinformatieavonden en opleverfestiviteiten.

Projecten:
Ontwikkelen en implementeren nieuwe huisstijl, januari 2012-december 2012
De oude huisstijl van Knaapen was sterk verouderd en de uitstraling sloot niet meer aan op de visie en de strategie. Gedurende 2012 heb ik in samenwerking met collega’s en externen een compleet nieuwe huisstijl ontwikkeld en fasegewijs doorgevoerd. Hierbij zijn we vanuit de absolute basis (de missie en visie) gestart: welk imago wil Knaapen bereiken bij haar stakeholders, nu en op de lange(re) termijn. Vervolgens zijn de factoren waarop het bedrijf zich wil onderscheiden expliciet gemaakt en doorvertaald naar alle huisstijlelementen (kleurkeuze, lettertype, beeldtaal, etc.) en huisstijlinstrumenten (website, wagenpark, bedrijfskleding, etc.)

Opzetten nieuwe website en intranetsite, januari 2012 – april 2012
De uitstraling en werking van de oude website waren sterk verouderd. De nieuwe huisstijl was meteen een goede aanleiding om een geheel nieuwe website te ontwikkelen, in aansluiting op het gewenste imago en gebruikersgemak. Tevens is een intranetsite ontwikkeld ter verbetering van de informatieverstrekking en efficienty richting alle medewerkers.
Reden van vertrek: reorganisatie

2003 tot 2008
Telefoniste/Receptioniste (2003-2008)
Werkgever: KnaapenGroep, Son en Breugel
Werkgebied: renovatie en onderhoud van sociale huurwoningen met als voornaamste opdrachtgevers woningcorporaties.
Werkzaamheden: verantwoordelijk voor in- en uitkomend telefoonverkeer. Een uitgebreid pakket aan secretariële en facilitaire taken waaronder: (bewoners)brieven schrijven en versturen, notuleren, garantiemappen aanmaken, afschrijven van offertes, bijhouden van de voorraad drukwerk- en kantoorartikelen, inplannen van vergaderingen en vergaderruimtes, zorg dragen voor alle inkomende en uitgaande post en het organiseren van personeelsactiviteiten.

2002 tot 2003
Telefoniste/Receptioniste
Werkgever: ODME, Eindhoven
Werkgebied: ODME ontwikkelde, maakte en verkocht wereldwijd apparatuur voor de optische media.
Werkzaamheden: verantwoordelijk voor het in- en uitkomend telefoonverkeer (voornamelijk internationaal, goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift was belangrijk.) Inplannen van vergaderingen en vergaderruimtes t.b.v. trainingen en vergaderingen. Zorg dragen voor alle inkomende -en uitgaande post. Boeken van vluchten en hotels voor buitenlandse bezoekers, afnemers en cursisten.
Reden van vertrek: reorganisatie.

1999 tot 2002
Medewerker Service Centrum Hypotheken
Werkgever: Rabobank Nederland, Eindhoven
Werkgebied: hypothecaire bankzaken
Werkzaamheden: administratief verwerken en archiveren van hypotheekaanvragen.
Vaste vervangster van de directiesecretaresse bij haar afwezigheid.
Reden van vertrek: ik wilde parttime gaan werken i.v.m. gezinsuitbreiding, hier was geen mogelijk toe.

1998 tot 1999
Administratief medewerkster
Werkgever: Inkasso Unie, Eindhoven
Werkgebied: Incassodiensten
Werkzaamheden: administratieve werkzaamheden o.a. bestaande uit het verwerken van de inkomende post, scannen en indexeren. Verwerken van debiteurengegevens en retourpost schrijven en verzenden.
Reden van vertrek: ik wilde graag een baan met meer uitdaging.

Werkervaring

2008 tot 2014
Communicatie medewerker
Werkgever: KnaapenGroep, Son en Breugel
Werkgebied: renovatie en onderhoud van sociale huurwoningen met als voornaamste opdrachtgevers woningcorporaties.
Werkzaamheden: medeverantwoordelijk voor de interne en externe communicatie. Beheer en onderhoud digitale media (web- en intranetsite en digitale nieuwsbrief). Ontwikkelen nieuwe huisstijl, inclusief web-en intranetsite en fotografie, onderhouden en doorontwikkelen van de huisstijl. Produceren van het personeelsblad, brochures, bewonerskranten en advertenties. Inrichten van model -en directiewoningen en het organiseren van evenementen als symposia, bewonersinformatieavonden en opleverfestiviteiten.

Projecten:
Ontwikkelen en implementeren nieuwe huisstijl, januari 2012-december 2012
De oude huisstijl van Knaapen was sterk verouderd en de uitstraling sloot niet meer aan op de visie en de strategie. Gedurende 2012 heb ik in samenwerking met collega’s en externen een compleet nieuwe huisstijl ontwikkeld en fasegewijs doorgevoerd. Hierbij zijn we vanuit de absolute basis (de missie en visie) gestart: welk imago wil Knaapen bereiken bij haar stakeholders, nu en op de lange(re) termijn. Vervolgens zijn de factoren waarop het bedrijf zich wil onderscheiden expliciet gemaakt en doorvertaald naar alle huisstijlelementen (kleurkeuze, lettertype, beeldtaal, etc.) en huisstijlinstrumenten (website, wagenpark, bedrijfskleding, etc.)

Opzetten nieuwe website en intranetsite, januari 2012 – april 2012
De uitstraling en werking van de oude website waren sterk verouderd. De nieuwe huisstijl was meteen een goede aanleiding om een geheel nieuwe website te ontwikkelen, in aansluiting op het gewenste imago en gebruikersgemak. Tevens is een intranetsite ontwikkeld ter verbetering van de informatieverstrekking en efficienty richting alle medewerkers.
Reden van vertrek: reorganisatie

2003 tot 2008
Telefoniste/Receptioniste (2003-2008)
Werkgever: KnaapenGroep, Son en Breugel
Werkgebied: renovatie en onderhoud van sociale huurwoningen met als voornaamste opdrachtgevers woningcorporaties.
Werkzaamheden: verantwoordelijk voor in- en uitkomend telefoonverkeer. Een uitgebreid pakket aan secretariële en facilitaire taken waaronder: (bewoners)brieven schrijven en versturen, notuleren, garantiemappen aanmaken, afschrijven van offertes, bijhouden van de voorraad drukwerk- en kantoorartikelen, inplannen van vergaderingen en vergaderruimtes, zorg dragen voor alle inkomende en uitgaande post en het organiseren van personeelsactiviteiten.

2002 tot 2003
Telefoniste/Receptioniste
Werkgever: ODME, Eindhoven
Werkgebied: ODME ontwikkelde, maakte en verkocht wereldwijd apparatuur voor de optische media.
Werkzaamheden: verantwoordelijk voor het in- en uitkomend telefoonverkeer (voornamelijk internationaal, goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift was belangrijk.) Inplannen van vergaderingen en vergaderruimtes t.b.v. trainingen en vergaderingen. Zorg dragen voor alle inkomende -en uitgaande post. Boeken van vluchten en hotels voor buitenlandse bezoekers, afnemers en cursisten.
Reden van vertrek: reorganisatie.

1999 tot 2002
Medewerker Service Centrum Hypotheken
Werkgever: Rabobank Nederland, Eindhoven
Werkgebied: hypothecaire bankzaken
Werkzaamheden: administratief verwerken en archiveren van hypotheekaanvragen.
Vaste vervangster van de directiesecretaresse bij haar afwezigheid.
Reden van vertrek: ik wilde parttime gaan werken i.v.m. gezinsuitbreiding, hier was geen mogelijk toe.

1998 tot 1999
Administratief medewerkster
Werkgever: Inkasso Unie, Eindhoven
Werkgebied: Incassodiensten
Werkzaamheden: administratieve werkzaamheden o.a. bestaande uit het verwerken van de inkomende post, scannen en indexeren. Verwerken van debiteurengegevens en retourpost schrijven en verzenden.
Reden van vertrek: ik wilde graag een baan met meer uitdaging.

Lees meer

Opleiding

03-03-2014 tot heden
Mediaschool
Instituut voor mediaopleidingen Belgie.
Afstudeerrichting: Thuisstudie grafisch vormgever.

1993 tot 1996
Beeldende kunst en vormgeving
Instelling: Hogeschool voor de Kunsten Maastricht.
Afstudeerrichting: propedeuse in beeldende kunst en vormgeving, mode-en textiel vormgeving.

1990 tot 1992
Havo
Instelling: Gemeentelijke Scholengemeenschap Genderdal (GSG) in Eindhoven
Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Frans, Duits, geschiedenis en staatsinrichting en tekenen.

1988 tot 1990
Mavo
Instelling: Gemeentelijke Scholengemeenschap Genderdal (GSG) in Eindhoven
Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Frans, Duits, handelskennis, geschiedenis en staatsinrichting en tekenen.

Opleiding

03-03-2014 tot heden
Mediaschool
Instituut voor mediaopleidingen Belgie.
Afstudeerrichting: Thuisstudie grafisch vormgever.

1993 tot 1996
Beeldende kunst en vormgeving
Instelling: Hogeschool voor de Kunsten Maastricht.
Afstudeerrichting: propedeuse in beeldende kunst en vormgeving, mode-en textiel vormgeving.

1990 tot 1992
Havo
Instelling: Gemeentelijke Scholengemeenschap Genderdal (GSG) in Eindhoven
Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Frans, Duits, geschiedenis en staatsinrichting en tekenen.

1988 tot 1990
Mavo
Instelling: Gemeentelijke Scholengemeenschap Genderdal (GSG) in Eindhoven
Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Frans, Duits, handelskennis, geschiedenis en staatsinrichting en tekenen.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Goed), Engels (Goed), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed), Duits (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Decorontwerper, Grafisch Ontwerper, Reclameontwerper
  • Sector: ICT
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Nanne Jankovic te bekijken

Mijn documenten