• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Mijn functieomschrijving laat zich wat moeilijk vastleggen. In mijn meer dan 25-jarige loopbaan heb ik namelijk gewerkt bij diverse organisaties en daardoor mijn werkterrein uit kunnen breiden van…

Persoonlijk

Mijn functieomschrijving laat zich wat moeilijk vastleggen. In mijn meer dan 25-jarige loopbaan heb ik namelijk gewerkt bij diverse organisaties en daardoor mijn werkterrein uit kunnen breiden van algemeen secretaresse, afdelingssecretaresse, office manager, directiesecretaresse tot een breed inzetbare marketing ondersteunende medewerker. Daarnaast heb ik ervaring op het gebied van grafische vormgeving en weet ik hoe evenementen georganiseerd en gecoördineerd moeten worden. Ook het aansturen van mensen vind ik geen probleem.

Ik noem mijzelf daarom ook een 'all rounder'. Iemand die zowel op marketingondersteunend gebied, als office manager / management of personal assistant en als organisator goed uit de verf komt.

Ik ben een regelaar, hou ervan om zaken te organiseren, coördineren en te plannen. Ik hou van structuur en overzicht en kan beslissingen nemen. Daarnaast heb ik een sterk verantwoordelijkheidsgevoel. Ik ben ook een doorzetter, spontaan, energiek, flexibel, eerlijk en betrouwbaar. Ik kan uitstekend zelfstandig werken maar ook ondersteunende werkzaamheden ga ik niet uit de weg. Ik vind het prettig en ook belangrijk om met collega's contact te hebben en te kunnen overleggen.
Vanzelfsprekend heb ik ervaring met de inzet van communicatiemiddelen en social media.

Interesses: nieuwe uitdagingen, reizen, natuur, cultuur, design (vooral Italiaans), gastronomie, theater.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

01-12-2014 tot heden
• Qutec Engineering BV. Apeldoorn
Functie: parttime (24 uur) Office Manager & Social Media verantwoordelijke.
Mijn werkzaamheden:
• websitebeheer (cms);
• pr-activiteiten via social media en nieuwsbrieven;
• beheren dossiers opdrachtgevers en medewerkers;
• bijhouden personeelsadministratie;
• (uren-)administratie;
• facturatie;
• ondersteuning werkzaamheden directeur;
• advisering directeur;
• ondersteuning werkzaamheden projectmanagers;
• notuleren;
• bewaking kwaliteitsbeleid.

01-01-2010 tot 31-01-2014
• Veluws Bureau voor Toerisme (ontstaan door fusie van de drie Regionale VVV’s op de Veluwe), Apeldoorn.
Functie: fulltime (ondersteunende) medewerkster Marketing & Communicatie (ik ben echter geen marketeer).
Mijn werkzaamheden:
• beheren van de participantendatabase;
• het schrijven van teksten voor websites;
• het schrijven en redigeren van brieven en persberichten en het schrijven en redigeren en vertalen van teksten in het Duits en Engels;
• contact onderhouden met persdiensten;
• verantwoordelijk voor de organisatie en de coördinatie van de VVV-Apeldoorn zomermarkten (3 maal,
met per keer circa 200 deelnemers);
• het aansturen van de vrijwilligers op de zomermarkten en de vrijwilligers ook betrekken bij de organisatie
van de zomermarkten;
• het vervaardigen van diverse drukwerken in Indesign en andere grafische programma’s;
• het samenstellen van de VVV Veluwe Recreatie- & Evenementenkranten, wat o.a. inhield het vormgeven
(via Indesign) van de krant voor zowel de drukwerk- als de digitale uitgave. Ik zorgde tevens voor de
bewaking van de deadlines;
• het zowel mede- als zelfstandig organiseren van beurzen en evenementen;
• het als gastvrouw verstrekken van toeristische informatie over de Veluwe op beurzen in Nederland, België
en Duitsland notuleren van bijeenkomsten (o.a. RvT) bij afwezigheid van secretaresse;
• het verzamelen van e-mailadressen door middel van acties op deze beurzen;
• notuleren van bijeenkomsten (o.a. RvT) bij afwezigheid van secretaresse.

01-12-1996 tot 31-12-2009
• VVV Regio Apeldoorn, later genaamd Regio VVV Veluwe IJsselvallei, Apeldoorn.
Functie: fulltime directiesecretaresse & medewerkster Marketing.
Mijn werkzaamheden:
Secretarieel
• diverse secretariële werkzaamheden zoals het opstellen van personeels- en andere contracten, zakelijke
correspondentie, bewaken van de huisstijl, agendabewaking, organiseren van bijeenkomsten en notuleren.
Marketing
• het beheren van het ledenbestand van VVV Veluwe IJsselvallei;
• ledencontact Regio VVV en andere zakelijke contacten;
• acquisitie richting de kleinschalige accommodatieverblijven;
• redactiemedewerker Apeldoorns Uitburo (o.a. beheren van de website en contact onderhouden met
culturele- en andere instellingen).

01-09-1996 tot 30-11-1996
• Reclamebureau Zeylmaker & Partners, Apeldoorn.
Functie: fulltime directiesecretaresse.

01-10-1994 tot 31-08-1996
• Quint & Partners bv / Bureau voor Communicatie, Apeldoorn.
Functie: fulltime directiesecretaresse.

01-04-1992 tot 30-09-1994
• Nederlandse Onderneming voor Energie en Milieu (NOVEM), Apeldoorn.
Functie: fulltime afdelingssecretaresse van 15 medewerkers.

01-08-1985 tot 31-03-1992
• Prijsregeling Midden Nederland, rayon A.V.V.Z., Apeldoorn.
Functie: parttime en vervolgens fulltime secretaresse waarbij na verloop van tijd ook behoorde het voorzitten van prijsaanbestedingen.

Werkervaring

01-12-2014 tot heden
• Qutec Engineering BV. Apeldoorn
Functie: parttime (24 uur) Office Manager & Social Media verantwoordelijke.
Mijn werkzaamheden:
• websitebeheer (cms);
• pr-activiteiten via social media en nieuwsbrieven;
• beheren dossiers opdrachtgevers en medewerkers;
• bijhouden personeelsadministratie;
• (uren-)administratie;
• facturatie;
• ondersteuning werkzaamheden directeur;
• advisering directeur;
• ondersteuning werkzaamheden projectmanagers;
• notuleren;
• bewaking kwaliteitsbeleid.

01-01-2010 tot 31-01-2014
• Veluws Bureau voor Toerisme (ontstaan door fusie van de drie Regionale VVV’s op de Veluwe), Apeldoorn.
Functie: fulltime (ondersteunende) medewerkster Marketing & Communicatie (ik ben echter geen marketeer).
Mijn werkzaamheden:
• beheren van de participantendatabase;
• het schrijven van teksten voor websites;
• het schrijven en redigeren van brieven en persberichten en het schrijven en redigeren en vertalen van teksten in het Duits en Engels;
• contact onderhouden met persdiensten;
• verantwoordelijk voor de organisatie en de coördinatie van de VVV-Apeldoorn zomermarkten (3 maal,
met per keer circa 200 deelnemers);
• het aansturen van de vrijwilligers op de zomermarkten en de vrijwilligers ook betrekken bij de organisatie
van de zomermarkten;
• het vervaardigen van diverse drukwerken in Indesign en andere grafische programma’s;
• het samenstellen van de VVV Veluwe Recreatie- & Evenementenkranten, wat o.a. inhield het vormgeven
(via Indesign) van de krant voor zowel de drukwerk- als de digitale uitgave. Ik zorgde tevens voor de
bewaking van de deadlines;
• het zowel mede- als zelfstandig organiseren van beurzen en evenementen;
• het als gastvrouw verstrekken van toeristische informatie over de Veluwe op beurzen in Nederland, België
en Duitsland notuleren van bijeenkomsten (o.a. RvT) bij afwezigheid van secretaresse;
• het verzamelen van e-mailadressen door middel van acties op deze beurzen;
• notuleren van bijeenkomsten (o.a. RvT) bij afwezigheid van secretaresse.

01-12-1996 tot 31-12-2009
• VVV Regio Apeldoorn, later genaamd Regio VVV Veluwe IJsselvallei, Apeldoorn.
Functie: fulltime directiesecretaresse & medewerkster Marketing.
Mijn werkzaamheden:
Secretarieel
• diverse secretariële werkzaamheden zoals het opstellen van personeels- en andere contracten, zakelijke
correspondentie, bewaken van de huisstijl, agendabewaking, organiseren van bijeenkomsten en notuleren.
Marketing
• het beheren van het ledenbestand van VVV Veluwe IJsselvallei;
• ledencontact Regio VVV en andere zakelijke contacten;
• acquisitie richting de kleinschalige accommodatieverblijven;
• redactiemedewerker Apeldoorns Uitburo (o.a. beheren van de website en contact onderhouden met
culturele- en andere instellingen).

01-09-1996 tot 30-11-1996
• Reclamebureau Zeylmaker & Partners, Apeldoorn.
Functie: fulltime directiesecretaresse.

01-10-1994 tot 31-08-1996
• Quint & Partners bv / Bureau voor Communicatie, Apeldoorn.
Functie: fulltime directiesecretaresse.

01-04-1992 tot 30-09-1994
• Nederlandse Onderneming voor Energie en Milieu (NOVEM), Apeldoorn.
Functie: fulltime afdelingssecretaresse van 15 medewerkers.

01-08-1985 tot 31-03-1992
• Prijsregeling Midden Nederland, rayon A.V.V.Z., Apeldoorn.
Functie: parttime en vervolgens fulltime secretaresse waarbij na verloop van tijd ook behoorde het voorzitten van prijsaanbestedingen.

Lees meer

Opleiding

• 2011: Cursus Photoshop bij Foto Kuipers, Apeldoorn;
• 2009: Curcus DTP met Indesign via Eduvision. Cursus met succes afgerond;
• 1994: Cursus Management Assistente I bij ISW-opleidingen. Voor zowel het project ‘Organisatie’ als het
project ‘Gedragswetenschappen’ diploma behaald;
• 1992: Opleiding NGPRA bij Interacademie Pitman, Apeldoorn. Bewijs van deelname aanwezig;
• 1985: Opleiding secretaresse bij Interacademie Pitman, Apeldoorn. Diploma behaald;
• 1984: Opleiding assistent-secretaresse bij Interacademie Pitman, Apeldoorn. Diploma behaald.

Opleiding

• 2011: Cursus Photoshop bij Foto Kuipers, Apeldoorn;
• 2009: Curcus DTP met Indesign via Eduvision. Cursus met succes afgerond;
• 1994: Cursus Management Assistente I bij ISW-opleidingen. Voor zowel het project ‘Organisatie’ als het
project ‘Gedragswetenschappen’ diploma behaald;
• 1992: Opleiding NGPRA bij Interacademie Pitman, Apeldoorn. Bewijs van deelname aanwezig;
• 1985: Opleiding secretaresse bij Interacademie Pitman, Apeldoorn. Diploma behaald;
• 1984: Opleiding assistent-secretaresse bij Interacademie Pitman, Apeldoorn. Diploma behaald.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Nieuwe uitdagingen, reizen, natuur, cultuur, design (vooral Italiaans), gastronomie (zowel uit eten gaan als koken voor vrienden), theater en fotografie.
Daarnaast houd ik mij op vrijwillige basis bezig met het beheren van de Faceboookpagina en het twitteraccount van IVN Apeldoorn (Instituut Voor Natuureducatie), blog ik voor 'Het beste van de Veluwe' en redigeer ik af en toe een boek.

Hobby's & interesses

Nieuwe uitdagingen, reizen, natuur, cultuur, design (vooral Italiaans), gastronomie (zowel uit eten gaan als koken voor vrienden), theater en fotografie.
Daarnaast houd ik mij op vrijwillige basis bezig met het beheren van de Faceboookpagina en het twitteraccount van IVN Apeldoorn (Instituut Voor Natuureducatie), blog ik voor 'Het beste van de Veluwe' en redigeer ik af en toe een boek.

Lees meer

Eigenschappen

Ondernemend, nieuwsgierig/leergierig, soms ook wat onzeker, bezige bij, zelfstandig maar ook ondersteunend, vrolijk (want chagrijnig zijn heeft geen nut).

Eigenschappen

Ondernemend, nieuwsgierig/leergierig, soms ook wat onzeker, bezige bij, zelfstandig maar ook ondersteunend, vrolijk (want chagrijnig zijn heeft geen nut).

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Uitzendbureaus
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Mariel de Jong te bekijken