• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Begonnen in de horeca waar ik in acht jaar veel geleerd heb met betrekking tot klantgerichtheid en service verlenen. Daarna een andere weg ingeslagen bij Nalco waar ik ben begonnen als district…

Persoonlijk

Begonnen in de horeca waar ik in acht jaar veel geleerd heb met betrekking tot klantgerichtheid en service verlenen. Daarna een andere weg ingeslagen bij Nalco waar ik ben begonnen als district secretaresse en in 6 jaar doorgegroeid ben naar SAP expert en CRM Sales Support Specialist waarin ik trainingen heb verzorgd in de regio EAME en me Microsoft CRM eigen heb gemaakt. In 2014 ben ik begonnen als ondersteuner bij de Letselschade Raetsman en heb ik me ondergedompeld in de wereld van aansprakelijkheid en letselschade wat ik een zeer interessant vakgebied vind.

Mijn sterkste competenties zijn: sociale en communicatieve vaardigheden, ik ben gestructureerd, accuraat en georganiseerd en ik maak geautomatiseerde programma’s snel eigen.

In mijn nieuwe baan zoek ik een functie waarin ik mijn kwaliteiten als secretaresse, trainer en kennis kan inzetten. Waar ik de spin in het web kan zijn en er voor kan zorgen dat alles tot in de puntjes is geregeld. Ik ben die alleskunner en duizendpoot waar je naar op zoek bent! Ik vind een informele omgeving waarin een goede sfeer en samenwerken centraal staan belangrijk.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

1999 tot 2005
Café Bolle

Floor Manager, Tilburg (2003-2005)
• leiding geven over een klein team;
• verantwoordelijk voor de werkzaamheden per dagdeel en de kassa;
• inwerken van nieuw personeel;
• dienstroosters aanvullen.

Afwasser, bar/bediening, Tilburg (1999-2003)
• begonnen als bijbaan;

2005 tot 2013
Nalco Netherlands B.V. an Ecolab Company

CRM Sales Support Specialist, Tilburg (2011 – 1 jul 2013)
• verzorgen van trainingen in het gebruik van CRM;
• user administration in CRM;
• troubleshooten;
• bijhouden van updates in het trainingsmateriaal en deze verwerken op SharePoint;
• verwerken van CRM gerelateerde IT tickets via ServiceNow;
• meetings en conference calls beleggen voor optimalisatie en vraagbaak. Dit alles voor de regio EMEA (Europe,
Middle East, Africa).

District Secretaresse, Tilburg (2005 – 2011)
• het verzorgen van correspondentie;
• beantwoorden van e-mails en telefonisch contact met klanten;
• archiveren, maken van rapportages en andere administratieve werkzaamheden;
• onderhouden van klantgegevens en contracten;
• organiseren van District Meetings waarbij genotuleerd werd;
• het boeken van vluchten en hotelovernachtingen;
• vraagbaak voor collega’s met betrekking tot Nalco Direct en SAP;
• daarnaast heb ik bij de invoering van ons nieuw systeem deze geïmplementeerd in onze regio door middel van
trainingen en ben ik betrokken bij verschillende projecten die het systeem en verschillende processen binnen
Nalco optimaliseren.

2014 tot 2015
De Letselschade Raetsman

Juridisch secretaresse (19 juni 2014 - 19 juni 2015)
• het verzorgen van de correspondentie;
• uitwerken van nieuwe zaken;
• dictaten uitwerken;
• aanvragen medische informatie;
• beantwoorden van e-mails en telefonisch contact met cliënten/verzekeraars;
• onderhouden van de dossiers;
• bijhouden van de voortgang (in Word);
• het inplannen van bezoeken/afspraken in Outlook agenda;
• archiveren;
• aanvragen van toevoegingen bij RvR;
• verwerken van declaraties;
• postverwerking.

Verkleedklerenonline pop up store

Verkoopmedewerker allround (november 2014 - carnaval 2015)

Verkleedklerenonline is een online webshop. Van november 2014 tot en met de carnaval in 2015 had deze webshop voor het eerst een pop-up store. Ik heb hierbij geholpen met het inrichten van de winkel en daarna heb ik op de dagen die ik vrij was bij mijn vorige werkgever in de winkel gestaan. Hierbij heb ik de volgende werkzaamheden uitgevoerd:
• producten gescand en in de kassa ingevoerd;
• producten geprijsd en in de winkel gehangen/gezet;
• voorraad bijgehouden/producten in de winkel aangevuld;
• paspoppen aangekleed en geëtaleerd;
• klanten geholpen met passen;
• juiste maatinformatie gegeven;
• afrekenen van producten d.m.v. contant of pin betalingen;
• afsluiten van de winkel/kassa tellen/kassa klaar maken voor de volgende dag;
• inwerken van vrienden die mee kwamen helpen in de winkel.

Vanaf 2011 tot heden
One Two Shop (webshops Kidscotton, Verkleedklerenonline en Shirts & Shirts)

Ondersteunen van zelfstandige onderneming van mijn partner, Tilburg (2011 – heden)
• producten aanmaken in CMS;
• bestellingen inpakken en versturen naar de klant;
• het plaatsen van inkooporders en contact onderhouden met leveranciers;
• onderhouden van de bestaande producten zodat ze up-to-date getoond worden in de webshops;
• e-mails en telefoon beantwoorden;
• aanmaken van creditfacturen;
• bijhouden van de administratie in Exactonline
• het plaatsen van Facebook berichten.

Werkervaring

1999 tot 2005
Café Bolle

Floor Manager, Tilburg (2003-2005)
• leiding geven over een klein team;
• verantwoordelijk voor de werkzaamheden per dagdeel en de kassa;
• inwerken van nieuw personeel;
• dienstroosters aanvullen.

Afwasser, bar/bediening, Tilburg (1999-2003)
• begonnen als bijbaan;

2005 tot 2013
Nalco Netherlands B.V. an Ecolab Company

CRM Sales Support Specialist, Tilburg (2011 – 1 jul 2013)
• verzorgen van trainingen in het gebruik van CRM;
• user administration in CRM;
• troubleshooten;
• bijhouden van updates in het trainingsmateriaal en deze verwerken op SharePoint;
• verwerken van CRM gerelateerde IT tickets via ServiceNow;
• meetings en conference calls beleggen voor optimalisatie en vraagbaak. Dit alles voor de regio EMEA (Europe,
Middle East, Africa).

District Secretaresse, Tilburg (2005 – 2011)
• het verzorgen van correspondentie;
• beantwoorden van e-mails en telefonisch contact met klanten;
• archiveren, maken van rapportages en andere administratieve werkzaamheden;
• onderhouden van klantgegevens en contracten;
• organiseren van District Meetings waarbij genotuleerd werd;
• het boeken van vluchten en hotelovernachtingen;
• vraagbaak voor collega’s met betrekking tot Nalco Direct en SAP;
• daarnaast heb ik bij de invoering van ons nieuw systeem deze geïmplementeerd in onze regio door middel van
trainingen en ben ik betrokken bij verschillende projecten die het systeem en verschillende processen binnen
Nalco optimaliseren.

2014 tot 2015
De Letselschade Raetsman

Juridisch secretaresse (19 juni 2014 - 19 juni 2015)
• het verzorgen van de correspondentie;
• uitwerken van nieuwe zaken;
• dictaten uitwerken;
• aanvragen medische informatie;
• beantwoorden van e-mails en telefonisch contact met cliënten/verzekeraars;
• onderhouden van de dossiers;
• bijhouden van de voortgang (in Word);
• het inplannen van bezoeken/afspraken in Outlook agenda;
• archiveren;
• aanvragen van toevoegingen bij RvR;
• verwerken van declaraties;
• postverwerking.

Verkleedklerenonline pop up store

Verkoopmedewerker allround (november 2014 - carnaval 2015)

Verkleedklerenonline is een online webshop. Van november 2014 tot en met de carnaval in 2015 had deze webshop voor het eerst een pop-up store. Ik heb hierbij geholpen met het inrichten van de winkel en daarna heb ik op de dagen die ik vrij was bij mijn vorige werkgever in de winkel gestaan. Hierbij heb ik de volgende werkzaamheden uitgevoerd:
• producten gescand en in de kassa ingevoerd;
• producten geprijsd en in de winkel gehangen/gezet;
• voorraad bijgehouden/producten in de winkel aangevuld;
• paspoppen aangekleed en geëtaleerd;
• klanten geholpen met passen;
• juiste maatinformatie gegeven;
• afrekenen van producten d.m.v. contant of pin betalingen;
• afsluiten van de winkel/kassa tellen/kassa klaar maken voor de volgende dag;
• inwerken van vrienden die mee kwamen helpen in de winkel.

Vanaf 2011 tot heden
One Two Shop (webshops Kidscotton, Verkleedklerenonline en Shirts & Shirts)

Ondersteunen van zelfstandige onderneming van mijn partner, Tilburg (2011 – heden)
• producten aanmaken in CMS;
• bestellingen inpakken en versturen naar de klant;
• het plaatsen van inkooporders en contact onderhouden met leveranciers;
• onderhouden van de bestaande producten zodat ze up-to-date getoond worden in de webshops;
• e-mails en telefoon beantwoorden;
• aanmaken van creditfacturen;
• bijhouden van de administratie in Exactonline
• het plaatsen van Facebook berichten.

Lees meer

Opleiding

01-09-1998 tot 01-06-2007
2006 -2007 Avondopleiding voor Secretaresse inclusief modules Receptioniste/Telefoniste en Administratief
Medewerker, diploma behaald
2004 Diploma BHV (bedrijfshulpverlening) behaald
2000 - 2003 HOM, De Rooi Pannen, Tilburg, diploma niet behaald, certificaten aanwezig
1998 - 2000 HAVO, Mill Hill College, Goirle, diploma niet behaald
1994 - 1998 MAVO, Mill Hill College, Goirle, diploma behaald

Opleiding

01-09-1998 tot 01-06-2007
2006 -2007 Avondopleiding voor Secretaresse inclusief modules Receptioniste/Telefoniste en Administratief
Medewerker, diploma behaald
2004 Diploma BHV (bedrijfshulpverlening) behaald
2000 - 2003 HOM, De Rooi Pannen, Tilburg, diploma niet behaald, certificaten aanwezig
1998 - 2000 HAVO, Mill Hill College, Goirle, diploma niet behaald
1994 - 1998 MAVO, Mill Hill College, Goirle, diploma behaald

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Ik lees graag boeken, met name thrillers en detectives. Verder sport ik 3 keer in de week en spreek ik graag af met vrienden en familie.

Hobby's & interesses

Ik lees graag boeken, met name thrillers en detectives. Verder sport ik 3 keer in de week en spreek ik graag af met vrienden en familie.

Eigenschappen

Ik ben sociaal en communicatief vaardig, accuraat, georganiseerd, stressbestendig en heb oog voor detail. Ik leer snel en maak me geautomatiseerde programma's snel eigen.

In de afgelopen jaren heb ik veel met onderstaande programma's gewerkt:
• MS Office 2013, goede kennis van Outlook, Word, PowerPoint, Excel en SharePoint. Basiskennis van OneNote en Visio;
• osCommerce;
• ExactOnline
• Microsoft Dynamics CRM 4.0 en 2011;
• SAP;
• CcLaw;
• Basiskennis Adobe Photoshop
• Onbase;
• Lotus Notes.

Ik kan goed overweg met computers en schroom niet om eerst zelf te proberen een technisch probleem op te lossen voordat ik hulp inschakel. Tegenwoordig kan je al veel zelf met het hulp van internet en een beetje logisch nadenken.

Eigenschappen

Ik ben sociaal en communicatief vaardig, accuraat, georganiseerd, stressbestendig en heb oog voor detail. Ik leer snel en maak me geautomatiseerde programma's snel eigen.

In de afgelopen jaren heb ik veel met onderstaande programma's gewerkt:
• MS Office 2013, goede kennis van Outlook, Word, PowerPoint, Excel en SharePoint. Basiskennis van OneNote en Visio;
• osCommerce;
• ExactOnline
• Microsoft Dynamics CRM 4.0 en 2011;
• SAP;
• CcLaw;
• Basiskennis Adobe Photoshop
• Onbase;
• Lotus Notes.

Ik kan goed overweg met computers en schroom niet om eerst zelf te proberen een technisch probleem op te lossen voordat ik hulp inschakel. Tegenwoordig kan je al veel zelf met het hulp van internet en een beetje logisch nadenken.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Jurdisch
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Katrien Driessen te bekijken