• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


IK ben een alleenstaande moeder van 2 kinderen, die meerdere jaren ervaring heeft als receptioniste/administratief medewerkster. Ik ben een person die graag veel om handen heeft qua werk, en veel voor…

Persoonlijk

IK ben een alleenstaande moeder van 2 kinderen, die meerdere jaren ervaring heeft als receptioniste/administratief medewerkster. Ik ben een person die graag veel om handen heeft qua werk, en veel voor iedereen klaar staat. Ga heel graag met mensen om, en zou dan ook een prima gastvrouw kunnen zijn. Als ik maar mensen tevreden kan stellen of kan helpen waar nodig. Dat vind ik heel erg prettig en belangrijk ook.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

1-9-2011 tot 1-10-2012
Administratief medewerkster op de afdeling P&O. Bij Stichting IJsterk
Mijn taken waren:
Ziek en herstelmeldingen van medewerkers, bijhouden dossiers, digitaal en papier, het bijhouden van kantoorartikelen, postverwerking, Kopieren, scannen en printen en andere administratieve ondersteuning van de perseoneelsadviseurs

1-9-2009 tot 1-10-2010
Claus Event Centre, hier werkte ik bij de gardarobe, dus aanname en uitgiste van de jassen. En ondersteuning van de receptive, waar ik de telefoon aannam, reserveringen deed en vragen ging beantwoorden. Bij feesten en partijen verkocht ik consumptiebonnen. Hierbij dus ook veel te maken met geld! Ook kasopmaak na werktijd

01-03-2008 tot 01-10-2009
In deze periode had ik verschillende korte functies. Waaronder verkoopmedewerkster/klantenservice medewerkster bij V&D Haarlem. Hier deed ik kassa werkzaamheden, retour en klachten afhandeling, kasopmaak, en zorgen voor een nette werk en winkel omgeving. (maart tot September 2008)
Daarna gewerkt als receptionist bij Stichting Drielanden. Hier deed ik de aannname van de telefoon, postverwerking, ondersteuning van het seceteriaat, het ontvangen van bezoekers en het regelen van vergaderruimtes.

8-2006 tot maart 2008
Fulltime moederschap, dus lekker thuis met mijn dochtertje, Diantha, ze is in oktober geboren :-)

11-2005 tot 8-2006
ACT Telecom, Nieuw Vennep
Administratief Medewerkster
In deze functie was ik verantwoordelijk voor het verwerken van gegevens in het systeem die de buitendienst, de verwervers mij verstrekte, het aannemen van de telefoon, het behandelen van de post en het ondersteunen van de verwervers.

Juni 2005 tot 11-2005
Lukas Klamer, Beverwijk
Receptioniste/Medewerkster Klantenservice
Van juni tot november heb ik mij toegelegd op het aannemen van de telefoon, het inschrijven van nieuwe klanten, het verzorgen van de kasopmaak, de retouren- en reparatieafhandeling en het openen en sluiten van het winkelpand

2001 tot 2005
Fulltime moederschap. In mei 2001 is mijn eerste kind geboren, mijn zoon Kevin :-)

2000 tot 2001
FIOD, Haarlem
Receptioniste
Via Randstad Uitzendbureau verzorgde ik hier de aanname van telefoontjes, het ontvangen van bezoekers en de inschrijvingen

1998 tot 2000
Technische Unie, Haarlem
Receptioniste
Mijn taken waren het aannemen van de telefoon, de postverwerking, kasopmaak, verwerking van offertes in een database, administratieve werkzaamheden, het bijhouden van vakantiedagen van personeelsleden, verwerken van brieven in het bestand en het uitwerken van brieven.

1997 tot 1998
Diverse bedrijven via uitzendbureaus
Receptioniste

1996 tot 1997
Energie Noord West, Bloemendaal
Receptioniste
Hier was ik verantwoordelijk voor het aannemen van de telefoon, de postbehandeling, agendabeheer voor de vergaderruimtes, het lopen van beveiligingsrondes en het zowel openen als sluiten van het gebouw met behulp van alarmering en dergelijke.

1995 tot 1996
Blokker, Amsterdam en Beverwijk
Verkoopmedewerkster

Werkervaring

1-9-2011 tot 1-10-2012
Administratief medewerkster op de afdeling P&O. Bij Stichting IJsterk
Mijn taken waren:
Ziek en herstelmeldingen van medewerkers, bijhouden dossiers, digitaal en papier, het bijhouden van kantoorartikelen, postverwerking, Kopieren, scannen en printen en andere administratieve ondersteuning van de perseoneelsadviseurs

1-9-2009 tot 1-10-2010
Claus Event Centre, hier werkte ik bij de gardarobe, dus aanname en uitgiste van de jassen. En ondersteuning van de receptive, waar ik de telefoon aannam, reserveringen deed en vragen ging beantwoorden. Bij feesten en partijen verkocht ik consumptiebonnen. Hierbij dus ook veel te maken met geld! Ook kasopmaak na werktijd

01-03-2008 tot 01-10-2009
In deze periode had ik verschillende korte functies. Waaronder verkoopmedewerkster/klantenservice medewerkster bij V&D Haarlem. Hier deed ik kassa werkzaamheden, retour en klachten afhandeling, kasopmaak, en zorgen voor een nette werk en winkel omgeving. (maart tot September 2008)
Daarna gewerkt als receptionist bij Stichting Drielanden. Hier deed ik de aannname van de telefoon, postverwerking, ondersteuning van het seceteriaat, het ontvangen van bezoekers en het regelen van vergaderruimtes.

8-2006 tot maart 2008
Fulltime moederschap, dus lekker thuis met mijn dochtertje, Diantha, ze is in oktober geboren :-)

11-2005 tot 8-2006
ACT Telecom, Nieuw Vennep
Administratief Medewerkster
In deze functie was ik verantwoordelijk voor het verwerken van gegevens in het systeem die de buitendienst, de verwervers mij verstrekte, het aannemen van de telefoon, het behandelen van de post en het ondersteunen van de verwervers.

Juni 2005 tot 11-2005
Lukas Klamer, Beverwijk
Receptioniste/Medewerkster Klantenservice
Van juni tot november heb ik mij toegelegd op het aannemen van de telefoon, het inschrijven van nieuwe klanten, het verzorgen van de kasopmaak, de retouren- en reparatieafhandeling en het openen en sluiten van het winkelpand

2001 tot 2005
Fulltime moederschap. In mei 2001 is mijn eerste kind geboren, mijn zoon Kevin :-)

2000 tot 2001
FIOD, Haarlem
Receptioniste
Via Randstad Uitzendbureau verzorgde ik hier de aanname van telefoontjes, het ontvangen van bezoekers en de inschrijvingen

1998 tot 2000
Technische Unie, Haarlem
Receptioniste
Mijn taken waren het aannemen van de telefoon, de postverwerking, kasopmaak, verwerking van offertes in een database, administratieve werkzaamheden, het bijhouden van vakantiedagen van personeelsleden, verwerken van brieven in het bestand en het uitwerken van brieven.

1997 tot 1998
Diverse bedrijven via uitzendbureaus
Receptioniste

1996 tot 1997
Energie Noord West, Bloemendaal
Receptioniste
Hier was ik verantwoordelijk voor het aannemen van de telefoon, de postbehandeling, agendabeheer voor de vergaderruimtes, het lopen van beveiligingsrondes en het zowel openen als sluiten van het gebouw met behulp van alarmering en dergelijke.

1995 tot 1996
Blokker, Amsterdam en Beverwijk
Verkoopmedewerkster

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Marrianne Stathi te bekijken