• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Na drie jaar de telefoon voor grote bedrijven aangenomen te hebben, wordt het tijd voor verandering! Ik ben op zoek naar een nieuwe baan, dichter bij mezelf. Het liefst een brede, ondersteunende…

Persoonlijk

Na drie jaar de telefoon voor grote bedrijven aangenomen te hebben, wordt het tijd voor verandering! Ik ben op zoek naar een nieuwe baan, dichter bij mezelf. Het liefst een brede, ondersteunende functie bij een wat kleiner bedrijf. Mijn sterke punten zijn klantgerichtheid, creativiteit, taalgevoel en flexibiliteit.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

01-09-2008 tot 01-06-2011
09- 2008 tot 06-2011: Rijksuniversiteit Groningen
Functie: secretaresse bij de Bibliotheek Rijksuniversiteit Groningen en leerlingsecretaresse
bij afdeling Mobiliteit & Opleiding
Werkzaamheden:
 ondersteunende werkzaamheden voor de directeur en het managementteam:
 verwerken van post, correspondentie, agendabeheer, afhandelen van het
telefoonverkeer, het plannen van afspraken, het plannen, voorbereiden en
notuleren van vergaderingen, plannen en
 organiseren van bijeenkomsten en projecten
 inroostering van zaalwachten
 informatieverstrekking en het registreren van ziekte- en verlofadministratie
 bijhouden personeelsdossiers
 productie en vormgeving cursusmateriaal, administratieve werkzaamheden
rond cursussen
 verwerking sollicitatiebrieven
 faciliteiten regelen ten behoeve van cursussen/bijeenkomsten

01-08-2011 tot 13-04-2014
Klantenservicemedewerker bij KPN, SNT (project Menzis) en Ziggo Zakelijk

Werkervaring

01-09-2008 tot 01-06-2011
09- 2008 tot 06-2011: Rijksuniversiteit Groningen
Functie: secretaresse bij de Bibliotheek Rijksuniversiteit Groningen en leerlingsecretaresse
bij afdeling Mobiliteit & Opleiding
Werkzaamheden:
 ondersteunende werkzaamheden voor de directeur en het managementteam:
 verwerken van post, correspondentie, agendabeheer, afhandelen van het
telefoonverkeer, het plannen van afspraken, het plannen, voorbereiden en
notuleren van vergaderingen, plannen en
 organiseren van bijeenkomsten en projecten
 inroostering van zaalwachten
 informatieverstrekking en het registreren van ziekte- en verlofadministratie
 bijhouden personeelsdossiers
 productie en vormgeving cursusmateriaal, administratieve werkzaamheden
rond cursussen
 verwerking sollicitatiebrieven
 faciliteiten regelen ten behoeve van cursussen/bijeenkomsten

01-08-2011 tot 13-04-2014
Klantenservicemedewerker bij KPN, SNT (project Menzis) en Ziggo Zakelijk

Lees meer

Opleiding

01-09-2008 tot 01-06-2010
Diploma directiesecretaresse, met certificaten Medische Terminologie en Juridische Terminologie

01-09-2006 tot 01-07-2008
Eerste twee jaar hogere hotelschool

Opleiding

01-09-2008 tot 01-06-2010
Diploma directiesecretaresse, met certificaten Medische Terminologie en Juridische Terminologie

01-09-2006 tot 01-07-2008
Eerste twee jaar hogere hotelschool

Vaardigheden

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Accountmanager, Commercieel Medewerker Binnendienst, Manager Verkoop, Sales Manager, Sales Medewerker, Verkoper, Vertegenwoordiger
  • Sector: ICT
  • Carrièreniveau: Beperkt ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Anna Dits te bekijken

Mijn documenten