• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


CURRICULUM VITAE *********************************** Profiel Vrolijke, enthousiaste vrouw met ervaring in verschillende functies. Kenmerkend voor mij zijn de volgende begrippen; dienstverlenend,…

Persoonlijk

CURRICULUM VITAE

***********************************

Profiel
Vrolijke, enthousiaste vrouw met ervaring in verschillende functies. Kenmerkend voor mij zijn de volgende begrippen; dienstverlenend, sociaal, leergierig, zelfstandig en weet van aanpakken.

Opleidingen

1987-1991 : L.H.N.O. Diploma: ja
1991-1993 : Verzorgingsassistente Diploma: ja
1993-1994 : M.D.G.O. Diploma: nee
1994-1995 : Fastfoodspecialiste Diploma: ja
1995-1996 : MBO SVH Restaurant Gastvrouw Diploma: ja
2003 : Leermeester Diploma: ja

Cursussen en overige opleidingen / trainingen

2008 – 2009 Training Leiderschap en Coaching bij ICM
Interne trainingen door erkend trainingsbureau (werkzaam toen bij Regardz)
Time Management, Coachend leidinggeven, Klachten Management, Yield in f&b.

Computervaardigheden:
- Word / Excel / Outlook
- Reservisto

Werkervaring

Juni 2011 – december 2012: Aristo Accommodatie te Utrecht
Receptioniste / Telefoniste
- Het verwelkomen van de gasten, wegwijs maken en dagprogramma bespreken.
- Telefoon beantwoorden, doorverbinden en afhandelen.
- Administratieve taken ter ondersteuning van de Manager en receptie.
- Bestellingen van diversen onderdelen beheren.

December 2007 – juni 2011: Aristo Accommodatie te Utrecht
Assistent Accommodatie Manager
- Aansturen en de daar bijhorende taken van het Operationele team.
- Personeelszaken; collega’s werven, beoordelingsgesprekken en overige taken.
- Rooster maken voor de bediening, banqueting, spoelkeuken en keuken.
- Administratieve taken; Forecast, facturen en bestellingen.
- Voorzitter en notulist in verschillende vergaderingen.
- Sales; rondleidingen, informatie verstrekking en reservering bespreken.
- Operationeel werkzaam in de bediening, banqueting en receptie.

April 2007 – november 2007: Start People te Woerden
Intercedente
- Werving en selectie van kandidaten op diversen manieren.
- Prospect en bedrijfsbezoeken doen, acquisitie bellen.
- Contact onderhouden met bestaande klanten / werkende kandidaten.

Maart 2007 – maart 2007: Uitzendbureau
Diverse functies bij Servex
- C’est du Pain en de Pizza Hut op Centraal Station Utrecht.
- De Tijd op het CS station van Utrecht in de functie van 1e medewerkster.

Augustus 2002 – december 2006: Regardz Meeting Center La Vie Utrecht
Manager Operations
- Aansturen en de daar bijhorende taken van het Operationele team.
- Personeelszaken; collega’s werven, beoordelingsgesprekken en overige taken.
- Rooster maken voor de bediening, banqueting en keuken.
- Verantwoording over het gebouwbeheer.
- Voorzitter en notulist in verschillende vergaderingen.
- Contactpersoon voor leveranciers en het up to date houden van procedures.

Januari 2001 – juli 2002: D-Office / Regus in Bodegraven, Baarn en Amsterdam
Servicemedewerker en assistent vestigingsmanager
- Gasten te woord staan en begeleiding geven.
- Vergaderzalen gereed maken en bedieningswerkzaamheden in de zalen.
- Mailingen maken en versturen en opzetten van het procedureboek.
- Aantal sales activiteiten ondersteunt.
In mei 2001 ben ik naar Amsterdam gegaan in de functie van assistent vestigingsmanager. De taken zoals hierboven beschreven bleven mijn taken alleen nu ook aansturend naar de overige medewerkers, roosters maken, te woord staan van nieuwe klanten en een rondleiding geven.

Juli 2000 – december 2000: Tagscan / Hillson in Alphen aan den Rijn
Directie secretaresse
- Agenda beheer van de directeur, klanten en dealers telefonisch te woord staan.
- Materialen opsturen naar de klant, certificaten invoeren – printen en opsturen.
- Notuleren tijdens vergaderingen met de afdeling.

Juni 1999 – juni 2000: Restaurant & Hotel de Watergeus in Noorden
Restaurant gastvrouw
- Algemene bediening werkzaamheden; ontvangst, serveren en gastverlening.

Juli 1997 – mei 1999: Pannenkoekenboerderij de Hooiberg in Leiderdorp
Bedrijfsleidster
- Ontvangen van de gasten en de uitgifte van de pannenkoeken.
- Rooster maken, personeel aansturen en openen / sluiten van de boerderij.

Mei 1997 – juni 1997: Restaurant De Meerhoeve in Oud Ade
Restaurant gastvrouw
- Algemene bediening werkzaamheden; ontvangst, serveren en gastverlening.

Juli 1993 - april 1997: AC Restaurant & Hotel in Leiderdorp
Restaurant gastvrouw
- Begonnen als vakantiemedewerkster en na de vakantie gebleven als parttimer.
- In 1994 besloten om verder te gaan in de horeca en heb ik AC twee jaar als leerbedrijf gehad. Na het behalen van mijn diploma gebleven als gastvrouw. Leidinggevende taken uitgevoerd zoals: rooster maken & personeel aansturen.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2011 tot 2012
Receptioniste / Telefoniste
- Het verwelkomen van de gasten, wegwijs maken en dagprogramma bespreken.
- Telefoon beantwoorden, doorverbinden en afhandelen.
- Administratieve taken ter ondersteuning van de Manager en receptie.
- Bestellingen van diversen onderdelen beheren.

2007 tot 2011
Assistent Accommodatie Manager
- Aansturen en de daar bijhorende taken van het Operationele team.
- Personeelszaken; collega’s werven, beoordelingsgesprekken en overige taken.
- Rooster maken voor de bediening, banqueting, spoelkeuken en keuken.
- Administratieve taken; Forecast, facturen en bestellingen.
- Voorzitter en notulist in verschillende vergaderingen.
- Sales; rondleidingen, informatie verstrekking en reservering bespreken.
- Operationeel werkzaam in de bediening, banqueting en receptie.

2007 tot 2007
Intercedente
- Werving en selectie van kandidaten op diversen manieren.
- Prospect en bedrijfsbezoeken doen, acquisitie bellen.
- Contact onderhouden met bestaande klanten / werkende kandidaten.

2002 tot 2006
Manager Operations
- Aansturen en de daar bijhorende taken van het Operationele team.
- Personeelszaken; collega’s werven, beoordelingsgesprekken en overige taken.
- Rooster maken voor de bediening, banqueting en keuken.
- Verantwoording over het gebouwbeheer.
- Voorzitter en notulist in verschillende vergaderingen.
- Contactpersoon voor leveranciers en het up to date houden van procedures.

2001 tot 2002
Servicemedewerker en assistent vestigingsmanager
- Gasten te woord staan en begeleiding geven.
- Vergaderzalen gereed maken en bedieningswerkzaamheden in de zalen.
- Mailings maken en versturen en opzetten van het procedureboek.
- Aantal sales activiteiten ondersteunt.
In mei 2001 ben ik naar Amsterdam gegaan in de functie van assistent vestigingsmanager. De taken zoals hierboven beschreven bleven mijn taken alleen nu ook aansturend naar de overige medewerkers, roosters maken, te woord staan van nieuwe klanten en een rondleiding geven.

2000 tot 2000
Directie secretaresse
- Agenda beheer van de directeur, klanten en dealers telefonisch te woord staan.
- Materialen opsturen naar de klant, certificaten invoeren – printen en opsturen.
- Notuleren tijdens vergaderingen met de afdeling.

1999 tot 2000
Restaurant gastvrouw
- Algemene bediening werkzaamheden; ontvangst, serveren en gastverlening.

1997 tot 1999
Bedrijfleidster
- Ontvangen van de gasten en de uitgifte van de pannenkoeken.
- Rooster maken, personeel aansturen en openen / sluiten van de boerderij.

1997 tot 1997
Restaurant gastvrouw
- Algemene bediening werkzaamheden; ontvangst, serveren en gastverlening.

1993 tot 1997
Restaurant gastvrouw
- Begonnen als vakantiemedewerkster en na de vakantie gebleven als parttimer.
- In 1994 besloten om verder te gaan in de horeca en heb ik AC twee jaar als leerbedrijf gehad. Na het behalen van mijn diploma gebleven als gastvrouw. Leidinggevende taken uitgevoerd zoals: rooster maken & personeel aansturen.

Werkervaring

2011 tot 2012
Receptioniste / Telefoniste
- Het verwelkomen van de gasten, wegwijs maken en dagprogramma bespreken.
- Telefoon beantwoorden, doorverbinden en afhandelen.
- Administratieve taken ter ondersteuning van de Manager en receptie.
- Bestellingen van diversen onderdelen beheren.

2007 tot 2011
Assistent Accommodatie Manager
- Aansturen en de daar bijhorende taken van het Operationele team.
- Personeelszaken; collega’s werven, beoordelingsgesprekken en overige taken.
- Rooster maken voor de bediening, banqueting, spoelkeuken en keuken.
- Administratieve taken; Forecast, facturen en bestellingen.
- Voorzitter en notulist in verschillende vergaderingen.
- Sales; rondleidingen, informatie verstrekking en reservering bespreken.
- Operationeel werkzaam in de bediening, banqueting en receptie.

2007 tot 2007
Intercedente
- Werving en selectie van kandidaten op diversen manieren.
- Prospect en bedrijfsbezoeken doen, acquisitie bellen.
- Contact onderhouden met bestaande klanten / werkende kandidaten.

2002 tot 2006
Manager Operations
- Aansturen en de daar bijhorende taken van het Operationele team.
- Personeelszaken; collega’s werven, beoordelingsgesprekken en overige taken.
- Rooster maken voor de bediening, banqueting en keuken.
- Verantwoording over het gebouwbeheer.
- Voorzitter en notulist in verschillende vergaderingen.
- Contactpersoon voor leveranciers en het up to date houden van procedures.

2001 tot 2002
Servicemedewerker en assistent vestigingsmanager
- Gasten te woord staan en begeleiding geven.
- Vergaderzalen gereed maken en bedieningswerkzaamheden in de zalen.
- Mailings maken en versturen en opzetten van het procedureboek.
- Aantal sales activiteiten ondersteunt.
In mei 2001 ben ik naar Amsterdam gegaan in de functie van assistent vestigingsmanager. De taken zoals hierboven beschreven bleven mijn taken alleen nu ook aansturend naar de overige medewerkers, roosters maken, te woord staan van nieuwe klanten en een rondleiding geven.

2000 tot 2000
Directie secretaresse
- Agenda beheer van de directeur, klanten en dealers telefonisch te woord staan.
- Materialen opsturen naar de klant, certificaten invoeren – printen en opsturen.
- Notuleren tijdens vergaderingen met de afdeling.

1999 tot 2000
Restaurant gastvrouw
- Algemene bediening werkzaamheden; ontvangst, serveren en gastverlening.

1997 tot 1999
Bedrijfleidster
- Ontvangen van de gasten en de uitgifte van de pannenkoeken.
- Rooster maken, personeel aansturen en openen / sluiten van de boerderij.

1997 tot 1997
Restaurant gastvrouw
- Algemene bediening werkzaamheden; ontvangst, serveren en gastverlening.

1993 tot 1997
Restaurant gastvrouw
- Begonnen als vakantiemedewerkster en na de vakantie gebleven als parttimer.
- In 1994 besloten om verder te gaan in de horeca en heb ik AC twee jaar als leerbedrijf gehad. Na het behalen van mijn diploma gebleven als gastvrouw. Leidinggevende taken uitgevoerd zoals: rooster maken & personeel aansturen.

Lees meer

Opleiding

1995 tot 1996
MBO SVH Restaurant Gastvrouw Diploma: ja

1994 tot 1995
Fastfoodspecialiste Diploma: ja

2003 tot 2003
Leermeester Diploma: ja

Opleiding

1995 tot 1996
MBO SVH Restaurant Gastvrouw Diploma: ja

1994 tot 1995
Fastfoodspecialiste Diploma: ja

2003 tot 2003
Leermeester Diploma: ja

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Receptionist
  • Sector: Horeca
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Esther de Korte te bekijken

Mijn documenten