• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


PROFIEL: Ik ben opzoek naar een leuke startersfunctie. Ik kan zowel goed zelfstandig als in teamverband werken, ben erg nauwkeurig en maak als ik ergens aan begin altijd met goed resultaat mijn…

Persoonlijk

PROFIEL:

Ik ben opzoek naar een leuke startersfunctie. Ik kan zowel goed zelfstandig als in teamverband werken, ben erg nauwkeurig en maak als ik ergens aan begin altijd met goed resultaat mijn werkzaamheden af. Op dit moment werk ik als financieel administratief medewerker bij een vastgoedbedrijf

OPLEIDING EN KWALIFICATIES:

09/2008 – 08/2013 HBO Bedrijfseconomie, Hogeschool van Amsterdam- Hogeschool voor Economische Studies, Amsterdam
09/2011 – 01/2012 Minor Beleggen diep, Hogeschool van Amsterdam- Hogeschool voor Economische Studies, Amsterdam
09/2003 – 07/2008 HAVO: Economie en Maatschappij met M&O,
Scala College, Alphen aan den Rijn

WERKERVARING:

02/2014- heden Financieel administratief medewerkster, 40 uur per week
Jovi Investment BV, Den Haag

Mijn werkzaamheden bestaan zowel uit het boeken en coderen van debiteuren als de crediteuren facturen. Daarnaast boek en codeer ik ook bankafschriften. Naast deze werkzaamheden maak ik ook facturen, doe ik receptiewerkzaamheden, kijk ik herinneringen na en draai ik betalingsmemorialen uit.

07/2013-02/2014 Administratief medewerkster, 20 uur per week
Ten Brink Foodretail, Alphen aan den Rijn

Boeken van facturen in het systeem, uitdraaien van betaalopdrachten en het uitzoeken van de post. Tevens invoeren van de dienstenfactuur en het beantwoorden van vragen van klanten.

09/2012- 01/2013 Afstudeerscriptie team Financiën, 25 uur per week
Gemeente Woerden,Woerden

Scriptie i.v.m. afronden studie HBO Bedrijfseconomie. Tijdens mijn scriptieopdracht heb ik mij verdiept in hoe het proces van het jaarverslag verbeterd kan worden. Daarnaast heb ik gekeken hoe er een koppeling gemaakt kan worden tussen het jaarverslagdocument en het financiële systeem. Het resultaat van deze afstudeerscriptie was dat ik voor de gemeente Woerden het jaarverslagproces heb weergegeven in een processchema. De gemeente Woerden was positief over het resultaat van het onderzoek en ze zijn hiermee verder gegaan.


02/2011- 08/2011 Administratief medewerkster afdeling Financiën (stage + vakantiewerk), 36 uur per week
Gemeente Alphen aan den Rijn, Alphen aan den Rijn

Mijn taken waren het zelfstandig uitvoeren van verschillende administratieve taken en het assisteren van bedrijfskundigen. Ook heb ik een kleine opdracht gemaakt over hoe de gemeente Alphen aan den Rijn de digitalisering naar een nieuw financieel systeem kan doorvoeren. Dit heb ik gedaan door interviews te houden met de verschillende bedrijfskundigen. Stage liep ik van 02/2011 tot en met 06/2011 en van 07/2011 tot en met 08/2011 heb ik gewerkt als vakantiemedewerkster.

06/2007 – 02/2014 Winkelmedewerker tot 12 uur per week
Ten Brink Foodretail, Alphen aan den Rijn

Verantwoordelijk voor het vullen van de vakken in de supermarkt en het helpen van klanten en collega’s.

AANVULLENDE INFORMATIE:

Beheersing van de computerprogramma’s:
• Word
• Excel
• Powerpoint
Beheersing van de boekhoudprogramma’s
• Exact
• Sap
• Profit



Wilt u na het zien van deze cv meer over mij weten, bekijk dan mijn profiel op Linkedin

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

06-02-2014 tot heden
Financieel administratief medewerker Jovi BV

01-07-2013 tot 05-02-2014
financieel administratief medewerker Ten Brink Foodretail

22-06-2007 tot 05-02-2014
Winkelmedewerker Ten Brink Foodretail

Werkervaring

06-02-2014 tot heden
Financieel administratief medewerker Jovi BV

01-07-2013 tot 05-02-2014
financieel administratief medewerker Ten Brink Foodretail

22-06-2007 tot 05-02-2014
Winkelmedewerker Ten Brink Foodretail

Lees meer

Opleiding

01-09-2008 tot 31-08-2013
HBO Bedrijfseconomie

01-09-2003 tot 31-8-2008
Havo

Opleiding

01-09-2008 tot 31-08-2013
HBO Bedrijfseconomie

01-09-2003 tot 31-8-2008
Havo

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Goed), Duits (Matig), Engels (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Vastgoed & Makelaardij
  • Carrièreniveau: Starter
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Anouk De Graaf te bekijken

Mijn documenten