• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een spontane vrouw van 34 jaar en op zoek naar een nieuwe uitdaging zoals teamlead waarin ik mij voor de volle 200% kan inzetten en het team kan motiveren, Ik kan goed zelfstandig en in…

Persoonlijk

Ik ben een spontane vrouw van 34 jaar en op zoek naar een nieuwe uitdaging zoals teamlead waarin ik mij voor de volle 200% kan inzetten en het team kan motiveren, Ik kan goed zelfstandig en in teamverband werken Ben erg klantgericht en zorg ervoor dat de klant tevreden is. Heb geen negen tot vijf mentaliteit. Weet van aanpakken en werk accuraat en resultaatgericht.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Opleiding

1998 tot 2001
Sociale Dienstverlening,
• Sociaal Dienstverlener op niveau 4, kennis van hoe je mensen met problemen begeleidt en ondersteunt.
Daarbij kun je langdurige of tijdelijke steun geven aan bijvoorbeeld daklozen,
verslaafden of vrouwen (en kinderen) die te maken hebben gehad met huiselijk geweld.

• Je leert hoe je deze mensen kunt helpen om zo zelfstandig mogelijk bij de dagelijkse bezigheden
(bijvoorbeeld wonen en huishouden) en in de maatschappij te functioneren.

2008 tot heden
Fokker Services te Hoofddorp
Customer Service Representative /Logistics manager
Werkzaamheden
Order management voor Ministerie van Defensie voor de NH90 Helicopter
Samenwerken in een internationale omgeving met de partners Airbus Helicopter Duitsland en Frankrijk,
Agusta in Italië en NHI in Frankrijk
Eerste klantcontact met betrekking tot orders, uit te voeren inspectie van de H/C en missie voorbereiding
Behandelen van vragen,orders, klachten, garantie/ reparatieverzoeken en verzending
Verbeteren van de klanttevredenheid en het in lijn brengen van ordercontrol in het SAP systeem en in
de verschillende ERP systemen van de partners
Rapportages maken mbt het orderbook voor leveringen en R&O opdrachten.

2007 tot 2008
Fokker Services te Nieuw-Vennep
Customer Service Representative
Werkzaamheden
Order management voor klanten in Scandinavie, Engeland Midden en Oost Europa
Troubleshooter/Vraagbaak en eerste klantcontact met betrekking to shipments
Behandelen van vragen, klachten, garantie- en reparatieverzoeken.
RMA verwerking
Samenwerken met naaste collega’s en account managers
Tijdige en zorgvuldige verwerking van sales orders
verbeteren van de klanttevredenheid en het in lijn brengen van ordercontrol

2006 tot 2007
totaljobs.nl/ Reed Business Information te Amsterdam Sloterdijk
Quality Support/ Accountmanager binnendienst

Werkzaamheden Quality supprt:
Verantwoordelijk voor de kwaliteitsbewaking van de producten van totaljobs.nl bij klanten.
Proactief bezig zijn om klanten te adviseren in het zo effectief mogelijk gebruik maken van onze producten.
Het verlengstuk van de verkoopafdeling, de wensen en verwachtingen van de klant overtreffen op het gebied van customer experience.
Binnen het team de spil zijn voor het uitdragen van de klanttevredenheid.
De werkzaamheden bevinden zich op het snijvlak van support, sales en marketing.

Werkzaamheden Accountmanager binnendienst:
Het binnenhalen van nieuwe klanten en het onderhouden en uitdiepen van de relatie met bestaande klanten.
Het pro-actief benaderen van de markt en het hele productportfolio aan de man te brengen.
Naast een adviserende rol het commerciële aspect in acht houden door o.a het sluiten van overeenkomsten.
De kwaliteit van de dienstverlening op een hoog niveau houden en de wensen en verwachtingen van de klant te overtreffen op het gebied van customer experience.
De klanten zijn organisaties zowel in het MKB als werving en selectie bureaus.

2004 tot 2006
Sandisk International LTD. te Haarlem
Customer Service Representative
Werkzaamheden:
Order management voor klanten in Scandinavie, Engeland en Oost Europa
Troubleshooter/Vraagbaak en eerste klantcontact met betrekking to shipments
Het verzorgen van rapportages
NC verwerking
RMA verwerking
Beheren van klantspecifieke informatie als bijvoorbeeld productinformatie hoeveelheden en
planning van de orders
Samenwerken met met onze distributie kantoren in Brno en Futian
Samenwerken met naaste collega’s en account managers
Tijdige en zorgvuldige verwerking van sales orders

2002 tot 2004
Koninklijke Swets & Zeitlinger BV te Lisse
Customer Service Representative
Werkzaamheden:
Order management voor de Overheid
Het aannemen/annuleren van orders betreffende kranten tijdschriften en boeken
Beheren van klantspecifieke informatie als bijvoorbeeld productinformatie hoeveelheden en
planning van de orders
Samenwerken met de uitgevers
Samenwerken met de account managers

Opleiding

1998 tot 2001
Sociale Dienstverlening,
• Sociaal Dienstverlener op niveau 4, kennis van hoe je mensen met problemen begeleidt en ondersteunt.
Daarbij kun je langdurige of tijdelijke steun geven aan bijvoorbeeld daklozen,
verslaafden of vrouwen (en kinderen) die te maken hebben gehad met huiselijk geweld.

• Je leert hoe je deze mensen kunt helpen om zo zelfstandig mogelijk bij de dagelijkse bezigheden
(bijvoorbeeld wonen en huishouden) en in de maatschappij te functioneren.

2008 tot heden
Fokker Services te Hoofddorp
Customer Service Representative /Logistics manager
Werkzaamheden
Order management voor Ministerie van Defensie voor de NH90 Helicopter
Samenwerken in een internationale omgeving met de partners Airbus Helicopter Duitsland en Frankrijk,
Agusta in Italië en NHI in Frankrijk
Eerste klantcontact met betrekking tot orders, uit te voeren inspectie van de H/C en missie voorbereiding
Behandelen van vragen,orders, klachten, garantie/ reparatieverzoeken en verzending
Verbeteren van de klanttevredenheid en het in lijn brengen van ordercontrol in het SAP systeem en in
de verschillende ERP systemen van de partners
Rapportages maken mbt het orderbook voor leveringen en R&O opdrachten.

2007 tot 2008
Fokker Services te Nieuw-Vennep
Customer Service Representative
Werkzaamheden
Order management voor klanten in Scandinavie, Engeland Midden en Oost Europa
Troubleshooter/Vraagbaak en eerste klantcontact met betrekking to shipments
Behandelen van vragen, klachten, garantie- en reparatieverzoeken.
RMA verwerking
Samenwerken met naaste collega’s en account managers
Tijdige en zorgvuldige verwerking van sales orders
verbeteren van de klanttevredenheid en het in lijn brengen van ordercontrol

2006 tot 2007
totaljobs.nl/ Reed Business Information te Amsterdam Sloterdijk
Quality Support/ Accountmanager binnendienst

Werkzaamheden Quality supprt:
Verantwoordelijk voor de kwaliteitsbewaking van de producten van totaljobs.nl bij klanten.
Proactief bezig zijn om klanten te adviseren in het zo effectief mogelijk gebruik maken van onze producten.
Het verlengstuk van de verkoopafdeling, de wensen en verwachtingen van de klant overtreffen op het gebied van customer experience.
Binnen het team de spil zijn voor het uitdragen van de klanttevredenheid.
De werkzaamheden bevinden zich op het snijvlak van support, sales en marketing.

Werkzaamheden Accountmanager binnendienst:
Het binnenhalen van nieuwe klanten en het onderhouden en uitdiepen van de relatie met bestaande klanten.
Het pro-actief benaderen van de markt en het hele productportfolio aan de man te brengen.
Naast een adviserende rol het commerciële aspect in acht houden door o.a het sluiten van overeenkomsten.
De kwaliteit van de dienstverlening op een hoog niveau houden en de wensen en verwachtingen van de klant te overtreffen op het gebied van customer experience.
De klanten zijn organisaties zowel in het MKB als werving en selectie bureaus.

2004 tot 2006
Sandisk International LTD. te Haarlem
Customer Service Representative
Werkzaamheden:
Order management voor klanten in Scandinavie, Engeland en Oost Europa
Troubleshooter/Vraagbaak en eerste klantcontact met betrekking to shipments
Het verzorgen van rapportages
NC verwerking
RMA verwerking
Beheren van klantspecifieke informatie als bijvoorbeeld productinformatie hoeveelheden en
planning van de orders
Samenwerken met met onze distributie kantoren in Brno en Futian
Samenwerken met naaste collega’s en account managers
Tijdige en zorgvuldige verwerking van sales orders

2002 tot 2004
Koninklijke Swets & Zeitlinger BV te Lisse
Customer Service Representative
Werkzaamheden:
Order management voor de Overheid
Het aannemen/annuleren van orders betreffende kranten tijdschriften en boeken
Beheren van klantspecifieke informatie als bijvoorbeeld productinformatie hoeveelheden en
planning van de orders
Samenwerken met de uitgevers
Samenwerken met de account managers

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Transport & Logistiek
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Nancy Wildenburg te bekijken